کسب و کار

وردپرس ابزار وبلاگ نویسی مورد علاقه من است و من راهنمایی ها و ترفندهایی را برای استفاده از وردپرس در اینجا به اشتراک می گذارم.

4 تکنیک فروش ثابت شده برای فروش به مشتری SMB

4 تکنیک فروش ثابت شده برای فروش به مشتری SMB

4 تکنیک فروش ثابت شده برای فروش به مشتری SMB بیشتر وقت خود را صرف فروش به مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) می کنید؟ آیا می خواهید استراتژی فروش خود را برای تمرکز بیشتر بر مشتریان SMB تنظیم کنید؟ شما در جای درستی هستید. ما تکنیک‌های فروش اثبات‌شده‌ای را به اشتراک می‌گذاریم که به شما کمک می‌کند به کسب‌وکارهای کوچک…
11 ایمیل فروش خنده دار اما موثر توسط تیم فروش HubSpot [قالب ها]

11 ایمیل فروش خنده دار اما موثر توسط تیم فروش HubSpot [قالب ها]

11 ایمیل فروش خنده دار اما موثر توسط تیم فروش HubSpot [قالب ها] آیا ایمیل‌های کسل‌کننده و عمومی ارسال می‌کنید که دقیقاً شبیه به 100 مورد قبلی است که مشتریان احتمالی شما از نمایندگان دریافت کرده‌اند؟ یا سعی می‌کنید از بین مردم متمایز شوید؟ ما تعدادی ایمیل فروش هوشمندانه و آزمایش‌شده را از نمایندگان فروش HubSpot گردآوری کرده‌ایم — و…
11 معیار فروش که هر سازمان B2B باید ردیابی کند

11 معیار فروش که هر سازمان B2B باید ردیابی کند

11 معیار فروش که هر سازمان B2B باید ردیابی کند در حالی که به همین دلیل است که تعریف و ردیابی معیارهای مرتبط برای سازمان فروش B2B شما برای موفقیت بسیار مهم است. تیم های فروش B2B با عملکرد بالا به طور مداوم سلامت کسب و کار خود را اندازه گیری می کنند. با ردیابی و انجام اقدامات برای بهبود…
نحوه ایجاد یک ارائه تجاری در 7 مرحله آسان [الگوهای ارائه رایگان کسب و کار]

نحوه ایجاد یک ارائه تجاری در 7 مرحله آسان [الگوهای ارائه رایگان کسب و کار]

نحوه ایجاد یک ارائه تجاری در 7 مرحله آسان [الگوهای ارائه رایگان کسب و کار] دلیلی وجود دارد که بسیاری از مردم از سخنرانی در جمع نفرت دارند. تعریف کردن سبک ارائه، جمع‌آوری سبک ارائه منظور شما به وضوح، رسیدگی به سؤالات غیرمنتظره، و خنده از بینندگان بسیار مورد توجه است. با این وجود، تقریباً همه ما مجبوریم هر چند…
10 اولویت برتر برای رهبران فروش در سال 2020 (و نحوه دستیابی به آنها) [اینفوگرافیک]

10 اولویت برتر برای رهبران فروش در سال 2020 (و نحوه دستیابی به آنها) [اینفوگرافیک]

10 اولویت برتر برای رهبران فروش در سال 2020 (و نحوه دستیابی به آنها) [اینفوگرافیک] با نزدیک‌تر شدن به پایان سال، طبیعی است که رهبران فروش در مورد آنچه مؤثر بوده، چه چیزی مؤثر نبوده، فکر کنند و اولویت‌های خود را برای سال پیش رو ترسیم کنند.   اما چه چیزهایی برای آنها مهم است؟ مرکز تحقیقات فروش گروه RAIN از…
داده های بد: چیست و چگونه می توان عملکرد فروش را بهتر تجسم کرد [+ مثال ها]

داده های بد: چیست و چگونه می توان عملکرد فروش را بهتر تجسم کرد [+ مثال ها]

داده های بد: چیست و چگونه می توان عملکرد فروش را بهتر تجسم کرد [+ مثال ها] بین توسعه یک فرآیند فروش مقیاس‌پذیر، جمع‌آوری داده‌ها و کمک به فروش تیم‌تان، ردیابی صحیح عملکرد تیم فروش‌تان می‌تواند دشوار باشد. با این حال، داده‌ها و گزارش‌های بد می‌تواند منجر به فروش کمتر، کاهش رضایت مشتری و تصمیم‌گیری ضعیف شود. در واقع، تیم…
5 مرحله محوری بلوغ فروش [آزمایش]

5 مرحله محوری بلوغ فروش [آزمایش]

5 مرحله محوری بلوغ فروش [آزمایش] ساختار فعال سازی فروش سازمان شما چقدر بالغ است؟ اگر نمی دانید چگونه به این سوال پاسخ دهید، استرس نداشته باشید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم آن را بفهمید. Saale به تیم فروش شرکت خود منابعی را که برای موفقیت نیاز دارند، ارائه دهید. منابع متداول فعال سازی فروش شامل ابزارها،…
اتوماسیون فروش: راهنمای نهایی

اتوماسیون فروش: راهنمای نهایی

اتوماسیون فروش: راهنمای نهایی اتوماسیون فروش ممکن است پاسخی برای تمام مشکلات فروش شما باشد. نه، واقعاً. آیا تا به حال: از دست دادن معامله چون فراموش کرده اید پیگیری کنید؟ دقایق ارزشمندی را صرف افزودن فرصت‌ها یا سرنخ‌ها به CRM خود کرده‌اید؟ برای مدت طولانی به مشکلی در فرآیند فروش خود توجه نکرده اید؟ سرنخ ها را به ترتیب…
اتوماسیون CRM: راهنمای نهایی

اتوماسیون CRM: راهنمای نهایی

اتوماسیون CRM: راهنمای نهایی اجرای نرم افزار RM target=”Cloud. نشانه واضحی است که نشان می دهد مقیاس و رشد را برای کسب و کار خود در اولویت قرار داده اید. برای مشاغل در هر اندازه، صفحات گسترده و ثبت دستی سوابق به سرعت قدیمی می شوند. استفاده از CRM زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند و به رشد کسب‌وکارتان کمک…
راهنمای جامع فروش مبتنی بر حساب برای سال 2024

راهنمای جامع فروش مبتنی بر حساب برای سال 2024

راهنمای جامع فروش مبتنی بر حساب برای سال 2024 طبق Google Trends، علاقه به فروش مبتنی بر حساب به طور پیوسته در حال افزایش است. اما فروش مبتنی بر حساب چیست؟ یک مدل مبتنی بر حساب با هر حسابی مانند بازار یک حساب رفتار می کند. به جای اینکه یک فروشنده یک مخاطب را در یک شرکت هدف قرار دهد،…
دکمه بازگشت به بالا