کسب و کار

12 بهترین نرم افزار نقل قول برای فروش

12 بهترین نرم افزار نقل قول برای فروش

بالاخره این کار را انجام دادید — در حال ورود به مراحل پایانی معامله ای هستید که هفته ها در تلاش برای بستن آن بودید. زمان آن فرا رسیده است که با کمک نرم افزار قیمت فروش، برای مشتری خود قیمتی ایجاد کنید.

best sales quotes software and tools for 2021

Get Started with HubSpot's Quote Software for Free

نرم‌افزار قیمت‌گذاری فروش مانند HubSpot کار را آسان‌تر می‌کند برای ایجاد یک پیشنهاد و ارسال یک پیشنهاد برای مشتری بالقوه خود. این ابزارها همچنین ممکن است دارای عملکرد گزارش، اعلان‌های تعامل پیشنهادی و ادغام باشند تا بتوانید با ابزارهای دیگر خود، مانند CRM.

آماده‌اید ببینید کدام گزینه‌های نرم‌افزار قیمت فروش بهترین هستند؟ بیایید به ۱۱ گزینه نگاهی بیندازیم.

بهترین نرم افزار نقل قول

1. نرم افزار نقل قول HubSpot

quote software: HubSpot

با نرم افزار نقل قول HubSpot به صورت رایگان شروع کنید.

با قیمت‌های فروش HubSpot، می‌توانید فرآیند نقل قول به نقد را با امضاهای الکترونیکی و پرداخت یکپارچه ساده‌سازی کنید. با ایجاد مظنه های صیقلی، مطابق با نام تجاری و سفارشی در چند ثانیه، معاملات را به سرعت ببندید.

HubSpot گزینه های پرداخت داخلی و امضاهای الکترونیکی را برای حذف رفت و آمد بین نمایندگان و مشتریان ارائه می دهد. نمایندگان همچنین می‌توانند از ادغام Stripe استفاده کنند. درست از قیمت آنها پرداخت کنید. این ابزار بخشی از CRM فروش HubSpot است که مرکز فروش نامیده می شود، که شامل موارد دیگری نیز می شود. ابزارهای مفیدی مانند الگوهای ایمیل و ردیابی، اتوماسیون فروش، جلسات، تماس‌ها، امتیازدهی پیش‌بینی‌کننده سرنخ، و گزارش.

نکته حرفه ای: از نرم‌افزار نقل قول HubSpot برای ایجاد و ارسال مظنه فروش و همچنین جمع‌آوری امضاهای الکترونیکی و پرداخت‌ها از همان مکانی که معاملات و مخاطبین خود را مدیریت می‌کنید، استفاده کنید.

ویژگی ها

  • گزینه‌های پرداخت داخلی
  • امضاهای الکترونیکی
  • ادغام راه راه

قیمت

طرح رایگان یا طرح‌های پولی با قیمت از 40 دلار در ماه/ دو کاربر تا 1200 دلار در ماه/ 10 کاربر.

2. Proposify

quote software: proposify

Proposify یک ابزار نقل قول تعاملی است که فرآیند پیشنهاد فروش را خودکار می کند. برای صرفه جویی در زمان، الگوهایی را برای پیشنهادات و نقل قول های خود ایجاد کنید تا در آینده آماده باشند و برای سفارشی سازی آماده شوند. لحظه ای که گیرنده پیشنهادی را باز می کند، می خواند، امضا می کند و با آن تعامل برقرار می کند به شما اطلاع داده می شود تا بتوانید بر اساس آن زمان پیگیری های خود را تعیین کنید.

از چت زنده ابزار برای پاسخ دادن به هرگونه سؤالی که مشتری بالقوه یا مشتری دارد هنگام بررسی پیشنهاد شما در زمان واقعی استفاده کنید. همچنین ویژگی های قیمت گذاری تعاملی و امضای الکترونیکی وجود دارد تا مشتریان بتوانند طرح مورد نظر خود را بدون نیاز به مراجعه به شما انتخاب کنند.

به لطف ادغام‌های فراوان Proposify با سیستم‌هایی مانند HubSpot و Salesforce، پیشنهادات خود را بدون ترک CRM خود ایجاد و ارسال کنید. این سیستم همچنین با ابزارهای حسابداری مانند Quickbooks یکپارچه می شود، بنابراین می توانید به طور یکپارچه فاکتورهای پرداخت و موارد دیگر را ردیابی، سازماندهی و ذخیره کنید.

ویژگی ها

  • چت زنده
  • قیمت گذاری تعاملی
  • ادغام با HubSpot

قیمت

طرح‌هایی با قیمت از 19 دلار در ماه/ کاربر تا 49 دلار در ماه/ کاربر.

3. Qwilr

best quote software, qwilr

Qwilr به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا با ارائه پیشنهادات بصری، قیمت‌ها و قراردادها به عنوان صفحات وب جذاب، کسب و کار بیشتری را ببندند. با Qwilr، می‌توانید به راحتی ویدیوها، ماشین‌حساب‌های بازگشت سرمایه و سایر اجزای تعاملی را جاسازی کنید تا تجربه بهتر و منسجم‌تری را برای خریداران ایجاد کنید.

به‌علاوه، Qwilr مستقیماً با HubSpot ادغام می‌شود و به شما امکان می‌دهد بدون خروج از پلتفرم، طرح‌های پیشنهادی ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید ویژگی‌های کلیدی را از HubSpot برای شخصی‌سازی پیشنهادات بدون ایجاد کار دستی استفاده کنید. هنگامی که خریدار مشاهده می‌کند، امضا می‌کند، می‌پردازد، نامزد می‌شود یا علاقه‌اش را از دست می‌دهد، با اعلان‌های بی‌درنگ مطلع شوید.

ویژگی ها

قیمت

  • طرح تجاری: 35 دلار در ماه برای هر کاربر (صورتحساب سالانه)
  • طرح سازمانی: 59 دلار در ماه برای هر کاربر (صورتحساب سالانه)

4. Docflite

Screenshot 2024-07-08 at 1.59.52 PMمنبع تصویر< /a>

ویژگی‌های نقل‌قول DocFlite باعث می‌شود ایجاد، ارسال و ردیابی نقل قول‌ها به چند دقیقه و نه ساعت‌ها انجام شود. با یک پایگاه داده ساده و در عین حال قدرتمند هزینه‌یابی، تصاویر، علامت الکترونیکی و بخش مشخصاتی که با اضافه شدن یک آیتم به مظنه، به‌طور خودکار پر می‌شود، کار کنید. DocFlite با HubSpot CRM ادغام می‌شود و بسته‌های حسابداری مانند QuickBooks، Xero و حسابداری Sage، با بهره‌گیری کامل از داده‌های مشتریان موجود شما. همچنین می توانید برای دسترسی آسان به بخش ها یا صفحات محتوا را در یک کتابخانه محتوا ایجاد کنید. برای دسترسی آسان به داده های خود می توانید از DocFlite در هر دستگاهی از تلفن تا لپ تاپ خود استفاده کنید.

همه نقل‌قول‌ها همچنین پاسخگوی تلفن همراه هستند، بنابراین مشتریان شما در هر کجا که هستند به راحتی قابل دسترسی و پذیرش هستند. اما فقط به نقل قول بسنده نکنید. با DocFlite می‌توانید برای هر نوع سندی الگوهایی ایجاد کنید، و تمام فرآیندهای سند حیاتی کسب‌وکار خود را در یک راه‌حل قرار دهید.

ویژگی ها

  • در هر مکان، در دفتر یا در زمین، روی هر دستگاه، تلفن، تبلت یا رایانه کار کنید.
  • ادغام با HubSpot، Xero، Sage، QuickBooks
  • کتابخانه محتوا، تصاویر، بخش‌های مشخصات
  • انواع و فرآیندهای سند چندگانه خودکار

قیمت

طرح پولی با شروع 49 دلار/کاربر/ماه

5. Papersign

papersign-previewمنبع تصویر

Papersign ایجاد، ارسال و امضای اسناد را بسیار سریعتر و آسان تر می کند. ویرایشگر قدرتمند به شما امکان می‌دهد فایل‌های پی‌دی‌اف پیشنهادی موجود خود را آپلود کنید، پیشنهادهای جدید را از ابتدا ایجاد کنید، یا این دو را ترکیب و مطابقت دهید و به آسانی پیشنهادهایی با نام تجاری سفارشی ایجاد کنید. 

Papersign همچنین دارای یک کتابخانه بزرگ از پیش ساخته رایگان است الگوهای پیشنهادی که می‌توانید به راحتی آن‌ها را برای نیازهای خود کپی-پیست و ویرایش کنید. طرح رایگان به شما امکان می دهد ماهانه 3 پیشنهاد را امضا کنید و آن را به یک راه حل عالی برای مشاغل کوچکتر یا فریلنسرهایی تبدیل می کند که به یک راه حل رایگان و سریع نیاز دارند. 

Papersign دارای تدابیر امنیتی قوی است و با الزامات چندین قانون eSignature در ایالات متحده، اتحادیه اروپا، بریتانیا، استرالیا و نیوزیلند برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی اطلاعات شما مطابقت دارد.

ویژگی ها

  • الگوهای پیشنهادی از پیش ساخته شده
  • شامل مسیرهای رمزگذاری و ممیزی است

قیمت

طرح رایگان در دسترس، طرح پولی با شروع از 20 دلار/کاربر/ماه (طرح حرفه ای) 

6. پاسخگو

screenshot of responsive.ioمنبع تصویر

Responsive فرآیند ایجاد و همکاری روی نقل قول ها، پیشنهادات و پرسشنامه ها را ساده می کند. این ابزار یک موتور توصیه دارد که از هوش مصنوعی برای پیشنهاد خودکار محتوا برای پیشنهادات و نقل قول های شما استفاده می کند.

این ابزار دارای ویژگی‌های اتوماسیون وظایف برای سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی اسناد فروش شما و همچنین اعلان‌های تعامل است، بنابراین می‌دانید چه زمانی شخصی با اسناد شما تعامل دارد. Responsive همچنین تعدادی ادغام با CRMها (از جمله HubSpot) و سایر ابزارها را ارائه می دهد تا مدیریت پاسخ در کل تیم شما را آسان کند.

ویژگی ها

  • موتور توصیه مبتنی بر هوش مصنوعی
  • اتوماسیون کار
  • ادغام با HubSpot

قیمت

قیمت در صورت درخواست موجود است.

7. ClientPoint

quote software: clientpoint

ClientPoint به شما این امکان را می دهد که پروپوزال ها را ایجاد کرده و آنها را به راحتی پیگیری کنید. یک کتابخانه محتوا و یک موتور تولید سند برای صرفه جویی در وقت شما در هنگام طراحی اسناد وجود دارد. سپس، هنگام باز شدن، خواندن، امضا کردن و بازگرداندن قیمت‌ها به شما، اعلان‌های بی‌درنگ درباره تعامل گیرنده در مورد قیمت‌ها دریافت کنید.

با نرم افزار فروش و CRM خود، از جمله HubSpot، یکپارچه شوید تا از طریق CRM خود به قیمت ها و داده های مرتبط خود دسترسی داشته باشید. ClientPoint همچنین به شما امکان می دهد ویدیوها، توصیفات، پیام های سفارشی، تصاویر و سایر مطالب را در نقل قول های خود بگنجانید تا شانس تبدیل را افزایش دهید.

ویژگی ها

  • موتور تولید اسناد
  • اعلان‌های بی‌درنگ
  • ادغام با HubSpot

قیمت

قیمت در صورت درخواست موجود است.

8.  FastSpring

quote software: fastspring

FastSpring’s Interactive Quotes (IQ) ابزار قدرتمندی است که برای ایجاد مظنه‌های پویا و تعاملی استفاده می‌شود که مکالمات قیمت‌گذاری را با مشتریان احتمالی شما ساده می‌کند و به نوبه خود فرآیند فروش را تسریع می‌کند. بر خلاف پیشنهادات سنتی، صفحات گسترده و عرشه اسلاید. IQ قیمت گذاری، نقل قول، امضای الکترونیکی و پرداخت های شما را همه در یک مکان به هم متصل می کند. 

IQ همچنین مجهز به تجزیه و تحلیل و اعلان‌های بی‌درنگ است که شما را در جریان تعامل مشتریان احتمالی با قیمت‌های شما – از جمله بازدیدها، تغییرات قیمت، انتخاب ردیف، گسترش ویژگی‌ها و موارد دیگر، مطلع می‌سازد. همچنین به لطف ادغام با HubSpot. ما همچنین یک ادغام Drift داریم تا مشتریان بالقوه شما بتوانند در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد نقل قول خود با تیم شما چت کنند. 

ویژگی ها

  • نقل قول های تعاملی
  • تجزیه و تحلیل بیدرنگ
  • ادغام HubSpot

قیمت

طرح رایگان یا طرح‌های پولی با شروع از 65 دلار در ماه/کاربر. قیمت گذاری سازمانی در صورت درخواست در دسترس است.

9. Loopio

quote software: loopio

Loopio به شما کمک می‌کند تا پیشنهادات فروش، RFP (درخواست‌های پیشنهادات)، پرسشنامه‌ها و سایر اسناد فروش را ایجاد و مدیریت کنید. که مبتنی بر ابر، شخصی سازی شده و بر روی برند هستند. برای صرفه جویی در وقت خود، از اسنادی که ایجاد می کنید، الگوهایی ایجاد کنید تا بتوانید در آینده آنها را تغییر دهید.

رابط کاربری آسان این ابزار به نمایندگان فروش اجازه می‌دهد اسناد خود را بدون کمک بازاریاب یا طراح طراحی و برند کنند. Loopio برای اطمینان از صحت، پیشنهادهای فروش، قیمت‌ها و سایر اسناد را فقط با جدیدترین و تأیید شده‌ترین محتوا و اطلاعات تیم شما پر می‌کند.

ویژگی ها

  • ایجاد الگو
  • اسناد طراحی و برند
  • اسناد را به صورت خودکار پر می کند

قیمت

قیمت در صورت درخواست موجود است.

10. GetAccept

quote software: get accept

GetAccept یک نرم‌افزار مدیریت قرارداد و فعال‌سازی فروش همه‌جانبه است که به شما امکان می‌دهد قراردادها و پیشنهادات شخصی‌سازی شده ایجاد و به اشتراک بگذارید و امضاهای الکترونیکی دریافت کنید. GetAccept با CRMها (از جمله HubSpot) و سایر ابزارهای تجاری ادغام می شود تا بتوانید قراردادها، نقل قول ها و پیشنهادات را شخصی سازی کنید، ایجاد کنید، به اشتراک بگذارید و مشاهده کنید بدون اینکه برنامه هایی را که بیشتر استفاده می کنید ترک کنید.

جریان کاری گیرنده سفارشی برای خودکارسازی اقدامات و پیگیری‌ها برای افزایش تعامل مشتری (و در نهایت، شانس معامله) ایجاد کنید. این ابزار همچنین به شما امکان می‌دهد ویدیوهای شخصی‌سازی‌شده را همراه با پیشنهادات و نقل قول‌ها ارسال کنید و همچنین چت زنده، نظرات، تصاویر و نمایش‌های نمایشی را اضافه کنید تا به شما در پرورش افراد بالقوه کمک کند.

ویژگی ها

  • جریان کاری گیرنده سفارشی
  • ویدیوهای شخصی شده ارسال کنید
  • ادغام CRM، از جمله HubSpot

قیمت

برنامه‌هایی با قیمت از 25 دلار در ماه / کاربر تا 60 دلار در ماه / کاربر.

11. پیشنهادهای بهتر

quote software: better proposals

با پیشنهادهای بهتر، می‌توانید پیشنهادات و پیشنهادات فروش با کیفیت بالا را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید – طراح خودکار ابزار و بیش از 160 الگوی از پیش ساخته شده این فرآیند را سریع و آسان می‌کند. پس از تکمیل پروپوزال خود، آن را مستقیماً از طریق یک پیوند امن برای گیرنده خود ارسال کنید — سپس گیرنده می تواند آن را امضا کند، هزینه شما را بپردازد و آن را برای شما ارسال کند.

پیگیری های هوشمند هر زمان که گیرنده پیشنهادات شما را باز می کند به شما اطلاع می دهند تا نماینده بتواند به موقع آنها را پرورش دهد. و صحبت از پرورش، Better Proposals همچنین دارای گزارش و ردیابی است، بنابراین شما می توانید مراقب باشید که هر پیشنهاد در فرآیند فروش کجاست. این امر ردیابی آنچه را که باید ارسال شود، مشتریان احتمالی و مشتریانی که باید ارتباط دریافت کنند و موارد دیگر را آسان‌تر می‌کند.

ویژگی ها

  • 160 الگو
  • طراح خودکار
  • گزارش و ردیابی

قیمت

طرح‌هایی با قیمت از 19 دلار در ماه/ کاربر تا 49 دلار در ماه/ کاربر.

12. PandaDoc

quote software: panda doc

PandaDoc نرم افزار نقل قول فرآیند ایجاد و شخصی سازی نقل قول ها توسط با استفاده از اطلاعات تماس مستقیماً از CRM خود (PandaDoc با تعدادی از CRMها از جمله HubSpot، Salesforce و Pipedrive ادغام می شود). این ابزار دارای یک جدول قیمت گذاری تعاملی است، بنابراین گیرندگان می توانند از بین گزینه های قیمت/محصول متعدد انتخاب کنند، مقادیر را برای رفع نیازهای خود به روز کنند و در صورت نیاز مستقیماً با شما صحبت کنند. دریافت‌کنندگان نقل قول می‌توانند از طریق هر دستگاهی به نقل قول دسترسی پیدا کرده، امضا کنند، و آن را ارسال کنند.

علاوه بر این، PandaDoc گزارش‌های تعامل و استفاده را ارائه می‌کند تا از لحظه باز کردن، خواندن و امضای یک نقل قول گیرنده مطلع شوید. به این ترتیب، می توانید اطمینان حاصل کنید که پیگیری های شما در زمان مناسب انجام می شود.

ویژگی ها

  • ادغام با CRMها، از جمله HubSpot
  • جدول قیمت گذاری تعاملی
  • گزارش‌های تعامل و استفاده

قیمت

طرح‌های رایگان یا پولی با قیمت از 25 دلار در ماه/ کاربر تا 59 دلار در ماه/ کاربر (یا برای پیشنهاد شرکت تماس بگیرید).

با نرم افزار قیمت فروش بهتر رشد کنید

نرم‌افزار قیمت‌گذاری فروش نه تنها روند ایجاد پیشنهادهای مارک دار و زیبا را تسریع می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا تبدیل‌ها را افزایش دهید، در زمان شما صرفه‌جویی کنید، کارایی در کل زمان را افزایش دهید و تجربه مشتری را بهبود بخشید. بنابراین، ابزار مناسب خود را پیدا کنید و با استفاده از نرم‌افزار قیمت‌گذاری فروش شروع کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ماه مه ۲۰۱۹ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

quote software

{{slideInCta(‘a99877f9-85e0-43d8-aa72-3b7b3dc5ff65’)}

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا