بهترین 26 برنامه برنامه ریزی قرار ملاقات و نرم افزار رزرو
هماهنگی ایمیلها و زمانبندی قرار میتواند بدون برنامه یا نرمافزار مناسب کار طولانی مدتی باشد. هماهنگی غیرضروری ایمیل زمان زیادی را برای بازگشت کمی صرف می کند، زیرا فقط در مورد 20٪ از ایمیل های ارسال شده باز می شوند.
ابزارهایی مانند برنامههای زمانبندی قرار و نرمافزار رزرو به خودکار کردن فرآیند برنامهریزی جلسات با مشتریان بالقوه و فعلی بدون تکیه بر پاسخهای ایمیل برای رسیدن به زمان خوب کمک میکنند.
بنابراین، من تصمیم گرفتم بهترین برنامههای برنامهریزی قرار و نرمافزار رزرو را در بازار فناوری امروز پیدا کنم. برای شنیدن مزایا و معایب، قیمت و ویژگیهای نرمافزار و برنامههایی که امتحان کردم، بیشتر بخوانید.
فهرست محتوا
چرا از یک برنامه زمان بندی قرار استفاده کنیم؟
کاهش طول چرخه فروش، مزیت اصلی زمانبندی برنامهها از منظر بازگشت سرمایه است. اما برای آرامش خاطر شما، وظایف اداری را کاهش میدهند که میتواند بار سنگینی برای انجام آن باشد. در اینجا سه ویژگی از یک برنامه زمان بندی عالی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:
- باید تعداد ایمیلهایی را که برای برنامهریزی جلسه ارسال میکنید کاهش دهد.
- باید با تقویم شما همگام شود.
- باید یادآورهایی برای قرارهای ملاقات شما ارسال کند.
برنامههای زمانبندی با اجازه دادن به مشتریان بالقوه برای رزرو جلسات روند فروش شما را سرعت میبخشند. زمانی که برای آنها بهترین است. و با حذف ایمیلهای پشت سر هم و غیر ضروری، زمانبندی زمان با شما را برای افراد آسانتر میکند.
بهعلاوه، بسیاری از این ابزارها مستقیماً با تقویم شما همگامسازی میشوند و یادآور جلسهها را بهطور خودکار ارسال میکنند، بنابراین نه شما و نه مشتریتان فرصت عالی را از دست نمیدهید.
آمادهاید تا بهترین برنامه زمانبندی را برای خود ببینید؟ در زیر، هم برنامههای زمانبندی جلسات رایگان و هم برنامههای ممتاز را مورد بحث قرار میدهیم. بیایید شروع کنیم.
برنامههای زمانبندی رایگان
در اینجا بهترین برنامههای زمانبندی با گزینههای رایگان وجود دارد.
1. HubSpot ابزار جلسات
بهترین برای مشاغل کوچک
شروع با جلسات HubSpot
توصیه شده برای: نمایندگان فروش، بازاریابان، و تیم پشتیبانی مشتری زمانبندی.
برای: کسبوکارهایی که تماس مشتری یا مشتری محدودی دارند توصیه نمیشود.
من دوست دارم که ابزار جلسات HubSpot آسان باشد برای استفاده. این به شما امکان میدهد تقویم Google یا تقویم Office 365 خود را همگامسازی کنید، در دسترس بودن خود را تنظیم کنید، و مشتریان احتمالی و مشتریان وقت خود را با شما رزرو کنند.
یکی دیگر از ویژگیهای جالبی که پیدا کردم، امکان افزودن فیلدهای فرم به صفحه جلسه شما برای گرفتن اطلاعات تماس مانند نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و موارد دیگر است. میتوانید صفحه جلسه را بهعنوان پیوندی در ایمیل یا تعبیهشده در وبسایت یا صفحه مقصد ارسال کنید.
وقتی با شما وقت رزرو میکنند، این ابزار رایگان زمان استراحت را در تقویم آنلاین شما مسدود میکند و یک ایمیل تأیید برای مشتری یا مشتری که رزرو کرده است ارسال میکند. این فرآیند زمانبندی را ساده میکند تا بتوانید جلسات بیشتری را در زمان کمتری رزرو کنید.
بهعلاوه، مستقیماً با CRM تا بتوانید مخاطبین و جلسات خود را پیگیری کنید. همانطور که مشتریان بالقوه جلسات را برنامه ریزی می کنند، HubSpot به طور خودکار برای افراد جدید سوابق ایجاد می کند.
یکپارچه سازی پرداخت
ادغامهای تقویم
- تقویم Google
- Office 365
ویژگی ها
- 1000+ ادغام با ابزارهای تجاری، از جمله HubSpot CRM
- پیوندهای رزرو شخصی
- فرمهای جلسه قابل تنظیم
- یادآوریهای جلسه خودکار و تشخیص منطقه زمانی
- داشبورد گزارش
قیمتگذاری: رایگان، با گزینههای طرح پولی برای پرداخت، ردیابی سرنخ و موارد دیگر.
2. Calendly
بهترین برای سهولت استفاده
بررسی Calendly
توصیه میشود برای: حرفهایهایی که به دنبال زمانبندی ساده هستند.
برای: تیمهایی با نیازهای زمانبندی پیچیده توصیه نمیشود.
من بارها در گذشته از Calendly استفاده کردهام، عمدتاً برای زمانبندی مصاحبههای شغلی. چیزی که در مورد Calendly قدردانی میکنم این است که نسخه رایگان همچنان به شما امکان میدهد یک تقویم را متصل کنید، جلسات نامحدود رزرو کنید، یک پیوند Calendly سفارشی ایجاد کنید، و اعلانها و یادآوریهای ایمیل خودکار را برای دعوتکنندگانی که با شما رزرو میکنند ارسال کنید.
نسخه پولی Calendly چندین نوع جلسه مانند جلسات یک به یک، دور رفت، جمعی و گروهی را ارائه می دهد. برای تیمها عالی است و صفحات تیم، معیارها و گزارشها، و ویژگیهای اداری را برای مدیریت رزروها فراهم میکند.
همچنین جایگزین های Calendly می توانید بسته به مورد استفاده خود امتحان و آزمایش کنید.
ادغام پرداخت
ادغامهای تقویم
- تقویم Google
- Office 365
- چشم انداز
- iCloud
ویژگی ها
- رابط بصری برای رزرو بدون ایمیل های رفت و برگشت
- محدوده انواع زمانبندی
- اعلانها و یادآوریهای ایمیل خودکار
قیمتگذاری: طرحهای اصلی رایگان هستند. هزینه برنامه های استاندارد برای هر کاربر 10 دلار در ماه است. هزینه برنامه های تیم برای هر کاربر 16 دلار در ماه است. برای اطلاع از قیمت سازمانی با Calendly تماس بگیرید.
3. تقویم
بهترین برای مدیران
کاوش برنامه تقویم
توصیه شده برای: تیم های تجاری و حرفه ای.
برای موارد زیر توصیه نمیشود: نیازهای برنامهریزی پیشرفته، مانند مدیریت در دسترس بودن تیم.
تقویم یک راه حل تقویم دیجیتال، برنامه ریزی و مدیریت زمان با هوش مصنوعی برای افراد و تیم ها است. به نظر من، بهترین ویژگی آن این است که میتواند تقویم Google، iCal (تقویم اپل) و Outlook را در یک نمای داشبورد با هم ترکیب کند که میتوانید آن را سفارشی کرده و به اشتراک بگذارید.
من دوست دارم که تقویم دیجیتال در دستگاه های من همگام شود. همچنین یک دستیار مجازی ارائه میدهد که میتواند برنامهریزی شما را یاد بگیرد و برنامهریزی جلسات، دعوتنامهها و تغییرات زمانبندی را به عهده بگیرد.
نسخههای پولی رونوشتهای جلسات و طیف گستردهای از تجزیه و تحلیلها را اضافه میکنند تا بتوانید نحوه گذراندن وقت خود را در جلسات و با افراد مشاهده کنید. در زمانی که این مقاله نوشته شد، تقویم تخفیف 50 درصدی داشت که در قیمتهای زیر منعکس شده است.
ادغام پرداخت
ادغام های تقویم
- تقویم Google
- چشم انداز
- Office 365
- iCloud
ویژگی ها
- دستیار برنامه ریزی هوش مصنوعی
- تشخیص خودکار منطقه زمانی
- اعلانهای تأیید و یادآوری قرار ملاقاتها
- تجزیه و تحلیل جلسه
قیمت: طرحهای اصلی رایگان هستند. هزینه برنامه های استاندارد 10 دلار در ماه است. هزینه برنامه های حرفه ای 12 دلار در ماه است. برای دریافت قیمت شرکتی، یک پیشنهاد قیمت درخواست کنید.
4. Setmore
بهترین برای تیم های موبایل
کاوش Setmore
توصیه شده برای: خدمات و مشاغل خرده فروشی کوچک
برای: کسب و کارهای خدماتی که نیاز به سفارشیسازی و ویژگیهای بیشتری برای زمانبندی قرار دارند، توصیه نمیشود.
Setmore یک پلت فرم رایگان برنامه ریزی قرار ملاقات و پرداخت است که به شما امکان می دهد یک صفحه رزرو عمومی ایجاد کنید. من فکر می کنم بسیار مفید است زیرا حساب رایگان حداکثر 20 تقویم کارکنان و ورود به سیستم را پشتیبانی می کند تا تیم شما بتواند جلسات را رزرو کند. همچنین میتوانید اعلانهای قرار خودکار را برای افرادی که با شما وقت رزرو میکنند ارسال کنید.
من دوست دارم رابط کاربری ساده، با طراحی مینیمالیستی باشد. اگر کسبوکار بزرگتری هستید، Setmore احتمالاً برای شما بسیار ساده خواهد بود زیرا سفارشیسازی را محدود میکند.
در زمان نگارش این مقاله، Setmore دارای تخفیف 50 درصدی بود که در قیمتهای زیر منعکس شده است.
ادغام پرداخت
- مربع
- راه راه
- PayPal
- برنامه نقدی
- کیف پول دیجیتال
ادغامهای تقویم
- تقویم Google
- Office 365
- تبادل
ویژگی ها
- برنامه زمانبندی قرار تلفن همراه برای iOS و Android
- صفحات رزرو قابل تنظیم
- یادآوری های قرار
- ادغام رسانه های اجتماعی برای فیس بوک و اینستاگرام
قیمت: طرحهای رایگان در دسترس هستند. برنامه های حرفه ای 5 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های تیم برای هر کاربر 5 دلار در ماه است. برای قیمت گذاری سازمانی با تیم Setmore تماس بگیرید.
5. قرارهای مربع
بهترین برای ادغام
قرارهای میدانی را بررسی کنید
توصیه شده برای: کسب و کارهای خدماتی که به دنبال بهترین برنامه زمانبندی برای قرار ملاقات و پذیرش پرداخت هستند.
توصیه نمیشود: شرکتهایی که نیازهای زمانبندی خاص بخشها دارند.
اگر به دنبال یک پلتفرم رزرو و پرداخت منعطف هستید، Square Appointments ارزش توجه شما را دارد. از طریق Square Appointments، میتوانید:
- یک وب سایت رزرو رایگان مشتری راه اندازی کنید.
- یادآورهای متنی و ایمیل خودکار را فعال کنید.
- برای عدم نمایش هزینههای لغو را دریافت کنید.
- پرداخت های یکپارچه را از داخل یک پلتفرم بپذیرید.
من دوست دارم جنبه پرداخت تنظیم قرار ملاقات ها با Square Appointments بسیار آسان باشد، به خصوص اگر سازمان شما از قبل از پردازش پرداخت Square استفاده می کند. با این حال، فکر میکنم در زمانبندی داخلی فاقد آن است و بیشتر بهعنوان زمانبندی قرار ملاقات با مشتری کار میکند.
ادغام پرداخت
- مربع
- Apple Pay
- Google Pay
ادغامهای تقویم
ویژگی ها
- بیش از 30 ادغام برای تجارت الکترونیک، حسابداری، فرم ها، بازاریابی و مدیریت تیم
- یادآوریهای ایمیل و پیامک قابل تنظیم
- قرارهای تکراری و بسته های قرار
قیمت: طرحهای رایگان در دسترس هستند. برنامه های پلاس برای هر مکان 29 دلار در ماه هزینه دارند. درخواست یک پیشنهاد سفارشی برای طرحهای برتر.
6. Appointlet
بهترین برای قرارهای نامحدود
Discover Appointlet
توصیه میشود برای: تیمهایی که میخواهند زمانبندی قرار ملاقات ساده و مقرون به صرفه داشته باشند.
برای: کسب و کارهایی که به دنبال زمانبندی تیمی یا پردازش پرداخت هستند توصیه نمیشود.
چیزی که من در مورد Appointlet دوست دارم، حجم زیادی از قرارهاست که می تواند انجام دهد و با آسان کردن مدیریت آنها، آنها را ساده کند. این نرم افزار رزرو قرار به فروشندگان اجازه می دهد تا در دسترس بودن خود را سفارشی کنند، صفحات رزرو را ایجاد کنند و آنها را برای مشتریان احتمالی و مشتریان ارسال کنند. صفحه رزرو می تواند با وب سایت، صفحات فرود و ایمیل های شما ادغام شود.
در حالی که Appointlet یک ردیف قیمت پولی ارائه می دهد، نسخه رایگان برای همیشه رایگان است. این نرم افزار برای صنایعی که به قرار ملاقات های بدون نمایش معروف هستند، با یادآوری خودکار برای اطمینان از حضور مشتریان عالی است. Appointlet شامل رزروهای نامحدود، انواع جلسات و فیلدهای فرم است.
ادغام پرداخت
ادغامهای تقویم
- تقویم Google
- چشم انداز
- Office 365
ویژگی ها
- نشانیهای اینترنتی آسانی که میتوانید به وبسایتها، ایمیلها و نمایههای رسانههای اجتماعی اضافه کنید
- انواع قرار ملاقات با مدت زمان و قیمت سفارشی
- اعلانهای قرار ملاقات با ایمیل و پیامک
- ردیابی متریک قرار ملاقات
قیمت: طرحهای رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های پرمیوم برای هر کاربر 8 دلار در ماه است. برای قیمت گذاری سازمانی با Appointlet تماس بگیرید.
7. CalendarHero
بهترین برای زمانبندی کاربرپسند
درباره CalendarHero بیشتر بیاموزید
توصیه میشود: متخصصان پرمشغلهای که میخواهند زمانبندی کارآمد و در عین حال کاهش ایمیلها داشته باشند.
برای: کسب و کارهایی که به دنبال ویژگی های برنامه ریزی پیچیده هستند توصیه نمی شود.
CalendarHero همه ویژگیهای متداول زمانبندی جلسات، مانند پیوندهای زمانبندی و زمانبندی گروه داخلی را ارائه میدهد. اما مزیت آن اتصالات قدرتمندی است که با پشته فناوری شما دارد. سیستم اعلان و تنظیمات زمان هوشمند آن برای بافرهای جلسه باعث می شود هرگز به جلسه دیگری دیر نشوید.
من همچنین از ویژگی بینش شرکتکنندگان در CalendarHero قدردانی میکنم که ردیابی چه کسی و اعتبار آنها را آسان میکند.
ادغام های تقویم
- تقویم Google
- Microsoft Outlook
- iCloud
ویژگی ها
- دستیار برنامه ریزی مبتنی بر هوش مصنوعی برای جلسات مجازی و حضوری
- تشخیص خودکار منطقه زمانی
- نام تجاری قابل تنظیم
- گزینه های جلسه گروهی
قیمت: طرحهای رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های حرفه ای 8 دلار در ماه (Pro). هزینه برنامه های تیم برای هر کاربر 12 دلار در ماه است.
8. SimplyBook
بهترین برای پردازش پرداخت
SimplyBook را کاوش کنید
توصیه شده برای: کسب و کارهای کوچک تا متوسط که قرار ملاقات و پرداخت آنلاین را می پذیرند.
برای: کسب و کارهایی که به دنبال ویژگیهای زمانبندی محدود هستند توصیه نمیشود.
SimplyBook یک سیستم برنامه ریزی آنلاین است که به طور خاص برای شرکت های مبتنی بر خدمات طراحی شده است. میتوانید SimplyBook را با وبسایت موجود خود ادغام کنید، یا میتوانید یک صفحه رزرو سفارشی در پلتفرم ایجاد کنید.
به نظر من، یکی از بهترین ویژگی های آنها یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی آنها است که به شما امکان می دهد مستقیماً از فیس بوک و اینستاگرام رزرو کنید. این باعث میشود که SimplyBook انتخابی عالی برای مشاغلی باشد که عمدتاً خارج از رسانههای اجتماعی فعالیت میکنند.
ادغام پرداخت
- راه راه
- مربع
- PayPal
- SimplyPay.me
- بلاک چین
- 2 تسویه حساب
- بسیاری از برنامه های پرداخت بین المللی
ادغامهای تقویم
- تقویم Google
- تقویم اپل
- چشم انداز
ویژگی ها
- ویجتهای صفحه رزرو برای زمانبندی از وبسایت یا وبلاگ شما
- یادآوری ایمیل و پیامک خودکار
- پشتیبانی از چند زبان
قیمت: طرحهای رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های اساسی 8.25 دلار در ماه است. هزینه برنامه های استاندارد 24.90 دلار در ماه است. هزینه برنامه های پرمیوم 49.90 دلار در ماه است.
9. افزونه رزرو قرار< قوی> توسط MotoPress
بهترین برای کارآفرینان انفرادی و مشاغل کوچک
افزونه رزرو MotoPress را کشف کنید< /p>
توصیه میشود برای: صاحبان انفرادی و مشاغل مبتنی بر قرار ملاقات برای مدیریت خدمات نامحدود و فعال کردن پرداختهای آنلاین.
برای: مشاغلی که به دنبال برنامهریزی رویداد با چند شرکتکننده مستقل هستند توصیه نمیشود.
افزونه رزرو قرار ملاقات وردپرس توسط MotoPress یک ابزار زمانبندی برای وبسایتها برای رسیدگی به هر تعداد کارمند و خدمات سفارشی است.
در کسب و کار کوچک خود، من از وردپرس برای میزبانی وب سایت خود استفاده می کنم، و بنابراین علاقه مند بودم که ببینم افزونه رزرو قرار ملاقات آنها چگونه با وب سایت من کار می کند. من دوست دارم که MotoPress به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق ویجت رزرو تلفن همراه مستقیماً در وب سایت من قرار ملاقات آنلاین بگذارند.
میتوانید جدولهای زمانی شخصی برای کارمندان ایجاد کنید و آنها را با حسابهای تقویم Google آنها همگامسازی کنید.
پذیرش پرداخت آنلاین و در محل و حتی ارائه تخفیف از طریق کدهای کوپن امکان پذیر است. یک تقویم مدیریت متمرکز برای مشاهده و مدیریت رزروها از یک مکان وجود دارد.
شایان ذکر است که نسخه رایگان افزونه زمانبندی MotoPress طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد، بنابراین کاربران می توانند عملکرد آن را در وب سایت های خود آزمایش کنند.
ادغام پرداخت
- PayPal
- راه راه
- Apple Pay
- Google Pay
- مربع
- ووکامرس
ادغامهای تقویم
ویژگی ها
- برنامه های انعطاف پذیر
- ثبت نام حساب های مشتری
- رزرو چند سرویس
- یادآوریهای قرار و اعلانهای ایمیل
- اعلانهای ایمیل مدیر و مشتری در مورد تغییر وضعیت رزرو
- اعلانهای پیامکی Twilio
- ادغام با Google Analytics
قیمت: نسخههای رایگان موجود است ( کتاب رزرو قرار ملاقات). قیمت یک سایت تنها 59 دلار است. همچنین می توانید برای سایت های نامحدود 199 دلار بپردازید.
10. Doodle
بهترین برای تیم های هماهنگ
Doodle را بررسی کنید
توصیه شده برای: برنامه ریزی مقرون به صرفه برای مصاحبه، قرار ملاقات یا جلسات.
برای: سازمانهایی که به ویژگیهای زمانبندی دقیق نیاز دارند توصیه نمیشود.
Doodle دارای برخی ویژگیهای جالب است، مانند اینکه به شما امکان میدهد نظرسنجیهای جلسه را برای ارسال به مشتریان و مشتریان احتمالی ایجاد کنید، تاریخها و زمانهای جلسه را پیشنهاد دهید، و اجازه رای دادن در تاریخهایی که کار میکنند – همه با نسخه رایگان Doodle. به نظر من، نسخه رایگان Doodle برای تیمهایی که مشارکت کافی ندارند تا با استفاده از ویژگی نظرسنجی، یک جلسه عالی را تعیین کنند، کمی ساده است.
در حالی که نسخه رایگان ممکن است برای اکثر افراد به اندازه کافی مفید باشد، باید به سطح قیمت گذاری برتر ارتقا دهید:
- تبلیغات را از نظرسنجی های خود حذف کنید.
- یک ضرب الاجل برای نظرسنجی تعیین کنید.
- اطلاعات تماس را از مهمانان جلسه جمع آوری کنید.
نسخه پولی نرمافزار زمانبندی Doodle به شما کمک میکند زمانی را برای ملاقات پیدا کنید که برای همه شرکتکنندگان مفید باشد. میزبان جلسه زمان های جلسه را پیشنهاد می کند و از شرکت کنندگان دعوت می کند تا در دسترس بودن خود را اعلام کنند. سپس، میزبان جلسه آخرین زمان را انتخاب می کند.
وقتی جلسه خود را نهایی میکنید، این برنامه زمانبندی یک رویداد تقویمی را به تقویم میزبان و مهمانان جلسه اضافه میکند. به علاوه، یک ویژگی داشبورد وجود دارد که میتوانید جلسات خود را مدیریت کنید.
ادغام های تقویم
- تقویم Google
- چشم انداز
- Office 365
- iCloud
ویژگی ها
- نظرسنجی های جلسه برای جلوگیری از درگیری های زمان بندی
- دعوتنامههای جلسه قابل تنظیم
قیمت: طرحهای رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های حرفه ای 6.95 دلار برای هر کاربر در ماه است. هزینه برنامه های تیمی 8.95 دلار برای هر کاربر در ماه است. برای قیمت گذاری سازمانی با تیم تماس بگیرید.
11. آرانگ
بهترین برای برنامه ریزی مکرر
درباره آرانگ
توصیه شده برای: متخصصان و تیمهای پرمشغله با جلسات دائمی با ارزش.
برای: تیمهایی که به فرآیندهای زمانبندی دقیق نیاز دارند توصیه نمیشود.
Arrangr یک پلتفرم زمانبندی هوشمند است که به کاربران امکان میدهد در کمتر از 30 ثانیه جلسه رزرو کنند. Arrangr علاوه بر کمک به کاربران برای یافتن بهترین زمان برای ملاقات، ارتباطات را با اجازه دادن به مخاطبین برای انتخاب مکان و نحوه ملاقات در پلتفرم سادهتر میکند. اگر بخواهم به Pro یا Pro+ ارتقا دهم، شخصاً قیمت پایین را بررسی می کنم.
پاداش: Arrangr بخشی از اکوسیستم HubSpot است ، بنابراین می توانید مستقیماً از HubSpot دعوت نامه ها را برای مخاطبین راه اندازی و ارسال کنید.
ادغامهای تقویم
- تقویم Google
- چشم انداز
- Office365
- iCal
ویژگی ها
- اتوماسیون زمان جلسات را بر اساس در دسترس بودن و اولویتهای شما پیشنهاد میکند
- تنظیمات برگزیده جلسه برای زمانبندی سریع
- الگوهای دعوت قابل تنظیم
- ادغام با Slack، UberConference و موارد دیگر
قیمت: طرحهای رایگان در دسترس هستند. برنامه های حرفه ای 5 دلار در ماه برای هر کاربر هزینه دارند. برنامه های سازمانی و تیمی از 1 تا 8 دلار برای هر کاربر در ماه متفاوت است.
12. رالی
بهترین برای جلسات گروهی
شروع به کار با رالی
توصیه شده برای: برنامه ریزی جلسات گروهی یا رویدادهای تیمی.
برای: سازمانهایی که باید زمانبندی گروهی را با پردازش پرداخت ترکیب کنند توصیه نمیشود.
رالی (با سه L) یک برنامه زمانبندی قرار با عملکرد نظرسنجی کلاسیک است که در آن اعضای گروه شما می توانند در مورد بهترین زمان ها برای جلسه یا رویداد رأی دهند. من دوست دارم که ویژگی رای گیری Rally با نظرسنجی متفاوت است، و به شما امکان می دهد زمان های دقیقی را ببینید که برای هر عضو کار می کند.
همچنین از چت و پیام رسانی در رابط پشتیبانی می کند تا شرکت کنندگان در جلسه بتوانند در مورد بهترین زمان برای اتصال صحبت کنند. رالی همچنین ممکن است انتخاب خوبی برای جلسات اولیه باشد که نمیخواهید اعضا مجبور به ایجاد حساب کاربری باشند، زیرا نیازی به ورود نیست.
ویژگی ها
- ابزارهای ایجاد رویداد و زمانبندی با استفاده آسان
- ویژگی رای دادن برای یافتن زمان مناسب برای گروه های بزرگ
- ادغام Zapier میتواند رالی را به گزینههای تقویم محبوب متصل کند
- صفحات رویداد مشترک
قیمت: طرحهای رایگان در دسترس هستند. Pro $3.50 در ماه هزینه دارد.
13. < /strong>OnceHub
بهترین برای همکاری
OnceHub را کاوش کنید
توصیه میشود برای: سازمانهایی که برای رویدادها، جلسات و فرآیندهای پیچیده نیاز به زمانبندی قبلی دارند.
برای: کسب و کارهای کوچکتر که به ابزارهای گسترده یا ویژگی های همکاری نیاز ندارند توصیه نمی شود.
OnceHub ابزار جامعی است که به شما امکان میدهد تقریباً هر سناریوی زمانبندی را که فکر میکنید ایجاد کنید. از طریق این برنامه زمانبندی میتوانید همه چیز را از جلسات گروهی گرفته تا تماسهای انفرادی و جلسات حضوری رزرو کنید.
همچنین میتوانید OneHub را مستقیماً به وبسایت، ارائهدهنده ایمیل و سیستم پرداخت خود متصل کنید. یکی از ویژگیهایی که دوست دارم، ویژگی محدودکننده جلسات OnceHub است، که در آن میتوانید تعداد ساعاتی را که در طول روز کاری خود در جلسات سپری میکنید محدود کنید، بنابراین زمانی برای تمرکز روی پروژهها دارید.
رفت و برگشت را فراموش کنید و زمانبندی جلسه را انتخاب کنید که برای موقعیت شما منطقی تر باشد. این نرم افزار برنامه ریزی و رزرو می تواند در زمان صرفه جویی کند و بهره وری شما را در کارهایی که واقعا مهم هستند افزایش دهد.
ادغام پرداخت
ادغامهای تقویم
- تقویم Google
- Microsoft Outlook
- Office 365
- iCloud
ویژگی ها
- زمانبندی خودکار
- تشخیص منطقه زمانی برای زمانبندی در مناطق زمانی
- گزینه های ارزی متعدد برای پرداخت
- گزارشدهی پیشرفته
قیمت: طرحهای رایگان در دسترس هستند. برنامه های زمانبندی 10 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارند. هزینه برنامه های Rout برای هر کاربر 19 دلار در ماه است. هزینه برنامه های تعامل 39 دلار برای هر کاربر در ماه است. برای قیمت گذاری سازمانی با تیم تماس بگیرید.
14. قرار
بهترین برای مشاغل با چندین منطقه زمانی
بررسی قرار ملاقات
توصیه میشود برای: کسب و کارهایی که برای مدیریت مکانهای مختلف و برنامههای کارکنان به نرمافزار زمانبندی ساده نیاز دارند.
برای: شرکتهایی که به ویژگیهای زمانبندی گسترده نیاز دارند، مانند صورتحساب آنلاین توصیه نمیشود.
اگر کسبوکاری را در بیش از یک مکان اداره میکنید، برنامه Appointy برای شماست. انتصاب فراتر از زمانبندی جلسات است زیرا اشغال را نیز مدیریت میکند. چه نیاز به رزرو مشاوره، کلاس، یا قرار ملاقات داشته باشید، این برنامه زمانبندی تضمین میکند که کسبوکار شما با هر قرار ملاقاتی با مقررات مطابقت دارد.
من فکر میکنم توانایی برنامهریزی آنلاین یکی از ویژگیهای قویتر Appointy است. این به مشتریان امکان میدهد ابزار زمانبندی شما را بدون ترک صفحه مرورگر خود باز کنند و به آنها اجازه میدهد مستقیماً با شما رزرو کنند.
ادغام پرداخت
- PayPal
- راه راه
- مربع
- Authorize.net
ادغامهای تقویم
- تقویم Google
- iCal
- Microsoft Outlook
ویژگی ها
- اتوماسیون یادآوری قرار ملاقات که با ایمیل یا پیامک کار می کند
- پشتیبانی از بیش از 20 زبان
- با Zapier و سایر ابزارهای بهره وری ادغام می شود
قیمت: طرحهای رایگان در دسترس هستند. هزینه برنامه های رشد 19.99 دلار در ماه است. هزینه برنامه های حرفه ای 49.99 دلار در ماه است. هزینه برنامه های سازمانی 79.99 دلار در ماه است.
15. Visibook
بهترین برای راه اندازی ساده
Discover Visibook
توصیه می شود برای: متخصصانی که می خواهند یک برنامه برنامه ریزی ساده داشته باشند که تجزیه و تحلیل و یادآوری نیز ارائه می دهد.
برای: تیم های بزرگی که به ابزارهای همکاری و ویژگی های برنامه ریزی پیشرفته نیاز دارند توصیه نمی شود.
Visibook به جای یک نرم افزار مرورگر یا افزونه کار می کند. اما پلت فرم آنها بسیار بیشتر ارائه می دهد.
اگر قبل از تأیید قرارها ، سپرده یا هزینه رزرو از مشتریان را می پذیرید ، Visibook با ادغام پردازش پرداخت از این ویژگی پشتیبانی می کند. من از ویژگی یادآوری اتوماتیک Visibook قدردانی می کنم ، و یادآوری مشتری از قرار ملاقات های خود به روشی که ترجیح می دهند (ایمیل ، متن و غیره). همچنین می توانید از برنامه برای گپ زدن مستقیم با مشتریان استفاده کنید و خطر تحمل هزینه های متون روی مشتری را از بین ببرید.
من فکر می کنم این برنامه برای شرکت هایی که می خواهند برنامه ریزی خود را بلافاصله انجام دهند ، بهتر کار خواهد کرد ، زیرا پس از بارگیری برنامه ، هیچ خرابی وجود ندارد.
ادغام پرداخت
ادغام تقویم
ویژگی ها
- برنامه ریزی قرار ملاقات آنلاین در زمان واقعی
- ارتباطات مشتری متمرکز
- ابزارهای گزارشگری و تجزیه و تحلیل
قیمت گذاری: برنامه های رایگان در دسترس است. برنامه های اساسی در ماه 6.99 دلار هزینه دارد. برنامه های استاندارد 13.99 دلار در ماه هزینه دارند. برنامه های نامحدود در ماه 19.99 دلار هزینه دارد.
16. youcanbook.me
بهترین برای اتوماسیون
درباره youcanbookme
بیشتر بدانید
برای: مشاغل به دنبال یک برنامه برنامه ریزی خودکار و ترکیب برنامه ریزی با پردازش پرداخت توصیه می شود.
برای شرکتهای: شرکت هایی با نیازهای برنامه ریزی پیچیده یا گزارشگری توصیه نمی شود.
youclookme با اجازه دادن به همه طرفین درگیر تقویم های خود برای تنظیم در دسترس بودن ، وظایف برنامه ریزی خود را خودکار می کند. همچنین می توانید یک شبکه رزرو را سفارشی کرده و ایجاد کنید. یک ظاهر طراحی شده سفارشی را اضافه کنید ، از زمینه های نامحدود استفاده کنید و با استفاده از ابزارهای پیشرفته ، رزرو خود را مدیریت کنید.
من دوست دارم که به راحتی می توان شبکه رزرو را در وب سایت ، صفحه فیس بوک یا از طریق ایمیل به اشتراک گذاشت. آنها همچنین به “پشتیبانی مشتری برنده جوایز” و “امنیت درجه سازمانی” می بالند که باید به شما آرامش خاطر اضافه کند.
ادغام پرداخت
ادغام تقویم
- تقویم Google
- Office 365
- چشم انداز
ویژگی ها
- تنظیمات در دسترس بودن برای جلوگیری از رزرو مضاعف
- کارگاه و برنامه ریزی رویداد گروهی
- صفحات قابل تنظیم برای برجسته کردن برند شما
قیمت گذاری: برنامه های رایگان در دسترس است. برنامه های پرداخت شده 10.80 دلار تقویم در هر ماه.
17. bookafy
بهترین برای مشاغل رویداد یا دوره مبتنی بر
در مورد bookafy /
برای: مشاغل با بیش از یک تمرکز یا مکان توصیه می شود ، کار در مقیاس که نیاز به اتوماسیون و پردازش پرداخت دارد.
برای شرکتهای: با حجم بالایی از قرار ملاقات ها یا نیازهای برنامه ریزی پیچیده توصیه نمی شود.
Bookafy یک ابزار برنامه ریزی قرار ملاقات برای جلسات ، تماس ها ، تظاهرات فروش و قرار ملاقات های خدمات است. به نظر می رسد Bookafy در دانشگاه ها و مدارسی که باید با دانش آموزان برنامه ریزی کنند ، محبوب است. من فکر کردم عالی است که سوار شدن با Bookafy به آسانی یک تنظیم ساده و یک بار است.
با Bookafy ، می توانید برای ابزارهای مختلف جلسات از زوم ، gotomeeting و موارد دیگر پیوند جلسه ایجاد کنید. ویژگی برنامه ریزی مبتنی بر مهارت Bookafy باعث می شود اولویت بندی و برنامه ریزی جلسات شما آسانتر شود.
ادغام پرداخت
ادغام تقویم
- تقویم Google
- چشم انداز
- تقویم iOS اپل
ویژگی ها
- رزرو ابزارک برای برنامه ریزی در وب سایت یا وبلاگ خود
- کدهای تبلیغاتی و تخفیف در انتصاب
- فرم و ارسال نظرسنجی
- با Zapier و سایر ابزارهای بهره وری ادغام می شود
- صفحات رزرو قابل تنظیم ، ایمیل و اعلان ها
قیمت گذاری: برنامه های رایگان در دسترس است. برنامه های PRO در ماه 9 دلار (PRO) هزینه دارند. برنامه های Pro+ 13 دلار در ماه (Pro+) هزینه دارند. برنامه های سفارشی برای شرکت در دسترس است.
18. calday
بهترین کار برای مشاغل کوچک یا استفاده شخصی
در مورد Calday
بیاموزید
برای: صاحبان مشاغل سرویس دهی که به دنبال یک راه حل آسان هستند توصیه می شود.
برای شرکت ها و شرکت های بزرگ توصیه نمی شود.
Calday یک راه حل برنامه ریزی آسان و به سرعت تنظیم شده است. این بهترین راه حل برای صاحبان مشاغل کوچک با مشاغل مبتنی بر خدمات یا استفاده شخصی برای برنامه ریزی جلسات آنلاین با همکاران یا مشتریان است. آنها یک برنامه رایگان بسیار سخاوتمندانه ارائه می دهند که می تواند تمام نیازهای شما را در مرحله شروع تجارت کوچک شما برآورده کند. یکی از قویترین ویژگی های این ابزار ، تقویم داخلی است که فوق العاده کاربر پسند است و می تواند تقویم مورد علاقه شما را جایگزین کند. اگر اینگونه نباشد ، آنها ادغام های بی شماری دارند که به شما کمک می کند تا به راحتی تقویم موجود خود را در Calday وارد کنید. چشمگیرترین جنبه این برنامه رابط بسیار زیبایی شناختی و بصری آن است.
با شروع کار شما در حال رشد است ، Calday می تواند برنامه پرداخت شده خود را در اختیار شما قرار دهد ، که شامل رویدادهای نامحدود ، ادغام نامحدود ، خدمات نامحدود و بسیاری از ویژگی های دیگر است که به پاسخگویی به تمام نیازهای تجاری شما کمک می کند.
ادغام تقویم
- تقویم Google
- چشم انداز
- Office 365
- iCloud
ویژگی ها
- تشخیص منطقه زمانی
- تقویم
- سفارشی سازی صفحه رزرو
- یادآوری های خودکار
- انواع قرار ملاقات با امکان اضافه کردن افزودنیها
قیمت گذاری: برنامه های رایگان در دسترس است. برنامه های حرفه ای 10 دلار در ماه (PRO) هزینه دارند.
برنامه های برنامه ریزی جلسه پرداخت شده
برای ویژگی های پیشرفته تر آماده هستید؟ این گزینه های پرداخت شده را بررسی کنید. هر ابزار شامل ویژگی های زیر است:
- ابزار برنامه ریزی جلسه که توسط چندین کاربر و سرپرست قابل مشاهده ، مدیریت و ویرایش شده است
- چندین نمایش تقویم
- اطلاعات تماس را می توان از کسانی که جلسات را رزرو می کنند جمع آوری کرد
19. chili piper
بهترین برای تیم های فروش
در مورد چیلی پیپر یاد بگیرید
توصیه می شود برای: متخصصانی که به دنبال اتوماسیون برنامه ریزی ساده ، گزارش و ادغام CRM هستند.
برای: مشاغل که نیاز به ویژگی های برنامه ریزی پیچیده برای انواع مختلف کاربران دارند توصیه نمی شود.
چیلی پیپر یک بستر تبدیل ورودی است که برای تیم های درآمدی ساخته شده است و دارای ویژگی هایی است که به تکرار سریعتر معاملات کمک می کند. چیلی پیپر برای تیم های فروش با 5+ نفر مناسب است. این برای تیم هایی است که به دنبال رزرو سریعتر جلسات فروش هستند ، خواه این باشد:
- رزرو SDRS یا BDRS به نمایندگی از AES
- درخواست های نمایشی ورودی
- از AES شما به تیم موفقیت مشتری خود
من می دانم که من ذکر کردم که ایمیل های برگشت و جلو برای برنامه ریزی یا تنظیم مجدد جلسات کارآمدتر در این مقاله نیستند-ویجت برنامه ریزی چیلی پیپر از این قانون استثناء است. به جای ارسال چشم انداز خود به یک صفحه فرود با تقویم آنلاین خود ، می توانید دکمه های مناسب را در انتهای یک ایمیل قرار دهید تا یک جلسه با یک کلیک رزرو کنید.
ادغام تقویم
ویژگی ها
- تجزیه و تحلیل و گزارش داده ها
- مسیریابی سرب در زمان واقعی و لیست انتظار برای تیم های فروش شلوغ
- گزینه های ملاقات زنده
قیمت گذاری: فوری بوکر برای هر کاربر 15 دلار در ماه هزینه دارد. برنامه های Handoff برای هر کاربر 25 دلار در ماه هزینه دارد. برنامه های دربان فرم برای هر کاربر 30 دلار در ماه ، به علاوه هزینه پلتفرم. برنامه های distro در هر ماه 30 دلار هزینه دارد.
20. marketbox
بهترین کار برای نیروی کار موبایل ، در خانه و میدانی در چندین مکان
کسب کنید
برای: تیم های متوسط به شرکت با نیازهای برنامه ریزی پیچیده توصیه می شود ، و در چندین مکان فعالیت می کنند.
برای: تنها اپراتورهایی که به ویژگی های پیشرفته احتیاج ندارند توصیه نمی شود.
Marketbox یک برنامه ریزی قرار ملاقات و نرم افزار بهینه سازی مسیر است که برای مشاغل خدمات موبایل ، در خانه و آجر و ملات ساخته شده است.
Marketbox این روند را برای مصرف کنندگان برای خود کتاب و پرداخت آنلاین ساده می کند ، در حالی که ارائه دهندگان می توانند به راحتی لجستیک و پردازش پرداخت را در هر دو برنامه دسک تاپ و موبایل مدیریت کنند. به عنوان یک شریک اکوسیستم Hubspot ، Marketbox یکپارچه مشتری و داده های فروش را برای یک نمای به روز از پایگاه مشتری و عملکرد فروش خود به CRM همگام می کند.
یک مزیت اصلی Marketbox ویژگی های مدیریت برنامه ریزی قوی آن و قابلیت های بهینه سازی مسیر AI است. Marketbox راه حل های پیشرفته ای را برای تیم های متوسط تا اندازه شرکت های 1000+ برای به حداکثر رساندن استفاده از نیروی کار ارائه می دهد ، ضمن کاهش برنامه های برنامه ریزی ، زمان درایو و انتشار کربن.
ادغام پرداخت
- نوار
- سفارشی برای شرکت در دسترس است
ویژگی ها
- مناطق مسافرتی و حداکثر زمان درایو
- بهینه سازی مسیر با استفاده از داده های الگوی ترافیک زمان واقعی
- AI بارها را بر اساس در دسترس بودن تیم و قرار ملاقات های مجاور پیشنهاد داد
- موتور رزرو آنلاین بسیار قابل تنظیم از جمله گزینه هایی برای قرار ملاقات های مکرر
قیمت گذاری: آزمایش رایگان در دسترس است. برنامه های استارت برای هر کاربر در ماه 39 دلار هزینه دارد. برنامه های حرفه ای برای هر کاربر در ماه 49 دلار هزینه دارد. برای قیمت گذاری سازمانی با جعبه بازار تماس بگیرید.
21. برنامه ریزی حدت
بهترین برای مشاغل خدماتی
کشف حدت
برای: برنامه ریزی با پرداخت یا ارتباطات خاص خدمات توصیه می شود.
برای: نیازهای برنامه ریزی سطح شرکت ، مانند تجزیه و تحلیل داده ها توصیه نمی شود.
برنامه ریزی حدت ، رزرو قرارها را با مشتری و چشم انداز آسان می کند. این یک دستیار آنلاین است که در آن چشم انداز ، مشتریان و مشتریان می توانند در دسترس بودن در زمان واقعی شما را ببینند و قرارهای خود را رزرو کنند. این ابزار به شما امکان می دهد تا تأییدیه های سفارشی را که منعکس کننده مارک تجاری شما است ، ارسال کنید. و می توانید یادآوری قرار ملاقات و پیام های پیگیری را از طریق ایمیل یا متن ارسال کنید.
من فکر می کنم حدت برای کسانی که در صنعت سلامتی یا زیبایی هستند بهتر کار خواهد کرد. حدت به شما امکان می دهد زمانهایی را که نمی خواهید برنامه ریزی کنید ، و همچنین میزبانی قرار ملاقات های مجازی را مسدود کنید.
ادغام پرداخت
ادغام تقویم
- تقویم Google
- چشم انداز
- iCloud
ویژگی ها
- برنامه ریزی سریع و آسان کلاس ها ، کارگاه ها یا قرار ملاقات های گروهی
- مشتری برای مدیریت ساده مشتری حساب می کند
- حسابداری و سایر ادغام های مفید
قیمت گذاری: برنامه های نوظهور 16 دلار در ماه برای یک تقویم هزینه دارند. برنامه های در حال رشد 27 دلار در ماه برای شش تقویم هزینه دارد. برنامه های نیروگاه برای 36 تقویم 49 دلار در ماه هزینه دارند.
22. booknetic
بهترین برای آزادکاران و ارائه دهندگان خدمات
با booknetic شروع کنید /a>
برای: مشاغل خدمات کوچک و سولفنرها توصیه می شود.
برای: افراد در حال حرکت توصیه نمی شود
BookNetic یک راه حل برنامه ریزی جامع است که یکپارچه در وب سایت شما ادغام می شود ، رزرو را می پذیرد و از طرف شما قرار ملاقات ها را ایجاد می کند. من به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، من از این برنامه استفاده کرده ام تا به مشتریان اجازه دهم تا زمان خود را برای قرار ملاقات ها رزرو کنند. یکی از ویژگی های BookNetic که خوب است این است که برنامه ریزی شده است که به طور خودکار قرار ملاقات های جدید را در تقویم خود وارد کرده و به سایر کارمندان دیگری که می خواهید آگاه باشید اطلاع دهید.
هنگامی که مشتریان برای قرارهای خود یک شکاف زمانی رزرو می کنند ، به طور خودکار به تقویم شما می رود و به کارمندان اطلاع می دهد. اگر این سرویس بسیار تقاضا باشد ، افراد همچنین می توانند برای لیست انتظار ثبت نام کنند.
یک مزیت بزرگ BookNetic گزینه های اتوماسیون سمت تجاری آن است. شما می توانید به راحتی گردش کار را پیکربندی کنید ، از صفحات وب خود قیف ایجاد کنید و کارآیی وب سایت خود را با تجزیه و تحلیل پیشرفته پیگیری کنید.
در حالی که من عاشق آن نیستم که BookNetic نسخه رایگان محصول آنها را ارائه نمی دهد ، من قدردانی می کنم که قیمت گذاری آنها به جای یک مدل اشتراک ، هزینه یک بار است.
ادغام پرداخت
- نوار
- مربع
- پی پال
- مولی
- Razorpay
ویژگی ها
- اعلان های ایمیل ، پیام کوتاه ، تلگرام و WhatsApp
- تجزیه و تحلیل قرار ملاقات
- فرم های رزرو با زمینه های مشروط
- مدت زمان سفارشی برای جلسات قرار ملاقات
قیمت گذاری: این برنامه یک پرداخت یک بار 79 دلار است.
23. Strong> برنامه ریزی
بهترین برای متخصصان مو و زیبایی
بررسی برنامه ریزی
توصیه می شود برای: متخصصان خدمات و مشاغل کوچک در مو و زیبایی
برای: شرکت های بزرگ و حق رای دادن توصیه نمی شود
من در گذشته هنگام برنامه ریزی قرار ملاقات موهایم و همچنین برای ماساژ ، از برنامه Schedulicity در گذشته استفاده کرده ام. برنامه ریزی یک برنامه ریزی با استفاده آسان برای ارائه دهندگان خدمات مانند استایل های مو ، آرایشگران ، متخصصان زیبایی و متخصصان زیبایی است.
با یک تقویم هماهنگ رنگی ، می توانید قرارهای روزانه و هفتگی را با مشتری پیگیری کنید. همچنین می توانید قرارهای مکرر را برای مشتریان مکرر تعیین کنید – یا آنها می توانند قرارهای خود را بصورت آنلاین به صورت رایگان رزرو کنند. برنامه ریزی همراه با اعلان های مشتری و ارائه دهنده ، ابزارهای بازاریابی ایمیل و سیاست های قابل تنظیم است. شما می توانید مشتریانی را که به طور مکرر نمایش داده نمی شوند مسدود کنید ، زمان شخصی را تعطیل کنید و از مشتریان بخواهید که هنگام رزرو آنلاین ، چشم پوشی کنند.
از طرف مشتری ، مشتریان می توانند به تقویم های مختلف نگاه کنند و تاریخ ها و زمانهایی را که برای آنها کار می کند انتخاب کنند. من از ایمیل های یادآوری که برنامه ریزی برنامه ریزی می کند منتهی به قرار ملاقات است ، قدردانی می کنم.
شما همچنین می توانید پردازش پرداخت داخلی را که شامل پرداخت هزینه و دسترسی به پشتیبانی مشتری رایگان از طریق ایمیل ، چت و تلفن است ، دریافت کنید.
برنامه ریزی نسخه رایگان از نرم افزار آنها ارائه نمی دهد ، اما می توانید یک آزمایش رایگان 14 روزه را انتخاب کنید.
ادغام پرداخت
- نوار
- Apple Pay
- Google Pay
- پرداخت برنامه ریزی ، یک پردازنده پرداخت داخلی
ادغام تقویم
- تقویم اپل
- تقویم Google
- Hotmail/MSN/Windows Live
- iPhone و iPad (iOS 9-12)
- یاهو
ویژگی ها
- رزرو رایگان مشتری ، از جمله چندین سرویس یا ارائه دهنده در یک قرار ملاقات واحد
- متون یادآوری قرار ملاقات خودکار و ایمیل های تأیید
- اکنون دکمه ادغام دکمه برای اینستاگرام ، WIX ، وردپرس و Squarespace
- سیاست های قابل تنظیم ، چشم پوشی ، یادداشت های مشتری و برنامه
- برنامه زمانبندی انتصاب موبایل برای iOS و Android
قیمت گذاری: ارائه دهنده انفرادی Plancs در ماه 34.99 دلار هزینه دارد ، به علاوه 10 دلار برای هر ارائه دهنده اضافی.
24. booksy
بهترین برای متخصصان خدمات
درباره booksy بیشتر بدانید
برای: مشاغل خدماتی با پتانسیل عدم نمایش و لغو توصیه می شود.
برای: مشاغل دارای نیازهای پیچیده یا نیازهای ویژگی توصیه نمی شود.
مشاغل در صنایع زیبایی و مراقبت شخصی اغلب نیاز به برنامه ریزی چندین جلسه و مدیریت چندین تقویم دارند. Booksy یک برنامه برنامه ریزی مقرون به صرفه و راه حل رزرو ارائه می دهد. این برنامه برای مشاغل کوچک و متوسط بسیار عالی است که به دنبال مدیریت رزرو ، مدیریت مشتری ، موجودی و پرداخت همه از یک برنامه هستند.
Booksy نسخه رایگان ارائه نمی دهد اما یک آزمایش رایگان ارائه می دهد تا ببینید آیا این مناسب برای شما مناسب است یا خیر. یکی از مواردی که پیدا کردم ، خرد شدن خرد 30 سنت هنگام پذیرش پرداخت های موبایل آنلاین است ، اما این ویژگی است که می توانید به آن اضافه کنید.
ادغام پرداخت
ادغام تقویم
ویژگی ها
- برنامه رزرو موبایل برای مشتریان
- برنامه تلفن همراه برای ارائه دهندگان خدمات برای مدیریت برنامه های خود ، پذیرش پرداخت آنلاین و ارسال یادآوری قرار ملاقات
- گزینه ایجاد خدمات سفارشی ، مدت زمان و قیمت ها
قیمت گذاری: برنامه ها با 29.99 دلار در ماه شروع می شود ، به علاوه 20 دلار کاربر در هر ماه برای هر کاربر اضافی. پرداخت موبایل برای هر معامله 0.30 دلار هزینه دارد.
25. honeybook
بهترین برای متخصصان خلاق
بررسی کنید honeybook
توصیه می شود برای: متخصصان به دنبال یک بستر واحد برای برنامه ریزی و مدیریت پروژه هستند.
برای: به سرعت مقیاس مشاغل توصیه نمی شود.
Honeybook به شما امکان می دهد رزرو را در کل مراحل فروش مدیریت کنید. شما می توانید جلسات اولیه را با چشم اندازها رزرو کنید و حتی هنگام آماده شدن ، پیشنهادات ، قراردادها و فاکتورها را ارسال کنید. این به شما کمک می کند تا مشتری های خود را مدیریت کرده و با سایر ابزارهای مفید برای ساده کردن فرآیندهای تجاری ادغام کنید.
من دوست دارم که Honeybook خیلی در یک سیستم عامل ارائه می دهد ، از جمله اینکه به مشتریان اجازه می دهد قراردادها و توافق نامه ها را امضا کنند. من فکر می کنم که در حالی که Honeybook نسخه رایگان ارائه نمی دهد (اما یک آزمایش رایگان دارد) ، نکته کم هزینه آن جذاب است. در زمان نگارش این مقاله ، آنها 50 ٪ تخفیف از محصولات خود را ارائه می دادند ، که در قیمت های زیر منعکس شده است.
ادغام پرداخت
ادغام تقویم
- تقویم Google
- iCalendar
- چشم انداز
ویژگی ها
- ویژگی های خط لوله پروژه به شما کمک می کند تا تمام مراحل کاربر را در یک مکان مشاهده کنید
- ویژگی های مدیریتی مانند قرارداد ، پیشنهاد و الگوهای فاکتور اضافه شده
- صورتحساب سفارشی ، ردیابی پروژه و یادآوری
قیمت گذاری: برنامه های استارت در ماه 8 دلار هزینه دارند. برنامه های اساسی 16 دلار در ماه هزینه دارد. برنامه های حق بیمه 33 دلار در ماه هزینه دارند.
26. قرار ملاقات های Bookeo
بهترین برای فروش
درباره bookeo
توصیه می شود:
برای: مشاغل بزرگ با مکان های مختلف توصیه نمی شود.
اگر به دنبال ابزاری هستید که تنظیم قرار ملاقات و ردیابی پیشرفته برای نحوه حرکت مخاطبین جلسات شما از طریق خط لوله فروش را فراهم کند ، قرار ملاقات های Bookeo ابزاری برای شما است. این پلتفرم به طور خودکار برنامه شما را در زمان واقعی برای رزرو بهینه به روز می کند. این به طور مستقیم با hubspot ادغام می شود تا لیست مخاطبان خود را بالا ببرد- به روز بر اساس رزرو رزرو.
من فکر می کنم Bookeo برای کسانی که از لحاظ فناوری کمتری برخوردار هستند ، بسیار عالی کار می کند و ممکن است برای مراجعه به آن نیاز به چاپ یک نسخه فیزیکی از برنامه خود داشته باشد. همچنین می توانید گزارش های Bookeo را برای نشان دادن مدیرانی که می خواهند ببینند که چگونه برنامه های کامل و نرخ لغو و بدون نمایش هستند ، چاپ کنید.
ادغام پرداخت
ادغام تقویم
- تقویم Google
- ical
- چشم انداز
- Office 365
ویژگی ها
- برنامه برنامه ریزی موبایل برای Android و iOS
- کوپن هدیه ، تخفیف و پیشنهادات بسته بندی
- لیست انتظار
- با Zapier ، Google Reserve و سایر ابزارهای تجاری و بهره وری ادغام می شود
- مضامین قابل تنظیم برای رزرو صفحات ، ایمیل و اعلان ها
قیمت گذاری: برنامه های انفرادی 14.95 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد. برنامه های کوچک برای هر کاربر در ماه 29.95 دلار هزینه دارد. برنامه های استاندارد برای هر کاربر در ماه 39.95 دلار هزینه دارد. برنامه های بزرگ برای هر کاربر در ماه 79.95 دلار هزینه دارد.
با برنامه ریزی برنامه ها بیشتر انجام شود
آیا شما یک گزینه رایگان را انتخاب می کنید و چه با ویژگی های بیشتری با ویژگی های بیشتر ، برنامه های برنامه ریزی ، دردسر مدیریت مشتری ، جلسات و رزرو را کاهش می دهد. با راه حل کارآمد این برنامه های برنامه ریزی در مدیریت تقویم خود بیشتر در زمان کمتری انجام دهید.
یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در نوامبر 2020 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.
منبع:hubspot