آنچه در مورد پیگیری انفرادی از Jayde Powell، خلاق ترین خلاق لینکدین آموختم

آنچه در مورد پیگیری انفرادی از Jayde Powell، خلاق ترین خلاق لینکدین آموختم

 “شما باید به طور مداوم مهارت های خود را ارتقا دهید.”

این چیزی است که جید Powell — مدیر عامل فعلی The Em Dash Co. ، یکی از بنیانگذاران Weed برای زنان سیاه‌پوست، و یکی از جالب‌ترین «آفرینش‌آفرینان» لینکدین – وقتی برای گفتگو درباره همه چیزهای انفرادی نشستیم، به من گفت.

در مورد واقعی نگه داشتن آن از پرش صحبت کنید.

برای طولانی‌ترین زمان، فکر می‌کردم تنها مزیت تحسین‌برانگیز انفرادی، انعطاف‌پذیری برای اداره یک کسب‌وکار آنطور که می‌خواهید بود.

اما پس از گفتگوی صریح من با جید، من بیش از هر زمان دیگری در مورد آنچه که برای شروع واقعی و کامل آن سفر لازم است، آگاه هستم، و من می خواهم از انجیل عبور کنم. بعداً می توانید از من تشکر کنید.

در این مقاله، من توضیح خواهم داد که انفرادی چیست، چرا باید آن را به عنوان یک مسیر مناسب اما جایگزین برای کارآفرینی ببینید، و چگونه شروع کنید (بله، حتی اگر از 9 به 5 برخوردار باشید).

بیایید شیرجه بزنیم.

فهرست محتوا

از رانندگان تاکسی گرفته تا هنرمندان جلوه‌های ویژه و انیماتورها، به نظر می‌رسد فرصت‌هایی برای افراد خوداشتغال در حال افزایش است. همانطور که توسط ایالات متحده گزارش شده است. دفتر کار و آمار، طیفی از حرفه‌های غیرمتعارف – تربیت حیوانات (16%)، طراحی صحنه (7%)، حتی کارگردانی هنری (6%) – به عنوان برخی از پرطرفدارترین شغل های خوداشتغالی برای دهه آینده.

داده‌های بررسی کارآفرینی 2024 HubSpot همچنین نشان داد که 45 درصد از کارآفرینان کسب‌وکار خود را به این دلیل شروع کردند که می‌خواستند از یکنواختی شغل 9 تا 5 فرار کنند. 16 درصد گفتند که کسب و کار خود را راه اندازی کردند زیرا می خواستند درآمد بیشتری داشته باشند. برای نتایج بیشتر در نظرسنجی کارآفرینی به تصویر زیر نگاه کنید:

اعداد دروغ نمی‌گویند: انفرادی استقلال، کنترل و رضایت شخصی را برای کسانی که می‌خواهند کسب‌وکاری را بر اساس سبک زندگی روزمره خود ایجاد و اداره کنند، ارائه می‌دهد. به نظر فروتنانه من، اگر در حال بحث در مورد اینکه دست خود را در انفرادی امتحان کنید، این مسیری است که قطعا ارزش کاوش را دارد.

با این وجود، برداشتن این مرحله نیاز به آگاهی دو جانبه دارد: نقاط قوت و ضعف خود به عنوان یک مالک انفرادی، و فضای بازاری که می‌خواهید به آن بپیوندید.

تنها نکته این است که … هیچ کد تقلبی در اینجا وجود ندارد. سفر همه افراد به سادگی منحصر به فرد است، به خصوص به گفته Jayde Powell، یک فرد انفرادی که در این قلمرو تازه کار نیست اما در واقع به آن صادق است.

Solopreneur در مقابل کارآفرین: تفاوت چیست؟

احتمالاً فکر می کنید: چرا یک فرد انفرادی باشم در حالی که می توانم یک کارآفرین باشم؟ چه تفاوتی وجود دارد، غیر از اینکه هر دو به «preneur» ختم می‌شوند؟

در حالی که همه کارآفرینان کارآفرین هستند، همه کارآفرینان انفرادی نیستند. سعی کنید آن را پنج بار سریع بگویید.

در حین گفتگو با Jayde، او به اشتراک گذاشت که تنها جنبه ای که به طور مشخص یک فرد انفرادی را از یک کارآفرین جدا می کند، تعداد دست های روی عرشه است.

Jayde توضیح داد: “یک فرد انفرادی کسی است که کسب و کار خود را به تنهایی اداره می کند، در حالی که یک کارآفرین ممکن است یک تیم یا [استعداد قرارداد] را برای پشتیبانی استخدام کند.”
او افزود: «من فکر می‌کنم کارآفرینی می‌تواند انعطاف‌پذیری را در نقش خود بپذیرد، اما لازم نیست همیشه به نظر برسد که شما دستی کار می‌کنید… برخی افراد کارآفرین هستند و کسب‌وکارهایی را به دست می‌آورند، برخی روی آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند.» . “اما انفرادی بودن می تواند ترسناک به نظر برسد زیرا همه این کارها را به تنهایی انجام می دهید.”

اگرچه بینش او برای بسیاری از کارآفرینان انفرادی یک واقعیت ترسناک است، اما جید تأیید کرد که راه‌های ملموسی برای حفظ تعادل وجود دارد. همه چیز به نحوه مشاهده پیشرفت تجربه فردی شما بستگی دارد.

چند نکته عملی او را برای موفقیت (و عاقل ماندن) در زیر بررسی کنید:

1. گاهی اوقات شما نیاز به چرخش دارید، که لازم است.

خیلی سریع وارد گپ ما شدیم، من و جید با اپتیک اجتناب ناپذیری که در مورد یک فرد انفرادی بود، پیوند خوردیم. ما هر دو موافق بودیم که همه رویکردهای مربوط به خود را برای اینکه رئیس خود باشند، اتخاذ کرده‌اند، که نادیده گرفتن افزایش رقابت را کمی سخت‌تر می‌کند.

در نتیجه، برای کارآفرینان انفرادی آسان است که دلیل شروع کسب و کار خود را فراموش کنند. او به من گفت: «افراد می‌توانند انفرادی را آن‌طور که باید باشد، مطابق با نیازهای زندگی‌شان بسازند.

و حق با اوست. انفرادی به معنای قالب گیری است.

ممکن است هجوم مردمی وجود داشته باشد که به کارآفرینی انفرادی هجوم می‌آورند، اما برای کوتاه و ساده نگه داشتن همه چیز، می‌دانید چه زمانی باید انتخاب‌های استراتژیک انجام دهید که با آینده کسب‌وکار شما همسو باشد.

2. انفرادی سخت نیست، اما آزمونی دائمی برای اراده، اعتماد به نفس و صبر است.

جید بیان کرد: «نه» به کاری که تولید می‌کنید مربوط نمی‌شود، بلکه درباره فرصت است و اگر برای شما/کسب‌وکار شما در نظر گرفته شده است.

اگر تا به حال این را نمی دانید، انفرادی برای افراد ضعیف مناسب نیست. این به این معنی است که شما باید کاملاً انتظار داشته باشید که بیشتر چیزها در هنگام ایجاد کسب و کارتان چالش برانگیز باشند.

خوشبختانه، روی روی این سکه، استقامتی که از پیمایش یک مشکل به دست می‌آورید مطمئناً شما را برای هر توپ منحنی که بعد از اولین مشکل می‌آید به خوبی آماده می‌کند.

3. انفرادی بی نهایت نیست.

سوالً، جید می‌گوید: «کارها را تا زمانی انجام دهید که در خدمت هدف هستند». او اعتراف کرد که ممکن است روزی برسد که در یکی از معدود فعالیت‌های انفرادی خود مکثی طولانی داشته باشد. سپس او خیلی سریع مجدداً تأیید کرد که اگر این اتفاق بیفتد، کاملاً اشکالی ندارد.

جید اعتراف کرد: “من آژانسم را فقط برای داشتن نمایندگی در زندگی ام راه اندازی کردم … و فقط همین بود.”

نیازی نیست که انفرادی برای همیشه باشد. سرمایه گذاری ها به پایان می رسند، آنها در برابر انواع دگرگونی ها در طول عمر خود مقاومت می کنند و زنده می مانند. اتفاق می افتد. اگر احساس می کنید که زمان آن فرا رسیده است که یک قدم به عقب برگردید یا دست بردارید، قطعاً این تصمیم را با دقت ارزیابی کنید. فقط برای پایبندی به تعهدی که ممکن است دیگر نیازهای شما را منعکس نکند، تحت فشار نباشید.

گاهی اوقات، خداحافظی با یک کار تجاری به معنای “بعداً می بینمت” است، نه خداحافظی برای همیشه.

چگونه به یک فرد انفرادی تبدیل شویم (حتی با 9 تا 5)

وقتی از Jayde پرسیدم که او به کسی که در نظر دارد سرمایه‌گذاری انفرادی خود را شروع کند، چه چیزی می‌گوید، او به من گفت: “Solopreneurship شما را متواضع می‌کند.”

ممکن است برخی از شما (به طور قابل درک) آن را به عنوان نشانه ای برای دویدن به سمت تپه ها تفسیر کرده باشید. خوشبختانه، آن را فرصتی برای یادداشت برداری و جمع آوری تخصص بیشتر دیدم.

گفته شد، در اینجا سه ​​توصیه اصلی Jayde برای شروع کار انفرادی با اطمینان آورده شده است:

1. بدانید که انفرادی سیال است.

گاهی اوقات، آنچه برای یک فرد معجزه می کند ممکن است برای دیگری کاملاً متفاوت باشد. Jayde تأکید کرد که این زیبایی (و گاهی اوقات چالش) انفرادی است.

Jayde به اشتراک گذاشت: «مردم تصور می‌کردند که من سعی می‌کردم کسب‌وکارم را به این شرکت چند میلیارد دلاری توسعه دهم. «آنها از من می‌پرسیدند که چگونه مقیاس می‌کنم… من دقیقاً مثل این بودم که «اول از همه، به این دلیل نیست که اینجا هستم.»

او سپس توضیح داد و به اشتراک گذاشت که او یک “ضد سرمایه دار” مشتاق است. مطمئناً این هویت خودخوانده تنها مکمل حضور غیرمتعارف و گسترده او در لینکدین است.

حتی اگر اولویت‌های جایگزینی برای Jayde دارید، من همچنان پیشنهاد می‌کنم صفحه‌ای از کتاب حکمت او را بردارید، به ویژه به این دلیل که انفرادی برای هر صاحب کسب‌وکاری متفاوت به نظر می‌رسد. همه و همه نتایج سفر انفرادی شما به اهداف شما و نحوه اندازه گیری آنها بستگی دارد.

هر چه زودتر بپذیرید که روش‌های شما احتمالاً شبیه روش‌های یک فرد انفرادی دیگر نیست، زودتر می‌توانید شبکه خاصی از مشتریان، مشتریان و دنبال‌کنندگان وفادار را جذب کنید.

2. یک تجربه کاری و برندسازی شخصی بسازید که به طور خاص برای شما طراحی شده است.

به عنوان یک فرد انفرادی، برندسازی شخصی خود را اولین برداشت مشتری از شما در نظر بگیرید.

“لینکدین من مانند پیش نمایشی از کار کردن با من است … این فضای بسیار خوبی برای من است زیرا من یک تولید کننده محتوا هستم. Jayde به من گفت: من برای برندها محتوا ایجاد می کنم.

اگر جید را در لینکدین دنبال کنید، متوجه نیمی از آن خواهید شد پست‌های او «محتوای معمولی لینکدین» را منعکس نمی‌کند. این عمد است.

جید به‌عنوان یک استراتژیست رسانه‌های اجتماعی و کاربر سابق «اپلیکیشن پرنده» (که قبلاً توییتر، اکنون X) تأیید شده بود، به لینکدین آمد تا تلاش‌های جامعه‌سازی و تولید محتوا را که قبلاً انجام می‌داد بازیابی کند. بدون زحمت در سایر فضاهای آنلاین. و اگرچه او فقط یک سال است که مطالبی را در لینکدین پست می کند، اما تا کنون برای او بسیار خوب عمل کرده است.

< /p>

در لینکدین، او هوای تازه را در جدول‌های زمانی در همه جا تنفس می‌کند (از جمله من)، ویدیوهای کوتاه اصلی، میم‌ها و حتی برداشت‌های داغ از رویدادهای فرهنگ پاپ را به اشتراک می‌گذارد. این مجموعه ترکیبی از مواد نه تنها پیروان جدیدی ایجاد کرده است، بلکه تعامل 1:1 با شخصیت، گرایش‌ها، ارزش‌ها و علایق Jayde را به همراه داشته است.

جید با داشتن کسی که هست و فعالانه خود را در مقابل چشمان جدید تعریف می‌کند، فرصت‌هایی را برای ارتباط با مشتریانش ایجاد می‌کند که در جای دیگری یافت نمی‌شوند.

3. کارها را نه تنها برای خودتان، بلکه برای اهدافی که برای رشد کسب و کارتان تعیین کرده اید انجام دهید.

فلسفه Jayde برای انفرادی موفق شامل یادگیری مداوم و کنجکاوی بی حد و حصر است.

«من روی ارتقای سطح مهارت‌هایم خارج از چرخ‌خانه معمولی‌ام متمرکز شده‌ام. من اخیراً در یک کلاس در مورد کارگردانی هنری شرکت کردم … زیرا می خواستم بفهمم که این محدوده کار چگونه است، اگر لازم است از آن مهارت ها با یک مشتری آینده استفاده کنم.”

ممکن است خارج از حوزه چپ به نظر برسد، اما همانطور که توصیه Jayde تاکید می کند، هرگز نمی دانید چه زمانی برای انجام کاری که می تواند کسب و کار شما را به ارتفاعات جدیدی برساند، فراخوانده شوید.

به عنوان یک فرد انفرادی، هر روز فرصتی برای گفتن “بله” به چیز جدید و گسترش استعدادهای خود است.

انفرادی: خطرات و مزایا

همانطور که من (و جید) در طول این پست اشاره کرده‌ام، انفرادی مسیری وسوسه‌انگیز است، مسیری که چالش‌های زیادی را به همراه دارد.

با این حال، اگر قبلاً این کار را نکرده‌ام، این را به شما نمی‌گویم تا شما را بترسانم. درعوض، من این دانش را به اشتراک می‌گذارم تا پیگیری‌ها و تصمیم‌گیری‌های شما را با توجه به اینکه آیا انفرادی برای شما مناسب است یا نه.

در اینجا برخی از خطرات و پاداش‌هایی که می‌توانید در سفر انفرادی انتظار داشته باشید، صرف نظر از اینکه در چه مرحله‌ای شروع می‌کنید، و چند توصیه برای از بین بردن فضای انفرادی آورده شده است:

1. ریسک: فرسودگی شغلی

به‌عنوان یک فرد انفرادی، چندین کلاه به سر خواهید داشت. و همه چیز گیج کننده خواهد شد.

بنابراین، این عمل مستمر شعبده بازی، همراه با فشارهای خارجی و انزوای ناشی از کار به تنهایی، به طور بالقوه می تواند منجر به فرسودگی شغلی. ممکن است فوراً اثرات آن را نبینید، اما احتمالاً قبل از اینکه شاهد خشم آرام آن باشید، آن را احساس خواهید کرد.

شناخت نشانه‌های فرسودگی شغلی و اجرای استراتژی‌هایی برای پیشگیری از آن ضروری است، مانند تعیین حد و مرز در زمان انجام کار/نحوه انجام آن، ایجاد فهرستی قوی از وظایف و اهداف، و البته اولویت‌بندی خود با دیگران. مراقبت.

2. پاداش: آزادی انتخاب/کنترل

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های انفرادی، توانایی رئیس خود بودن است (duh).

شما این آزادی را دارید که تصمیم بگیرید، ساعات کاری خود را تنظیم کنید و جهت کسب و کار خود را تعیین کنید. این خودمختاری به شما قدرت می‌دهد تا سبک زندگی ایجاد کنید که با اهداف شخصی و حرفه‌ای شما همسو باشد.

3. ریسک: انجام (بیشتر) کارها به تنهایی

به عنوان یک کارآفرین انفرادی، شما یک نمایش یک نفره هستید. این جمله را دوبار بخوانید.

در حالی که این امر استقلال بی‌نظیری را ارائه می‌دهد، اما به معنای تحمل بار کاری قابل توجه است. اگر این انزوا به طور موثر مدیریت نشود، می تواند از کنترل خارج شود. بله، شما یک نفرآفرین هستید، اما هیچ کس نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد.

ایجاد یک شبکه پشتیبانی قوی ، چه از طریق جوامع حرفه ای و چه از طریق برون سپاری وظایف خاص، برای حفظ تعادل بین کار و زندگی و جلوگیری موثر از فرسودگی شغلی بسیار مهم است.

4. پاداش: ایجاد روابط قوی با مشتری

کارآفرینان انفرادی معمولاً روابط مستقیم و نزدیکی با مشتریان خود دارند. این امکان ایجاد روابط بین فردی B2C، ایجاد درک عمیق تر از نیازهای آنها و توانایی ارائه خدمات و تجربیات بسیار شخصی سازی شده را فراهم می کند.

اکنون، بسیاری از نکات ظریف دیگر در ترسیم مسیر شما به عنوان یک فرد انفرادی وجود دارد. اگر بخواهم همه آنها را در این مقاله لحاظ کنم، احتمالاً تمام روز را اینجا می‌خوانید.

نکته این است: اگرچه انفرادی مستلزم تعهد به یادگیری مداوم است، با برنامه ریزی دقیق، تدبیر و شبکه پشتیبانی مناسب، می توانید بر این موانع غلبه کنید.

نمونه های انفرادی

انفرادی چشم انداز وسیعی از امکانات را ارائه می دهد. از حوزه دیجیتال گرفته تا محصولات ملموس، یک راه کارآفرینی برای همه وجود دارد. کلید این است که علایق و مهارت های خود را شناسایی کنید، سپس آنها را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل کنید.

در اینجا چند ایده از کسب‌وکارهایی وجود دارد که می‌توانید به‌عنوان اولین سرمایه‌گذاری انفرادی خود راه‌اندازی کنید:

1. میزبان Airbnb

فهرست کردن بخشی از خانه یا یک فضای جداگانه در Airbnb راهی عالی برای درآمدزایی است در حالی که علایق دیگر را دنبال می کنید. در این مسیر انفرادی، باید با تعمیر و نگهداری معمول، نظافت خانه، و ایجاد رضایت مشتریانی که اعتبار شما را در برنامه در برابر رقبایتان تقویت کنند، پیش بروید.

2. مربی شخصی

آیا به تناسب اندام مانند کراس فیت، بوکس یا موارد دیگر علاقه دارید؟ از رسانه های اجتماعی برای نشان دادن تخصص خود استفاده کنید و مشتریانی را جذب کنید که به دنبال مربیانی هستند که می توانند با راهنمایی یک به یک به آنها آموزش دهند.

3. طراح گرافیک

اگر چشم هنری و آثار هنری دیجیتالی دارید، طراح گرافیک آزاد بودن می‌تواند راه سرگرم‌کننده‌ای برای انفرادی باشد. پورتفولیوی خود را به اشتراک بگذارید و به کسب و کارها یا کارآفرینان کمک کنید تا کانال های رسانه های اجتماعی خود را با لوگوها، بنرها و موارد دیگر بهبود بخشند.

4. هنرمند

از نقاشی های انتزاعی گرفته تا مجسمه های واقع گرایانه، فروش آثار هنری بی نظیر راهی ویژه برای کسب درآمد است. اگر هنر شما سبک متمایزی دارد، آن را در رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان چنین برچسب‌گذاری کنید تا خبره‌های زیادی پیدا کنید که منتظر شاهکار بعدی خود هستند.

5. عکاس

عکاس‌های عروسی، پرتره‌های فارغ‌التحصیلی، و مناسبت‌های دیگر راهی عالی برای اداره کسب‌وکار شما هستند. مردم می‌خواهند لحظات خاصی را با یک عکاس پرشور ثبت کنند که مایل است این کار را انجام دهد، خودتان را در آنجا قرار دهید و نمونه کارهایتان را بسازید.

6. بازسازی مبلمان

صاحبان خانه دلار بالایی را برای مبلمان قدیمی که در فروشگاه مبلمان معمولی شما یافت نمی شوند، پرداخت می کنند. اگر در کارهای چوبی یا روکش کردن اثاثیه از قبل دوست‌داشتنی مهارت دارید، بازار گسترده‌ای برای کاوش خدمات شما وجود دارد.

7. برنامه ریز رویداد

برخورد با تدارکات برنامه‌ریزی رویداد می‌تواند برای هرکسی دردسرساز باشد و بسیاری از مردم بدشان نمی‌آید که برای کمک دراز کنند. اگر در حل مسئله، سازماندهی و ارتباطات مهارت دارید – برنامه ریزی رویداد می تواند راه بسیار خوبی برای کار باشد.

انفرادی: بودن یا نبودن؟

بنابراین، سوال نهایی باقی می ماند: آیا باید کیف انفرادی خود را ایمن کنید؟

پاسخ؟ خوب، درست مانند بسیاری از چیزهای زندگی، انتخاب شما به شرایط و اهداف فردی شما بستگی دارد.

در حالی که خلاقیت انفرادی به وضوح آزادی و انعطافی را ارائه می‌دهد که بسیاری از مردم آرزوی آن را دارند، مهم است که در مورد چالش‌ها و فداکاری‌های بالقوه آن واقع‌بین باشیم. همانطور که Jayde ثابت کرده است، موفقیت در انفرادی مستلزم پیگیری بی وقفه دانش، تمایل به انطباق، و درک قوی از هدف کسب و کار شما است.

در کل، اگر به ایده خود علاقه مند هستید و مایل به انجام کارهای سخت هستید، انفرادی می تواند واقعاً رضایت بخش باشد.

پس، این جهش ایمان را انجام دهید، سفر را در آغوش بگیرید و پاداش‌های باورنکردنی را که در انتظار شماست کشف کنید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل