فروش مبتنی بر نتیجه: یک مرور کلی + نکات عملی

فروش مبتنی بر نتیجه: یک مرور کلی + نکات عملی

برای دهه‌ها، فروش ویژگی‌ها و مزایای محصول بسیار رایج بوده است. فروش مبتنی بر نتیجه، اگرچه موثرتر است، اما همیشه کنار گذاشته شده است. اما این به سرعت در حال تغییر است.

با ظهور برندها و محصولات جدید، رقابت شدیدتر می شود. حفظ مشتری به دلیل گسترش محصولات مشابه چالش برانگیزتر شده است. بنابراین، اگر می‌خواهید سهم بازار خود را بهبود بخشید، باید تاکتیک‌های جذب مشتری خود را افزایش دهید.

در سال‌هایی که وبلاگ فروش HubSpot را ویرایش می‌کردم، دیدم که بهترین راه برای فروش یک محصول این است که با نشان دادن مشتریان بالقوه به آنها کمک کنید تا به اهدافشان برسند. در این راهنما، من مزایای فروش مبتنی بر نتیجه را توضیح خواهم داد و به شما نشان خواهم داد که چگونه شروع کنید.

فهرست محتوا

فروش مبتنی بر نتیجه چیست؟

فروش مبتنی بر نتیجه یک استراتژی فروش اول مشتری است که ارزش یک پیشنهاد را با ارائه نتیجه مطلوبی که می تواند به مشتری در دستیابی به آن کمک کند، منتقل می کند. به جای تمرکز بر ویژگی ها و مزایای یک محصول، فروش مبتنی بر نتیجه، نتیجه مطلوب خریدار را برجسته می کند.

احتمالاً از خود می‌پرسید که نتیجه چیست و چه تفاوتی با یک مزیت دارد. یک نتیجه، منفعت بلندمدتی است که مشتری می تواند انتظار داشته باشد که در نتیجه مزایای فوری محصول شما از آن لذت ببرد.

در ادامه نمونه‌هایی از فروش نتیجه را ارائه خواهم داد. اما ابتدا، بیایید نحوه عملکرد آن را بررسی کنیم.

چگونه فروش مبتنی بر نتیجه کار می کند

مردم راه حل می خواهند. به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که می توانید به آنها کمک کنید تا به اهداف خود برسند و مشتری جدیدی به دست آورده اید.

هنگامی که تیم ها مخاطبین هدف را شناسایی کنند، اجرای فروش مبتنی بر نتیجه بسیار آسان تر می شود. به همین دلیل است که من توصیه می کنم اطلاعات زیر را در مورد مشتریان بالقوه خود به دست آورید:

  • اهداف تجاری آنها. آنها در تلاش برای رسیدن به چه چیزی هستند؟ چشم انداز آنها چیست؟
  • چالش‌های موجود آنها. آیا نکات دردناکی وجود دارد که باید به آنها توجه کنند؟ آیا آنها در حال حاضر با موانعی روبرو هستند؟
  • شاخص‌های کلیدی عملکرد شاخص های کلیدی عملکرد). آنها از چه معیارهایی برای سنجش موفقیت استفاده می کنند؟

    وقتی این جزئیات کلیدی را دارید، می‌توانید پیشنهاد خود را به عنوان راه‌حلی قرار دهید که به مشتریان شما کمک می‌کند به نتایج دلخواه خود دست یابند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که فقط از طریق تحقیق عمیق می‌توانید در مورد مشتریان بالقوه خود اطلاعات کسب کنید.

    با استفاده از اطلاعاتی که از مرحله تحقیق به دست می آورید، می توانید ارائه ای ایجاد کنید که نشان می دهد چگونه پیشنهادات شما می تواند به مشتری بالقوه کمک کند. اگر پیشنهاد شما را بپذیرند، محصول یا خدمات شما به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف ارائه می شود.

    مزایای فروش مبتنی بر نتیجه

    من مزایای عمده‌ای را گردآوری کرده‌ام که می‌توانید هنگام اولویت‌بندی نیازهای مشتریان خود با اتخاذ رویکرد فروش مبتنی بر نتیجه از آن بهره ببرید.

    1. بهبود رضایت مشتری

    فروش نتیجه با تحقیق آغاز می شود. به این دلیل است که شما باید در مورد نقاط درد، چالش ها و اهداف مشتریان خود بیاموزید.

    در حالی که چندین راه وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن این جزئیات از آنها استفاده کنید، من پلتفرم های رسانه های اجتماعی و انجمن های آنلاین را توصیه می کنم زیرا به شما امکان می دهند با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و اطلاعات بیشتری در مورد آنها به دست آورید. هرچه بیشتر در مورد آنها بدانید، رضایت آنها آسان تر خواهد بود.

    2. پتانسیل فروش بالاتر

    کارشناسانی که طی سال‌ها با آنها صحبت کرده‌ام، به پیوند بین فروش مبتنی بر نتیجه و افزایش فروش اشاره می‌کنند. اگر از برندی راضی باشم، قطعاً محصولات دیگر آن را عرضه می‌کنم – تا زمانی که چیزهایی باشند که من به آن نیاز دارم. اکثر مشتریان مانند من هستند – ما به مارک هایی که واقعا ارائه می دهند وفادار هستیم.

    این برای شما چه معنایی دارد؟ پتانسیل پرفروش بالاتر. اگر به نتیجه نرسید، می‌توانید فروش متقابل محصولات مرتبط به مشتریان شما هر دو تکنیک با ایجاد درآمد بیشتر از مشتریان فعلی، سودآوری را افزایش می‌دهند و هزینه های جذب مشتری.

    هر چند هنگام فروش متقابل مراقب باشید. اگر مشتریان احساس کنند که شما فقط پول بیشتری می خواهید، احتمالاً اعتمادشان را از دست خواهند داد. به آنها نشان دهید که واقعاً می خواهید مشکلات آنها را حل کنید.

    پیشنهاد می‌کنم آنها را با تخفیف برنده شوید. جالب اینجاست که ما از 1477 متخصص فروش نظرسنجی کردیم و 34٪ از آنها موافق بودند که قیمت گذاری با تخفیف موثرترین راه برای فروش متقابل مشتریان است.

    3. روابط بلندمدت پایدار

    جادوی واقعی فروش مبتنی بر نتیجه در به دست آوردن یک درک عمیق از نیازهای مشتری شماست. هنگامی که نقاط درد آنها را شناسایی کردید، ایجاد یک راه حل موثر به یک نسیم تبدیل می شود. این رویکرد فروش باعث تقویت روابط بلندمدت با مشتری و ایجاد اعتماد می شود.

    تراست پادشاه بازی ایجاد رابطه است. از کارشناسانی که من با آنها کار می کنم، بسیاری می گویند که مشتریان آنچه را که می فروختند خریده اند زیرا نمایندگان اعتماد خود را با درک نکات دردناک مشتری به دست آورده اند. بنابراین، هنگامی که اعتماد ایجاد کردید، مشتریان می خواهند با شما بچسبند.

    4. افزایش ارزش درک شده از کسب و کار شما

    شما احتمالاً در این مرحله گیر افتاده اید – غوطه ور شدن کامل در کسب و کار مشتری بسیار مهم است. می تواند به شما کمک کند ارزش درک شده خود را بهبود بخشید.

    چطور میپرسی؟ مشتریان از یک چیز انتظار دارند – کمک به آنها برای رسیدن به اهدافشان. این می‌تواند به معنای ساده‌سازی فرآیندهای فروش، حذف چالش‌های موجود یا معرفی روش‌های جدید باشد.

    برای تعیین اینکه کدام گزینه بهترین است، مطمئن شوید که نبض محکمی برای اهداف مشتریان من دارید. این به تکرارها اجازه می دهد تا برای ورود، کشف مسائل و رفع مشکلات شهرت قوی ایجاد کنند. با انجام این کار، بازار چاره ای جز احترام به برند شما ندارد.

    وقتی این استراتژی نتیجه داد، بازار شرکت شما را به عنوان یک تجارت با کیفیت بالا درک می کند. حتی بهتر هم می‌شود — می‌توانید در حین رشد نمونه کارها، هزینه بیشتری برای پیشنهادات خود دریافت کنید.

    5. کشف فرصت های تجاری جدید

    یک مزیت غیرمنتظره فروش نتیجه، شناسایی فرصت های تجاری جدید است. شما می توانید در مورد این فرصت ها بیشتر تحقیق کنید و آنها را به محصولات پایدار تبدیل کنید که ارائه های آینده شما و همچنین برند شما را تقویت می کند. استفاده از این راه های رشد باعث افزایش درآمد و تقویت موقعیت شما به عنوان یک رهبر بازار می شود.

    چگونه فروش برآیند انجام دهیم

    اگر آماده اجرای فروش مبتنی بر نتیجه هستید، مراحل زیر به شما و تیم فروشتان کمک می‌کند تا استراتژی خود را اصلاح کنید.

    1. نمایه مشتری و شخصیت خریدار ایده آل خود را ایجاد کنید.

    24% از متخصصان فروش که مورد بررسی قرار گرفتیم گفتند که ارائه مشتریان بالقوه با بسیار بالا است. تجربه شخصی بیشترین رشد را برای شرکت های آنها ایجاد می کند.

    برای شخصی سازی تجربه مشتری، باید صنعت و خریدار ایده آل خود را کاملاً بشناسید. هر زمان که بخواهم درک سطح بالایی از هر صنعتی به دست بیاورم، همیشه با ایجاد یک نمایه مشتری ایده آل (ICP) و یک شخصیت خریدار.

    اگرچه این اصطلاحات ممکن است در نگاه اول مترادف به نظر برسند، اما یکسان نیستند. یک نمایه مشتری ایده آل ویژگی های کلیدی یک شرکت را توصیف می کند که به بهترین وجه با راه حل هایی که ارائه می دهم مطابقت دارد. بنابراین، ICP من می تواند شامل جزئیات مربوط به اندازه شرکت، درآمد سالانه و صنعت باشد. از سوی دیگر، شخصیت خریدار نیازها، چالش‌ها و اهداف خاص مشتری احتمالی من را توصیف می‌کند.

    بینشی که از تعریف یک مشتری ایده آل به دست می آورید به شما کمک می کند تماس فروش خود را شخصی کنید. شخصی سازی، به نوبه خود، تصمیم گیرندگان را به نفع شما سوق می دهد.

    2. نیازهای مشتری بالقوه و نتایج مورد نظر خود را درک کنید.

    برای ایجاد یک ارائه فروش قانع‌کننده، نیازهای مشتری بالقوه خود را شناسایی کنید و راه‌حل‌هایی پیشنهاد کنید که نتیجه مطلوبی را ارائه دهد.

    به عنوان مثال، اگر متوجه شدم که رشد مشتری بالقوه من راکد شده است، ارائه خود را حول این مشکل می‌سازم. ابتدا علت رکود را شناسایی می کنم و سپس راه حلی ارائه می کنم که رشد را تسریع می کند. اما من نمی توانم بدون انجام تحقیقاتم به هیچ یک از اینها برسم.

    در نظرسنجی ما متوجه شدیم که 25٪ از کارشناسان فروش معتقدند که تحقیق در مورد مشتریان احتمالی قبل از ملاقات با آنها غیرقابل مذاکره است. این یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مشتری است که باعث می‌شود جلسه به آرامی پیش برود.

    تحقیق عمیق همچنین به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید چه چیزی موفقیت مشتری به نظر می رسد و معیارهایی که برای اندازه گیری آن استفاده می کنند. در حالی که معیارهای موفقیت می‌تواند در صنایع مختلف متفاوت باشد، تیم‌ها معمولاً با اطلاعات اولیه مانند اهداف، چالش‌ها و شاخص‌های کلیدی عملکرد شروع می‌کنند، زیرا این اطلاعات سازمان‌ها را کاهش می‌دهند. بنابراین، می‌توانید از آنجا شروع کنید و به مرور زمان استراتژی‌های خود را اصلاح کنید.

    Bonnie Ruan، مدیر ارشد محصول در Beska Mold، یک تولید کننده ماشینکاری CNC، تاکتیک مشابهی را توصیه می کند: “درک اهداف استراتژیک مشتری و نحوه سنجش موفقیت آنها بسیار مهم است. در Beska Mold، ما اغلب از ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل SWOT استفاده می‌کنیم تا بهتر بفهمیم که چگونه راه‌حل‌های ما می‌توانند با اهداف مشتری بالقوه هماهنگ شوند و آن‌ها را هدایت کنیم.»

    نکته حرفه ای: هر نقش در یک شرکت نیازها و اولویت های منحصر به فردی دارد. دریابید که چه چیزی برای افراد در این نقش ها مهم است. این به شما کمک می کند روایتی جذاب بسازید و فروش داشته باشید.

    3. به وضوح توضیح دهید که چگونه راه حل شما با نیازهای مشتری مطابقت دارد.

    ارائه هم‌ترازی می‌تواند به شما کمک کند معاملات بیشتری را ببندید. اما این فقط یک پیش بینی نیست. در واقع، 25٪ از متخصصان فروش که مورد بررسی قرار گرفتیم معتقدند که فروش نتایج به مشتریان بالقوه موثرتر از فروش محصولات به آنها است.

    بنابراین، پس از شناسایی چالش‌های مشتری بالقوه و نتایج مطلوب کسب‌وکار، باید راهی برای همسو کردن این چالش‌ها با پیشنهادات خود بیابید. هر زمان که تیم ها این مرحله را به درستی اجرا کنند، معاملات را سریعتر می بندند.

    نکته حرفه ای: شفافیت کلیدی است. اگر مشتری احتمالی شما مشکلی دارد که نمی توانید آن را حل کنید، محدودیت های خود را بپذیرید. و اگر قصد دارید کاری در آینده در مورد آن انجام دهید، به آنها اطلاع دهید. اما هر کاری که انجام می دهید، بیش از حد قول ندهید.

    به عنوان مثال، اگر من یک ابزار بازاریابی ایمیلی را برای آژانسی ارائه کنم که می خواهد مشترکین خاصی را بر اساس رفتار وب سایت آنها هدف قرار دهد، اما نرم افزار من برای آن ساخته نشده است، تا حد امکان شفاف خواهم بود. من قول نمی دهم آن سطح از تقسیم بندی شخصی را فقط برای فروش ارائه کنم.

    تنظیم انتظارات غیرواقعی می‌تواند به سرعت سرمایه‌گذاری شما در مشتری را با از بین بردن اعتماد خنثی کند. در واقع، ری پیرس، بنیانگذار و مدیر عامل زیپی کش برای اتومبیل ها، دارای داستان هشدار دهنده در این مورد:

    «ما یاد گرفتیم که با برنامه ریزی و اجرای دقیق، کم وعده و بیش از حد عمل کنیم. هدف بلندپروازانه مشتری اولیه ارزش انتظارات معقول و ارتباطات باز را به ما آموخت. اکنون، ما با هم کار می‌کنیم تا انتظارات را هماهنگ کنیم و دستاوردها را در مسیر آینده مورد نظرشان جشن بگیریم.»

    4. اطلاعات پشتیبانی را برای طرح خود ارائه دهید.

    هنگامی که برای برقراری تماس فروش خود آماده می شوید، به یاد داشته باشید که مشتریان احتمالی شما باهوش هستند. آن‌ها موقعیت‌هایی را که انجام می‌دهند حفظ می‌کنند، زیرا در کارشان خوب هستند. بنابراین، می توانید اعتماد کنید که آنها ادعاهای شما را دوباره بررسی می کنند و توپ های منحنی را در ارائه شما پرتاب می کنند.

    خبر خوب این است که اگر به خوبی آماده باشید، هیچ نگرانی در مورد آن ندارید. با این حال، همانطور که آماده می‌شوید، بدانید که اطلاعات با کیفیت، کلید یک استراتژی فروش خوب مبتنی بر نتیجه است.

    من سخنرانی‌هایم را با اذعان به عمق موقعیت مشتری شروع می‌کنم. این باعث می شود احساس کنند شنیده می شوند. به علاوه، می‌توانم توجه خود را به جزئیات نشان دهم.

    در مرحله بعد، با ارائه جزئیات دقیق پیشنهادم و نحوه حل مشکلاتی که شناسایی کردم، بانکی از منابع را حفظ می کنم. من همیشه ادعاها را با نتایج سخت از آزمایش‌های واقعی اثبات می‌کنم تا شک و تردید را کاهش دهم.

    توصیه ها و مطالعات موردی طلا هستند. بنابراین، اگر تعدادی از مشتریان قبلی داشته باشم، این فرصت خوبی است تا آنها را به رخ بکشم. آن‌ها به مشتریان بالقوه ثابت می‌کنند که راه‌حل‌های من کارساز هستند، زیرا در جاهای دیگر تفاوت ایجاد کرده‌اند.

    نکته حرفه‌ای: اگر وب‌سایتی دارید، تمام اطلاعات مهم را در مورد پیشنهادات خود ادغام کنید و آنها را سازماندهی کنید تا مشتریان احتمالی در صورت نیاز به ورود به این موضوع، از آنها مطلع شوند. اگر هنوز قصد ایجاد آن را ندارید، من ابزارهای مبتدی مانند WordPress و Wix.

    هر زمان که در محصول خود تغییراتی ایجاد می کنید، اطلاعات وب سایت خود را نیز به روز کنید. به این ترتیب، شما همیشه یک پایه برای ارائه های آینده خواهید داشت.

    5. راه حل مبتنی بر نتیجه خود را ارائه دهید.

    شما به طور گسترده آماده شده اید تا ذهن مشتری احتمالی خود را منفجر کنید. شما یک پیشنهاد قاتل، هزاران یافته تحقیقاتی، و یک ارائه جذاب دارید. اکنون، زمان آن است که مورد خود را مطرح کنید.

    از همه ادعاهای خود با داده از منابع معتبر پشتیبانی کنید، اما نکات خود را مختصر نگه دارید. در طول سال‌ها، آموختم که این‌ها نشان می‌دهند که من تکالیفم را انجام داده‌ام و به وقت آنها احترام می‌گذارم. همچنین یاد گرفتم که شخصی کردن پیام‌هایم برای همسویی با دیدگاه مشتری به آنها کمک می‌کند تا ببینند پیشنهادات من چگونه با نتایج مورد نظرشان ارتباط دارد.

    این مرحله همچنین فرصتی عالی برای نمایش نمایش‌های محصول است. اما ابتدا، من با تیم توسعه محصول خود برای سفارشی کردن محصول کار می کنم. از طریق سفارشی‌سازی، می‌توانیم ناکارآمدی‌ها و چالش‌هایی را که در حال حاضر بر عملکرد مشتریان احتمالی تأثیر می‌گذارند، رسیدگی کنیم، که محصول ما را برای آنها مناسب می‌کند.

    در نهایت، همیشه باید هنگام ارائه پیشنهاد، بودجه مشتری احتمالی خود را در نظر بگیرید. شما نمی خواهید تلاش های خود را با ذکر قیمتی که مشتری بالقوه نمی تواند از عهده آن برآید، خراب کنید؟

    همه ما امیدواریم که ارائه های ما به آرامی جریان داشته باشند. اما گاهی اوقات، مشتریان احتمالی به برخی از ایده های ما اعتراض می کنند. مخالفت‌ها می‌توانند شما را ناامید کنند، به‌ویژه اگر قلب و روح خود را در پروژه ریخته باشید.

    یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که تا 13 درصد از متخصصان فروش با آن مواجه هستند، مشکل در رسیدگی به اعتراضات مشتریان احتمالی است. اما لازم نیست اینطور باشد.

    جاکوب کالو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت پراکسی‌های زنده، این را در مورد رسیدگی به اعتراضات می‌گویند: «بیشتر اوقات، اعتراض‌ها به دلیل فقدان اطلاعات یا ترس از اجرا و اثرات آن برانگیخته می شوند. پرداختن مستقیم به این نگرانی‌ها با استفاده از توضیحات مفصل، داده‌های اضافی، یا نمونه‌هایی از موقعیت‌های مشابه گذشته، به رفع تردیدها کمک می‌کند.

    نمونه هایی از فروش نتیجه

    مثال‌های زیر نشان می‌دهند که چگونه می‌توانم از یک رویکرد مبتنی بر نتیجه برای فروش محصولات مختلف در سناریوهای مختلف استفاده کنم.

    1. خدمات بازاریابی محتوا

    فقط یک جستجوی سریع در Google طول کشید تا متوجه شدم که اکثر آژانس‌های بازاریابی محتوا پیشنهادات خود را با برجسته کردن ویژگی‌ها ارائه می‌کنند. این دانش عمومی است که چنین آژانس‌هایی خدمات جستجوی کلمات کلیدی، سئوی خارج از صفحه و خدمات بک‌لینک را ارائه می‌دهند.

    برای از بین بردن درهم‌تنیدگی، اهداف تجاری خاصی را که می‌توانم به مشتری بالقوه در دستیابی به آن کمک کنم، آشکار می‌کنم. در اینجا یک پاراگراف است که ممکن است در طرح خود لحاظ کنم:

    «با استراتژی‌های بازاریابی محتوای سفارشی‌سازی‌شده ما، دید وب‌سایت خود را در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی افزایش می‌دهید، جایی که مخاطبان شما احتمالاً شما را پیدا می‌کنند. این قرار گرفتن، ترافیک ارگانیک را به وب سایت شما هدایت می کند و سرنخ های با کیفیت بالا را جذب می کند.»

    2. بستر یادگیری الکترونیکی

    یک پلت فرم آموزش الکترونیکی عالی با در نظر گرفتن قابلیت استفاده و راحتی ساخته شده است. بنابراین، من با گفتن اینکه برنامه چقدر کاربرپسند است، به مشتریان بالقوه خود خسته نمی‌شوم. در عوض، در مورد اینکه چگونه پلتفرم می تواند به آنها در ارتقاء مهارت تیمشان کمک کند صحبت خواهم کرد.

    طرح من می تواند شامل پاراگراف مانند این باشد:

    «بنابراین، اگر در پلتفرم آموزش الکترونیکی ما سرمایه گذاری کنید، آینده چگونه خواهد بود؟ خوب، در یک مقطعی در دوازده ماه آینده – یک جدول زمانی که من خوشحال می‌شوم در مورد آن بیشتر صحبت کنم – نیروی کار شما به مهارت‌های پیشرفته‌ای در نوشتن نسخه‌نویسی مجهز می‌شود و در هزینه‌های استخدام و آموزش کارمندان جدید صرفه‌جویی می‌کند.»

    3. نرم افزار مدیریت خدمات مشتری

    در این سناریو، یک نماینده فروش سنتی ویژگی‌های چشمگیر محصول مانند سیستم فروش بلیط، ابزارهای گزارش‌دهی، مقیاس‌پذیری، یکپارچه‌سازی و سطوح اشتراک را نشان می‌دهد. با این حال، رویکرد مبتنی بر نتیجه من حول نتایج واقعی است که مشتری می‌خواهد به دست آورد.

    در اینجا پیش‌نمایش چیزی است که من در طرح خود قرار می‌دهم:

    «نرم‌افزار مدیریت خدمات مشتری ما به شما کمک می‌کند تا مشکلات را سه برابر سریع‌تر از روش‌های دستی حل کنید، که منجر به افزایش ۲۵ درصدی در رضایت مشتری و افزایش متناظر در بازخورد مثبت می‌شود. من می‌توانم به شما به داستان‌های موفقیت شرکت‌های تجارت الکترونیک مانند شما اشاره کنم که به نتایج مشابهی دست یافته‌اند.”

    توجه کنید که چگونه این مثال را با ارقام تزیین کردم؟ این به مخاطبان من دلیل بیشتری برای اعتماد به من می دهد. اگرچه تعیین کمیت ارزش کسب و کارتان عالی است، فقط در صورتی باید از این روش استفاده کنید که بتوانید از ادعاهای خود با نتایج واقعی پشتیبان بگیرید.

    فروش نتیجه برای شما کارساز باشد

    فروش مبتنی بر نتیجه می‌تواند به شما کمک کند معاملات بیشتری ببندید، نرخ ریزش را کاهش دهید و ارزش طول عمر مشتری را افزایش دهید. همانطور که با مشتریان بیشتری تعامل می کنید و روش های مختلف استفاده آنها از محصولات شما را کشف می کنید، می توانید استراتژی خود را اصلاح کنید و ارزش بیشتری ارائه دهید.

    با استفاده از مراحلی که در این راهنما بیان کرده‌ام، می‌توانید استراتژی فروش مبتنی بر نتیجه خود را ایجاد کنید که نتایج قابل اندازه‌گیری ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند به اهداف فروش خود برسید.

    یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آگوست 2020 منتشر شده است و برای جامعیت به روز شده است.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل