کسب و کار

وردپرس ابزار وبلاگ نویسی مورد علاقه من است و من راهنمایی ها و ترفندهایی را برای استفاده از وردپرس در اینجا به اشتراک می گذارم.

ACV: معنی آن و نحوه محاسبه آن

ACV: معنی آن و نحوه محاسبه آن

ACV: معنی آن و نحوه محاسبه آن جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل معیارهای فروش یکی از بهترین‌ها نیست وظایف هیجان انگیز برای یک رهبر فروش، اما یکی از مهمترین آنها است. معیارهای فروش مانند هزینه جذب مشتری (CAC)، ارزش طول عمر (LTV)، درآمد کل، درآمد تکرارشونده سالانه (ARR) و نرخ ریزش برخی از شاخص‌ترین معیارهایی هستند که شما ردیابی خواهید…
چرا فروشندگان باید مانند کارآفرینان فکر و عمل کنند؟

چرا فروشندگان باید مانند کارآفرینان فکر و عمل کنند؟

چرا فروشندگان باید مانند کارآفرینان فکر و عمل کنند؟ فروشندگان موفق با کارمند معمولی شما فاصله زیادی دارند. برای نمایندگان فروش برجسته، رویکرد آنها به کار بسیار فراتر از افزایش تعداد آنها در هر ماه است. اگر آماده هستید حرفه فروش خود را از پارک خارج کنید، وقت آن است که خود را در ذهنیت یک کارآفرین قرار دهید و…
11 نکته روانشناسی برای اینکه افراد بالقوه سریعتر به شما اعتماد کنند

11 نکته روانشناسی برای اینکه افراد بالقوه سریعتر به شما اعتماد کنند

11 نکته روانشناسی برای اینکه افراد بالقوه سریعتر به شما اعتماد کنند بعید به نظر می‌رسد که یک فروشنده شیطون و دوگانه شغلی موفق داشته باشد. رهبران کسب و کار می خواهند از افرادی که به آنها اعتماد دارند خرید کنند. چند معامله بد بفروشید و شهرت نامطلوبی پیش از شما خواهد آمد. با این حال، اکثریت فروشندگان با کلیشه…
چگونه به تیم فروش خود انگیزه دهید: یک رویکرد رفتاری

چگونه به تیم فروش خود انگیزه دهید: یک رویکرد رفتاری

چگونه به تیم فروش خود انگیزه دهید: یک رویکرد رفتاری وقتی معاملات چپ و راست بسته می شوند، فروشندگان شما می خواهند به برنده شدن ادامه دهند. هر تراکنش بسته یک قارچ فوق العاده است که انگیزه آنها را گسترش می دهد و آنها را به ادامه سوق می دهد. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی تیم شما با مشکل مواجه…
Insight Selling: چارچوب 8 اسلاید برای پیشرفت بهتر

Insight Selling: چارچوب 8 اسلاید برای پیشرفت بهتر

Insight Selling: چارچوب 8 اسلاید برای پیشرفت بهتر بیایید ببینیم فروش کجا بوده و به کجا رسیده است. The Ghost of Sales Past: Alligator Selling قبل از اینکه خریداران برای دسترسی فوری به اطلاعات در اینترنت قدرت پیدا کنند، اکثر نمایندگان فروش می‌توانستند به سادگی ویژگی‌ها و مزایای محصول را ارائه کنند و مشتریان احتمالی آنها را باور کنند. برای…
کیسه شنی در فروش: چیست و چرا نباید آن را انجام دهید

کیسه شنی در فروش: چیست و چرا نباید آن را انجام دهید

کیسه شنی در فروش: چیست و چرا نباید آن را انجام دهید بیش از حد انتظارات همیشه خوشحال کننده است. ایده شکست دادن شانس ها و تحت تاثیر قرار دادن کسی که “فکر نمی کرد شما آن را در خود دارید” چیزی از رویاهای پر ستاره است. همه ما به دنبال پلیس سرکشی هستیم که طبق قوانین بازی نمی‌کند اما…
5 بهترین روش فعال سازی فروش برای تیم های فروش داخلی

5 بهترین روش فعال سازی فروش برای تیم های فروش داخلی

5 بهترین روش فعال سازی فروش برای تیم های فروش داخلی برای بسیاری از رهبران، وقتی اصطلاح “مدیریت فروش از راه دور” را می شنویم، فشار خون ما شروع به افزایش می کند. “تیم های فروش به اندازه کافی برای مدیریت سخت هستند، چه رسد به از راه دور“، ما در چکمه هایمان می لرزیم. من نیز این لحظه لرزیدن…
5 نتیجه ای که هنگام اجرای آموزش فروش موثر انتظار می رود [تحقیق جدید]

5 نتیجه ای که هنگام اجرای آموزش فروش موثر انتظار می رود [تحقیق جدید]

5 نتیجه ای که هنگام اجرای آموزش فروش موثر انتظار می رود [تحقیق جدید] مربیگری فروش تماماً به دنبال نگاه کردن به آینده و توسعه افراد است. شرکت های با درآمد بالا در حال مشاهده بازده هستند. 54 درصد از شرکت های با عملکرد بالا بیش از گذشته از مربیگری فروش استفاده می کنند و 60 درصد از مربیگری فروش…
چرا تنظیم قرار ملاقات B2B باید بخشی از استراتژی فروش شما باشد؟

چرا تنظیم قرار ملاقات B2B باید بخشی از استراتژی فروش شما باشد؟

چرا تنظیم قرار ملاقات B2B باید بخشی از استراتژی فروش شما باشد؟ فروشندگان تمایل دارند که انگیزه بالایی داشته باشند و به هر وسیله ای که لازم باشد به اهداف خود می رسند. با این حال، فقط به این دلیل که یک نماینده می تواند با هر جنبه ای از فرآیند فروش به عنوان یک نفر برخورد کند، همیشه به…
5 مرحله کلیدی برای شروع حرفه فروش در بازاریابی دیجیتال

5 مرحله کلیدی برای شروع حرفه فروش در بازاریابی دیجیتال

5 مرحله کلیدی برای شروع حرفه فروش در بازاریابی دیجیتال بازاریابی دیجیتال یکی از داغ ترین زمینه ها برای متخصصان جوانی است که وارد نیروی کار می شوند. این عمل – استفاده از رسانه‌های دیجیتال مانند ایمیل، ویدئو و رسانه‌های اجتماعی برای تسهیل جذب مشتری – جنبه‌های متعددی دارد، از جمله عناصر مربوط به فروش. برخی از نقش‌های فروش به…
دکمه بازگشت به بالا