سرمایه گذاری صدا: وارد بازار کتاب های صوتی 2 میلیارد دلاری شوید

سرمایه گذاری صدا: وارد بازار کتاب های صوتی 2 میلیارد دلاری شوید

به هفته نامه Trends خوش آمدید خبرنامه با جذاب ترین روندهای تجاری و بینش عملی برای کارآفرینان.

آیا اخیراً به کتاب صوتی گوش داده‌اید؟

اگر چنین است، به باشگاه بپیوندید — شما بخشی از 38 درصد آمریکایی‌هایی هستید که در سال گذشته به یک کتاب صوتی گوش داده‌اند.

با افزایش تقاضا، بازار در حال افزایش حجم است:

  • درآمد بخش به 2 میلیارد دلار در سال 2023 افزایش یافت
  • بیش از نیمی از بزرگسالان ایالات متحده (149 میلیون نفر) یک بار کتاب صوتی را امتحان کرده اند
  • r/Audiobooks ۲۴۳ هزار مشترک دارند و در حال رشد هستند

منبع: آمار Subreddit

تحرک پشت رسانه باعث می‌شود کارآفرینان زمان اصلی را برای وارد شدن به فعالیت‌ها تبدیل کنند. در اینجا سه ​​ایده برای شروع شما وجود دارد:

1. تمرکز بر قابلیت کشف

با حجم زیاد محتوای صوتی جدید در بازار، قابلیت کشف یک چالش بزرگ است.

برخی از سوالات برتر در کتاب‌های صوتی r/آدیو، هم برای عنوان کتاب و هم برای راویان، توصیه‌هایی هستند.

فرصتی برای ساختن یک برنامه اجتماعی اختصاص داده شده به علاقه مندان به کتاب های صوتی وجود دارد. اجازه دهید آنها به یکدیگر کمک کنند تا عناوین جدید پیدا کنند، توصیه هایی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند، کتاب ها و راویان را رتبه بندی کنند، یا با انتشار لیست های پخش خود، «اینفلوئنسر» شوند.

همچنین می‌توانید مجموعه‌های کتاب صوتی انتخاب‌شده، مانند یک «جعبه اسرارآمیز» ماهانه بر اساس اولویت کاربر و سابقه گوش دادن ایجاد کنید. یک سرویس اشتراک به خوبی عمل می کند — 63٪ از شنوندگان کتاب صوتی در سال گذشته حداقل مشترک هستند یکی از این خدمات.

از طرف دیگر، برنامه ای طراحی کنید که خلاصه و خلاصه کتاب های صوتی را برای یادگیری در حال حرکت انجام دهد، مانند Blinkist.

حجم جستجو برای «آموزش خرد». منبع: Google Trends

اگر به ژانرهای خاصی توجه کنید، زاویه ریز یادگیری به‌ویژه خوب بازی می‌کند:

  • تاریخچه/بیوگرافی/خاطرات (+22% سالانه)
  • سلامت و تناسب اندام (+20٪ سالانه)
  • کتاب‌های مناسب برای کودکان (77% از والدین می‌گویند کتاب‌های صوتی به کودکانشان اجازه می‌دهد از صفحه نمایش استراحت کنند)

2. استودیوی ضبط کتاب صوتی

نمی توان انکار کرد که هوش مصنوعی روایت کتاب صوتی به شکلی بزرگ جشن می گیرند.

اما قبل از اینکه ماشین‌ها به طور کامل کنترل شوند، هنوز نویسندگان و راوی‌هایی هستند که صدای واقعی خود را به داستان‌ها وام می‌دهند.

چرا یک استودیوی ضبط کتاب صوتی دنج برای اجاره ایجاد نمی کنید؟

آن را با یک تنظیم اولیه ضبط، یک غرفه عایق صدا، و تجهیزات صوتی با کیفیت تزئین کنید، سپس ساعت به ساعت شارژ کنید. بسته به مکان، می‌توانید 60 – 180 دلار در ساعت.

خدمات خود را برای هنرمندان صدای محلی، ناشران خود، و هر کسی که به دنبال روایت یا تولید کتاب صوتی با قیمت مناسب است، بازاریابی کنید.

به عنوان بخشی از بسته استودیویی خود، با پرداخت هزینه اضافی، خدمات مربی آواز ارائه دهید. ویدیوهای صداپیشه در TikTok میلیون‌ها بازدید ایجاد می‌کند ، نشان دهنده سطح بالایی از علاقه به یادگیری این هنر است.

3. تجربه‌های مجاور کتاب صوتی

کلوپ های کتابخوانی به قدمت زمان هستند. اما باشگاه‌های کتاب صوتی مدرن می‌توانند فراتر از یک نیمکت و یک لیوان شراب باشند.

می‌توانید با رویدادهای منحصر به فرد و منحصر به فرد اعضا شروع کنید، مانند:

  • شبی بی صدا که رمان های ترسناک یا داستان های جنایی واقعی را زنده می کند
  • یک شام ثابت با الهام از تنظیمات و غذاهای کلاسیک
  • یک چالش “کتاب صوتی خود را در 48 ساعت بسازید” که در آن افراد تیم‌هایی تشکیل می‌دهند و با هم رقابت می‌کنند، سپس “نمایش” محصولات نهایی را سازماندهی می‌کنند

در نهایت، تجربه کتاب صوتی همهجانبه بدون تجهیزات درجه یک چیست؟ می‌توانید مجله‌ها، برگه‌های کاری یا هدفون‌های جذاب بسازید و آن‌ها را به سایر سازمان‌دهندگان باشگاه کتاب‌های صوتی بفروشید تا رویدادهایشان را ارتقا دهند.

محتوای بیشتری مانند این می‌خواهید؟ برای ایمیل هفتگی Trends ما ثبت نام کنید، پر از داده‌ها، غواصی عمیق، و اطلاعات بینش درباره روند کسب و کار سازندگان، کارآفرینان و متخصصان نوآور.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل