کسب و کار

15 کلمه ای که هرگز نباید در موضوع ایمیل فروش استفاده کنید

15 کلمه ای که هرگز نباید در موضوع ایمیل فروش استفاده کنید

اگر چشم ها دروازه ورود به روح هستند، خط موضوع دروازه ورود به ایمیل است. هر چیزی که یک مشتری بالقوه باید در مورد ایمیل بداند در شش تا هشت کلمه ای است که در صندوق ورودی خود می بیند: آیا به نظر شما انسان است؟ آیا بینش جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ به نظر می رسد می توانید به طور بالقوه کمک کنید؟

words-dont-use-email-subject-line-compressor-741942-edited.jpg

مشتریان بالقوه در لحظه ای که یک موضوع را می خوانند، در مورد پاسخ به آن سؤالات فرضیاتی خواهند داشت. اگر کلمات خود را اشتباه انتخاب کنید، ایمیل های شما هرگز باز نمی شوند. مهم نیست که بینش شما چقدر خوب است یا GIF که قرار داده اید چقدر زیبا است — اگر موضوع شما بد است، ممکن است یک ایمیل خالی ارسال کرده باشید.

وقتی فقط شش یا هشت کلمه برای جلب توجه مشتری دارید، هر کدام باید حساب شوند. وقتی کلماتی که انتخاب می‌کنید قانع‌کننده یا جالب نباشند به اندازه کافی بد است. وقتی خط موضوع شما از کلمه یا عبارتی استفاده می کند که زنگ هشدار ناخودآگاه را به صدا در می آورد، حتی بدتر است. از کلمات زیر اجتناب کنید، مگر اینکه بخواهید مشتریان احتمالی شما پیام های شما را مستقیماً به سطل زباله بفرستند.

15 کلمه برای اجتناب از استفاده در خطوط موضوع ایمیل فروش

1) “15 دقیقه”

با قضاوت بر اساس تمام ایمیل‌های سرد در صندوق ورودی من که 15 دقیقه درخواست می‌کنند، فروشندگان فکر می‌کنند که این یک گنجاندن عالی است. اما درخواست وقت مشتری احتمالی قبل از اینکه حتی خود را معرفی کنید یک حرکت تازه کار است و خریداران به خوبی به درخواست ملاقات بدون ارزش پاسخ نمی دهند.

2) نام شرکت شما

چگونه می دانید که خریدار شما حتی در مورد شما شنیده است؟ قرار دادن نام شرکت خود در عنوان یک اتلاف فضا است و همچنین تقویت می کند که این یک ایمیل فروش است. مشتری را در اولویت قرار دهید.

یک استثنا در اینجا وجود دارد؟ وقتی در حال پیگیری یک سرنخ ورودی هستید که به تازگی تبدیل شده است و برند شما را در اولویت قرار داده است.

3) “سلام، [نام مشتری]”

این عبارت ممکن است در سال 2000 بدیع باشد، اما سال 2017 است و همه چیز تغییر کرده است. دسترسی سفارشی‌شده دیگر به معنای حذف نشانه‌های شخصی‌سازی و کپی کردن یک خط موضوع عمومی نیست. اگر می‌خواهید شخصی‌سازی کنید، زبان را بر اساس صنعت یا نقش خریدار خود تغییر دهید.

4) “تماس سریع؟”

این از همان اصل شماره 1 پیروی می کند. در اینجا چیزی است که یک خریدار با دیدن این موضوع می بیند: فروشنده ای که هرگز ندیده یا چیزی درباره درخواست ملاقات نشنیده است. هیچ راهی سریع‌تر برای تثبیت خود به عنوان یک فروشنده اجباری دیگر وجود ندارد.

5) هر چیزی که غلط املایی داشته باشد

اشتباهات تایپی یک اشتباه تازه کار است که باعث می شود شما غیرحرفه ای و سازماندهی نشده به نظر برسید. خریداران صدها ایمیل و اولویت های دیگر توجه آنها را جلب می کنند. بهتر است باور کنید که آنها وقت خود را صرف خواندن ایمیلی از یک منبع ناشناس با غلط املایی نمی کنند.

6) “Re:”

این ترفند دیگری است که اخیراً مرسوم شده است. به نظر می رسد تصور این است که نوشتن “Re:” در خط موضوع یک ایمیل لمسی، خریداران را فریب می دهد تا فکر کنند قبلاً با هم مکاتبه کرده اند. حتی زمانی که این تاکتیک جواب داد، درک بعدی که این یک ایمیل فروش اولیه بود، احساسات بدی را بین خریداران و فروشندگان ایجاد می کند. و در حال حاضر، این تکنیک آنقدر فراگیر شده است که خریداران بلافاصله آن را مشاهده می کنند.

7) اصطلاحات مارک

مثل نام شرکت شما، یک اصطلاح مارک دار اتلاف فضا است و بر این فرض تکیه می کند که خریدار از قبل شما را می شناسد. از زبان خریدار برای بهترین حالت در ارتباط با آنها استفاده کنید.

8) “اتصال”

… اما “اتصال” را نگویید، زیرا این اصطلاح است — و به نظر می رسد –. در عوض، مستقیماً به اصل مطلب بروید — چرا وصل می‌شوید؟

9) “Outreach”

یک کلمه عامیانه دیگر، “توسعه” به طور خودکار روزهای ارسال نامه مستقیم، تماس های سرد فیزیکی و تلفنی را به ذهن متبادر می کند، و این آخرین چیزی است که می خواهید مشتریان بالقوه در هنگام دستیابی به فروش به آن فکر کنند. چیزی.

10) “پایه لمسی”

مثل “اتصال” و “ارتباط دادن”، لمس کردن پایه یک عبارت عمدتاً بی معنی است که به هیچ وجه کنجکاوی مشتری بالقوه را جلب نمی کند.

11) “خدمات”

شما ممکن است خدمات منحصربه‌فرد و ارزشمندی ارائه دهید، اما گنجاندن کلمه واقعی نقش شما را به‌عنوان صرفاً یک ارائه‌دهنده فوراً تبدیل به معامله می‌کند. در عوض خود را به عنوان یک مشاور قرار دهید.

12) “معمولا عالی”

مگر اینکه مرتباً با مشتری بالقوه صحبت می‌کنید و بسته قیمت پایان ماه برای ارائه آن‌ها دارید، از این عبارت اجتناب کنید. این موضوع قیمت را قبل از هر گونه مکالمه واقعی در ذهن شما قرار می دهد و باعث می شود که شما مانند ویترین فروشگاهی به نظر برسید که “همه چیز باید برود!” فروش.

13) “[FIRSTNAME]”

یادتان می‌آید که گفتم توکن‌های شخصی‌سازی کافی نیستند؟ اینطور نیست، اما بدتر از آن استفاده اشتباه از آنهاست. غلط املایی یک نشانه یا کشیدن در قسمت اشتباه نه تنها پیام را کمتر انسانی به نظر می‌رساند، بلکه باعث می‌شود شما درهم به نظر برسید.

14) “رایگان”

هیچ چیزی به اندازه «گفتار بازاریابی» مانند «رایگان»، «مشاوره»، «تبلیغ» و غیره پیام شما را شبیه یک ایمیل نمی‌کند. سعی کنید از زبان ساده و سرراست استفاده کنید (مثل اینکه در حال صحبت با یک همکار هستید) تا از حذف فوری جلوگیری کنید.

15) فوری

آیا واقعاً فوری است؟ مگر اینکه خانه خریدار در آتش باشد و آب بفروشید از این اصطلاح دوری کنید. نه تنها زمانی که گیرنده خود متوجه می شوند که برای “مذاکره در مورد اهداف تجاری خود” برای تماس تلفنی درخواست می کنید، خشم آنها را تحریک می کنید، بلکه توانایی استفاده از این عبارت را در زمانی که واقعاً به آن معنا می کنید (ساعت 6:40 بعد از ظهر است) را از دست خواهید داد. یک جمعه، تخفیف بزرگی که ارائه می‌دهید همان شب منقضی می‌شود، کارت اعتباری شرکتی آن‌ها انجام نمی‌شود، و باید قبل از امضای آخر هفته آنها را بگیرید.

عاری از این کلمات و عبارات خطوط موضوعی، تأثیر قابل توجهی بر نرخ باز و پاسخ شما خواهد داشت. بله، ایجاد یک موضوع عالی سخت است — اما ارزشش را دارد.

HubSpot CRM

New Call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا