کسب و کار

وردپرس ابزار وبلاگ نویسی مورد علاقه من است و من راهنمایی ها و ترفندهایی را برای استفاده از وردپرس در اینجا به اشتراک می گذارم.

مردم دوست ندارند از شما خرید کنند: 6 راه برای فروش به هر حال

مردم دوست ندارند از شما خرید کنند: 6 راه برای فروش به هر حال

مردم دوست ندارند از شما خرید کنند: 6 راه برای فروش به هر حال افراد از افرادی که دوست دارند خرید می کنند “در صورت یکسان بودن همه چیز، مردم با آنها تجارت می کنند و به افرادی که می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند، تجارت می کنند.” –باب بورگ قسم می‌خورم، هر روز می‌بینم که فروشنده‌ای…
روشی کلاسیک برای ایجاد حس فوریت در مشتری

روشی کلاسیک برای ایجاد حس فوریت در مشتری

روشی کلاسیک برای ایجاد حس فوریت در مشتری چه شرکت کنید یا نه، همه ما می دانیم که جمعه سیاه احساس دردناکی از فوریت را در مصرف کنندگان ایجاد می کند که ما در دنیای غیر خرده فروشی دائماً با آن مبارزه می کنیم. و در حالی که هزاران نفر فوراً در دوشنبه سایبری افراط می‌کنند، ما هر بار که…
5 سوال جستجوی تضمین شده برای از بین بردن معامله شما

5 سوال جستجوی تضمین شده برای از بین بردن معامله شما

5 سوال جستجوی تضمین شده برای از بین بردن معامله شما پرسش سوالات “شنیده‌ام [روند صنعت مربوطه را وارد کنید]. آیا این اصلاً بر تجارت شما تأثیر می گذارد؟ “وب‌سایت شما X، Y و Z را به‌عنوان اولویت‌های شرکت فهرست می‌کند، آیا هنوز هم همینطور است؟“ “من [اخبار فوری] را در مورد شرکت شما دیده ام. حال شما چطور است؟“…
60 کلمه و عبارات حسی برای افزایش فروش شما در سال 2021

60 کلمه و عبارات حسی برای افزایش فروش شما در سال 2021

60 کلمه و عبارات حسی برای افزایش فروش شما در سال 2021 کلمات حسی مشاهده کنید تصویر ظاهر چشم انداز صدا بشنو ذکر احساس چاپ شرکت فشار افراد در ارتباط خود یکی از سه حس اصلی را ترجیح می دهند: بینایی، صدا، یا احساس. این سوگیری‌های ذاتی باعث می‌شود که آنها به زبان دیداری، شنیداری یا حرکتی واکنش مطلوب‌تری نشان…
9 موضوع ایمیل فروش وحشتناکی که احتمالاً در این هفته استفاده کرده اید

9 موضوع ایمیل فروش وحشتناکی که احتمالاً در این هفته استفاده کرده اید

9 موضوع ایمیل فروش وحشتناکی که احتمالاً در این هفته استفاده کرده اید خط موضوع ایمیل پایه را لمس کنید “آیا با [چالش] مبارزه می کنید؟” “آیا با [گل] شانس دارید؟” “[ارتباط متقابل] گفت باید صحبت کنیم” «چند ایده در مورد افزایش درآمدهای مکرر» «سلام [name]، [سوال]؟» «[نام پروسپکت] — آیا 10 دقیقه برای مکالمه فرصت دارید؟ “به امید کمک…
12 عبارت فروش زشتی که مشتریان بالقوه را به شما معطوف می کند

12 عبارت فروش زشتی که مشتریان بالقوه را به شما معطوف می کند

12 عبارت فروش زشتی که مشتریان بالقوه را به شما معطوف می کند کلمات فروش برای اجتناب “از اینکه وقت گذاشتید متشکرم.” “فقط اعلام حضور کردم.” “پایه لمس کردن.” “من می خواستم … “ “آیا بودجه ای برای این کار دارید؟” “آیا شما تصمیم گیرنده هستید؟” “من نمی خواهم وقت شما را تلف کنم.” “آیا می توانم اطلاعاتی را برای…
چگونه پست‌های صوتی فروش را که مردم واقعاً می‌خواهند به آن‌ها پاسخ دهند، بگذاریم

چگونه پست‌های صوتی فروش را که مردم واقعاً می‌خواهند به آن‌ها پاسخ دهند، بگذاریم

چگونه پست‌های صوتی فروش را که مردم واقعاً می‌خواهند به آن‌ها پاسخ دهند، بگذاریم آیا نام شما تا به حال در لیست تماس های فروشنده بوده است؟ آیا پیام‌های صوتی زیادی در طول چند هفته از آن فروشنده دریافت کردید؟ به آن پست های صوتی فروش فکر کنید . ارزش داشتند؟ آیا چیزی یاد گرفتید که به شما کمک کرد؟…
4 روش داغ برای باز کردن تماس های سرد موفق

4 روش داغ برای باز کردن تماس های سرد موفق

4 روش داغ برای باز کردن تماس های سرد موفق علی‌رغم آنچه شنیده‌اید، تماس سرد نمرده است. ده ها هزار فروشنده هر روز این روش را تمرین می کنند. و، در حالی که تنها حدود 1٪ از تماس های سرد به جلسات تبدیل می شوند و 90٪ از تصمیم گیرندگان سطح بالای B2B دیگر به تبلیغات سرد پاسخ نمی دهند،…
5 دلیل برای عدم برون سپاری توسعه فروش (و 3 دلیل که باید)

5 دلیل برای عدم برون سپاری توسعه فروش (و 3 دلیل که باید)

5 دلیل برای عدم برون سپاری توسعه فروش (و 3 دلیل که باید) برون سپاری فروش چیست؟ برون‌سپاری فروش می‌تواند راه خوبی برای سازمان‌ها برای افزایش تولید سرنخ و فروش بدون سرمایه‌گذاری در شرکت و هزینه‌های مرتبط با نمایندگان فروش تمام وقت باشد. موارد مهمی وجود دارد که باید قبل از برون سپاری فروش در نظر بگیرید، از جمله آشنایی…
بعد از اینکه این یک سوال را پرسیدید، می توانید هر چیزی را از مشتری احتمالی خود بپرسید

بعد از اینکه این یک سوال را پرسیدید، می توانید هر چیزی را از مشتری احتمالی خود بپرسید

بعد از اینکه این یک سوال را پرسیدید، می توانید هر چیزی را از مشتری احتمالی خود بپرسید سؤالات کلید فروش هستند. از اولین سوال روشنگر که باعث می شود یک مشتری بالقوه فکر کند، “این شخص ممکن است چیزی برای ارائه به من داشته باشد،” به آنهایی که بالقوه می خواهند متوجه شوند، ” ما به چیزی نیاز داریم…
دکمه بازگشت به بالا