5 روشی که استارت‌آپ‌ها می‌توانند باعث رشد ارگانیک عظیم شوند

5 روشی که استارت‌آپ‌ها می‌توانند باعث رشد ارگانیک عظیم شوند

به‌عنوان یک استارت‌آپ، اغلب وسوسه‌انگیز است که به غول‌های تثبیت شده در جایگاه خود نگاه کنید و باور کنید که شانسی برای شکست دادن آنها ندارید. با این حال، یک فرودست آگاه و باهوش می‌تواند یک قهرمان شناخته‌شده را شکست دهد.

چطور؟ با دستیابی به رشد ارگانیک.

Deloitte رشد ارگانیک را “خون زندگی می نامد. سازمان ها.” برای موفقیت شما حیاتی است. این پست پیچیدگی های رشد ارگانیک را بررسی می کند. در این پست، مزایای یک استراتژی رشد ارگانیک و پنج استراتژی برای دستیابی به رشد ارگانیک را خواهید آموخت.

رشد ارگانیک چیست؟

رشد آلی در مقابل رشد غیرآلی

مزایا و معایب یک استراتژی رشد ارگانیک

5 استراتژی برای رشد ارگانیک

رشد ارگانیک معمولاً نرخ بازدهی بالاتری را برای شرکت‌ها به دست می‌آورد، اما رسیدن به آن زمان بیشتری می‌برد. به این دلیل که رشد ارگانیک نیاز به همکاری دارد. این فرآیند شامل بازاریابی اولیه، فروش و سرمایه گذاری در خدمات مشتری است.

رشد آلی در مقابل رشد غیرآلی

رشد ارگانیک توسط منابع داخلی شرکت حاصل می شود. برای مثال، تیم بازاریابی شما ممکن است یک کتاب الکترونیکی از مطالعات موردی از مشتریان قبلی بنویسد. سپس آنها کتاب الکترونیکی را در پشت فرم تولید سرنخ میزبانی می کنند. چشم اندازها و گفتگوهای این کتاب الکترونیکی به رشد ارگانیک شرکت شما کمک کرد.

رشد غیر ارگانیک، از سوی دیگر، با استفاده از منابع خارجی حاصل می شود. این شامل ادغام ها، اکتساب ها و دورهای تامین مالی می شود. خرید اینستاگرام (1 میلیارد دلار) و WhatsApp (22 میلیارد دلار) توسط متا نمونه‌ای از خریدهای است. که باعث رشد غیر آلی شد. در سطح بازاریابی، رشد غیر ارگانیک می‌تواند به معنای صرف پول برای رسانه‌های پولی، مانند تبلیغات جستجو باشد.

در اینجا یک ویدیوی سریع برای توضیح تفاوت بین رشد ارگانیک و معدنی وجود دارد.

مزایا و معایب یک استراتژی رشد ارگانیک

کسب و کارهای موفق به ترکیبی از رشد غیر ارگانیک و ارگانیک متکی هستند. مزایا و معایب استراتژی های رشد ارگانیک را در زیر مشاهده کنید. این به تیم شما کمک می کند تا تعیین کند که رشد ارگانیک چگونه می تواند به دستیابی به اهداف شما کمک کند.

مزایای رشد ارگانیک

  1. از آنجایی که به منابع داخلی و پرسنل متکی هستید، نگهداری آسان تر است
  2. خطر کمتر از ادغام و تملک
  3. به خودکفایی متکی است و از گرفتن بدهی اجتناب می کند و نسبتا ارزان در مقایسه با ادغام و تملک
  4. افزایش درآمد حاصل از رشد ارگانیک می‌تواند به کمک به تامین مالی روش‌های رشد استراتژیک‌تر در آینده باشد.
  5. مرتب
  6. از آنجایی که با احزاب داخلی کار می‌کنید، سازگارتر است و می‌توانید در صورت لزوم تغییر دهید
  7. بر اساس Deloitte، “شرکتی که بر رشد ارگانیک متمرکز است، سیگنال‌های قدرتمندی را به سرمایه‌گذاران و استعدادها درباره سلامت، توانایی‌اش در نوآوری و عملکرد بالقوه‌ی آینده‌اش ارسال می‌کند.”

معایب رشد ارگانیک

  1. واضح ترین (و اجتناب ناپذیر) منفی رشد ارگانیک این است که کند است. تکیه بر منابع داخلی و پرسنل شما را محدود می کند که چقدر می توانید انجام دهید و دیدن نتایج ممکن است کند باشد. (فراموش نکنیم که آهسته و پیوسته اغلب برنده مسابقه است. وقتی جین فریزر، مدیر عامل سیتی استراتژی رشد ارگانیک شرکت را به سرمایه گذاران اعلام کرد، او شفاف و واقع بین بود که چند سال طول می کشد اما در دراز مدت ارزش آن را دارد.)
  2. رقبا می‌توانند از استراتژی‌های غیرآلی برای ادغام یا تصاحب شرکت‌هایی که زمانی رقیب بودند استفاده کنند.
  3. Deloitte اشاره می‌کند که شرکت‌ها “اغلب نقاط کوری در مورد اینکه کجا و چگونه به دنبال فرصت‌های رشد [ارگانیک] بگردند و بهترین‌ها را انتخاب کنند…ارزش را روی میز دارند. “

اگرچه این فهرست جامع نیست، اما مزایا از معایب آن بیشتر است. هنگام ایجاد استراتژی برای رشد کسب و کار ارگانیک، مهم است که هر دو را در نظر بگیرید.

5 استراتژی برای رشد ارگانیک

دستیابی به رشد ارگانیک یک علم دقیق نیست. چندین استراتژی رشد ارگانیک وجود دارد که باید امتحان کنید، و آنچه برای یک شرکت مناسب است ممکن است برای شرکت دیگر جواب ندهد.

1. روی یک استراتژی تولید محتوا طولانی مدت سرمایه گذاری کنید.

هیچ میانبری برای دستیابی به رشد ارگانیک وجود ندارد، و باید این را به خاطر داشته باشید که وارد شوید. کسب و کارهای موفق با هر اندازه ای بازی طولانی را انجام می دهند و درک می کنند که رشد و سود ارگانیک زمان می برد.

در سال 2022،و rel_noopener”> بازاریابی محتوا استراتژی‌های فوق‌العاده‌ای هستند که نتیجه می‌دهند. با این اوصاف، فقط 40 درصد از بازاریابان مستنداستراتژی بازاریابی محتوا. این فرصتی است برای شما که استراتژی محتوای بهتر و متمرکزتری نسبت به نفر بعدی داشته باشید.

منبع تصویر

در نظر بگیرید:

در حالی که این آمار به نشان دادن قدرت بازاریابی محتوا کمک می کند، شما نمی توانید تنها با یک یا دو پست وبلاگ با غول ها رقابت کنید. برای بهینه سازی برای رشد، استراتژی خود را حول محتوای ستونی و خوشه ای بسازید تا SEO و کاربر بهتری داشته باشید. ناوبری، بک لینک و موارد دیگر.

محتوای ستون

As تمام جنبه های یک موضوع را در یک صفحه پوشش می دهد که به پست های وبلاگ بیشتری پیوند می خورد که موضوع را به طور عمیق توضیح می دهد. سوفیا برنازانی، بازاریاب سابق HubSpot می نویسد: “صفحات ستونی به طور گسترده یک موضوع خاص را پوشش می دهند، و محتوای خوشه ای باید یک کلمه کلیدی خاص مرتبط با آن موضوع را عمیقاً مورد بررسی قرار دهد.”

یک صفحه یا قطعه ستون/a> یک راهنمای جامع، پست یا کتاب الکترونیکی در مورد یک موضوع گسترده ارائه می دهد. این موضوعی است که می‌تواند به بخش‌های کوچک‌تر مانند بازاریابی محتوا، تبلیغات فیس‌بوک یا نحوه ایجاد وفاداری به برند تقسیم شود.


هم موتورهای جستجو و هم بازدیدکنندگان عاشق < /a>صفحات ستونی و صفحات “/marketing/content-marketing-strategy?_ga=2.226377882.1646071574.1667248868-872103514.1667248868″ rel=”noopener” target=”_blank”><>دسته بندی مطالب اضافی و یافتن مطالب اضافی

محتوای بهتر، راحت‌تر و دقیق‌تر به معنای اشتراک‌گذاری‌ها، پیوندها و رشد ارگانیک بیشتر است. موضوعات و قالب‌های متنوعی را بگنجانید تا مخاطبان خود را خسته نکنند. این می تواند شامل پست های وبلاگ، ویدیوها، پادکست ها، ارائه های متحرک، کتاب های الکترونیکی، تصاویر، نمودارها، وبینارها، اینفوگرافیک ها و موارد دیگر باشد.

استراتژی محتوای خود را از همان روز اول حول محورها و خوشه‌ها بسازید، و می‌توانید رشد ارگانیک عظیمی را پیش ببرید. هیچ‌کدام از اینها سریع یا آسان نیست، اما آنچه را که وارد می‌کنید به دست می‌آورید. استارت‌آپ‌های موفق از کار سخت نمی‌ترسند.

نکته حرفه ای: از پرسونای خریدار دقیق برای ساخت صفحات ستون خود. این می‌تواند به شما کمک کند محتوایی را که مشتریان و مشتریان بالقوه می‌خواهند به مکان‌هایی که وقت خود را آنلاین می‌گذرانند ارائه دهید.

2. با گرایش ها و استراتژی های در حال ظهور برای شکست دادن رقبای تثبیت شده آزمایش کنید.

از رقبای بزرگتر خود نترسید. آنها ممکن است مخاطبان و کاتالوگ موجود داشته باشند، اما موفقیت آنها گاهی اوقات می تواند بر علیه آنها عمل کند. شاید آنها از خود راضی شده اند یا دیگر برای رشد ارزشی قائل نشده اند. شاید حفظ و نگهداری مناسب آنها نباشد.

این یک فرصت برای تیم شما ایجاد می کند.

به‌عنوان یک استارت‌آپ، نمی‌توانید بیشتر از آن‌ها خرج کنید، اما می‌توانید آنها را کنار بگذارید. شما می توانید نوآوری کنید، آزمایش کنید، و به روشی خارج از چارچوب فکر کنید که اجرای آن برای آنها ممکن است غیرممکن باشد یا به طرز مضحکی کند باشد.

محتوای بهتری ایجاد کنید. از وبلاگ‌های بزرگ‌ترین کسب‌وکارها در جایگاه خود بازدید کنید، و احتمالاً همان موضوعات، موضوعات، دسته‌ها و حتی سرفصل‌ها را خواهید دید. این محتوای کپی ایمن اما خسته کننده است. راه هایی برای متفاوت بودن پیدا کنید.

یک عبارت جستجوی آنلاین یا ابزاری مانند BuzzSumo می‌تواند فوراً به شما نشان دهد چه چیزی کار می‌کند. هنگامی که آن را شناسایی کردید، آن را بهبود بخشیده و گسترش دهید.

تولید خود را فراتر از محتوای نوشتاری (وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، مقالات) متنوع کنید. در سال 2022، بازاریابان B2B از سازمان‌هایشان انتظار دارند در< /a> ویدئوها (69%)، رویدادها (61%)، دارایی‌های رسانه متعلق به (57%) و رسانه پولی (55%) در سال 2022.

شهرت خود را به‌عنوان متخصص برای موضوع X افزایش دهید. در نهایت با افزایش شهرت شما، رهبران، مشتریان و طرفداران به سراغ شما خواهند آمد.

نکته حرفه ای: لذت بخش، جذاب و تازه باشید. لازم نیست هر بار از صفر شروع کنید. محتوای موجود را انتخاب کنید و ببینید چگونه می‌توانید با استفاده از روندهای جدید و نوظهور، آن را تغییر کاربری دهید.< /p>

3. برای تقویت محتوای خود روابطی ایجاد کنید.

روابط سودمند متقابل با ویراستاران و سایر سازندگان محتوا در صنعت و جایگاه خود ایجاد کنید. استفاده از ابزار یاب ایمیل Voila Norbert برای ایجاد موثر این روابط ضروری است. از این ارتباطات استفاده کنید تا محتوای شما توسط مخاطبان گسترده دیده شود.

این استراتژی یک راه حل سریع نیست. اما شاید این قدرتمندترین راه برای افزایش آگاهی شما و برندتان باشد.

لیستی از محرک‌ها و تکان دهنده‌ها در جایگاه خود، از جمله افراد، وب‌سایت‌ها و نشریات تهیه کنید. این ماهی های بزرگ هستند. فعلاً آن را کنار بگذارید.

فهرست دیگری با سازندگان کمتر شناخته شده ایجاد کنید. یک عبارت جستجو برای کلمه کلیدی یا موضوع آخرین قطعه خود انجام دهید و نام ها و سایت ها را در یادداشت کنید SERP که نمی‌شناسید.

همین کار را با سرویسی مانند Social Animal یا BuzzStream.

آنها ماهی های کوچک دیگری هستند که تشنه افزایش مخاطبان خود هستند، درست مانند شما، و آنها مشتاق خواهند بود از محتوای شما برای این کار استفاده کنند.

آنها را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و با آنها تعامل داشته باشید، در مورد آخرین پست وبلاگ آنها نظر دهید، دستاوردهای اخیر آنها را تعریف کنید، بهترین چیزهای آنها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، یا یک پیوند خراب در سایت آنها پیدا کنید و به آنها اطلاع دهید. یک ارتباط برقرار کنید و بدون اینکه در ازای چیزی بخواهید، بدهید.

ایمیل سرد بهترین راه برای خودکارسازی این دسترسی است، و اکثر ارائه دهندگان به شما اجازه می دهند در مقیاس شخصی سازی کنید. فراموش نکنید که اگر پاسخی دریافت نکردید پیگیری کنید . و بعد دوباره پیگیری کنید. فقط مطمئن شوید که ایمیل های خود را خالی کنید.

هنگامی که رابطه برقرار شد، به شخص یا شرکت موجود در محتوای خود پیوند دهید و به آنها اطلاع دهید. آنها احتمالا خوشحال خواهند شد که به اشتراک بگذارند. از آنجا، از آنها برای یک نقل قول، یک پرسش و پاسخ سریع، یک مصاحبه طولانی تر، یا ارائه یک ایده برای پست مهمان بخواهید.

وقتی شبکه‌ای از ماهی‌های کوچک و متوسط ​​ایجاد کردید، می‌توانید از قبل با ماهی‌های بزرگ ارتباط برقرار کنید.

نکته حرفه ای: رند فیشکین، بنیانگذار و مدیر عامل اسپارک تورو پیشنهاد می کند از خود بپرسید “چه کسی محتوای شما را تقویت می کند و چرا؟” با “چرا” شروع کنید، و این شما را به “چه کسی” هدایت می کند. فهرستی از افراد یا نشریات با نفوذ ایجاد کنید که می توانید به آنها مراجعه کنید و در نهایت اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ثابت نمی ماند.

4. جامعه ای را برای تقویت رشد ارگانیک تقویت کنید.

تجمع یک جامعه پرشور در پشت نام تجاری شما فواید زیادی دارد، اما رشد ارگانیک بهتر مزیت اصلی آن است. و همانطور که سازمان‌های بیشتری به ارزش جامعه پی می‌برند، تعداد شرکت‌هایی که بخش‌های اجتماعی اختصاصی دارند افزایش می‌یابد، از 15 درصد در سال گذشته به 22 درصد در سال 2022 افزایش یافته است. علاوه بر این، 35٪ از تیم ها حداقل یک نفر را به طور تمام وقت بر روی عملیات اجتماعی متمرکز کرده اند.

از آنجایی که شرکت ها بیشتر منابع خود را بر روی جامعه سازی متمرکز می کنند، اهداف تجاری خود را نیز تغییر می دهند. نسبت به ۱۳٪ در سال گذشته، 19٪ از شرکت ها می گویند هدف اصلی آنها برای جامعه خود این است کسب. محبوب ترین اهداف همچنان پشتیبانی و موفقیت مشتری است.

منبع: CMX

Notion، ابزار همه‌کاره همکاری و یادداشت‌برداری، نمونه‌ای از یک جامعه‌سازی است. داستان موفقیت. در سال 2020، Notion به 20 میلیون کاربر رسید که 80 درصد از ترافیک سایت آن از طریق جستجوی مستقیم انجام می شد. رشد ارگانیک چشمگیر Notion تا حدی به دلیل این شرکت است که جامعه اشتراک دانش را تقویت می کند و سفیران برند را قادر می سازد.

در ویدیوی زیر، اولیویا نوتبوهم، مدیر ارشد درآمد Notion، آموخته‌های خود را در مورد رشد ارگانیک در مقیاس‌ها و نقش جامعه در آن به اشتراک می‌گذارد. کل مکالمه ارزش تماشا کردن را دارد، اما گزینه های کلیدی عبارتند از:

  1. جامعه خود را در یک سطح استراتژیک اولویت بندی کنید و بر اساس آن استخدام کنید.
  2. کوچک شروع کنید و گوش کنید. Notion جامعه سفیران خود را با گرد هم آوردن 10 “افراد بسیار هیجان زده در توییتر” در Slack آغاز کرد و تلاش کرد تا بفهمد هر فرد در تلاش برای انجام چه کاری است و در مورد چه چیزی با Notion هیجان زده شده است.
  3. به اعضای انجمن خود دسترسی انحصاری به چیزهایی بدهید که مشتریان استاندارد مجبور نیستند قدردانی شما را از آنها نشان دهند.
  4. تا آنجا که ممکن است داستانهای اعضای انجمن خود را به اشتراک بگذارید تا رشد ارگانیک را افزایش دهید.
  5. اگر می توانید محصول خود را به استارت آپ ها هدیه دهید. با رشد آنها، شانس خوبی برای تبدیل شدن به مشتریان سازمانی وجود دارد.

چیزی که ما دوست داریم: بیاموزید که چگونه برندهای بیشتری مانند Google، Twitch، و Sephora جوامع برند را ایجاد کردند – و چگونه می توانید.

5. از فناوری برای کار هوشمندانه‌تر استفاده کنید، نه سخت‌تر.

نکات، ابزارها و خدمات را برای رشد ارگانیک خود را ساده کنید. بله، برای استفاده از یک کلمه کلیدی، ما در مورد هک رشد صحبت می کنیم.

همانطور که مردیث هارت در Ha href=”/sales/growth-hacking-websites?_ga=2.204235792.1646071574.1667248868-872103514.16672488868″>Ha href=”/sales/growth-hacking-websites”>، هک رشد اصطلاحی است که برای توصیف آزمایش‌ها و فرآیندهایی با هدف ایجاد و مقیاس‌بندی پایگاه مشتری و درآمد یک شرکت از طریق استراتژی‌های خلاقانه، نوآورانه و کم‌هزینه استفاده می‌شود.<. /p>

برای کسب اطلاعات بیشتر، لیست ما را از بیشتر بخوانیدrelough=”nockopener” rel استراتژی هایی که باید امتحان کنید.

Make target=” _blank target=”_blank”> بهینه‌سازی نرخ تبدیل بخشی از هر کاری که انجام می‌دهید: ایمیل ، محتوا، صفحات فرود و موارد دیگر. چیزی که کار نمی کند معمولاً قابل رفع است. آنچه در حال حاضر کار می کند می تواند بهتر باشد.

براساس هدف 2022 Semrush گزارش وضعیت بازاریابی محتوا، “کیفیت محتوا عامل اصلی موفقیت در رتبه بندی ارگانیک و به طور کلی در بازاریابی محتوا است. این امر با افزایش خروجی محتوا، سرمایه گذاری در تحقیقات کلمات کلیدی و ایجاد آن همراه است. محتوای منحصر به فرد و پژوهش محور.”

منبع تصویر: Semrush

از رقابت بر سر کلیدواژه‌های پرحجم خودداری کنید و در عوض بر روی کلیدواژه‌های کم حجم – اما با تبدیل بیشتر – تمرکز کنید. این کلیدواژه‌های دم بلند راحت‌تر هدف‌گیری می‌شوند و هدف جستجوگر را بهتر آشکار می‌کنند.

چیزی که ما دوست داریم: 6 استراتژی رشد استارت آپی از یک VC برتر فوربس را بررسی کنید در زیر برای استراتژی‌های رشد ارگانیک بیشتر.

پیگیری رشد ارگانیک می‌تواند کمک کند که برند شما در مقابل دیدگان درست قرار گیرد و در عین حال کسب‌وکارتان را به عنوان یک مرجع در فضای آن تثبیت کنید. یک استراتژی رشد ارگانیک به خوبی ساخته شده هر چقدر هم که سخت باشد، دارایی عظیمی است که برای چندین شرکت از «دارای خوب» به «نیاز به داشتن» تبدیل می‌شود.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل