11 نوع شغل فروش: کدام یک برای شما مناسب است؟

11 نوع شغل فروش: کدام یک برای شما مناسب است؟

بیش از 13 میلیون شغل فروش در ایالات متحده – این بیشتر از مجموع همه معلمان، پزشکان، پرستاران و افسران پلیس است. قبل از اینکه برای نقش بعدی خود درخواست دهید، خود را در مورد انواع مشاغل فروش در بازار آموزش دهید تا مناسب خود را پیدا کنید.

فروش همچنان یک مسیر شغلی با پتانسیل درآمد بالا است که برای افراد با هر زمینه‌ای قابل دسترسی است. با هر تنوعی از خرده فروشی گرفته تا نرم افزار و فروش هواپیما (بله، این شغل وجود دارد!)، فرصت های شغلی فراوان است.

از این راهنمای جامع مشاغل فروش برای یافتن فرصت هایی که علاقه شما را برانگیخته است استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که هر موقعیت شامل چه مواردی می شود و چگونه می توانید بگویید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

فهرست محتوا

در یک شغل فروش به دنبال چه چیزی باشید

قبل از اینکه بتوانید یک شغل فروش را تجزیه و تحلیل کنید، باید بدانید که به دنبال چه چیزی باشید. پنج نکته زیر را در نظر بگیرید.

1. صنعت و مسیر شغلی

آیا شما علاقه مند به کار برای شرکت های Software-as-a-Service (SaaS) هستید؟ به احتمال زیاد، باید به عنوان یک نماینده توسعه کسب و کار شروع کنید و به سمت یک موقعیت اجرایی حساب بروید.

از سوی دیگر، اگر وارد فروش تولیدی شوید، احتمالاً مسئولیت رسیدگی به معاملات را از ابتدا تا انتها بر عهده خواهید داشت. فروش تجارت به کسب و کار (B2B) تجربه بسیار متفاوتی نسبت به فروش به مصرف کنندگان است.

به این معناست که: صنعتی که در آن کار می‌کنید، نوع نقش‌های فروش را تعیین می‌کند و بالعکس. قبل از اینکه به مسیر شغلی یا صنعت خاصی متعهد شوید، مطمئن شوید که موقعیت ها و تمرکز با اهداف و ترجیحات شما سازگار است.

2. چشم انداز شغلی بلند مدت

برخی مشاغل، مانند SDR ها، به طور پیوسته در حال افزایش محبوبیت هستند. سایرین، مانند فروش خارجی، در حال کاهش هستند. قبل از اینکه به یک مسیر شغلی متعهد شوید، مطمئن شوید که نقش شما تا 10 سال دیگر همچنان ضروری خواهد بود.

3. نوع غرامت فروش

دوست داری چگونه پول در بیاوری؟ غرامت فروش از پورسانت صفر (مثلاً فروشندگان خرده‌فروش) تا پورسانت خالص (حقوق شما کاملاً بر اساس عملکرد تعیین می‌شود) متغیر است. اولی احساس امنیت بیشتری را ارائه می دهد، اما دومی می تواند فوق العاده سودآور باشد – با فرض اینکه در کار خود خوب هستید.

مهم‌تر است که میانگین و میانگین دستمزد نقش را در نظر داشته باشید. ممکن است متوجه شوید که موقعیتی که به آن علاقه دارید درآمد کافی برای حفظ سبک زندگی مورد نظر شما را فراهم نمی کند.

4. نوع سرنخ ها

اگر ترجیح می‌دهید با سرنخ‌های ورودی کار کنید، نقشی که از شما می‌خواهد فعالانه فرصت‌های خود را بیابید، بهترین گزینه نخواهد بود. قبل از اینکه برای یک شغل جدید امضا کنید، ترجیح می دهید با چه نوع سرنخ هایی کار کنید.

5. شخصیت

اگر فعالیت های اصلی نقش خود را دوست نداشته باشید، بدبخت خواهید شد. به عنوان مثال، کسی که دوست دارد مشتریان خود را بشناسد و به آنها کمک کند در مدت زمان طولانی به اهداف خود برسند، احتمالاً در مدیریت حساب بهترین خواهد بود.

11 نوع شغل برتر فروش

1. نماینده توسعه فروش (SDR)

سطح شغل: سطح ورودی

SDRها (که معمولاً نمایندگان توسعه کسب‌وکار یا BDR نیز نامیده می‌شوند) مسئولیت بخش اول فرآیند فروش را بر عهده دارند: تحقیق، جست‌وجو، و واجد شرایط بودن سرنخ‌ها.

بسته به سازمان، این ممکن است به معنای شناسایی و دستیابی به موارد مناسب بالقوه، پاسخ به درخواست‌ها برای اطلاعات بیشتر، پیگیری مشتریان احتمالی که محتوا را دانلود کرده‌اند، جستجو در لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی و موارد دیگر باشد.

هنگامی که یک SDR مشخص کرد که سرنخ واجد شرایط است، این فرصت را به یک نماینده فروش واگذار می کند. آن نماینده مسئول ارائه یا نمایش محصول، رفع ایرادات خریدار و ایجاد یک پیشنهاد است.

برخلاف یک نماینده فروش در حال بسته شدن، SDR ها دارای سهمیه سنتی نیستند. آنها معمولاً بر اساس فعالیتشان اندازه گیری می شوند، مانند تعداد تماس های برقرار شده یا ایمیل های ارسال شده. طبق گزارش معیارها و جبران خسارت توسعه فروش گروه بریج در سال 2021.

گروه Bridge همچنین دریافت که میانگین غرامت SDR 76000 دلار است، با تقسیم متوسط ​​65٪ تا 35٪ بین پرداخت پایه و کمیسیون.

چگونه بفهمیم آیا این شغل برای شما مناسب است: این موقعیت یک نقطه ورود عالی برای فروش است. نه تنها مسیر ارتقاء واضحی وجود دارد، بلکه به تجربه زیادی نیاز ندارید. از شرکت‌هایی که مسیر شغلی SDR دارند، 93٪ به طور متوسط ​​فقط به 1.2 سال تجربه نیاز دارند.

بیشتر وقت خود را صرف صحبت با افراد بالقوه می‌کنید، بنابراین اگر از صحبت کردن با تلفن راحت نیستید، ممکن است نخواهید SDR شوید. نقش SDR معمولی به مهارت های ارتباطی نوشتاری و کلامی عالی نیاز دارد.

2. Account Executive (AE)

  • اجرای دمو یا ارائه ارائه.
  • شناسایی، نمایان شدن، و رفع موانع احتمالی خرید.
  • ایجاد پیشنهادهای ارزش شخصی شده.
  • اطمینان از تعهد خرید.
  • مذاکره در مورد شرایط واقعی.

AEها در حد سهمیه نگهداری می شوند – اهداف فروش که باید به صورت ماهانه، سه ماهه یا سالانه برآورده شوند. مدیران حساب در مجموع به طور متوسط ​​116610 دلار با احتساب کارمزد، اگرچه در برخی از صنایع، مانند B2B SaaS، میانگین جبران خسارت تا 167000 دلار.

چگونه بفهمیم که آیا این شغل برای شما مناسب است: زمانی که تجربه فروش را به دست آوردید، AE بودن یک مرحله طبیعی بعدی است. افرادی که دارای مهارت های بین فردی قوی هستند به عنوان AE پیشرفت می کنند، زیرا سهم شیر از روز آنها صرف جلسات، تلفن، ارسال ایمیل، و/یا جذب افراد بالقوه در رسانه های اجتماعی می شود.

تاب آوری برای این نقش بسیار مهم است. مانند اکثر مشاغل فروش، نقش AE با رد و عدم اطمینان همراه است. اگر یاد نگیرید پس از شکست سریع به عقب برگردید و در موقعیت های پر استرس آرام بمانید، بدبخت خواهید شد.

البته، اوج های زیادی نیز وجود دارد. اگر ایده بستن یک معامله بزرگ یا برنده شدن در یک فرصت با احتمال کم شما را به وجد می آورد، این موقعیت در سر راه شماست.

3. فروشنده خارجی

فروش‌های خارجی معمولاً شامل چرخه‌های فروش طولانی‌تر و معاملات با ارزش بالاتر می‌شوند و همچنین کمی بیشتر دستمزد دریافت می‌کنند. متداول ترین صنایع برای نقش های فروش خارجی هستند تولید، شرکت های Fortune 500، و خرده فروشی.

از آنجایی که تا حد زیادی به تنهایی یا با چند نفر دیگر از اعضای تیم کار می کنید، یک شغل فروش میدانی می تواند منزوی باشد. از طرف دیگر، شما استقلال بیشتری دارید.

به لطف ظهور ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، و ابزارهای کنفرانس وب – ناگفته نماند، تمایل فزاینده به صحبت کردن با فروشندگان به صورت مجازی و تلفنی به جای حضوری – نقش‌های فروش خارجی به طور فزاینده‌ای کمتر رایج می‌شوند. آنها همچنین در حال تکامل هستند: نمایندگان فروش خارجی شروع به گنجاندن برخی ابزارهای مجازی و تکنیک های فروش در فرآیندهای چند مرحله ای خود کرده اند.

میانگین کل غرامت برای این نقش حدود 107,139 دلار است بر اساس Glassdoor، با تقسیم 68٪ تا 32٪ بین پرداخت پایه و کمیسیون.

چگونه بفهمیم آیا این شغل برای شما مناسب است: کارفرمایان معمولاً به فروشندگان باتجربه‌تر برای نقش‌های فروش خارجی مراجعه می‌کنند، زیرا معمولاً به تنهایی با خریداران ملاقات می‌کنید. هنگامی که به صورت انفرادی یا در یک تیم کوچک کار می کنید، یادگیری اصول فروش نیز دشوارتر است.

در نتیجه، زمانی که تازه وارد فروش هستید، ممکن است یک نقش فروش خارجی انتخاب بهینه نباشد. مسافرت مداوم نیز می تواند ضرر داشته باشد – چه مبتدی و چه کهنه کار.

کار کردن در فروش خارجی مزایایی دارد، مانند تغییر مناظر، اگر کسی هستید که نمی توانید تصور کنید که در یک دفتر کار کنید و تمام روز به صفحه رایانه خیره شوید. اگر رودررو باشید، ایجاد رابطه و ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه آسان‌تر است. علاوه بر این، بسیاری از تکرارها دوست دارند این نقش چقدر استقلال ارائه دهد.

4. فروشنده داخلی

فروشندگان داخلی مشتریان خود را از راه دور در فرآیند فروش راهنمایی می‌کنند و در طول زمان با استفاده از ویدئو، ایمیل و تماس‌های تلفنی برای برقراری ارتباط با خریداران خود روابط برقرار می‌کنند.

نقش یک فروشنده داخلی معمولاً شامل سفر یا تعامل حضوری با مشتریان نیست، زیرا کار عمدتاً از دفاتر شرکت آنها یا از راه دور انجام می‌شود.

براساس Glassdoor، متوسط ​​حقوق یک فروشنده داخلی 69510 دلار است، با احتساب پورسانت. تقریباً 44٪ از کسانی که نقش نماینده فروش داخلی را اشغال می کنند، در اوایل کار خود هستند و 19٪ از کسانی که در این نقش هستند، در اواسط شغلی در نظر گرفته می شوند.

چگونه بفهمیم که آیا این شغل برای شما مناسب است: اگر یک ارتباط‌گر قوی و با انگیزه و یادگیری سریع هستید، ممکن است برای یک نقش فروش داخلی مناسب باشید. شغل در فروش داخلی می تواند مکان خوبی برای شروع حرفه شما در فروش باشد زیرا می توانید در کنار سایر متخصصان فروش در یک محیط امن برای یادگیری کار کنید.

5. مدیر حساب

سطح شغل: ورودی/سطح متوسط

مدیران حساب پس از تکمیل خرید اولیه، تصویر را وارد می کنند. برخلاف یک فروشنده که حساب‌هایش دائماً در حال تغییر است، پورتفولیوی مدیر حساب نسبتاً پایدار است.

شما با هر مشتری کار خواهید کرد تا نیازهای آنها را درک کنید، یک استراتژی بلندمدت ایجاد کنید و به آنها کمک کنید تا بیشترین بازگشت سرمایه ممکن را از محصول شما درک کنند.

مدیر حساب همچنین به عنوان نقطه تماس اصلی مشتری در شرکت عمل می کند. وقتی آنها سؤالات غیر پشتیبانی دارند، به شما مراجعه می کنند.

معیارهای اصلی که با آن سنجیده خواهید شد؟ میزان ماندگاری و رضایت اما مدیران حساب‌ها به دنبال فرصت‌های فروش و فروش متقابل نیز هستند. در برخی از سازمان‌ها (معمولاً سازمان‌های کوچکتر)، آنها مستقیماً این گفتگو را با مشتری انجام می‌دهند. در شرکت‌های بزرگ‌تر، زمانی که فرصتی برای گسترش حساب به وجود می‌آید، معمولاً یک فروشنده مسئولیت را بر عهده می‌گیرد.

به گفته Glassdoor، متوسط ​​غرامت ملی 75017 دلار است که بین 72٪ تا 28٪ بین حقوق پایه و کمیسیون تقسیم می شود.

چگونه بفهمیم این شغل برای شما مناسب است: اگر علاقه مند به ایجاد روابط پایدار و حمایت داخلی برای مشتریان خود هستید، به عنوان یک مدیر حساب به خوبی عمل خواهید کرد.< /p>

مدیران حساب موفق در ایجاد تعادل بین نیازهای مختلف نیز مهارت دارند. برای هر حساب مشخصی، باید اهداف مشتری، اهداف شرکت، اهداف فروش و موارد دیگر را در نظر بگیرید.

در نهایت، باید به زبان مشتری خود صحبت کنید. با درک عمیق از تجارت، بازار، محصول و صنعت آنها، اعتماد آنها را به دست خواهید آورد و آنها را به مشتریان وفادار و حامیان برند تبدیل خواهید کرد.

6. مدیر فروش منطقه ای

شما همچنین ممکن است در استخدام، استخدام و اخراج کارمندان شرکت داشته باشید. و بسته به سلسله مراتب سازمانتان، ممکن است لازم باشد تیم خود را در جلسات اجرایی و شرکتی نمایندگی کنید.

طبق Salary.com، شما می توانید میانگین حقوق سالانه 123,057 دلار و کل غرامت به طور متوسط ​​143,151 دلار را انتظار داشته باشید. اگرچه مدیران فروش منطقه‌ای دیگر حساب‌های فروش خود را مدیریت نمی‌کنند، اما همچنان بر اساس عملکرد کل تیم، کمیسیون و پاداش دریافت می‌کنند.

چگونه بفهمیم شغل برای شما مناسب است: به حداقل سه سال تجربه فروش، اغلب بیشتر، از جمله تجربه مدیریتی، نیاز دارید. ممکن است یک موقعیت اجرایی حساب داشته باشید یا بر چند SDR نظارت داشته باشید، و باید با مدیریت بودجه اندک و تجزیه و تحلیل عملکرد تیم آشنا باشید.

پس از کسب تجربه، از خود بپرسید که آیا مدیریت افراد، بودجه و استراتژی یک تیم را دوست دارید یا خیر. موقعیت مدیر فروش شامل مدیریت و مربیگری افراد زیادی است. اما برخی از فروشندگان ترجیح می دهند به عنوان مشارکت کننده فردی باقی بمانند. اگر در سنگرهای فروش و زنگ زدن گونگ شادتر هستید، موقعیت مدیر فروش ممکن است برای شما مناسب نباشد.

7. مدیر عملیات فروش

هدف عملیات فروش به حداقل رساندن اصطکاک در فرآیند فروش شرکت شما برای کمک به سازمان فروش شما در دستیابی به اهدافش است. در سازمان‌های بزرگ‌تر، تیم‌های عملیاتی متشکل از تحلیلگرانی هستند که توسط مدیران عملیات فروش رهبری می‌شوند.

مدیران عملیات فروش مسئول مدیریت و ساده‌سازی فرآیند فروش از طرف شرکت خود با استفاده از اتوماسیون و بهترین شیوه‌های فعال‌سازی فروش هستند. مدیران عملیات فروش اغلب بر CRM شرکت و داده های فروش و تجزیه و تحلیل نظارت دارند. شایستگی های کلیدی عبارتند از تجزیه و تحلیل، مدیریت فرآیند، دانش اولیه فروش، و هوش تجاری.

طبق Glassdoor، مجموع غرامت یک مدیر عملیات فروش به طور متوسط ​​111704 دلار است، با 67٪ دستمزد پایه و 37٪ غرامت دیگر.

چگونه بفهمیم که آیا این شغل برای شما مناسب است: اگر درک قوی از فروش دارید و تجربه مدیریت فرآیند و فعال سازی فروش را دارید، می توانید برای نقش مدیریت عملیات فروش مناسب باشید. .

8. مهندس فروش

این یک ترکیب قدرتمند و نادر است، بنابراین تقاضا برای آنها نسبتاً زیاد است.

به‌عنوان یک مهندس فروش، به سؤالات محصول پاسخ می‌دهید، با مشتریان بالقوه برای تعیین نیازهای فنی آن‌ها کار می‌کنید، این نیازها را با تیم‌های فروش، مهندسی یا محصول خود در میان می‌گذارید، به فروشندگان کمک می‌کنید تا نسخه‌های نمایشی ارائه دهند و اجزای فنی را ایجاد کنند. پیشنهادات و قراردادها.

شما یا با یک نماینده جفت خواهید شد – در این صورت ممکن است سهمیه مشترکی داشته باشید – یا بر اساس تقاضا به معاملات اختصاص داده شوند. نمایندگان اغلب شکایت دارند که مهندسان فروش کافی برای رفتن به آنجا وجود ندارد، بنابراین به احتمال زیاد یک برنامه زمانی کامل خواهید داشت.

از آنجایی که مهندسی فروش به دانش فنی بیشتری نسبت به نقش فروش سنتی نیاز دارد، میانگین دستمزد نسبتاً بالا است: 103,780 دلار، براساس اداره آمار کار ایالات متحده.

چگونه متوجه شوید که آیا این شغل برای شما مناسب است: این موقعیت ایده آل است اگر شما هیجان زده هستید که هم دانش فنی و هم مهارت های افراد را منعطف کنید. این نیاز به مهارت های گوش دادن فعال، ارائه و ارتباط فوق العاده دارد، زیرا زمان زیادی را در مقابل مشتریان سپری خواهید کرد.

برخی از مهندسان فروش همیشه در راه هستند. آیا می توانید تصور کنید که چند روز در هفته را دور از خانه میزبانی از کارگاه های آموزشی برای مشتریان احتمالی و ارائه دمو می گذرانید؟ اگر فقط فکر شما را خسته می کند، یک موقعیت مهندسی فروش ممکن است بهترین گزینه نباشد.

همچنین شایان ذکر است که اکثر کارفرمایان به دنبال مدرک B.S هستند. در علوم کامپیوتر، لیسانس. در رشته مهندسی یا مدرک مرتبط دیگر بیش از پنج سال تجربه در نقش های پیش فروش نیز شانس شما را برای استخدام افزایش می دهد.

9. مدیر فروش

در این موقعیت، نقش استراتژیک تری نسبت به مدیر فروش حفظ خواهید کرد. احتمالاً به معاون فروش گزارش می‌دهید و دستورالعمل‌های اجرایی را به بقیه سازمان فروش ابلاغ می‌کنید.

احتمالاً شما مسئول عملکرد بخش خود خواهید بود. و پاداش شما زمانی تعلق می گیرد که سازمان فروش شما به اهداف خود برسد یا از آن فراتر رود. بودجه، مدیریت افراد، استخدام، و ابتکارات توسعه کسب و کار نیز در برنامه شما خواهد بود.

در حالی که Glassdoor میانگین حقوق پایه ملی را 105,117 دلار تعیین می کند، انواع غرامت اضافی می تواند کل دستمزد شما را تا 200,034 دلار برساند.

چگونه بفهمیم شغل برای شما مناسب است: آیا شما مدیر فروش هستید که برای مسئولیت پذیری و پتانسیل رهبری بیشتر آماده هستید؟ ممکن است این نقش برای شما باشد.

شما باید بتوانید رشد و عملکرد تیم خود را به عنوان مدیر فروش نشان دهید. تکرارها و منطقه شما باید پر رونق باشند و باید عضلات خود را خارج از شرح شغلتان خم کنید.

با شناسایی شکاف‌ها در کسب‌وکار خود و ارائه راه‌حل‌ها، ذهنیتی یک قدم جلوتر در برابر رقبای خود نشان دهید.

10. معاون فروش

به عنوان معاون فروش، فرصت‌های استخدام استراتژیک را شناسایی خواهید کرد که تیم شما را تقویت می‌کند و به جذب استعدادهای برتر کمک می‌کند. شما همچنین مسئول استراتژی تیم خواهید بود، مانند تصمیم گیری در مورد بازارهایی که سازمان شما به آن گسترش خواهد یافت و فروش تاکتیک هایی که تیم شما برای رسیدن به آن نیاز دارد.

در پایان، هدف شما این است که به شرکت خود در مقیاس و رشد کمک کنید. می‌توانید از تجربه و بینش خود برای تعیین چشم‌اندازی برای حرکت‌های بعدی شرکت استفاده کنید.

از آنجایی که این نقش به 10 سال یا بیشتر تجربه و سابقه موفقیت آمیز نیاز دارد، VPها می توانند حقوق و پورسانت و پاداش بیشتری دریافت کنند.

Glassdoor میانگین دستمزد پایه معاونان فروش را 170770 دلار گزارش می‌کند که کل غرامت به طور متوسط ​​354799 دلار است.

چگونه متوجه شوید که آیا این شغل برای شما مناسب است: شما سمت‌های فروش در سطح مدیریت و مدیر را بر عهده داشته‌اید و می‌توانید نشان دهید که پیشرو رشد قابل‌توجهی در بخش و شرکت بوده‌اید.

شما باید در نقش رهبری احساس راحتی کنید، بتوانید به طور تحلیلی در مورد سازمان فروش خود فکر کنید و در برقراری ارتباط با همکاران در سطح اجرایی و هیئت مدیره مهارت داشته باشید.

11. مدیر فروش

مدیر ارشد فروش اغلب مستقیماً به مدیر عامل شرکت گزارش می‌دهد و انتظار می‌رود که از تخصص فروش بالایی برخوردار باشد.

طبق PayScale، بیش از 80٪ افسران ارشد فروش به عنوان “با تجربه” یا “تأخر در حرفه” طبقه بندی می شوند، به این معنی که افرادی که در این سمت هستند معمولاً چندین دهه تجربه فروش دارند.

Glassdoor میانگین دستمزد پایه برای یک مدیر فروش را 178475 دلار در سال گزارش می‌کند، با تمام انواع غرامت در مجموع 358643 دلار در سال.

چگونه بفهمیم شغل برای شما مناسب است: شما تجربه فروش در سطح مدیریت، مدیر و معاونت دارید و می‌توانید رشد درآمد را برای یک سازمان سازمانی افزایش دهید.

پردرآمدترین شغل فروش چیست؟

در میان فروشندگانی که به‌عنوان مشارکت‌کننده انفرادی کار می‌کنند، پردرآمدترین انواع مشاغل فروش، مدیریت حساب است (به‌طور متوسط ​​116610 دلار کل غرامت) و فروشندگان خارجی (به طور متوسط ​​107139 دلار کل غرامت).

در میان پست‌های مدیریتی و عملیاتی، شغل‌های فروش با بالاترین درآمد، مدیر فروش است (به طور میانگین 358,643 دلار کل غرامت) و معاون فروش (متوسط ​​354799 دلار کل غرامت).

فقط به یاد داشته باشید که اکثر مشاغل فروش مبتنی بر کمیسیون هستند، بنابراین هیچ محدودیتی برای کسب درآمد یک کارمند بالا در هر نوع شغل فروش وجود ندارد.

بهترین شغل فروش اولیه چیست؟

تغییر زیادی در نوع تحصیلات یا تجربه ای که برای به دست آوردن اولین شغل فروش خود نیاز دارید، وجود دارد. با تجربه اندک یا بدون تجربه، می توانید به عنوان یک نماینده توسعه فروش (SDR) شروع کنید و به دنبال سرنخ ها و واجد شرایط بودن باشید.

بسته به شرکت، شما همچنین می‌توانید نقشی در سطح ابتدایی در مدیریت فروش داخلی یا مدیریت حساب تنها با مدرک لیسانس داشته باشید. فروش داخلی یک نقش رقابتی تر و فروش مستقیم است در حالی که مدیریت حساب در طول زمان روابط ایجاد می کند و راه حل هایی ارائه می دهد.

در یافتن شغل مناسب خود در فروش موفق باشید. مهم نیست که چه نوع شغل فروش را انتخاب می کنید، این شغلی است که رضایت، استقلال و پتانسیل کسب درآمد نامحدود را ارائه می دهد.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در اوت ۲۰۲۰ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل