کسب و کار

وردپرس ابزار وبلاگ نویسی مورد علاقه من است و من راهنمایی ها و ترفندهایی را برای استفاده از وردپرس در اینجا به اشتراک می گذارم.

رشد یک ورزش تیمی است: چرا باید امروز تیم فروش باشید؟

رشد یک ورزش تیمی است: چرا باید امروز تیم فروش باشید؟

رشد یک ورزش تیمی است: چرا باید امروز تیم فروش باشید؟ نمایش‌دهنده‌ها… همه ما قبلاً به آنها برخورد کرده‌ایم. یک جزئیات فنی خاص، یک سوال در مورد ویژگی یک رقیب، یا مشکلی که یک معامله را در مسیر خود متوقف می کند. همه ما آنجا بوده ایم و همه امیدواریم به هر قیمتی از آنها اجتناب کنیم. اگر به شما…
پوشش قیمت: چیست و چگونه به آن نزدیک شویم

پوشش قیمت: چیست و چگونه به آن نزدیک شویم

پوشش قیمت: چیست و چگونه به آن نزدیک شویم هیچ قالبی برای مصرف کنندگان وجود ندارد. خریداران در همه می‌آیند. وقتی محصول جدیدی را عرضه می‌کنید، احتمال وجود دارد که یک استراتژی جادویی یا قیمتی وجود نداشته باشد که بتوانید از آن برای هیجان‌زده کردن هر مشتری استفاده کنید. در حالی که احتمالاً هنگام قیمت گذاری، نقطه شیرین قطعی برای…
19 بهترین CRM برای ادغام با جیمیل

19 بهترین CRM برای ادغام با جیمیل

19 بهترین CRM برای ادغام با جیمیل این راز نیست که نمایندگان فروش زمان زیادی را صرف ارسال و پاسخ به ایمیل‌ها می‌کنند. در واقع، اکثر نمایندگان فروش بیش از یک سوم وقت خود در صندوق ورودی خود کار می کنند — و برای بسیاری از حرفه ای ها، Gmail ارائه دهنده ایمیل انتخابی آنها است. از زمان راه اندازی…
6 نکته برای نوشتن کپی فروش که نتیجه می گیرد

6 نکته برای نوشتن کپی فروش که نتیجه می گیرد

6 نکته برای نوشتن کپی فروش که نتیجه می گیرد شما یک محصول برای فروش دارید، یک فرصت برای فروش آن، یک مشتری احتمالی با درجه‌ای از علاقه، و مقدار ثابتی از فضا و متنی که می‌توانید از آن برای ایجاد یک پیشنهاد استفاده کنید. شما باید خریدار خود را به این باور برسانید که حداقل برای مشکل او پاسخی…
مدیران حساب های استراتژیک، در اینجا نحوه تقویت تلاش های خود آورده شده است

مدیران حساب های استراتژیک، در اینجا نحوه تقویت تلاش های خود آورده شده است

مدیران حساب های استراتژیک، در اینجا نحوه تقویت تلاش های خود آورده شده است بعد از بسته شدن یک معامله، ارتباط با مشتری هنوز در مراحل اولیه است. فراتر از تمدید، حساب‌های موجود فرصت‌های زیادی درآمد و مشارکت جدید را برای فروشندگان حرفه‌ای ارائه می‌کند که نقش مستمر خود را در مدیریت استراتژیک حساب‌های مشتری درک می‌کنند. مدیریت استراتژیک حساب…
ماتریس فروش ورودی: چه چیزی است و چه کاری می تواند برای شما انجام دهد

ماتریس فروش ورودی: چه چیزی است و چه کاری می تواند برای شما انجام دهد

ماتریس فروش ورودی: چه چیزی است و چه کاری می تواند برای شما انجام دهد چگونه می‌دانید که چقدر باید برای دنبال کردن یک مشتری خاص تلاش کنید؟ چگونه می توانید یک مخاطب را بر دیگری اولویت دهید؟ پیمایش این سناریوها همیشه آسان نیست. کاوش یک طیف است. فرصت‌های فروش به دلایل مختلف وجود خواهد داشت که ارزش پیگیری در…
چه چیزی به عنوان “سرنخ داغ” در فروش در نظر گرفته می شود؟

چه چیزی به عنوان “سرنخ داغ” در فروش در نظر گرفته می شود؟

چه چیزی به عنوان “سرنخ داغ” در فروش در نظر گرفته می شود؟ شما در حال همکاری نزدیک با و تلاش‌های شما برای همسویی نتیجه می‌دهد – یک جریان دائمی از سرنخ‌ها در حال ورود است. وقت آن است که جشن بگیرید، درست است؟ خوب، بله و نه. طبق گفته گلنستر، تنها 25 درصد از سرنخ های تولید شده توسط…
روش‌شناسی استارت‌آپ ناب: چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد

روش‌شناسی استارت‌آپ ناب: چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد

روش‌شناسی استارت‌آپ ناب: چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده‌سازی کرد آیا برای ایجاد استارت‌آپ از مانترا “سریع حرکت کنید و چیزها را خراب کنید” پیروی می‌کنید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید – این طرز تفکر در دهه گذشته فرهنگ استارتاپی را هدایت کرده است. با این حال، آنچه برای ایجاد شرکت‌های جدید در سال 2010 کارآمد بود، لزوما…
فن آوری فروش شما روابط شما با مشتریان بالقوه را از بین می برد. در اینجا چیزی است که می توانید در مورد آن انجام دهید.

فن آوری فروش شما روابط شما با مشتریان بالقوه را از بین می برد. در اینجا چیزی است که می توانید در مورد آن انجام دهید.

فن آوری فروش شما روابط شما با مشتریان بالقوه را از بین می برد. در اینجا چیزی است که می توانید در مورد آن انجام دهید. بهترین فروشندگان همیشه آگاه، همدل و کمک کننده بوده اند. آنها به دنبال کشف و استفاده از هر نقطه ای هستند که می توانند به آنها کمک کنند تا معاملات بیشتری را به دست…
7 تاکتیک متقاعدسازی قدرتمند برای بستن معامله بعدی

7 تاکتیک متقاعدسازی قدرتمند برای بستن معامله بعدی

7 تاکتیک متقاعدسازی قدرتمند برای بستن معامله بعدی آیا شگفت‌انگیز نخواهد بود اگر هر سرنخ وارد خط لوله شما شود و متقاعد شود که محصول شما برای آن‌ها است و آماده امضای روی خط نقطه چین است؟ خب، شاید شگفت‌انگیز نباشد – زیرا در این صورت نیازی نیست مشتریان شما به فروخته شوند، این کاری است که شما اینجا هستید…
دکمه بازگشت به بالا