21 ابزار نرم افزار حسابداری و حسابداری که مورد علاقه مشاغل کوچک است

21 ابزار نرم افزار حسابداری و حسابداری که مورد علاقه مشاغل کوچک است

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، مطمئن هستم که با این موضوع موافقت خواهید کرد که سلامت مالی شرکت شما اولویت اصلی شماست. و با آن نیاز به حسابداری دقیق و چابک برای کسب و کار شما وجود دارد.

اما با بسیاری از راه حل های حسابداری موجود، چگونه بهترین نرم افزار حسابداری را برای خود پیدا می کنید؟ برای کمک به شما در تصمیم گیری، فهرستی از نرم افزارهای حسابداری پیشرو در حال حاضر در بازار را گردآوری کرده ام. توصیه می‌کنم این نمونه‌های نرم‌افزار حسابداری، ویژگی‌های کلیدی آن‌ها و گزینه‌های قیمت‌گذاری را مرور کنید تا تصمیم‌گیری خود را مطلع کنید.

1. Intuit QuickBooks

Intuit QuickBooks ممکن است اولین منبعی باشد که با شنیدن عبارت “نرم افزار حسابداری مشاغل کوچک” به ذهن خطور می کند – و دلیل خوبی هم دارد. این برنامه فراتر از مجموعه قابلیت های درجه یک خود، با عناصری مانند ضبط رسید و پشتیبانی از چت 24 ساعته، خود را متمایز می کند.

QuickBooks همچنین در ادغام هوش مصنوعی در حوزه حسابداری نقش دارد — یک بازار پر رونق — با راه‌اندازی دستیار حسابداری Intuit Assist خود با هوش مصنوعی. این دستیار مجازی بینش‌های مالی شخصی‌سازی شده را برای ایجاد برنامه‌های اقدام برای رشد ارائه می‌کند.

علاوه بر هوش مصنوعی در نرم افزار حسابداری، اهمیت فروش هوش مصنوعی ابزارها را نمی توان در تلاش برای رشد کسب و کار خود دست کم گرفت. کارهای دستی مانند ورود داده ها خودکار هستند و بینش های مبتنی بر داده به پیش بینی فروش کمک می کند.

بهترین برای: مشاغلی که به دنبال گزینه آزمایش شده و واقعی هستند.

آنچه در QuickBooks دوست دارم:

  • راه اندازی و استفاده از آن نسبتاً آسان است.
  • به صورت‌حساب‌های سفارشی اجازه می‌دهد و تضمین می‌کند که نام تجاری شرکت همیشه در همه تعاملات با مشتریان در مرکز و جلوتر قرار دارد.
  • این نرم افزار امکان اتوماسیون حساب های پرداختنی و دریافتنی را فراهم می کند که به سازماندهی بهتر امور کمک می کند.
  • با حساب آنلاین QuickBooks، یک برنامه تلفن همراه نیز گنجانده شده است تا بتوانم حسابداری خود را در حال حرکت مشاهده کنم.
  • من می توانم با ایجاد قوانین سفارشی هزینه ها را به راحتی مرتب کنم.
  • بیش از 700 ادغام برنامه از جمله PayPal، Shopify و Square را ارائه می‌کند که به من امکان می‌دهد تمام نیازهای سفارشی خود را برآورده کنم.

آنچه که فکر می کنم QuickBooks می تواند در آن بهبود یابد:

  • تعداد کاربران برای هر طرح نرم افزار محدود است.

قیمت‌گذاری Intuit QuickBooks: از 15 دلار در ماه شروع می‌شود

همه طرح‌ها به شما امکان می‌دهند درآمد و هزینه‌ها را ردیابی کنید، فاکتورها را ارسال کنید و پرداخت‌ها را دریافت کنید، گزارش‌ها را اجرا کنید، تخمین‌ها را ارسال کنید، فروش‌ها و مالیات‌ها را پیگیری کنید، و رسیدها را دریافت و سازماندهی کنید. طرح‌های پیشرفته‌تر به شما امکان می‌دهند موجودی، زمان را ردیابی کنید و حتی حقوق و دستمزد کامل را اجرا کنید.

نکته حرفه‌ای: قبل از پرداخت هزینه اشتراک، توصیه می‌کنم با ایجاد یک فاکتور در QuickBooks Online، یک تست درایو نرم‌افزار را انجام دهید.

2. FreshBooks

FreshBooks یک راه حل ساده است که به کارآمدتر کردن حسابداری مشاغل کوچک افتخار می کند. این پلتفرم با بسیاری از برنامه‌های تجاری ادغام می‌شود و یک داشبورد واحد برای مدیریت امور مالی و حسابداری در اختیار شما قرار می‌دهد.

با FreshBooks، هزینه ها را می توان با ایجاد صفحات گسترده بودجه طبقه بندی کرد. اگر در ایجاد بودجه تازه کار هستید، پیشنهاد می کنم با مرور الگوهای بودجه شروع کنید. . برای انجام آزمایشی برای بررسی اعداد خود، الگوی بودجه شخصی بهترین مکان برای شروع است.

اگر صورت‌حساب‌های تکراری ارسال می‌کنید، به قابلیت ردیابی زمان نیاز دارید، یا یک کسب‌وکار مدل اشتراکی را اداره می‌کنید، FreshBooks می‌تواند برای شما ایده‌آل باشد. مجموعه منابع آن خود را در اختیار شرکت هایی قرار می دهد که با این شرایط مطابقت دارند.

بهترین برای: مشاغلی که صورت‌حساب‌های تکراری ارسال می‌کنند یا مدل‌های اشتراک دارند.

آنچه در FreshBooks دوست دارم:

  • کاربرپسند بودن آن باعث می‌شود که برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب‌تر باشد.
  • برای فریلنسینگ عالی است زیرا زمان ردیابی در نرم افزار آسان است.
  • یکپارچه سازی صورتحساب مستقیم دارد.
  • پشتیبان‌گیری ایمن منظم و یک برنامه تلفن همراه به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را همیشه پیگیری کنید.
  • این ویژگی شامل ویژگی‌ای است که به شما امکان می‌دهد ببینید مشتری چه زمانی فاکتور شما را باز کرده است – به شما امکان می‌دهد از بهانه‌های مزاحم «من هرگز آن را دریافت نکردم» اجتناب کنید.

آنچه که فکر می‌کنم FreshBooks می‌تواند در آن بهبود یابد:

  • عملکرد موجودی آن در حال حاضر محدود است.
  • شما فقط می توانید تعداد محدودی از مشتریان را فاکتور کنید.

قیمت‌گذاری FreshBooks: از 7.60 دلار در ماه شروع می‌شود

نکته حرفه ای: برای دریافت 10٪ تخفیف، اشتراک سالانه را انتخاب کنید.

3. Melio

Melio یک راه حل پرداخت آنلاین بین کسب و کار است. این برای مشاغل در هر اندازه ای ساخته شده است که بتوانند از طریق ACH، چک یا کارت اعتباری پرداخت کنند و دستمزد دریافت کنند. Melio هیچ اشتراک یا کارمزد ماهانه ندارد، و اگرچه استفاده از آن عمدتا رایگان است، برخی از تراکنش‌ها هزینه کمی دارند.

بهترین برای: کسب و کارهایی که به دنبال راه حل رایگان پرداخت قبض تجاری هستند.

برای کسب‌وکارها، جریان نقدی همه چیز است و به همین دلیل است که Melio به آن‌ها اجازه می‌دهد صورت‌حساب‌های تجاری خود را با کارت اعتباری بپردازند تا پرداخت را به تعویق بیندازند، جوایزی کسب کنند و به پول نقد خود بپردازند. علاوه بر این، پرداخت‌ها با QuickBooks Online همگام‌سازی می‌شوند، به این معنی که با حسابدار یا حسابدار خود هماهنگ می‌مانند.

آنچه در مورد Melio دوست دارم:

  • راه حلی کارآمد و کارآمد برای انجام معاملات تجاری ارائه می دهد.
  • داشبورد آن اطلاعات دقیقی از فعالیت پرداخت شما ارائه می دهد، بنابراین من می توانم پرداخت ها را ردیابی کنم، صورتحساب های آینده را مشاهده کنم و جریان نقدی را نظارت کنم.
  • پیمایش روان و پاسخگو است و یافتن آنچه را که به دنبال آن هستم آسان می کند.
  • می‌توانم از برنامه تلفن همراه برای مدیریت پرداخت‌ها در حال حرکت استفاده کنم.
  • من به راحتی می توانم داده های پرداخت را دانلود کنم، که برای ایجاد گزارش یا انجام تجزیه و تحلیل دقیق مفید است.

آنچه که فکر می‌کنم Melio می‌تواند در آن بهبود یابد:

  • ارائه مجموعه کاملی از ابزارها/ویژگی های حسابداری.
  • ارائه پرداخت های بین المللی به چند ارز.

قیمت گذاری Melio: قیمت شروع رایگان است، و این شامل ویژگی‌هایی مانند کاربران نامحدود، گردش کار تأیید، ضبط صورت‌حساب، ردیابی و به‌روزرسانی پرداخت، مدیریت صورت‌حساب، درخواست‌های پرداخت سفارشی، و موارد دیگر است.

4. Pabbly

Pabbly Subscription Billing یک نرم افزار تکراری و مدیریت اشتراک برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​است. این نرم افزار معیارهای قابل اجرا در زمان واقعی را در مورد پرداخت های ماهانه، درآمد، درآمد خالص، مشتریان فعال و اشتراک های جدید ارائه می دهد. همچنین تمام گردش‌های کاری کسب‌وکار، ارتباطات مشتری و ایجاد فاکتور را خودکار می‌کند. بنابراین می توانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

بهترین برای: مشاغلی که به دنبال یک مدل قیمت گذاری ثابت قابل اعتماد هستند.

یکی از نکات کلیدی فروش Pabbly مدل صورتحساب اشتراک آن است. این یکی از تنها نرم افزارهای موجود در این لیست است که بر اساس هر تراکنش و درآمد ماهانه هیچ کارمزد اضافی دریافت نمی کند. این نوع سازگاری – همراه با عملکرد درجه یک آن – Pabbly را به گزینه ای قوی تبدیل می کند.

آنچه در مورد Pabbly دوست دارم:

  • من می‌توانم به راحتی چندین برنامه را برای خودکارسازی وظایف متصل کنم.
  • همچنین می‌توانم با طرح پرداخت یک‌باره آن، گردش‌های کاری نامحدود ایجاد کنم.

قیمت‌گذاری Pabbly: از 9 دلار در ماه شروع می‌شود< /a>

5. موج

Wave یک راه حل حسابداری قدرتمند برای مشاغل کوچک و پیمانکاران فردی است. تأکید قابل توجهی بر سهولت استفاده و همزمانی دارد – به شما امکان می دهد حساب های بانکی خود را پیوند دهید، هزینه های خود را پیگیری کنید و کتاب های خود را بدون هیچ مشکلی متعادل کنید. همچنین با منابع اضافی Wave همخوانی دارد و در صورت تمایل به سرمایه گذاری در سایر محصولات آن، راه حل همه کاره را در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین برای: مشاغل آزاد یا مشاغل بسیار کوچک.

به نظر من، اگر به عنوان یک فریلنسر فعالیت می کنید یا فقط چند کارمند دارید، Wave می تواند برای شما مناسب باشد. اکثر خدمات آن از جمله مدیریت فاکتور و تراکنش رایگان است. با این حال، اگر به دنبال ردیابی زمان داخلی، ردیابی موجودی یا مدیریت پروژه هستید، احتمالاً به نرم‌افزار متفاوتی نیاز خواهید داشت.

آنچه در Wave دوست دارم:

  • بعد از پرداخت با کارت اعتباری خود، می توانم به راحتی همه چیز را تنها با چند کلیک دسته بندی کنم.
  • تنظیم و استفاده از آن آسان است.
  • گزارش‌ها را به‌راحتی تولید می‌کند و بینش‌های روشنی درباره امور مالی ارائه می‌کند.

آنچه که به نظر من Wave می تواند در آن بهبود یابد:

  • هیچ ویژگی پیشرفته ای مانند ردیابی زمان و مدیریت موجودی وجود ندارد.
  • اگر در طرح رایگان آنها هستید، پشتیبانی محدودی از مرکز راهنمایی آنها دارید.
  • مقیاس پذیر نیست زیرا برنامه های متعددی را برای افزایش عملکرد نرم افزار ارائه نمی دهد.

قیمت‌گذاری موج: رایگان، اما با موارد اضافی هزینه های ماهانه برای برخی از افزونه ها.

به طور خلاصه، برای مشاغل کوچک با بودجه عالی است.

6. Clockify

Clockify به‌خاطر نرم‌افزار ردیاب زمان خود شناخته شده است، اما این برنامه در بسیاری از عملکردهای دیگر، از جمله ردیابی ساعت‌های قابل پرداخت، تنظیم نرخ‌های ساعتی، و تولید گزارش‌ها یا فاکتورها، برتر است. این نرم افزار در همه پلتفرم ها از جمله Windows، Mac، Android، iOS، Linux و مرورگرهای وب در دسترس است.

Clockify برای کسب و کارهای حسابداری بزرگ و کوچک مناسب است و بیشتر برای ردیابی ساعات کاری و هزینه ها استفاده می شود. مدیریت زمان و وظایف و همچنین ردیابی فعالیت در دستگاه‌های مشترک چیزی است که Clockify در آن برتری دارد.

بهترین برای: پیگیری ساعات قابل پرداخت و صدور فاکتورها.

آنچه در مورد Clockify دوست دارم:

  • تحلیل زمان و جمع آوری برگه زمانی را ساده می کند.
  • می‌توانم بررسی کنم که هر پروژه چقدر زمان می‌برد و تصمیم بگیرم که آیا غرامت کافی است یا خیر.
  • من می‌توانم حضور و غیاب را از طریق ویژگی‌های مدیریت پیگیری کنم و نگاهی به آنچه که اعضای تیم روی آن کار می‌کنند داشته باشم.
  • تنظیم نرخ‌های شخصی‌شده برای وظایف، پروژه‌ها و کارمندان.
  • یادداشت و ردیابی ساعات و هزینه‌های قابل پرداخت/غیرقابل پرداخت، و همچنین تولید و صدور گزارش‌ها، فوق‌العاده آسان و شهودی است.
  • گزینه ابر خصوصی حداکثر حریم خصوصی و امنیت را ارائه می دهد.

آنچه که فکر می کنم Clockify می تواند در آن بهبود یابد:

  • برنامه تلفن همراه دارای اشکالاتی است که بر عملکرد آن تأثیر می گذارد.
  • حالت آفلاین کمی غیرقابل اعتماد است، بنابراین می تواند منجر به از دست دادن ساعات کاری شود.

قیمت گذاری Clockify: رایگان اشتراک استاندارد با ارتقاء از 5.49 دلار در ماه.

7. Sage 50cloud

Sage نمونه دیگری از نرم افزار حسابداری است که به شما کمک می کند زمان کمتری را برای کارهای اداری صرف کنید. این نرم‌افزار فاکتورها را ارسال می‌کند، پرداخت‌ها و هزینه‌ها را ردیابی می‌کند و آنچه را که در فصل مالیات بدهی دارید محاسبه می‌کند. ابزارهای ردیابی زمان و همکاری دو چیز هستند که با Sage دریافت نمی‌کنید، و حقوق و دستمزد محصول جداگانه‌ای است.

بهترین برای: کسب و کارهای کوچکی که به سمت رشد بیشتر گرایش دارند.

آنچه در مورد Sage50cloud دوست دارم:

  • طراحی برنامه کاربرپسند است. صاحبان مشاغل کوچک که از نظر مالی تسلط ندارند می توانند بدون منحنی یادگیری شیب دار از آن استفاده کنند.
  • خدمات مشتریان آنها عالی است.

قیمت Sage50cloud: از 60.08 دلار در ماه شروع می شود

Sage50cloud گران‌ترین ابزار در این فهرست است، اما مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر برای توجیه قیمت آن دارد.

8. Xero< /strong>

Xero به شما امکان می‌دهد گزارش‌های عملکرد مالی را مستقیماً برای شما ارسال کرده و حساب بانکی خود را برای تجربه یکپارچه وصل کنید. یکی از چشمگیرترین ویژگی های Xero تجربه موبایل آن است که آن را به گزینه ای عالی برای افراد تجاری که در حال حرکت کار می کنند تبدیل می کند. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد فاکتورهای سفارشی ارسال کنید، موجودی را ردیابی کنید، و سفارش‌های خرید را برای پیوست کردن به صورتحساب‌ها ایجاد کنید – همه از تلفن یا رایانه لوحی خود.

بهترین برای: مشاغلی که کسب و کار خود را در حال حرکت انجام می دهند.

آنچه در مورد Xero دوست دارم:

  • استفاده از آن برای افرادی که تازه وارد نرم افزار حسابداری می شوند آسان است.
  • دارای طیف گسترده ای از ادغام ها و بازار برنامه است.

آنچه که فکر می کنم Xero می تواند در آن بهبود یابد:

  • پشتیبانی زنده.
  • Xero اغلب ویژگی های جدید را معرفی می کند. ایجاد تغییرات چشمگیر می تواند بر سهولت استفاده تأثیر بگذارد.
  • معرفی ویژگی‌های حقوق و دستمزد به طوری که ادغام با برنامه‌های حقوق و دستمزد ضروری نباشد.

قیمت گذاری Xero: از 3.75 دلار شروع می شود/ ماه

9. کتاب‌های زوهو

Zoho Books یک منبع عالی برای کمک به کسب و کار کوچک شما در مدیریت جریان نقدی و امور مالی است. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد گردش‌های کاری را خودکار کنید و به طور جمعی در بخش‌ها کار کنید. این شامل ابزارهای درجه یک برای مدیریت موجودی، بانکداری، ردیابی زمان، و گزارشگری مالی است – که همه توسط یک UX پیشرو در صنعت پشتیبانی می‌شوند.

آنچه در مورد Zoho Books دوست دارم:

  • برای کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان خوب است.
  • این داشبورد کاربرپسند و خوانا دارد که تقریباً هر عضوی از سازمان شما می تواند آن را درک کند.
  • شما می توانید به راحتی جریان نقدی، کل مطالبات و مطالبات پرداختنی و غیره را از طریق داشبورد تجزیه و تحلیل کنید.
  • مزایایی مانند پشتیبانی عالی از مشتری و توانایی پذیرش پرداخت‌های آنلاین را ارائه می‌دهد.

من فکر می‌کنم کتاب‌های Zoho چه چیزی را می‌توانند بهبود بخشند:

  • رابط کاربری بسیار زیاد است، که به ویژه برای کاربران جدید نامطلوب خواهد بود.

قیمت Zoho Books: از 15 دلار شروع می‌شود /month

10. کاشو

Kashoo راه حلی است که عملکرد قدرتمندی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به تطبیق خودکار، طبقه‌بندی با استفاده از فناوری یادگیری ماشین، و ردیابی درآمد و هزینه اشاره کرد.

بهترین برای: مشاغلی که به دنبال راه حل ساده هستند.

آنچه در مورد کاشو دوست دارم:

  • پشتیبانی فنی مفید.
  • عملکرد آن ساده و مؤثر است.
  • من به راحتی می توانم ببینم چه چیزی مدیون هستم و چه چیزی مدیونم.
  • طرح‌ها و ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که می‌تواند نیازهای هر کسب‌وکار کوچکی را برآورده کند.
  • ساختار قیمت گذاری آن به کاربران نامحدود با قیمت نسبتاً پایین اجازه می دهد.
  • بررسی صورت سود و زیان، ترازنامه، صورت‌های تامین‌کننده و مشتری ساده است.

آنچه به نظر من Kashoo می تواند در آن بهبود یابد:

  • صدور فاکتور برای مشتریان از برنامه تلفن همراه.
  • اصلاح چیدمان صفحه نمایش تلفن همراه برای جلوگیری از یخ زدگی.

قیمت کاشو: از 216 دلار در سال شروع می‌شود

< /p>

11. AccountEdge Pro قوی>

AccountEdge Pro ابزارهای حسابداری دوطرفه را ارائه می دهد – از صورتحساب زمانی و گزارش گیری گرفته تا موجودی – که برای کاربران دسکتاپ قابل تنظیم و بهینه سازی هستند. این برنامه همچنین با یک بار هزینه در دسترس است، که به طور بالقوه با اجتناب از هزینه های اشتراک، در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

بهترین برای: مشاغلی که لزوماً به گزینه تلفن همراه نیاز ندارند.

اگر فقدان گزینه تلفن همراه برای شما مشکل ساز نیست، AccountEdge می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. همانطور که اشاره کردم، این نرم افزار به طور خاص برای کاربران دسکتاپ طراحی شده است – و این تجربه بسیار قوی است – اما نمی توانید AccountEdge را در حال حرکت با خود همراه داشته باشید. با این حال، یک گزینه همکاری ابری برای خرید در دسترس است که به شما انعطاف‌پذیری تلفن همراه می‌دهد.

قیمت‌گذاری AccountEdge Pro: از $ شروع می‌شود20/month

12. OneUp

OneUp یکی دیگر از راه حل های حسابداری دوطرفه است. با بانک شما همگام می‌شود، ورودی‌های بانکی را دسته‌بندی می‌کند، و ورودی‌های پیشنهادی را تأیید می‌کند تا کتاب‌های شما سریع و دقیق انجام شوند. به طور کلی، این عناصر تقریباً 95٪ اتوماسیون حسابداری شما را تشکیل می دهند.

OneUp ممکن است بیشتر به دلیل قابلیت های مدیریت موجودی خود شناخته شود. این برنامه به طور خودکار سطوح موجودی شما را با جابه‌جایی تنظیم می‌کند و به شما می‌گوید چه زمانی باید دوباره سفارش دهید.

بهترین برای: مشاغل متمرکز بر مدیریت موجودی.

قیمت‌گذاری OneUp: از 9 دلار در ماه شروع می‌شود

13. تیپالتی

Tipalti فرآیند حساب‌های پرداختنی را خودکار می‌کند و به شما امکان می‌دهد بر جنبه‌های دیگر کسب‌وکار خود تمرکز کنید. این راه حل می تواند پردازش پرداخت های بین المللی را در حدود 190 کشور ساده کند، عملیات پرداخت شما را خودکار کند، و حتی مطمئن شود که شما مطابق مالیات هستید.

بهترین برای: مشاغل مهلت‌محور.

Tipalti برای مشاغل مهلت‌محور عالی است. این می تواند به شما کمک کند تا در هر زمان به اهداف پرداخت محدود شده دست پیدا کنید. تأخیر در پرداخت ها، عدم انطباق و بار اداری، همه مسائلی هستند که برنامه قصد دارد اصلاح کند. من Tipalti را به عنوان یک راه حل می پسندم زیرا کمک می کند روند حساب های پرداختنی ساده و به موقع باشد.

قیمت Tipalti: از 129/ماه شروع می‌شود< /p>

14. OnPay

OnPay می‌تواند به شما در خودکارسازی پرونده‌های مالیاتی، وارد کردن داده‌های پرداخت، و مدیریت مزایایی از جمله بیمه غرامت، بیمه درمانی و 401(k) کمک کند. همچنین حقوق و دستمزد نامحدود را برای W-2 و 1099 کارگر ارائه می دهد.

و OnPay می‌تواند مالیات حقوق و دستمزد شما را تخمین بزند، پرونده‌های فرم مالیاتی را مدیریت کند و حتی مالیات شما را بپردازد. جایزه اینجا؟ آنها همچنین مسئولیت هرگونه خطای ثبت مالیاتی را که در هنگام استفاده از محصول مرتکب شده اند، بر عهده خواهند گرفت.

بهترین برای: مشاغلی که به دنبال راه حلی مبتنی بر حقوق و دستمزد هستند.

حوزه تخصص OnPay در نام آن منعکس شده است. اگر یک کسب‌وکار کوچک تا متوسط ​​هستید که برای ساده‌سازی حقوق و دستمزد و وارد کردن داده‌های پرداخت به کمک نیاز دارید، ممکن است در OnPay سرمایه‌گذاری کنید. نمی‌گویم بقیه ویژگی‌های آن چشمگیر نیستند – فقط می‌توان گفت که این راه‌حل برای کسب‌وکارهایی که علاقه‌مند به راه‌حلی مبتنی بر حقوق و دستمزد هستند، مناسب است.

قیمت‌گذاری OnPay: از 40 دلار در ماه شروع می‌شود به علاوه 6 دلار دیگر برای کاربر

15. NetSuite ERP

محصول برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) NetSuite به کسب‌وکارهای کوچک با عملکردهایی مانند مدیریت مالی و برنامه‌ریزی، مدیریت سفارشات، زنجیره تأمین، تکمیل و تدارکات کمک می‌کند — ادغام این عملکردها در یک سیستم ساده.

بهترین برای: مشاغلی که رشد سریع را پیش بینی می کنند.

NetSuite به رشد با کسب‌وکارها «از قبل از درآمد تا IPO و فراتر از آن» افتخار می‌کند — با عملکردی که می‌تواند در هر مرحله از کسب‌وکارتان با افزایش و بلوغ به شما کمک کند.

من شخصاً NetSuite ERP را دوست دارم زیرا یک نرم افزار همه کاره با طیف گسترده ای از ویژگی ها مانند حساب های دریافتنی، بدهی های حساب، مدیریت نقدی، مدیریت بسته، مدیریت دارایی های ثابت و مدیریت پرداخت است.

قیمت گذاری ERP NetSuite: در صورت درخواست موجود است

16. عقد حسابداری قوی>

Accounting Seed گزینه‌های اشتراک یا صورت‌حساب مکرر را ارائه می‌دهد، دارای یک API ایمن و قابل اعتماد است و با شرکت شما همکاری می‌کند تا برنامه‌های تجاری مهم و حساب‌های بانکی را برای مشاهده واقعی وضعیت مالی کسب‌وکارتان پیوند دهد. و بسیاری از کارهای کوچکی که روز شما را می خورند را خودکار می کند.

بهترین برای: مشاغلی که به دنبال یک پلتفرم مستحکم مبتنی بر ابر هستند.

Accounting Seed یک پلتفرم مبتنی بر ابر است که کاملاً بومی Salesforce است، بنابراین من دوست دارم که بتوانید در هر زمان و هر مکان وارد شوید – به شما درجه ای از انعطاف پذیری و تحرک می دهد. این پلتفرم همچنین امکان همکاری آسان را فراهم می‌کند و امکان مشاهده داده‌ها را برای هر ذینفع در کسب‌وکار شما فراهم می‌کند.

قیمت‌گذاری اولیه حسابداری: در صورت درخواست موجود است

17. ZipBooks< /h3>

با ZipBooks، ویژگی‌های صورت‌حساب و صورت‌حساب مانند یادآوری صورت‌حساب خودکار و پرداخت را دریافت می‌کنید تا کار سرپرست خود را کاهش دهید. من ZipBooks را به دلیل ویژگی‌های هوشمند آن مانند امتیاز سلامت کسب‌وکار، امتیاز کیفیت فاکتور، و جستجوی هوشمند که به تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها در مورد امور مالی کمک می‌کند، دوست دارم.

بهترین برای: کاربرانی که به دنبال UX استثنایی هستند.

یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های ZipBooks، بهترین تجربه کاربری در کلاس آن است. رابط کاربری ساده و رنگی آن بدون به خطر انداختن عملکرد قدرتمند، قابلیت دسترسی را ارائه می دهد. اگر کسب و کار شما به دنبال راه حلی است که کار را بدون توضیح بیش از حد انجام دهد، من ZipBooks را پیشنهاد می کنم.

قیمت‌گذاری ZipBooks: رایگان قوی> با ویژگی های قوی تر که از 15 دلار در ماه شروع می شود

18. نگهداشت

Holded یک راه حل قوی است که ویژگی های حسابداری، صورتحساب، پروژه و موجودی را در میان چندین ویژگی دیگر ارائه می دهد. این به شما امکان می‌دهد بانک خود را متصل کنید، تراکنش‌ها را تطبیق دهید، ورودی‌ها را به‌طور خودکار طبقه‌بندی کنید، و همه آن‌ها را در دفتر خود مدیریت کنید.

مجموعه ویژگی های Holded گسترده است – شامل صورتحساب، حسابداری، حقوق و دستمزد، مدیریت پروژه و موجودی. همچنین دارای فهرست قابل توجهی از ادغام است، بنابراین این نرم افزار می تواند بر کسب و کار شما در سراسر صفحه تأثیر مثبت بگذارد.

بهترین برای: مشاغل علاقه مند به نرم افزار مدیریت کسب و کار همه کاره.

قیمت نگه‌داشته‌شده: قیمت‌گذاری Holded بسته به اندازه کسب‌وکار شما متفاوت است. اگر یک شرکت کوچک با کمتر از 10 کارمند هستید، قیمت از 14.50 یورو در ماه شروع می شود برای شرکت‌های متوسط، قیمت‌گذاری از 49.50 یورو در ماه شروع می‌شود. برای فریلنسرها، قیمت گذاری از 7.50 یورو در ماه شروع می شود.

19. Cin7

CIN7 یک بستر متمرکز را ارائه می دهد که تقریباً همه جنبه های تجارت شما را در بر می گیرد – از خرید گرفته تا مدیریت انبار گرفته تا هزینه شغلی. این مجموعه وسیع از ابزارها شامل مجموعه ای قوی از ویژگی های حسابداری است که می تواند به هرگونه فرآیند ساده و مشاغل کوچک مانند ورود داده ها و فاکتورهای همگام سازی کمک کند.

عنصر حسابداری این پلتفرم همچنین یکپارچه با سایر برنامه های مانند Xero و QuickBooks-با منابع اضافی که امکان دید در زمان واقعی در داده های مالی شما را فراهم می کند ، ادغام می شود.

بهترین برای: مشاغل سعی در پوشش همه پایه های خود – نه فقط حسابداری.

قیمت گذاری CIN7: با 349 دلار/ماه شروع می شود

CIN7 می تواند چندین جنبه از عملیات شرکت شما را لمس کند – از بیشتر راه حل های موجود در این لیست ، یک برچسب قیمت تندتر را ایجاد کند. اگر فقط در بازار نرم افزار حسابداری مشاغل کوچک هستید ، این ممکن است کوچه شما نباشد.

20. >

Zarmoney یک راه حل همه در یک با لیست چشمگیر از ویژگی ها است. این تقریباً هر فرآیند حسابداری را شامل می شود که کسب و کار شما باید در صدر بماند – از جمله بهره وری ، موجودی پیشرفته و گزارش دهی.

با مدل های پرداخت که می تواند همه را از کارآفرینان جداگانه گرفته تا مشاغل کوچک گرفته تا شرکتهای بزرگ در خود جای دهد ، شما نباید مشکلی برای یافتن طرحی برای شما داشته باشید.

بهترین برای: مشاغل به دنبال راه حلی که با آنها رشد می کند.

مدل قیمت گذاری Zarmoney در مقیاس کشویی کار می کند که به طور تدریجی با هر کاربر شخصی که باید با قیمت مناسب اضافه کنید ، تنظیم می شود. این ساختار می تواند برای مشاغل به هر حال رشد کند. اگر در بازار راه حلی هستید که در مقیاس خود با شما همگام خواهد بود ، Zarmoney را بررسی کنید.

قیمت Zarmoney: a href = “https://www.zarmoney.com/pricing” rel = “noopener” target = “_ blank”> m onth

21. >

WARP یک حقوق و دستمزد مدرن ، پلت فرم انطباق و مزایا است که برای بنیانگذاران ساخته شده است. WARP کلیه ثبت نام های مالیاتی و انطباق دولت را در مورد خودکار قرار می دهد ، بنابراین دیگر نیازی به ورود دوباره به وب سایت دیگر .gov نیست.

بیشتر راه حل های حقوق و دستمزد طیف گسترده ای از ابزارهایی را که به آن احتیاج ندارید یا استفاده نمی کنید ، به شما می دهد. از طرف دیگر ، Warp برای خودکار سازی کلیه حقوق و دستمزد ، انطباق مالیات و مزایا در یک بستر آسان برای استفاده ساخته شده است.

بهترین برای: مشاغل به دنبال راه حلی که مدیریت انطباق و مزایا در یک پلتفرم باشد.

قیمت گذاری WARP: با 20 دلار شروع می شود/ m onth

از چه نرم افزاری حسابداری و حسابداری باید استفاده کنید؟

به دلیل تعداد نرم افزار حسابداری و حسابداری در آنجا ، می تواند برای انتخاب مناسب بسیار زیاد باشد. برای ساده کردن انتخاب ، توصیه می کنم موارد زیر را در خاطر داشته باشید:.

نیازهای خود را مشخص کنید.

از خود بپرسید ، “آیا من به بستری نیاز دارم که به من اجازه دهد موجودی را ردیابی کنم ، یا ردیابی دریافت و مالیات فروش به طور مستقیم مهمتر است؟” حسابداری من نیاز دارد و سپس آنها را از حداقل به مهمترین آنها در اولویت قرار می دهد.

من معتقدم قبل از تحقیق در مورد راه حل ها ، مهم است که در مورد تعداد هدف نیازهای نرم افزاری انتخاب شده شما برآورده شود. شما می توانید در اینجا انعطاف پذیر باشید ، اما به راحتی می توانید از زنگ ها و سوت های محصولی که برای 18 نیاز شما حل می شود ، پریشان شوید.

در مورد بودجه خود صادق باشید.

قبل از شروع مرحله تحقیق فرآیند ، مهم است که چقدر می توانید هزینه هزینه های نرم افزار حسابداری را بپردازید. هنگامی که می دانید چقدر پول بودجه کرده اید ، سعی کنید وقت زیادی را برای ارزیابی نرم افزاری که خارج از قلمرو امکان است ، صرف نکنید.

نکته حرفه ای: بودجه ها اغلب دارای اتاق wiggle هستند ، اما من سعی می کنم آن را یک قاعده درست کنم که اگر یک راه حل بیش از 25 ٪ از بودجه تعیین شده من باشد ، من دور می شوم. <

تحقیقات برای ویژگی هایی که نیازهای شما را برآورده می کند.

به راحتی می توان از ویژگی های پرستاری در مورد ویژگی ها برخوردار شد. اما اگر خود را در نظر دارید که نرم افزاری را که در ارائه خدمات حسابداری برای تیم های جهانی تخصص دارد – و فقط در ایالات متحده انجام می دهید – ممکن است خود را برای پرداخت هزینه های زیادی که فقط به آن احتیاج ندارید ، پیدا کنید.

سعی کنید پریشان نشوید. به لیست نیازهای اولویت بندی شده خود برگردید و فقط نرم افزاری را که اکثر آن نیازها را برآورده می کند ارزیابی کنید.

سؤالات درست را بپرسید.

اگر شما در حال انتخاب نرم افزاری هستید که به یک فرآیند فروش نیاز دارد ، من عاشق این سؤالات هستم که اگر راه حل برای شما مناسب باشد ، به سنجش کمک می کنم:

  1. “API شما چقدر امن است؟”
  2. “چگونه از داده های سیستم نسخه پشتیبان تهیه می کنید؟”
  3. “چه هزینه ها یا هزینه های دیگری را باید انتظار داشته باشم؟”
  4. “در مورد پشتیبانی مشتری به من بگویید. ساعتهای شما چیست و اگر من یک مسئله یا یک سوال را ارائه دهم ، چقدر سریع باید انتظار داشته باشم؟ ”
  5. “آیا می توانید در مورد مشتری که با او کار کرده اید به من بگویید که مشابه تجارت من است؟ آنها با نرم افزار شما چه نقاط درد را تجربه کرده اند؟ ”

راه حلی را انتخاب کنید که با شما رشد کند.

“من نمی توانم صبر کنم تا نرم افزار بیشتری بخرم …” هیچ کس هرگز گفت. البته ، اگر راه حل شما برای شرکت شما کار نمی کند ، باید در اسرع وقت یک مورد جدید را پیدا کنید. اما شما نمی خواهید در شش ماه نرم افزار را تغییر دهید زیرا قبلاً از آن پیشی گرفته اید.

در مورد چگونگی رشد سریع تجارت شما واقع بینانه باشید و از فروش فروش خود که در حال کار با چقدر محصول آنها با مشتریان به عنوان مقیاس مشاغل خود رشد می کند ، بخواهید.

حسابداری خود را به شانس – یا یک کارورز – انجام دهید و هرگز کاری نیست که بخواهید انجام دهید. در اوایل نرم افزار مناسب سرمایه گذاری کنید ، و بدانید که زمان آن رسیده است که به روزرسانی ، برون سپاری یا یافتن راه حلی پیدا کنید که با رشد نیازهای شرکت شما بهتر باشد.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در آوریل 2020 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل