کسب و کار

11 بهترین سایت تامین مالی جمعی برای مشاغل (و نکات کلیدی از کارآفرینان موفق سرمایه گذاری جمعی)

11 بهترین سایت تامین مالی جمعی برای مشاغل (و نکات کلیدی از کارآفرینان موفق سرمایه گذاری جمعی)

شما یک طرح کسب و کار تهیه کرده اید، تمام پس انداز خود را سرمایه گذاری کرده اید، و چند ماه است که روی ایده خود به عنوان یک کار فرعی کار می کنید. در نهایت، احساس می‌کنید که زمان مناسبی برای جهش و افزایش سرمایه واقعی است. آیا این آشنا به نظر می رسد؟

business owner leveraging a crowdfunding site to raise capitalخوشبختانه، این روزها بانک تنها گزینه شما برای تأمین مالی سرمایه گذاری تجاری شما نیست. سایت‌های تامین مالی جمعی جایگزین مناسبی برای روش‌های متعارف تامین مالی هستند. فرقی نمی‌کند که داغ‌ترین استارت‌آپ بعدی را تأمین مالی کنید، یک تلاش خلاقانه یا یک سازمان مبتنی بر هدف، یک سایت تأمین مالی جمعی را در زیر پیدا خواهید کرد تا به شما کمک کند به سرعت به هدف خود برسید.

Download Now: Free Business Startup Kit

فهرست مطالب

اگر کارآفرین هستید، احتمالاً تا به حال در مورد تأمین مالی جمعی شنیده اید – بنابراین ممکن است تعریف بالا چیز جدیدی نباشد. این فرآیند در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است، و در حالی که احتمالاً درک پایه‌ای از معنای «تامین مالی جمعی» دارید، ممکن است از تفاوت‌های ظریف این مفهوم اطلاعی نداشته باشید.

این اصطلاح یک برند جمع آوری سرمایه را در بر نمی گیرد – بیش از چند نوع سرمایه گذاری جمعی وجود دارد، از جمله:

  • تامین مالی جمعی سهام: این احتمالاً سنتی ترین نوع تأمین مالی جمعی است که در اینجا فهرست شده است. با سرمایه‌گذاری جمعی سهام، شما بخشی از کسب‌وکار خود را به یک سرمایه‌گذار (یا گروه‌هایی از سرمایه‌گذاران) می‌فروشید و آنها سرمایه‌ای را برای پیشبرد کسب‌وکارتان در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • کمک مالی جمعی: اگر یک کسب‌وکار غیرانتفاعی یا محلی هستید، کمک مالی مبتنی بر کمک مالی ممکن است برای شما مفید باشد. این به سادگی از شما می خواهد که یک کمپین ایجاد کنید و برای کسب و کار خود کمک مالی کنید. پول اهدا شده است و چیزی برای بازپرداخت وجود ندارد.
  • تامین مالی جمعی بدهی: که به آن تأمین مالی «بازار» نیز می‌گویند، تأمین مالی جمعی بدهی زمانی است که صاحبان کسب‌وکار به‌جای بانک، از افراد دیگر وام می‌گیرند. شما با نرخ درصد مشخصی سالانه وام می‌گیرید، و ساختار وام‌ها اغلب مشابه وام‌های تجاری سنتی است.
  • جوایز سرمایه‌گذاری جمعی: این احتمالاً شناخته‌شده‌ترین نوع تأمین مالی جمعی است. به سرمایه‌گذاران که توسط سایت‌هایی مانند Kickstarter محبوب شده‌اند، محصولات، خدمات یا هدایایی دیگر در ازای مبلغ مشخصی از کمک مالی ارائه می‌شوند. برای مثال، اگر می‌خواهم سرمایه‌گذاری برای کسب و کار پیاده‌روی سگ‌ام را تامین کنم، ممکن است به هر کسی که 50 دلار کمک مالی می‌کند، یک ساعت در آغوش گرفتن توله‌سگ پیشنهاد بدهم. برای کسانی که 100 دلار اهدا می کنند، ممکن است یک ساعت بغل کردن توله سگ به همراه یک جلسه نظافت رایگان ارائه دهم.

بهترین سایت های تامین مالی جمعی

1. Kickstarter< /h3>

Kickstarter crowdfunding site

Kickstarter کم و بیش پلتفرم اساسی تامین مالی جمعی است. از زمان آغاز به کار در سال 2009، سایت بیش از 260 هزار پروژه موفق را پشتیبانی کرده است. 8 میلیارد دلار تعهد به مشاغل و تسهیل 95 میلیون تراکنش فردی. این دارای یک رابط ساده است و طیف وسیعی از پروژه‌ها را پوشش می‌دهد – از بازی‌ها گرفته تا فعالیت‌های خلاقانه تا فناوری‌های نوظهور.

آنچه در مورد Kickstarter دوست داریم: ارزش Kickstarter در درجه اول در شهرت آن نهفته است. باز هم، احتمالاً برجسته‌ترین پلتفرم تأمین مالی جمعی در اینترنت است، و این احترام خودسرانه به دست نیامده است. شما می‌دانید که با Kickstarter چه چیزی به دست می‌آورید — انجمنی معتبر برای جلب علاقه حامیان که نشان می‌دهد کسب‌وکار شما قانونی است.

قیمت: ایجاد یک پروژه در Kickstarter رایگان است، اما اگر با موفقیت تامین مالی شود، Kickstarter یک 5% کارمزد به وجوه جمع آوری شده. همچنین هزینه های پردازش بین 3٪ به اضافه 0.20 دلار به ازای هر تعهد وجود خواهد داشت.

بهترین برای: کارآفرینانی که احساس می‌کنند می‌توانند سروصدا و مشارکت اختصاصی خود در جامعه را تسهیل کنند.

2. Indiegogo

indiegogo crowdfunding site

Indiegogo نیز یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها در فضای سرمایه‌گذاری جمعی است، اما کمی متمرکزتر از Kickstarter است. این پلتفرم فقط محصولات پیشگامانه و فناوری های نوظهور را به نمایش می گذارد، در حالی که Kickstarter خدمات و رسانه های خلاقانه را نیز پوشش می دهد.

اما این تمرکز لزوماً دامنه پیشنهادات Indiegogo را محدود نمی کند. این پلتفرم از سال 2008 تاکنون 800 هزار پروژه موفق را با پشتیبانی بیش از 9 میلیون حامی پشتیبانی کرده است. Indiegogo همچنین از این نظر منحصر به فرد است که هیچ هدف یا مهلتی را برای جمع آوری کمک مالی اعمال نمی کند – در هنگام تبلیغ محصول خود کمی فضای حرکتی و انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد.

آنچه در مورد Indiegogo دوست داریم: Indiegogo ترکیبی از قابلیت مشاهده و انعطاف پذیری را به کارآفرینان ارائه می دهد. این یک پلتفرم پرمخاطب است که فشار زیادی یا محدودیت های زمانی الزام آور بر کارآفرینان اعمال نمی کند.

قیمت: Indiegogo هزینه‌های 5% هزینه پلت فرم برای همه پروژه ها، همراه با کارمزد 3٪ و 0.20 دلار در هر تراکنش.

بهترین برای: کارآفرینانی که به دنبال ترویج محصولات نوآورانه و فناوری نوظهور هستند.

3. تامین جمعیت

crowd supply crowdfunding site

ماموریت Crowd Supply این است که «سخت‌افزار اصلی، مفید و محترمانه را زنده کند». چه بخواهید یک دستور غذای خانوادگی را به بازار بیاورید، چه بخواهید سخت افزار پیشرفته ای بسازید یا وسایل الکترونیکی بسازید، Crowd Supply می تواند به شما کمک کند. 80 درصد پروژه‌های راه‌اندازی شده با موفقیت تأمین مالی شده‌اند و میانگین مبلغ جمع‌آوری‌شده برای هر پروژه موفق 61000 دلار است.

چیزی که ما در مورد Crowd Supply دوست داریم: این فضای سرمایه‌گذاری جمعی پلتفرم خود را به دیده شدن پروژه‌های سخت‌افزاری در زمانی که شرکت‌های متمرکز بر نرم‌افزار در خط مقدم هستند اختصاص داده است.

قیمت: Crowd Supply است بر اساس درصدی از فروش محصول در طول کمپین شما پرداخت می شود – معمولاً 12٪. این سرویس دارای سهام نیست.

بهترین برای: کارآفرینانی که محصولات سخت افزاری قابل مشاهده را توسعه می دهند.

4. < /strong>قابل سرمایه قوی>

عنوان

funding circle crowdfunding site

یک نمایه ایجاد کنید، سپس انتخاب کنید که آیا می‌خواهید < یک href="https://www.fundable.com/raise-capital" rel="noopener" target="_blank">با فروش محصول خود، دریافت پیش‌سفارش و فروش کالا، سرمایه جمع آوری کنید — یا با جذب سرمایه از سرمایه گذاران معتبر. اولی، برنامه پاداش، برای شرکت های مصرف کننده با هدف افزایش 50000 دلار توصیه می شود. دومی، برنامه سهام، برای اهداف مالی بین 50000 تا 10 میلیون دلار برای محصولات، خدمات یا مشاغل B2B توصیه می شود.

آنچه در مورد Fundable دوست داریم: Fundable تشخیص می‌دهد که کسب‌وکارهای B2B و B2C متفاوت عمل می‌کنند، و بنابراین منبع مالی متفاوتی دارند. این شرکت مسیری را برای سرمایه گذاری های B2B و B2C طراحی کرد تا هر دو در این پلتفرم موفق شوند.

قیمت: ایجاد نمایه شرکت و سپس 179 دلار در ماه برای جمع آوری کمک مالی. هیچ کارمزد موفقیتی وجود ندارد، اما برای افزایش های مبتنی بر پاداش، هزینه پردازش 3.5٪ + .30 دلار برای هر تراکنش وجود دارد.

بهترین برای: استارت‌آپ‌های B2B و B2C.

5. WeFunder

WeFunder به شما امکان می‌دهد بین 50000 تا 50 میلیون دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کنید. اکثر کمپین ها بین یک تا سه ماه طول می کشد تا به اهداف خود برسند. از آبجوسازی‌ها و رستوران‌ها گرفته تا استارت‌آپ‌های فناوری و کسب‌وکارهای مد، می‌توانید از بیش از 150 هزار سرمایه‌گذار WeFunder کمک بگیرید.

آنچه در مورد WeFunder دوست داریم: فقط در 15 دقیقه، می‌توانید با ایجاد یک حساب کاربری رایگان برای شروع به کار، شروع به جمع‌آوری سرمایه برای سرمایه‌گذاری بعدی خود کنید.

قیمت: ایجاد نمایه رایگان است. WeFunder کارمزد مدیریت یا تراکنش را دریافت نمی کند. هزینه های اداری از سرمایه گذاران دریافت می شود که تمام هزینه های عملیات WeFund را پوشش می دهد.

بهترین برای: استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک که به دنبال سرمایه‌گذاری سهام هستند.

6. Crowdcube< /h3>

Crowdcube یک پلت فرم سرمایه‌گذاری جمعی است که برای تبدیل دوستان، خانواده، طرفداران و مشتریان شما به سرمایه‌گذار ساخته شده است. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا اهداف واقع‌بینانه، یک ارزش‌گذاری معقول، یک طرح مؤثر و یک برنامه ارتباطی خوب اجرا شده برای باز کردن قفل جامعه سرمایه‌گذاران Crowdcube تعیین کنید.

هنگامی که طرح شما به 20 درصد از هدفی که تعیین کرده اید، به صورت عمومی راه اندازی می شود. اگر این تشویق کافی نباشد، میانگین زمین تنها در 22 روز به هدف کامل خود می رسد. با 75٪ بودجه، تیم حقوقی Crowdcube برای کمک به تکمیل سریع دور شما مشارکت خواهد کرد.

آنچه در مورد Crowdcube دوست داریم: Crowdcube از گزینه‌های مالی اولیه، اولیه و مرحله رشد پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید از همان پلتفرم استفاده کنید که مقیاس‌های سرمایه‌گذاری خود را به ارتفاعات جدید ادامه دهید.

قیمت: وجود دارد بدون هزینه برای فهرست کردن کسب و کارتان در Crowdcube. از مبلغی که با موفقیت جمع‌آوری می‌کنید، 7٪ کارمزد موفقیت دریافت می‌کنید و هزینه‌های پردازش پرداخت نیز اعمال می‌شود.

بهترین برای: استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای رو به رشدی که به دنبال سرمایه‌گذاری سهام هستند، عمدتاً در بریتانیا.

7. حلقه تأمین مالی

با وام‌های تجاری سریع و مقرون به صرفه، کارمندان خود را گسترش دهید، استخدام کنید یا برای قدم بعدی خود هزینه کنید. آنها کلینیک های دامپزشکی، مارک های لوازم آرایشی و غیره را تامین مالی کرده اند. نرخ بهره بین 4.99٪ تا 26.99٪ در سال است و شما بین شش ماه تا پنج سال بازپرداخت خواهید کرد. هیچ جریمه ای برای پیش پرداخت وجود ندارد و می توانید بین 25000 تا 500000 دلار وام بگیرید. به سادگی یک برنامه آنلاین را پر کنید، از یک مدیر حساب اختصاصی لذت ببرید، و سریع تصمیم بگیرید.

آنچه در مورد Funding Circle دوست داریم: برای بهره مندی از این پلتفرم، لازم نیست متخصص امور مالی باشید. اگر مطمئن نیستید که چه نوع بودجه ای برای شما مناسب است، Funding Circle می تواند به شما کمک کند تا با یک برنامه شش دقیقه ای آن را بفهمید.

قیمت: علاوه بر نرخ‌های بهره احتمالاً بالا، یک هزینه مبدا بین 0.99٪ و 6.99٪. همچنین هزینه تأخیر 5 درصدی در پرداخت وجود دارد.

بهترین برای: کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​که به وام نیاز دارند.

7. FundRazrfundrazr crowdfunding site

FundRazr یک سایت تامین مالی جمعی است که برای افراد، موسسات غیرانتفاعی و مشاغل ساخته شده است. پلت فرم آنها با سهولت استفاده به عنوان اولویت و بدون تنظیمات فنی پیچیده ساخته شده است. با این حال، آنها یکپارچه سازی وب سایت و CRM، کمک های مالی مکرر، مشوق ها، و پردازش پرداخت امن را ارائه می دهند.

آنچه در مورد FundRazr دوست داریم: سازمان‌های غیرانتفاعی، افراد و مشاغل می‌توانند از Fundrazr برای افزایش سرمایه برای سرمایه‌گذاری‌های تجاری یا اهداف شخصی استفاده کنند.

قیمت: می‌توانید از چند مدل قیمت‌گذاری، چه نیازی به حامیانی برای پرداخت هزینه‌ها داشته باشید، شما می خواهید آن را ساده نگه دارید، یا می خواهید انعطاف پذیری برای طراحی قیمت سفارشی داشته باشید. با این حال، هیچ هزینه راه اندازی یا ماهانه/سالانه برای هیچ یک از ساختارهای قیمت گذاری وجود ندارد. دو مورد از ساختارهای قیمت‌گذاری دارای کارمزد پردازش پرداخت 2.9٪ به اضافه 0.30 دلار برای هر تراکنش هستند، اما با مدل Pro، می‌توانید آن را در برنامه خود قرار دهید.

بهترین برای: افراد، سازمان‌های غیرانتفاعی و سازمان‌هایی که برای اهداف، پروژه‌ها و کمپین‌های مختلف بودجه جمع‌آوری می‌کنند.

8. Ululecircleup crowdfunding site

Ulule پلتفرم تامین مالی جمعی پیشرو در اروپا است و تامین مالی بین المللی را ارائه می دهد. هنگامی که پروژه ای را در Ulule شروع می کنید، یک هدف جمع آوری سرمایه تعیین می کنید. در صورت نرسیدن به هدف، کمک های مالی به حامیان شما بازپرداخت می شود و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. با این حال، Ulule با ارائه مشاوره در مورد نمایش پروژه و استفاده از پلتفرم، موفقیت خود را از طریق فرآیند تأیید و حمایت از جمع‌آوران سرمایه به حداکثر می‌رساند.

آنچه در مورد Ulule دوست داریم: اگر بودجه اضافی برای اختصاص دادن به بازاریابی کمپین جمع آوری کمک ندارید، Ulule یافتن دلایلی که با ارزش های شخصی آنها مطابقت دارد را برای حامیان آسان می کند و از آنها حمایت می کند. با حمایت مالی.

قیمت: Ulule بر اساس ارز و روش پرداختی که استفاده می‌شود، کمیسیون دریافت می‌کند. اینجا برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آنها.

بهترین برای: خالقان، کارآفرینان، و سازمان‌های غیرانتفاعی در اروپا که به دنبال بودجه برای پروژه‌های خلاقانه و نوآور هستند.

9. CircleUp

CircleUp به استارت‌آپ‌ها در فضای کالاهای مصرفی کمک می‌کند تا سرمایه خود را از طریق تأمین مالی اعتباری و سهام تأمین کنند. با درخواست برای کار با CircleUp، می‌توانید با مشاوران اعتباری صحبت کنید تا بهترین راه‌حل‌های تامین مالی برای کسب‌وکارتان را تعیین کنید.

آنچه در مورد CircleUp دوست داریم: این پلتفرم از فناوری به نام Helio که به پیش‌بینی شرکت‌های بزرگ بعدی با پتانسیل استفاده نشده.

قیمت: بر اساس مورد به مورد تعیین می‌شود.

بهترین برای: مارک های مصرف کننده و شرکت هایی که به دنبال سرمایه گذاری در سهام هستند.

10. EquityNetequitynet crowdfunding site قوی>

EquityNet به ارتباط کارآفرینان با سرمایه گذاران معتبر برای افزایش سرمایه تجاری کمک می کند. این پلتفرم از سال 2005 وجود داشته است و بیش از 25000 سرمایه گذار در این شبکه وجود دارد. برخلاف سایر سایت‌های تامین مالی جمعی، EquityNet همه شرکت‌های قانونی و اخلاقی را که درخواست می‌کنند، می‌پذیرد و کمیسیونی دریافت نمی‌کنند.

آنچه در مورد EquityNet دوست داریم: سه گزینه طرح مختلف برای انتخاب وجود دارد: Starter، Premium DIY، و Full Service. اینها از رایگان تا بیش از 2000 دلار متغیر است، بنابراین تقریباً در هر مرحله بلوغ، یک طرح EquityNet برای استارت آپ ها وجود دارد.

قیمت: وجود دارد < a href="https://www.equitynet.com/raise-capital.aspx" rel="noopener" target="_blank">بدون کارمزد یا کمیسیون. با این حال، ممکن است برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر آنها نیاز به پرداخت هزینه اشتراک ۱۹۹ دلار در ماه داشته باشید.

بهترین برای: استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهایی که به دنبال سرمایه، بدهی یا منابع مالی مبتنی بر حق امتیاز هستند.

11. Seedrsseedrs crowdfunding site

Seedrs یکی دیگر از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری جمعی است که کارآفرینان را با سرمایه‌گذاران مرتبط می‌کند و به خریداران و سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا سهام را مبادله کنند. این پلتفرم فقط برای جذب سرمایه و اتصال به سرمایه گذاران نیست. این به کارآفرینان کمک می‌کند تا شبکه‌سازی کنند و مشتریان را نیز به دست آورند، همه از یک پلتفرم.

آنچه در مورد Seedrs دوست داریم: Seedrs سفر جمع آوری کمک های مالی را به شش مرحله ساده می کند — برای افرادی که برای اولین بار جمع آوری کمک مالی می کنند و کمی راهنمایی می خواهند.

قیمت: اگر جمع‌آوری کمک مالی موفقیت‌آمیز باشد، هزینه‌های 6% کارمزد به اضافه پردازش پرداخت. علاوه بر این، هزینه تکمیل 2500 پوندی وجود دارد که پشتیبانی اداری مانند برقراری ارتباط با سرمایه گذاران را پوشش می دهد.

بهترین برای: استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های در حال رشد که به دنبال سرمایه‌گذاری جمعی سهام هستند، عمدتاً در اروپا.

1. نوع بودجه مورد نیاز خود را تعیین کنید.

همانطور که می‌توانید از فهرست ۱۱ پلتفرم منحصربه‌فرد تحت پوشش بالا متوجه شوید، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سرمایه‌گذاری جمعی دارید که طیف گسترده‌ای از مبانی را پوشش می‌دهد – بنابراین اگر می‌خواهید تا حد امکان متفکرانه و مؤثر سرمایه‌گذاری کنید، باید مشخص کنید که کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. این با درک اینکه به چه نوع بودجه ای نیاز دارید شروع می شود.

آیا می خواهید به سرمایه گذاران سهام ارائه دهید؟ آیا می خواهید با دسترسی به پیشنهاد خود، مشارکت های فردی را تشویق کنید؟ آیا می‌خواهید برای یک ماموریت بشردوستانه کمک‌های مالی دریافت کنید؟

اگر نمی توانید به این سوال پاسخ دهید “چه نوع بودجه ای نیاز دارم؟” در معرض خطر انتخاب سایتی قرار می گیرید که با اهداف و ترجیحات شما همخوانی نداشته باشد – به طور بالقوه تضعیف می شود به طور کلی چقدر می توانید از تلاش های سرمایه گذاری جمعی خود بهره ببرید.

2. مقدار بودجه مورد نیاز خود را محاسبه کنید.

موثرترین تلاش‌های سرمایه‌گذاری جمعی توسط اهداف SMART پشتیبانی می‌شوند – و عناصر «ویژه، قابل اندازه‌گیری و قابل دستیابی» به‌ویژه هنگام انتخاب یک سایت تأمین مالی جمعی بسیار مهم هستند.

شما نیاز به درک قطعی از میزان بودجه مورد نیاز خود دارید و در برخی موارد، هنگام انتخاب یک پلتفرم تامین مالی جمعی مناسب، می توانید آن را به طور منطقی در نظر بگیرید. داشتن این درک به شما امکان می‌دهد تا برخی از جنبه‌های کلیدی پلتفرم مورد نظر خود را بسنجید – مانند میزان دیدی که به آن نیاز دارید و انواع سرمایه‌گذارانی که می‌خواهید جذب کنید.

همچنین ممکن است لازم باشد حداکثر مقدار بودجه را برای جمع آوری تعیین کنید. تبلیغ کسب و کار خود در پلتفرمی مانند Kickstarter – جایی که اغلب در صورت رسیدن به هدف جمع آوری کمک مالی به محصول خود دسترسی پیدا می کنید – ممکن است در صورت جمع آوری بیش از حد از شما دور شود. این احتمال وجود دارد که منابع یا توانایی لازم برای ارائه محصول خود را به همه کسانی که برای شما کمک ارسال می کنند، نداشته باشید.

3. کارمزدهای مرتبط با سایت تأمین مالی جمعی را که انتخاب می‌کنید، درک کنید.

این پلتفرم ها به خودی خود کسب و کار هستند. آنها به شما اجازه نمی دهند پروژه ها، محصولات یا خدمات خود را صرفاً از روی مهربانی قلبشان در سایت خود میزبانی کنید – شما مجبور خواهید بود بخشی از سرمایه ای را که جمع آوری می کنید به آنها اختصاص دهید. اگر به اهداف تامین مالی جمعی خود برسید، باید متوجه باشید که چقدر قرار است بپردازید.

4. چندین سایت را برای جذب مخاطبان مختلف انتخاب کنید.

سایت‌های مختلف سرمایه‌گذاری جمعی دارای انواع انواع سرمایه‌گذاران با نیازها، اولویت‌ها و درجه‌های قدرت خرید متفاوت هستند — بنابراین اگر می‌خواهید به حداکثر برسانید دسترسی و پتانسیل خود را برای رسیدن به اهداف مالی خود، ممکن است بخواهید پیشنهاد خود را در چندین پلتفرم تبلیغ کنید.

انتخاب یک شبکه گسترده می‌تواند یکی از راه‌های بهتر برای اطمینان از اینکه محصول، خدمات یا تلاش شما تا حد امکان دیده می‌شود – بنابراین وقتی در نظر می‌گیرید چه سایتی را انتخاب کنید، بدانید که ممکن است بهترین راه برای تبلیغ در سراسر جهان باشد. چندین پلتفرم.

5. برای اطمینان از اینکه می توانید شرایط لازم برای مطالبه وجوه خود را برآورده کنید، چاپ دقیق را بخوانید.

اگر نمی‌توانید کمک مالی دریافت کنید، تأمین مالی جمعی چندان مفید نیست. به همین دلیل است که وقتی تصمیم می‌گیرید سازمان خود را در یکی از این پلتفرم‌ها تبلیغ کنید، لازم است بدانید که چه چیزی سخت است.

مطمئن شوید که می‌دانید با پلتفرم انتخابی خود به چه چیزی وارد می‌شوید و چه چیزی یک پروژه “موفق” در سایت را تشکیل می‌دهد — و در مورد اینکه آیا می‌توانید در بازه زمانی مشخص‌شده در سایت به نقاط عطف مورد نیاز دست پیدا کنید، واقع بین باشید.< /p>

اگر فکر نمی‌کنید می‌توانید معیارهای یک پلتفرم را برآورده کنید، احتمالاً می‌خواهید در مورد تبلیغ سازمان، پیشنهاد یا تلاش برای آن تجدید نظر کنید.

ما از کارآفرینانی که کمپین های تأمین مالی جمعی موفقی را اجرا می کردند پرسیدیم: «چه چیزی برای شما خوب بود، و چه نکاتی را می توانید ارائه دهید؟»

1. روکسی لوبانوویچ، یکی از بنیانگذاران Frostbeard Studio، می‌گوید: «از بازارهای خاص و جامعه استفاده کنید.»

“من شرکت Frostbeard Studio را تأسیس کردم، اولین کسب و کاری که در زمینه عطرهای شمع برای دوستداران کتاب تخصص داشت، و موفقیت چشمگیری در رشد کسب و کارمان چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه های خرده فروشی داشتیم. در حالی که ما یک کمپین سرمایه گذاری جمعی راه اندازی نکردیم. به طور خاص، استراتژی‌هایی که برای افزایش تعامل و رشد پایگاه مشتریان خود استفاده می‌کنیم، می‌توانند در تلاش‌های تامین مالی جمعی اعمال شوند.

“یکی از استراتژی‌هایی که برای ما خوب عمل کرد، استفاده موثر از بازار تخصصی ما بود. با تمرکز بر دوستداران کتاب، محصولاتی را ایجاد کردیم که عمیقاً در بین مخاطبان خاص طنین‌انداز شد. “شمع‌های سویا عاشقان کتاب” ما به پرفروش‌ترین تجارت شمع تبدیل شد. در Etsy در سال 2014. این به من اهمیت درک بازار هدف و تنظیم کمپین خود را برای برآورده کردن علایق و نیازهای آنها به من آموخت.

“یک عنصر کلیدی دیگر همکاری و مشارکت اجتماعی بود. در سال 2008، من یک بازار هنرمندان و کشاورزان محلی را راه اندازی کردم، که مهارت های من را در ایجاد رویدادهای جامعه محور تقویت کردم. حمایت مالی از رویدادها و اهدای محصولات به موسسات خیریه و غیرانتفاعی محلی به طور قابل توجهی برای هر کسی که یک کمپین تامین مالی جمعی را اجرا می کند، ایجاد یک انجمن در مورد محصول شما بسیار مهم است

«در نهایت، ارتباط واضح و ثابت حیاتی است. وقتی در سال ۲۰۱۵ وب‌سایت خود را راه‌اندازی کردیم، مطمئن شدیم که نام تجاری، پیام‌ها و تصاویر ما همگی منسجم و جذاب هستند. این ثبات باعث ایجاد اعتماد با مشتریان ما شد. برای کمپین تامین مالی جمعی، این به معنای داشتن طرح کلی پروژه واضح، به‌روزرسانی‌های منظم و تصاویر حرفه‌ای است. به حامیان خود نشان دهید که برنامه محکمی دارید و توانایی اجرای وعده های خود را دارید.”

2. ساهیل کاکار، مدیر عامل RankWatch، می‌گوید، “جوایز ملموس ارائه دهید و با اشتیاق بفروشید.”

“زمانی که RankWatch را راه اندازی کردیم، پلتفرمی که برای ارتقای استراتژی های سئو طراحی شده بود، تامین مالی جمعی برای تامین مالی اولیه ما بسیار مهم بود. محصول ما، ابزاری نوآورانه برای نظارت و تنظیمات در زمان واقعی سئو، به خوبی در میان علاقه مندان به فناوری و متخصصان بازاریابی طنین انداز شد. ما به شدت بر ارتباطات شفاف و به روز رسانی های منظم در مورد فرآیند توسعه تمرکز کردیم که به ایجاد اعتماد و حفظ علاقه کمک کرد.

“موثرترین استراتژی، ارائه پاداش‌های ملموس و همسو با استفاده آینده محصولمان بود، مانند دسترسی زودهنگام و اشتراک‌های با تخفیف. محصول یا خدمات.

“علاوه بر این، از هر کانال ممکن برای به اشتراک گذاشتن داستان خود به طور پرشور و واقعی استفاده کنید. درگیر کردن حامیان بالقوه از نظر احساسی می تواند موفقیت کمپین شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. پیام کمپین خود را واضح، مختصر و قانع کننده نگه دارید تا در طول سفر سرمایه گذاری جمعی خود، شتاب و علاقه خود را حفظ کنید.”

3. آدام گارسیا، بنیانگذار The Stock Dork، می‌گوید، “داستان‌های موفقیت شخصی را برجسته کنید.”

“اجرای یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی موفق ارزش داستان‌گویی را به من آموخت. محصول ما، یک برنامه بودجه‌بندی هوشمند، با حامیان طنین‌انداز شد، زیرا ما داستان‌های موفقیت شخصی را برجسته کردیم و مزایای ملموس را نشان دادیم.

«برای دیگرانی که سرمایه‌گذاری جمعی را جرأت می‌کنند، بر ایجاد ارتباط واقعی با مخاطبان خود و ارائه دلایل واضح و قانع‌کننده برای اهمیت محصولتان تمرکز کنید. اصالت و یک روایت خوب می تواند تفاوت را ایجاد کند.»

4. آلاری آهو، مدیر عامل Toggl، می گوید، “جامعه بسازید و اعتماد را تقویت کنید.”

“داستان پردازی معتبر نقش مهمی در موفقیت جمع آوری جمعیت ما داشت. ما روایتی قانع کننده پیرامون این مسئله ساختیم که محصول ما با هدف حل ، برجسته کردن مبارزات و آرزوهای زندگی واقعی مخاطبان هدف ما. با اتصال عاطفی با پشتیبانان و به اشتراک گذاری سفر ما به طور شفاف ، ما احساس جامعه و اعتماد را پرورش دادیم و هواداران را به جلوه دادن به پشت مبارزات انتخاباتی خود انگیزه دادیم و این کلمه را به شبکه های آنها گسترش دادیم.

“محصول ما برنامه Toggl بود ، یک ابزار مدیریت پروژه بصری که برای ساده سازی همکاری و افزایش بهره وری برای تیم ها در هر اندازه طراحی شده است. با عملکرد بصری کشیدن و رها کردن و جدول زمانی قابل تنظیم ، برنامه Toggl کاربران را قادر می سازد تا برنامه ریزی ، پیگیری و و و برنامه ریزی کنند. مدیریت پروژه ها با سهولت ، به تیم ها اجازه می دهد تا سازمان یافته و بر رسیدن به اهداف خود متمرکز شوند.

“قبل از راه اندازی کمپین خود ، ایجاد یک جامعه در اطراف محصول خود را در اولویت قرار دهید. با پشتیبانان بالقوه در اوایل از طریق رسانه های اجتماعی ، انجمن ها و رویدادها ، درخواست بازخورد و درگیر کردن آنها در فرآیند توسعه محصول درگیر شوید. با پرورش یک پیروی وفادار و ایجاد اعتبار در داخل طاقچه خود ، مخاطب آماده ای خواهید داشت که مشتاقانه از کمپین سرمایه گذاری خود در هنگام فرا رسیدن زمان پشتیبانی می کنند.

“علاوه بر این ، قدرت اصالت و شفافیت را دست کم نگیرید. در مورد چالش ها و خطرات مربوط به بازاریابی محصول خود صادق باشید و تعهد خود را برای ارائه ارزش به پشتیبانان نشان دهید. با تقویت اعتماد و اعتبار ، نه تنها پشتیبان بیشتری را جذب خواهید کرد بلکه روابط طولانی مدت ایجاد می کنید که فراتر از کمپین است. ”

5. yoyao hsueh ، بنیانگذار نقشه های موضعی می گوید ،” وزوز قبل از راه اندازی ایجاد کنید و بصری را درگیر کنید. ”

“اجرای یک کمپین جمع آوری جمعیت برای یک ابزار پیشرفته نقشه برداری توپوگرافی ، موفقیت ناشی از ایجاد یک روایت قانع کننده و جذاب است. ایجاد هیجان از طریق لیست ایمیل قبل از راه اندازی و وزوز رسانه های اجتماعی بسیار مهم بود.

“نکته من: با مخاطبان خود از نظر عاطفی ارتباط برقرار کنید ، مشکلی را که محصول شما حل می کند به آنها نشان دهید و شفافیت را در طول کمپین حفظ کنید. اصالت باعث ایجاد اعتماد و پشتیبانی درایو می شود. ”

6. niclas schlopsna ، مدیرعامل spectup می گوید ،” یک روایت محصول قانع کننده را تهیه کنید. ”

“یک داستان موفقیت آمیز به یاد ماندنی از کار ما از کار ما در Spectup شامل کمک به مشتری ، اما ، یک کوله پشتی مسافرتی منحصر به فرد و دوستدار محیط زیست را راه اندازی کرد. محصول Emma به دلیل مواد پایدار و ویژگی های طراحی نوآورانه متناسب با مسافران مدرن از بین رفت. نکته اصلی کمپین موفق وی ترکیبی از برنامه ریزی دقیق ، قصه گویی قانع کننده و تعامل جامعه بود.

“ما با کمک به Emma به روایتی فریبنده کمک کردیم که نه تنها ویژگی های کوله پشتی را برجسته می کرد ، بلکه داستان پشت آفرینش آن و تأثیر زیست محیطی آن را برای پرداختن به آن نشان می داد. این روایت در اتصال عاطفی با پشتیبانان بالقوه بسیار مهم بود. تصاویر با کیفیت و یک فیلم حرفه ای بیشتر ویژگی ها و تطبیق پذیری منحصر به فرد کوله پشتی را نشان می دهد ، و آن را از نظر بصری جذاب می کند.

“یکی دیگر از عناصر مهم دیگر در حال ایجاد یک جامعه قبل از راه اندازی بود. اما با پشتیبانان بالقوه از طریق رسانه های اجتماعی درگیر شد ، به اشتراک گذاشتن زیرک های دزدکی و جمع آوری بازخورد. این نه تنها باعث ایجاد وزوز شد بلکه باعث ایجاد حس مالکیت در بین هواداران اولیه شد. به صورت زنده ، این پیروان درگیر آماده مشارکت و گسترش کلمه بودند.

“نکات خاص برای دیگران که به دنبال اجرای کمپین های موفقیت آمیز در زمینه جمع آوری هستند ، شامل شروع یک داستان قوی و قابل اعتماد است. سرمایه گذاری در تصاویر حرفه ای ؛ و قبل از راه اندازی کمپین ، به طور فعال با مخاطبان هدف خود درگیر شوید. تعیین اهداف بودجه واقع بینانه و ارائه پاداش های جذاب و معنی دار نیز می تواند جذابیت کمپین شما را به طور قابل توجهی تقویت کند. ”
در نهایت ، جمع آوری جمعیت گزینه ای مناسب برای بسیاری از کارآفرینان است که به دنبال جمع آوری سرمایه هستند. این یک گزینه نسبتاً در دسترس و مؤثر برای چندین مشاغل است که ممکن است دارای برجستگی یا منابع لازم برای به دست آوردن سرمایه گذاری به طور معمول نباشد.

که گفت ، ضربه زدن به اهداف جمع آوری کمک های مالی از طریق شلوغی برخی از گلوله های جادویی نیست – بنابراین اگر تصمیم دارید یکی از این سیستم عامل ها را به کار بگیرید ، حتماً اهداف عملی را تعیین کنید ، خدمات مورد نظر خود را کاملاً درک کنید و برای پرورش آن کار کنید وزوز شما باید موفق شوید.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ژوئن 2019 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

Apply for a job, keep track of important information, and prepare for an  interview with the help of this free job seekers kit.

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا