کسب و کار

وردپرس ابزار وبلاگ نویسی مورد علاقه من است و من راهنمایی ها و ترفندهایی را برای استفاده از وردپرس در اینجا به اشتراک می گذارم.

چگونه از «من برای این وقت ندارم» و 4 براش آف رایج خریدار گذشته

چگونه از «من برای این وقت ندارم» و 4 براش آف رایج خریدار گذشته

چگونه از «من برای این وقت ندارم» و 4 براش آف رایج خریدار گذشته فروشندگان برای موفقیت باید بتوانند اعتراضات خریدار را خنثی کرده و آنها را جابجا کنند، اما تفاوتی بین اعتراضات و بررسی‌ها وجود دارد. اعتراض یک نگرانی مشروع است که می‌تواند یک معامله را تهدید کند، در حالی که اعتراض از جایی کمتر واقعی می‌آید – این…
رشد در مقابل ذهنیت ثابت: نه مزیت و چگونه یکی را توسعه دهیم

رشد در مقابل ذهنیت ثابت: نه مزیت و چگونه یکی را توسعه دهیم

رشد در مقابل ذهنیت ثابت: نه مزیت و چگونه یکی را توسعه دهیم به‌عنوان یک کارآفرین، شما همیشه در مسیر یادگیری هستید و نحوه عملکرد بخش‌های مختلف کسب‌وکارتان، از امور مالی گرفته تا بازاریابی و فروش را دریابید. شما می توانید به نقاط قوت خود پایبند باشید یا برای بهبود دانش خود در همه زمینه ها تلاش کنید – تفاوت…
S&OP: مروری جامع بر فروش و برنامه ریزی عملیات

S&OP: مروری جامع بر فروش و برنامه ریزی عملیات

S&OP: مروری جامع بر فروش و برنامه ریزی عملیات برای ایجاد یک محصول با کیفیت و ارائه یک تجربه مشتری برجسته، فرآیندهای کسب و کار شما باید به خوبی تنظیم شود. هر مرحله – از تولید تا تحویل – باید به خوبی اجرا شود. به همین دلیل است که برنامه ریزی فروش و عملیات یا S&OP مهم است. تقاضا، عرضه…
چه چیزی یک استارت آپ را موفق می کند؟ علم مخفی مقیاس بندی

چه چیزی یک استارت آپ را موفق می کند؟ علم مخفی مقیاس بندی

چه چیزی یک استارت آپ را موفق می کند؟ علم مخفی مقیاس بندی آیا می توانید قاتل شماره یک استارت آپ ها؟ بیایید در همان زمان بگوییم: وسواس زودرس نسبت به رشد درآمد بالا! اوه، صبر کنید، این همان چیزی نبود که فکر می کردید؟ می بینید، واقعاً مسئله اگر نیست که باید کسب و کار خود را گسترش دهید…
حراج معکوس: چیست و چگونه آن را در فروش خرد کنیم

حراج معکوس: چیست و چگونه آن را در فروش خرد کنیم

حراج معکوس: چیست و چگونه آن را در فروش خرد کنیم اگر به مشاغل دیگر بفروشید، رقابت برای رسیدن به فروش می تواند شدید باشد. تحقیقات نشان داده است که وقتی خریداران B2B چندین تامین کننده را مقایسه می کنند، تنها 5 تا 6 درصد از زمان خود را با نمایندگان فروش می گذرانند. ناگفته نماند، 27٪ از وقت خود…
بهینه سازی سلامت روان در محیط کار

بهینه سازی سلامت روان در محیط کار

بهینه سازی سلامت روان در محیط کار موفق ترین سازمان ها فقط بهترین استعدادها را ندارند. آنها همچنین بهزیستی روانی کارمندان خود را در اولویت قرار می دهند – زیرا وقتی کارگران شاد و سالم هستند ، کسب و کارها سود می برند. متأسفانه، امروزه تمرکز بسیاری از شرکت‌ها بر این موضوع نیست و آنها با کاهش وفاداری و بهره‌وری…
توافقنامه بنیانگذاران: یک راهنما

توافقنامه بنیانگذاران: یک راهنما

توافقنامه بنیانگذاران: یک راهنما تشکیل یک شرکت آغاز یک سفر چند ساله پر از فراز و نشیب است. رفتن به تنهایی در آن جاده می تواند ترسناک باشد. برای بسیاری از کارآفرینان، داشتن یک هم بنیانگذار سفر را لذت بخش تر می کند. نه تنها این فرصت را دارید که با فردی کار کنید که مجموعه مهارت‌های شما را تکمیل…
متخصصان نسل پیشرو – چه هستند و چگونه می توان یکی شد

متخصصان نسل پیشرو – چه هستند و چگونه می توان یکی شد

متخصصان نسل پیشرو – چه هستند و چگونه می توان یکی شد متخصصان تولید پیشرو نقش مهمی در فرآیند فروش دارند. آنها نه تنها برای کسب و کار جدید چشم انداز می کنند، بلکه به ورود آنها به قیف فروش در مراحل اولیه کمک می کنند. متخصص نسل Alead یکی از اولین افرادی است که مشتری بالقوه با آنها تعامل…
به گفته مدیر فروش Coursedog، هوش مصنوعی فروش را تغییر می دهد: 5 ویژگی کلیدی که برای ادامه دادن باید داشته باشید

به گفته مدیر فروش Coursedog، هوش مصنوعی فروش را تغییر می دهد: 5 ویژگی کلیدی که برای ادامه دادن باید داشته باشید

به گفته مدیر فروش Coursedog، هوش مصنوعی فروش را تغییر می دهد: 5 ویژگی کلیدی که برای ادامه دادن باید داشته باشید به “The Pipeline” خوش آمدید — یک ستون هفتگی از HubSpot، حاوی توصیه های عملی و بینش رهبران واقعی فروش صرف نظر از احساس شما در مورد اخلاقیات یا پیامدهای بلندمدت آن، نفوذ هوش مصنوعی تقریباً در هر…
نمونه های وقفه الگو برای فروشنده باهوش

نمونه های وقفه الگو برای فروشنده باهوش

نمونه های وقفه الگو برای فروشنده باهوش وقفه الگوی نان و کره هر شعبده باز است که ارزش کلاه و شنل بالای خود را دارد. توهم‌پردازان (و فروشندگان!) که به این تکنیک‌ها تسلط دارند، می‌توانند لحن تعاملات را تنظیم کنند و توجه مخاطبان هدف را به لذت آنها و موفقیت شما هدایت کنند. می‌توانید از قدرت ابزارهای روان‌شناختی برای هدایت…
دکمه بازگشت به بالا