5 موردی که من می خواهم در یک نامزد فروش ببینم، طبق گفته رئیس کسب استعدادهای جهانی Meet Recruiting

5 موردی که من می خواهم در یک نامزد فروش ببینم، طبق گفته رئیس کسب استعدادهای جهانی Meet Recruiting

به “The Pipeline” خوش آمدید — ستونی هفتگی از HubSpot، حاوی توصیه‌های عملی و بینش رهبران واقعی فروش.

کیفیت‌های استاندارد زیادی وجود دارد که اکثر شرکت‌ها هنگام استخدام متخصصان فروش به دنبال آن هستند. کسب‌وکارها کاندیداهایی را می‌خواهند که باکس‌های سنتی را بررسی کنند – هدف‌گرا، خوش‌بین، مربی‌پذیر، متقاعدکننده و غیره.

در حالی که همه اینها پایه‌های کلیدی هستند که هنگام استخدام فروشندگان باید پوشش داده شوند، برخی از عناصر کمتر در نظر گرفته‌شده وجود دارد که، در تجربه من، نامزدهای فروش واقعی ایده‌آلی را ایجاد می‌کنند – عواملی که عملکرد قابل‌اعتماد بالایی را متمایز می‌کنند. از میانگین محصول حرفه ای شما در فروش.

بنابراین برای اطمینان از اینکه شما تا حد ممکن مسافت پیموده شده را از استخدام بعدی خود در فروش دریافت می کنید، فهرستی از پنج ویژگی کلیدی که آناتومی یک نامزد فروش ایده آل را شامل می شود، گردآوری کرده ام. بیایید شیرجه بزنیم.

چه چیزی یک نامزد فروش ایده آل را می سازد؟

1. انگیزه پول

من می‌توانم این نقطه را برای آخرین بار ذخیره کنم، اما احتمالاً باید زودتر این موضوع را کنار بگذارم. این – بدون شک – کیفیت اصلی است که من می خواهم در نامزدهای فروش ببینم. اگر نامزدی بخواهد بیش از هر چیز دیگری پول دربیاورد، تقریباً هر نقطه دیگری در این لیست بی‌اهمیت است.

ناگفته نماند که می خواهید یک نامزد فروش انگیزه داشته باشد. شما کسی را می خواهید که با سرسختی و اشتیاق صمیمانه به نقش خود بپردازد – اما در تجربه من، “سرسختی و اشتیاق صمیمانه” صرفاً از تمایل به ایجاد روابط یا ایفای نقشی رودرروی مشتری ناشی نمی شود.

مشاغل زیادی وجود دارند که با این شرایط مطابقت دارند که در هیچ کجا به اندازه فروش نیاز ندارند. وقتی برای نقش‌های فروش استخدام می‌کنم، سعی می‌کنم کاندیداهایی را پیدا کنم که ذهنیت «مصوب‌کننده برتر» را از خود نشان می‌دهند – کسانی که ذهنیت کارآفرینی دارند و میل مداوم برای برنده شدن دارند.

این چارچوب ذهنی ناشی از انگیزه پولی قانونی است. فروش نیاز به تمرکز دارد. نمایندگان باید همیشه چشم خود را به جایزه نگاه کنند – و در زمینه این زمینه، این “جایزه” تقریباً همیشه مالی است.

2. “بازگشت به عقب”

را تجربه کنید

یک نزول و جریان ثابت در فروش وجود دارد. صرف نظر از عمق تجربه یا میزان زیرکی شما در فروش، نمی‌توانید همیشه روی کارها به راحتی پیش‌روید.

شرایط اقتصادی گسترده‌تر ممکن است تغییر کند، ممکن است تغییری در رفتار خریدار در بازار شما ایجاد شود، سایر بخش‌ها در سازمان شما ممکن است عملکرد کلی شرکت را به خطر بیندازند، یا ممکن است چیز دیگری به اشتباه شما را در موقعیت دشواری قرار دهد.

فروش یک عمل ذاتاً غیرقابل پیش‌بینی است، و بهترین متخصصان فروش می‌دانند که چگونه در مواجهه با تغییرات و عدم قطعیت خونسردی خود را حفظ کنند – و اگر s*** واقعاً به فن برخورد کند، آنها می‌دانند که چگونه پاهای خود را در حرکت نگه دارند و از آن تجربیات رشد کنید بنابراین، وقتی به نامزدهای فروش نگاه می‌کنم، عموماً نسبت به آنهایی که به تکه‌های خشن برخورد کرده‌اند و راه خود را از آن‌ها می‌بینند، بی‌تفاوت هستم.

شکست پایان دنیا در فروش نیست (حداقل نباید اینطور باشد). من تقریباً همیشه کاندیداهایی را که توانایی شکست رو به جلو را نشان داده‌اند در اولویت قرار می‌دهم – آنهایی که درس‌هایی می‌آموزند، آن‌ها را به کار می‌گیرند و در نتیجه به فروشندگان مؤثرتری تبدیل می‌شوند.

3. فوریت

فروش ممکن است «برو، برو، برو» حرفه ای ترین زمینه موجود باشد. اگر برای مدت طولانی راکد هستید، اجازه خواهید داد فرصت ها از شما عبور کنند. به همین دلیل است که من به دنبال نامزدهایی هستم که احساس فوریت را در کار خود نشان دهند.

من می‌خواهم نامزدی را ببینم که برای تماس با مشتری که می‌گوید علاقه‌مند به شراکت است، یک روز صبر نمی‌کند. من نیاز دارم هر کسی را که استخدام می کنم بداند چگونه فعال باشد و ابتکار عمل کند.

فروش یک عمل خود محور است، بنابراین طبیعتاً بهترین نامزدهای فروش دقیقاً همینطور هستند. من می‌خواهم در کاندیداهایی که استخدام می‌کنم، دعوا ببینم – نمی‌خواهم کسی که خیلی حواس‌پرتی یا هوس‌باز باشد واقعاً به نقش خود متعهد باشد.

4. توانایی تفکر تجاری

من قبلاً به آن اشاره کردم، اما نمی‌توانید روی ثبات در فروش حساب کنید. فروش در خلاء اتفاق نمی افتد. احتمالاً با گذشت زمان، بازار شما تغییر خواهد کرد – بنابراین وقتی من نامزدهای فروش را ارزیابی می‌کنم، می‌خواهم توانایی نشان‌داده‌شده در استفاده از اطلاعات بازار و حل خلاقانه مشکلات را ببینم.

ویژگی هایی که تا کنون فهرست کرده ام بیشتر به قلب مربوط می شود، و این عناصر برای موفقیت در فروش بسیار مهم هستند – اما فداکاری و روحیه نمی توانند کار زیادی برای شما انجام دهند اگر منطق و انتقاد هدایت نشوند. فکر کردن.

فروش همیشه تا حد زیادی یک بازی ذهنی خواهد بود – بازی‌ای که در آن دانستن اینکه چگونه الگوها را مشخص کنید و به طور متفکرانه آنها را در زندگی روزمره خود به کار ببرید بسیار مهم است. به همین دلیل است که می‌خواهم کاندیداهایی را ببینم که سابقه ثابتی در شناسایی روندها در چشم‌انداز رقابتی خود دارند و از این بینش برای فروش مؤثرتر استفاده می‌کنند.

5. سررسید

در حالی که سرسختی، اضطرار و فداکاری کلید فروش هستند، اما باید با خونسردی و پختگی رفتار کنند. اگر نامزدی سابقه ای از سر گرم بودن یا دوری از دیوار داشته باشد، ممکن است فرهنگ سازمان فروش را تضعیف کند یا فقط برای کار کردن یک کابوس ساده باشد.

من همیشه سعی می‌کنم کاندیداهایی را شناسایی کنم که می‌توانند انگیزه داشتن را با پایه‌دار بودن هماهنگ کنند – متخصصان قانونی که به طور معناداری به تیم‌های خود کمک می‌کنند و همکاران خود را با الگوبرداری ارتقا می‌دهند.

استخدام فروش یک سرمایه‌گذاری است، و در بسیاری از مواقع، نامزدهای بالغ کسانی هستند که بهترین بازگشت سرمایه را به شما ارائه می‌کنند – آنها پتانسیل رهبری شایسته‌ای را دارند که به طور معناداری در سازمان فروش شما برای سال‌های آینده مشارکت کنند.

مطمئن شوید که استخدام بعدی شما در فروش نتایج مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

استخدام متخصصان فروش موثر می‌تواند فرآیند دشواری باشد – و خراب کردن آن می‌تواند خسارت زیادی بر زمان، انرژی و منابع سازمان فروش بگذارد. به همین دلیل برای شما بسیار مهم است که به ویژگی های کلیدی توجه داشته باشید که شما را با فروشندگانی که به طور پایدار نتایج را ارائه می دهند مرتبط می کند.

این فهرست ممکن است جامع نباشد، اما حداقل، نقطه شروع محکمی برای شما است تا بفهمید چه کسی ارزش سرمایه گذاری شما را در هنگام استخدام نیروی فروش بعدی شما دارد.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل