10 بهترین نرم افزار SaaS CRM

10 بهترین نرم افزار SaaS CRM

این راز آشکار است: پشت هر «چگونه همه کارها را انجام می دهند؟» کارمند SaaS یک پلتفرم CRM است که زندگی آنها را با هم نگه می دارد. اگر در دنیای CRM ها تازه کار هستید، آماده شوید تا دنیای خود را وارونه کنید.

روزی را که در مورد CMRها یاد گرفتم کاملاً به یاد دارم: از یک صفحه گسترده برای مدیریت تماس خود استفاده می کردم و احساس می کردم که افراد دیگر با خوش شانسی، شبکه های خود را بهتر حفظ می کنند. وقتی شخصی در لینکدین به طور اتفاقی از CRM خود نام می برد، مثل این بود که به من قدرت های فوق العاده داده شده بود.

همه به CRM نیاز دارند، اما تیم‌های SaaS نیازی بالاتر از حد متوسط ​​دارند. ارائه محصول به مخاطبان جهانی در زمینه های بسیار رقابتی نیازمند سازماندهی بی عیب و نقص، بهبود مستمر حفظ مشتری، و مدیریت ارتباط سطح بالا است — و برخی از کمک های هوش مصنوعی و اتوماسیون فقط می تواند کمک کننده باشد.

اما بهترین CRM برای شرکت های SaaS چیست؟ امروز من شما را با محبوب ترین راه حل های SaaS CRM در بازار آشنا می کنم تا به شما در پیدا کردن بهترین ابزار برای نیازهای خود کمک کنید.

فهرست محتوا

CRM SaaS چیست؟

CRM مخفف سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. اصطلاح “SaaS CRM” به نرم افزار CRM اشاره دارد که به طور خاص برای مشاغل نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) طراحی شده است.

یک CRM موثر برای شرکت‌های SaaS به‌خاطر زیر است:

  • حفظ مشتری. 47٪ از مشاغل مورد نظرسنجی گفتند که استفاده از CRM نرم افزار تأثیر قابل توجهی بر حفظ مشتری آنها داشت.
  • تجربه کاربر. 85٪ از مشتریان می‌گویند که مایلند بیشتر برای یک ابزار SaaS اگر خدمات مشتری خوبی وجود داشته باشد.
  • سرمایه گذاری بلند مدت. CRM ها راه به جایی نمی برند. اندازه بازار CRM انتظار می‌رود تا 262.74 میلیارد دلار افزایش یابد 2032، افزایش 12.6 درصدی نسبت به سال 2024. این سرمایه گذاری است که در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد.

برای رقابتی ماندن، هر شرکت SaaS به نرم افزار CRM در گوشه خود نیاز دارد که به جذب سرنخ ها، راضی نگه داشتن مشتریان و تسهیل رشد کمک می کند. در اینجا به نظر می رسد.

راهنمای کامل ما در مورد نحوه استفاده از نرم افزار CRM را در اینجا بخوانید: نحوه استفاده از نرم افزار CRM.

تفاوت بین CRM و SaaS CRM چیست؟

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری معمولاً به تنهایی برای شرکت‌های SaaS تخصصی نیستند، اما آنها نیازهای SaaS را درک می‌کنند زیرا اکثر CRMها خود شرکت‌های SaaS هستند. می‌توانید بگویید که CRM‌ها توسط SaaS برای SaaS ساخته شده‌اند (از آنجایی که هر CRM از محصول خود استفاده می‌کند)، حتی اگر برای همه کسب‌وکارها عرضه شود.

زمان خرید نرم افزار CRM جدید و نصب آن بر روی یک CD-ROM (یا اینکه یک تکنسین برای شما آن را روی سیستم شما نصب کند، مدت هاست گذشته است). با یک پلتفرم CRM مبتنی بر ابر، می‌توانید نرم‌افزار را از ابر دانلود کنید و دسترسی فوری داشته باشید – اما باید نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده کند:

  • تجربه کاربر دلپذیر. با تیم های راه دور و جهانی، شرکت های SaaS به یک راه حل نرم افزاری نیاز دارند که هر عضو تیم می خواهد از آن استفاده کند. تیم های پراکنده نمی توانند یک CRM داشته باشند که تیم های فروش و بازاریابی در واقع داده های خود را در آن قرار نمی دهند.
  • پاورخانه داده. جمع آوری داده ها، تجسم و تجزیه و تحلیل برای مقیاس شرکت های SaaS بسیار مهم است.
  • پتانسیل رشد. هیچ تیمی نمی‌خواهد برنامه‌های CRM را هر چند سال یکبار که از سیستم خود پیشی می‌گیرد، استفاده کند. استارت‌آپ‌های SaaS باید یک CRM انتخاب کنند که با آنها مطابقت داشته باشد و بتواند با رشد پیش‌بینی‌شده طی پنج و 10 سال آینده مطابقت داشته باشد.

مزایای استفاده از SaaS CRM

در زیر کوه یخ CRM تقریباً تعداد زیادی ابزار، ویژگی‌ها و مزایا وجود دارد. در اینجا مزایایی است که برای کارگران SaaS اهمیت دارد.

کاهش ریزش مشتری

هر کسب‌وکاری با گردش مالی مشتری مبارزه می‌کند، اما این یک مشکل بزرگ‌تر در صنعت SaaS است زیرا رقبای شما فقط یک کلیک با شما فاصله دارند. و طبق آمار، تنها یک تجربه بد از خدمات مشتری برای 13٪ از مشتریان را ترک کنید. با نرم افزار SaaS CRM مناسب، مشتریان کمتری بین پیکسل ها قرار می گیرند.

ابزارهای کارآمد

برنامه‌ای منحصر به فرد برای هر نیاز تجاری وجود دارد، اما باز کردن حساب‌های بی‌پایان، حفظ نمایه‌های کاربر و پرداخت هزینه برای ده‌ها پلتفرم مختلف باعث اتلاف وقت و هزینه می‌شود.

یک راه حل خوب SaaS CRM، برنامه ها را با ابزارهای بومی ادغام می کند، مانند تجمیع داده ها، هوش مصنوعی، و اتوماسیون بازاریابی.

ایجاد یک پایگاه داده متمرکز

نرم‌افزار دنیایی است با چرخه‌های رشد انفجاری و امواج ویرانگر اخراج‌ها. شما باید مانند همیشه چابک باشید تا به جابجایی پرسنل، انبوه کارمندان جدید، و تیم‌های بازسازی واکنش نشان دهید.

استعفای بزرگ 2022 نرخ جابجایی کارکنان فناوری را بیش از 600٪ افزایش داد، و این تنها یکی از مشکلاتی است که ما در دهه 2020 تجربه کرده ایم. بعد چی؟ یک شرکت SaaS بدون یک پایگاه داده متمرکز از داده‌های مشتری، سرنخ‌ها و اطلاعات تماس برای آینده مطمئن نیست. این یک شبکه ایمنی ضروری در زیر پایگاه کارکنان دائماً در حال تغییر است.

تجمع و تجزیه و تحلیل داده

روزهای وارد کردن دستی داده ها را به خاطر دارید؟ یا این خاطرات را سرکوب کرده اید؟ اکنون داده‌ها چالش جدیدی را ارائه می‌کنند: مقدار زیادی برای بررسی و تفسیر وجود دارد. یک SaaS CRM خوب کمک بزرگی خواهد کرد.

CRM شما می‌تواند داده‌ها را جمع‌آوری کند و برای تصمیم‌گیری بهتر پیشنهاد دهد. این می‌تواند تصویر بزرگی باشد، مانند برنامه‌ریزی درآمد، یا در ریزه کاری‌های روزمره شما، مانند اینکه به شما اطلاع دهد که یک سرنخ ایمیل شما را باز کرده و به شما می‌گوید چه زمانی باید پیگیری کنید.

ارتباطات جمعی 24 ساعته

بر خلاف یک کسب و کار آجر و ملات، شما یک مخاطب جهانی دارید که نیاز به ارتباط 24/7 دارد.

با CRM مناسب، ابزارهایی برای ارسال ایمیل و پیام‌های متنی به مشتریان بالقوه در سرتاسر جهان بر اساس اطلاعات مشتری شخصی آن‌ها دریافت می‌کنید (بدون نیاز به تنظیم یادآوری در تلفن یا بررسی یادداشت‌های خود برای منطقه زمانی صحیح). برخی از CRM ها حتی آب و هوای محلی سرنخ های شما را نمایش می دهند تا به شما در شخصی سازی ارتباطات خود کمک کنند.

کاهش هزینه ها

تیم‌های فروش SaaS که از CRM مناسب استفاده می‌کنند، در بسیاری از زمینه‌ها کاهش هزینه‌ها را مشاهده خواهند کرد: کاهش تعداد فروش از دست رفته، زمان تلف شده و هزینه پرداخت برای محصولی که به اندازه کافی به شما کمک نمی‌کند.

یک سیستم CRM جدید یک سرمایه گذاری در بهره وری است و با ارزش ترین نرم افزار محسوب می شود طبق برنامه ریزان مالی، اما شما فوراً ROI را مشاهده نخواهید کرد. این امر تصمیم SaaS CRM شما را مهم تر می کند. بیایید به محبوب ترین گزینه ها نگاه کنیم.

بهترین نرم افزار SaaS CRM

اتوماسیون بازاریابی، تولید سرنخ، و خط لوله فروش بهبود یافته در نوک انگشتان شما هستند. در اینجا بهترین CRM برای شرکت های SaaS وجود دارد که می توانید برای کسب و کار خود در نظر بگیرید.

1. HubSpot CRM

منبع تصویر

بهترین CRM برای شرکت‌های SaaS HubSpot CRM است. رایگان است (نه فقط یک آزمایش رایگان مانند بقیه). دارای قابلیت داخلی است، با فرآیند فروش موجود و اتوماسیون بازاریابی شما یکپارچه می شود، و دارای ابزارهای کاربردی آسانی است که به روابط و حفظ مشتری کمک می کند.

مزایای HubSpot CRM برای شرکت‌های SaaS:

  • ابزار فروش HubSpot و برنامه های شخص ثالث را برای همگام سازی داده های خود وصل کنید ، جلسات را برنامه ریزی کنید و غیره، و همه چیز مهم را در یک نگاه در داشبورد مدیریت خط لوله فروش خود ببینید.
  • فرآیند ایمیل خود را با الگوهای ایمیل، هوش مصنوعی صندوق ورودی، و یادآورها ساده کنید، به علاوه از برنامه تلفن همراه برای کار از هر کجا استفاده کنید.
  • HubSpot CRM ایمیل‌ها، جلسات و یادداشت‌ها را ردیابی می‌کند تا یک عکس فوری از روابط شما حفظ کند.
  • حفظ مشتری را با میز راهنمایی و بلیط های پشتیبانی بهبود بخشید.
  • از برنامه افزودنی HubSpot Google Chrome مستقیماً در صندوق ورودی خود استفاده کنید تا در زمان خود صرفه جویی کنید و جهت گیری گام به گام را دریافت کنید تا بتوانید فوراً آن را در فرآیند فروش خود ادغام کنید

منبع تصویر

قیمت: رایگان.

آنچه دوست دارم: نرم افزار HubSpot CRM با ارائه پیشنهادات، ارائه ابزارهای هوش مصنوعی بومی و غیره، شما را در کل فرآیند مدیریت سرنخ راهنمایی می کند.

فرآیند نصب داخلی پذیرش را آسان می‌کند – و پذیرش تیمی یکی از مشکلاتی است که شرکت‌های SaaS هنگام پیاده‌سازی نرم‌افزار جدید CRM با آن مواجه می‌شوند. CRMهای خوب به راحتی قابل درک هستند. CRMهای عالی شما را دقیقاً نحوه شروع کار را راهنمایی می‌کنند، بنابراین نیازی به تعجب نیست که چگونه شروع به دنبال کردن سرنخ‌ها و بستن معاملات کنید.

2. Microsoft Dynamics 365 قوی>

منبع تصویر

Microsoft Dynamics 365 یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری چند وجهی عظیم برای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP).

خلاصه Microsoft Dynamics 365:

  • Dynamics 365 پلتفرم های تخصصی CRM زیادی برای مناطق مختلف تمرکز دارد. حوزه‌هایی که بیشتر برای شرکت‌های SaaS کاربرد دارند، فروش، خدمات مشتری و بینش مشتری هستند. می توانید این راه حل های SaaS CRM را به صورت جداگانه خریداری کنید یا آنها را با هم بسته بندی کنید.
  • نرم افزار فوق العاده مستند شده است و می تواند کمک کند با بسیاری از فرآیندهای تجاری در هم تنیده برنامه تلفن همراه همچنین هنگام کار دور از دفتر کار آسانی را ارائه می دهد.
  • معایب: فرآیند ورود به سیستم مانند HubSpot CRM ساده نیست. پس از پر کردن یک پرسشنامه، چندین پیشنهاد آزمایشی رایگان از برنامه های شریک مایکروسافت به جای Dynamics 365 به من پیشنهاد شد. فرم دریافت بسیار دقیق بود، و به من اجازه می‌داد حوزه‌های تمرکزی مانند تعامل فروش، مدیریت خط لوله، پیش‌بینی فروش، و غیره را انتخاب کنم، اما ارائه چندین آزمایش رایگان محصولات مختلف، مراحل بعدی را نامشخص می‌سازد. این قیمت‌گذاری همچنین برای برخی از شرکت‌ها غیرقابل دسترسی خواهد بود.

قیمت: Microsoft Dynamics 365 نرم افزار CRM خود را به ازای هر ناحیه تمرکز قیمت گذاری می کند. CRM خدمات مشتری مایکروسافت از 50 دلار در ماه، CRM فروش از 65 دلار در ماه و CRM بینش مشتری از 1700 دلار در ماه شروع می شود. می‌توانید همه ابزارهای CRM آنها را به صورت رایگان آزمایش کنید اینجا.

بهترین برای: هر راه حل تخصصی CRM از مایکروسافت (خدمات مشتری، فروش و غیره) پر از ابزارها و ویژگی های خاص برای کار در دست است. این یک راه حل پیچیده است که می تواند ماه ها طول بکشد تا به طور کامل اجرا شود، و بهترین کار است برای شرکت های بزرگتر با بودجه و زمان لازم برای اجرا در نظر گرفته شده است. یک کسب و کار ساده SaaS از تمام ویژگی‌های موجود استفاده نمی‌کند.

3. Salesforce Customer360

منبع تصویر

Salesforce یک چهره آشنا در دنیای SaaS است که محصولات بی‌شماری را برای ایجاد فرآیند فروش و ردیابی داده‌های شما ارائه می‌دهد. Salesforce’s Customer360 ابزاری جامع برای مدیریت روابط با مشتری است که همه محصولات آنها را در یک مکان ادغام می کند.

نقاط قوت Salesforce Customer360:

  • یکپارچه سازی AI (به نام انیشتین 1) به عملی شدن داده های جمع آوری شده کمک می کند. برای مثال، می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید اطلاعات ردیابی شده توسط Customer360 را تجزیه و تحلیل کند تا بتواند داده‌های مشتری را برای شما تجزیه کند.
  • با ابزارهای نیروگاهی که ممکن است قبلاً استفاده می‌کنید، مانند Slack، Tableau، و Mulesoft، یکپارچه می‌شود.
  • ردیاب تعامل با مشتری به شما امکان می دهد تمام اطلاعات مشتری ردیابی شده خود (مانند تماس های تلفنی، ایمیل ها و غیره) را در یک نگاه مشاهده کنید. برنامه تلفن همراه بهترین نظرات را در فروشگاه App (4.7 ستاره از 300000+ بررسی) از میان هر یک از این CRMها دارد.

قیمت‌گذاری: یافتن اطلاعات قیمت‌گذاری در وب‌سایت Salesforce دشوار است، بنابراین با یکی از همکاران پشتیبانی مشتری صحبت کردم که به من گفت قیمت‌گذاری اولیه CRM Sales Cloud از ۲۵ دلار برای هر کاربر در ماه شروع می‌شود. نسخه ی نمایشی رایگان در دسترس است. اطلاعات بیشتر درباره قیمت را می‌توانید اینجا پیدا کنید.

بهترین برای: مشتریان موجود Salesforce (که از سایر خدمات خود استفاده می‌کنند) بیشترین سود را از استفاده از Customer360 دارند، زیرا شامل همه محصولات Salesforce می‌شود و نرم‌افزار CRM با سیستم‌های موجود ادغام می‌شود.< /p>

4. CRM فروش دوشنبه

منبع تصویر

دوشنبه خود را به‌عنوان یک CRM توصیف می‌کند که واقعاً می‌خواهید از آن استفاده کنید، و من احساس می‌کنم که بلافاصله از طریق رابط آنها می‌آید. پذیرش برای تأثیرگذاری یک CRM ضروری است، و احساس می‌کند تجربه کاربر طوری طراحی شده است که تیم‌های فروش و بازاریابی شلوغ می‌خواهند بخواهند از CRM خود استفاده کنند.

خلاصه CRM فروش دوشنبه:

  • CRM فروش دوشنبه به تنهایی برای شرکت‌های SaaS طراحی نشده است، اما می‌توانید هنگام ثبت‌نام «نرم‌افزار و فناوری اطلاعات» را انتخاب کنید و با راه‌حل‌های نرم‌افزاری خاص تغذیه شوید. به شما یک داشبورد فروش بسیار بصری، مدیریت سرنخ، ردیابی معاملات و موارد دیگر پیشنهاد می‌شود.
  • یکپارچه‌سازی‌ها برای هر حوزه تجاری و بهره‌وری در دسترس هستند: HubSpot، Gmail، Slack، Asana، LinkedIn، Trello و موارد دیگر. کتابخانه اتوماسیون را مرور کنید یا اتوماسیون سفارشی خود را برای ایمیل‌ها، یادآوری‌ها، ارسال خلاصه تغییرات پروژه و غیره تنظیم کنید.
  • توجه به قیمت: پایین ترین سطح قیمتی که ذکر شده است 12 دلار به ازای هر صندلی در ماه است، اما توجه داشته باشید که برای حداقل 3 صندلی در ماه باید پرداخت کنید. کمترین سرمایه‌گذاری که می‌توانید برای فروش دوشنبه انجام دهید، 36 دلار در ماه هنگام صورت‌حساب سالانه است (این قیمت در صورت صورت‌حساب ماهانه به 45 دلار در ماه می‌رسد). این سردرگمی در بررسی‌های مشتریان منعکس شده است.< /li>

منبع تصویر

قیمت‌گذاری: دوشنبه با یک طرح رایگان 14 روزه ارائه می‌شود و سپس سطوح قیمت‌گذاری از 36 دلار در ماه شروع می‌شود.

چیزی که دوست دارم: برخی از نرم افزارهای CMR به شما قول ماه می دهند، اما استفاده از نرم افزار به اندازه یادگیری پرتاب موشک، خسته کننده به نظر می رسد. دوشنبه Sales CRM تجربه کاربر را در اولویت قرار می دهد و رابط کاربری آن به اندازه کافی مدرن و آسان است که می توان بلافاصله بدون آموزش های Google شروع به استفاده کرد.

5. Zoho CRM

منبع تصویر

Zoho CRM به حفظ روابط با مشتری کمک می‌کند و در عین حال نمایندگان فروش را برای وارد کردن داده‌ها و بالا رفتن از تابلوی امتیازات (به نام “Motivator”) ترغیب می‌کند.

نقاط قوت Zoho CRM:

  • ویژگی Zoho CRM “Zia” از تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده و امتیازدهی سرنخ استفاده می‌کند تا به شما در شناسایی تنگناها در فرآیندهای فروش و بستن معاملات کمک کند.
  • اتوماسیون نیروی فروش عمیق، مدیریت سرنخ و معامله، مدیریت تماس، و اتوماسیون گردش کار را پوشش می‌دهد.
  • ویژگی منحصربه‌فرد Motivator یک تابلوی امتیاز ایجاد می‌کند تا نمایندگان فروش را درگیر کند و آنها را تشویق می‌کند تا از ورود داده‌ها مطلع باشند.

منبع تصویر

قیمت‌گذاری: پس از استفاده آزمایشی رایگان، طبق صورت‌حساب سالانه، سطوح قیمت‌گذاری از ۱۴ دلار در ماه شروع می‌شود.

آنچه من دوست دارم: نرم افزار CMR تنها زمانی موثر است که توسط کل تیم فروش استفاده شود، و ویژگی Motivator Zoho CRM نیروی قدرتمندی برای این هدف است. به علاوه، با 4+ ستاره از 4000+ مرور در TrustPilot، Zoho CRM از نظر رضایت مشتری رتبه بالایی دارد (اگرچه بالاترین رتبه CRM هنوز در راه است).

6. CRM Salesmate

منبع تصویر

با تاکید بر بهره وری بهبود یافته، Salesmate یک CRM کارآمد است. Salesmate با پوشش همه چیز از ایمیل‌های انبوه گرفته تا کمک به بلیط‌ها تا اتوماسیون سفر مشتری، تمام مراحل فرآیند فروش را پوشش می‌دهد.

خلاصه CRM Salesmate:

  • در حالی که بیشتر SaaS بر ارتباطات ایمیل تاکید دارند، Saasmate دارای ویژگی‌های متنی و تماس دقیق است. به علاوه، برنامه تلفن همراه به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌ها را از هر کجا مدیریت کنید.
  • جریان کاری داخلی و اتوماسیون فروش برای کاهش زمان زیادی که نمایندگان فروش برای کارهای تکراری صرف می‌کنند طراحی شده‌اند.
  • رابط Salesmate به اندازه برخی از رقبا بصری نیست، اما با 23 دلار در ماه، یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه ها است.

منبع تصویر

قیمت: پس از یک دوره آزمایشی رایگان 15 روزه، قیمت Salesmate از 23 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می‌شود (صورت‌حساب سالانه).

آنچه دوست دارم: داشبورد گزارش کشیدن و رها کردن به شما امکان می‌دهد تجربه کاربری خود را سفارشی کنید و ردیابی فعالیت به شما کمک می‌کند متمرکز و بر اساس برنامه بمانید.

7. CRM Insightly

منبع تصویر

Insightly CRM یک پلتفرم CRM است که بر مدیریت خط لوله، اتوماسیون گردش کار، و ایجاد یک رابط سفارشی که متناسب با نیازهای تیم شما است، تمرکز دارد، چه روی دسکتاپ کار کنید یا برنامه تلفن همراه.

خلاصه CRM Insightly:

  • Insightly CRM دارای یک نرم‌افزار مدیریت پروژه داخلی برای یکپارچه‌سازی و ساده‌سازی فرآیندهای فروش است.
  • نقاط داده مهم را در یک نگاه با فرصت‌ها، پروژه‌ها و داشبوردهای سفارشی دریافت کنید، یا داشبوردهای سفارشی ایجاد کنید که داده‌ها و KPIهای خاص را جذب می‌کنند.
  • بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزار CRM یادآور منطقه زمانی سرنخ‌های شما هستند، اما Insightly CRM دارای یک ویژگی منحصربه‌فرد است که در آن اطلاعات آب و هوا را در جایی که سرنخ شما زندگی می‌کند نیز جمع‌آوری می‌کنند.

منبع تصویر

قیمت: پس از یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه، با صورت‌حساب سالانه، قیمت از 29 دلار در ماه شروع می‌شود.

آنچه من دوست دارم: Insightly CRM یک راه حل SaaS CRM بسیار قابل تنظیم است که به شرکت ها امکان می دهد اشیاء سفارشی، داشبوردهای سفارشی در هر پروژه و سرنخ و موارد دیگر را اضافه کنند تا رابط دقیق مورد نیاز تیم شما را ایجاد کنند.< /p>

8. Pipedrive

منبع تصویر

Pipedrive یک CRM با ویژگی‌های فراوانی است که تعادل سالمی را بین گزینه‌ها و بیش از حد کاربر ایجاد می‌کند.

ویژگی های خوب Pipedrive:

  • در یک نگاه به پانل قابل ارتقا سمت راست، می‌توانید نمایشی بصری از نحوه پیگیری اهداف جلسه، ایمیل و فعالیت خود را مشاهده کنید. پیشرفت خود را در حال حرکت با برنامه تلفن همراه Pipedrive مشاهده کنید.
  • برچسب‌های ویژگی امتیازدهی سرنخ هوش مصنوعی Pipedrive منجر می‌شود که آنها فکر می‌کنند احتمال بسته شدن شما زیاد است و موارد اقدامی را برای این سرنخ‌ها پیشنهاد می‌کنند.
  • پانل اطلاعات آماری داده‌های مشتری، پیش‌بینی فروش، و شاخص‌های کلیدی عملکرد را می‌گیرد و نمودارها و تجسم داده‌های شما را ارائه می‌کند.

منبع تصویر

قیمت‌گذاری: پس از یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه، قیمت Pipedrive با صورت‌حساب سالانه از 14 دلار در ماه شروع می‌شود.

قابل توجه: با 4.4 ستاره (از 1900+ بررسی)، Pipedrive دارای بالاترین نظرات از مشتریان خوشحال.

9. فروش اوراکل

منبع تصویر

Oracle Sales یک راه حل CRM پیچیده، دقیق و متمرکز بر فروش است که هدف آن بهبود تعامل با نام تجاری، جمع آوری داده ها و تلاش های فروش است.

خلاصه فروش Oracle:

  • هوش مصنوعی در پلتفرم اوراکل ادغام شده است تا با پیشنهادات مبتنی بر داده به سرعت چرخه فروش کمک کند.
  • با استفاده از مدل‌های «چه می‌شد» که محصولات، قلمروها، فصلی بودن و غیره را در نظر می‌گیرد، یک تحلیل پیش‌بینی دقیق دریافت کنید.
  • وب‌سایت Oracle در مقایسه با رقبا بسیار زیاد است و با اطلاعات اولیه مانند قیمت‌گذاری که فقط در هنگام صحبت با فروشندگان در دسترس است، بهترین ابزار CRM برای کسانی است که به یک نرم‌افزار ساده CRM نیاز دارند.

قیمت‌گذاری: Oracle اطلاعات قیمت‌گذاری را در وب‌سایت خود فهرست نمی‌کند و نماینده خدمات مشتری اطلاعات قیمت‌گذاری را از طریق گپ با من به اشتراک نمی‌گذارد. TrustRadius پایین‌ترین سطح فروش Oracle را 65 دلار در ماه فهرست می‌کند. .

بهترین برای: فروش Oracle بهتر است برای شرکت‌های بزرگ‌تر SaaS که نیاز به پشتیبانی سازمانی دارند، رزرو شود.

10. فروش Zendesk

منبع تصویر

Zendesk Sell یک ابزار CRM ساده است که بسیار قابل تنظیم است و از هوش مصنوعی برای انجام کارهای کوچک، مانند مدیریت بلیط های کمک شما، استفاده می کند.

خلاصه فروش Zendesk:

  • می‌توانید مستقیماً در پلتفرم تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و ایمیل ارسال کنید. همچنین می‌توانید از برنامه تلفن همراه Zendesk Sell کار کنید.
  • به مرکز گزارش‌دهی اجازه دهید نقاط داده مهم را جمع‌آوری کند و آنها را به صورت هفتگی یا ماهانه برای تیم‌های فروش و بازاریابی شما ارسال کند.
  • معایب: بررسی خدمات مشتری Zendesk حاوی شکایات بسیاری است درباره پشتیبانی محصول.

قیمت‌گذاری: پس از دوره آزمایشی رایگان، پایین‌ترین سطح قیمت‌گذاری Zendesk Sell با صورت‌حساب سالانه از ۵۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

آنچه من دوست دارم: ابزارهای ارتباطی تلفیقی در Zendesk Sell این را برای نمایندگان فروش SaaS که از دستکاری بسیاری از کانال های ارتباطی خسته شده اند جذاب می کند.

یافتن CRM مناسب برای شرکت SaaS شما

وقتی نوبت به یافتن CRM عالی توسط شرکت SaaS شما می‌رسد، چیزهای زیادی در راه است. این اشتباه را مرتکب نشوید که روی پلتفرمی که مملو از ویژگی‌ها است، اما برای تیم شما دردسرساز است، سرمایه‌گذاری نکنید.

تحت تاثیر قرار گرفتن ویژگی‌های شگفت‌انگیز razzle آسان است، اما پیاده‌سازی برای شرکت‌های SaaS بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. به همین دلیل است که HubSpot CRM در صدر این لیست از بهترین راه حل های SaaS CRM قرار دارد. اکنون رایگان بپیوندید و اجازه دهید سیستم CRM جدید شما زندگی (و درآمد) شما را بهتر کند.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل