کسب و کار

3 الگوی ایمیل بعدی من که 70% نرخ پاسخ را از مدیران Silicon Valley دریافت می کنند

3 الگوی ایمیل بعدی من که 70% نرخ پاسخ را از مدیران Silicon Valley دریافت می کنند

وقتی به مدیران پرمشغله یا افراد بسیار موفق ایمیل می‌زنیم، چگونه می‌توانیم پاسخی از آنها دریافت کنیم؟ بهتر از آن، چگونه می‌توانیم یک «بله» از آنها دریافت کنیم؟

successful-email-template-compressor

از تجربه من، دو عامل وجود دارد:

  1. استفاده از الگوهای ایمیل بعدی که پاسخ آنها ثابت شده است.
  2. استفاده از «نه به عنوان فرصتی برای ایجاد روابط بلندمدت.

وقتی اکثر مردم «نه» را می‌شنوند، فکر می‌کنند، «خوب، بد است … و سپس ادامه می‌دهند و دیگر هیچ‌وقت پیگیری نمی‌کنند. در واقع، این بدترین کاری است که می توانید انجام دهید.

از آنجایی که بر اساس تجربه‌ام، با پیگیری مداوم با افرادی که نه گفته‌اند، توانسته‌ام “نه” اولیه را به “بله” نهایی تبدیل کنم … بارها.

اما لازم است که الگوهای ایمیل پیگیری صحیح را داشته باشید و فلسفه ای را که بر ایجاد روابط بلندمدت تمرکز دارد، درک کنید.

اگر این را به درستی دریافت کنید، قول می‌دهم به احتمال زیاد نرخ پاسخگویی 70 درصدی را که من توانسته‌ام به دست بیاورم، دریافت کنید — و با انجام کمتر، بیشتر بفروشید.

در اینجا الگوهای ایمیل بعدی وجود دارد که به من کمک می کند “نه” را به “بله” تبدیل کنم:

Download Now: 25 Sales Email Templates [Free Access]

1-sales-email-template

این الگوها را به صورت رایگان دانلود کنید

مرحله 0: بررسی سیستم

برای اینکه سریعاً این موضوع را در چارچوب قرار دهم، با این مدیران تماس گرفتم تا در رویدادی به نام صحبت کنم. کنفرانس کشش در سانفرانسیسکو.

*به‌روزرسانی سردبیران: کنفرانس کشش امسال از 8 تا 9 اوت 2018 در ونکوور، بریتیش کلمبیا برگزار می‌شود.

در نتیجه این ایمیل‌های بعدی، چند نفر از افرادی که با آنها صحبت کردم، در اینجا آمده است:

image00-10.png

اولین ایمیلی که برای مردم ارسال می کنم این است:

اما اگر پاسخ ندهند، این دنباله ایمیل را ارسال می‌کنم که منجر به نرخ پاسخ ۷۰٪ می‌شود.

مرحله 1: ارسال اولین ایمیل بعدی

این اولین ایمیل بعدی است که ارسال می کنم:

در اینجا سه ​​گزینه (و اقداماتی که من انجام می دهم) پس از ارسال این ایمیل وجود دارد:

  • اگر آنها بگویند بله، من به سرعت به ایمیل آنها پاسخ خواهم داد (معمولاً در عرض پنج دقیقه) و سه زمان پیشنهادی که در دسترس هستم به آنها پیشنهاد می کنم.
  • اگر آنها بگویند نه، از تیم یا شبکه‌شان می‌پرسم که پیشنهاد می‌کنند با چه کسی ارتباط برقرار کنند.
  • اگر پاسخ ندهند، ایمیل بعدی را ارسال خواهم کرد.

مرحله 2: ایمیل بعدی را ارسال کنید

برای دومین ایمیل بعدی، اثبات اجتماعی بیشتری اضافه می کنم. آنها را در بلندگوهای جدیدی که اضافه شده‌اند به‌روزرسانی می‌کنم و تشویق می‌کنم که پاسخ دهند:

این بسیار شبیه به اولین ایمیل بعدی است، که این لحن معمولی و دوستانه را حفظ می کند … به طور مداوم اعتبار بیشتری را اضافه می کند.

در اینجا سه ​​گزینه (و اقداماتی که من انجام می دهم) پس از ارسال این ایمیل وجود دارد:

  • اگر آنها بگویند بله، من به سرعت به ایمیل آنها پاسخ خواهم داد (معمولاً در عرض پنج دقیقه) و سه زمان پیشنهادی که در دسترس هستم به آنها پیشنهاد می کنم.
  • اگر آنها بگویند نه، از تیم یا شبکه‌شان می‌پرسم که پیشنهاد می‌کنند با چه کسی ارتباط برقرار کنند.
  • اگر پاسخ ندهند، یک ایمیل تکمیلی نهایی ارسال خواهم کرد.

مرحله 3: ایمیل بعدی (و آخرین) را ارسال کنید

اگر با ایمیل دوم پاسخی دریافت نکنم، یک ایمیل نهایی را ارسال می کنم (و خودم را از بدبختی ایمیل پیگیری شخصی خود رها می کنم):

اگر پاسخ مثبت است، پیشنهاد می‌کنم در پیگیری‌های خود بسیار سریع عمل کنید. من به این شهرت دارم که به ایمیل‌ها در چند ثانیه پاسخ می‌دهم، و در نتیجه، بازخورد خوبی دریافت کردم:

“Lloyed یک ماشین است. او به ایمیل های شما در چند ثانیه پاسخ می دهد … او بدون انتظار چیزی در مقابل آن را می دهد. واقعاً یک نیروی مثبت است (و به معنای واقعی کلمه او یک نیرو است). – هشام ال. -شورافا، یکی از بنیانگذاران SnapDx و Pixineers،

به طور مشابه، هنگامی که سخنرانان را تأیید می‌کنیم، در پیگیری اطلاعاتی که ارسال می‌کنیم بسیار کوشا و با جزئیات هستیم. به همین ترتیب، مردم توجه به جزئیات را دوست دارند:

«متشکرم لوید، این همه بسیار مفید است. ای کاش هر کنفرانسی به اندازه کنفرانس شما سازماندهی شده بود! – شارون کمپنر، Lynda.com

اما البته… این هنوز به این سوال اجتناب ناپذیر پاسخ نمی دهد: “اگر نه بگویند چه؟

این من را به نقطه پایانی خود می رساند — حتی اگر از هدف اتوماسیون فروش به چرخه فروش خود را تسریع کنید، روی رابطه تمرکز کنید نه نزدیک.

برای موفقیت با این سیستم، روی ایجاد روابط بلندمدت تمرکز کنید.

با خودکار کردن فرآیند من برای یافتن آدرس‌های ایمیل مشتری احتمالی و ارسال بیش از 250 ایمیل تنها با یک کلیک با استفاده از ادغام ایمیل، تمرکز اصلی من بر روی موارد زیر است:

  • کسانی که گفتند بله: هر اطلاعاتی را که نیاز دارند با سرعت رعد و برق به آنها می‌رسانیم. اساساً به راحتی در دسترس است.
  • کسانی که گفتند نه: آنها را در خط لوله نگه دارم تا هر چند ماه یکبار برای آنها ایمیل های بعدی ارسال کنم (فقط برای ارزش افزوده).
  • بهینه‌سازی سیستم ارتباطی خود (A/B کل فرآیند را آزمایش می‌کند)، بنابراین می‌توانم بهره‌ورتر باشم.

اولویت‌بندی این حوزه‌های اصلی به من این امکان را می‌دهد تا 80 درصد از زمان خود را صرف ایجاد روابط کنم. زیرا هدف هر ایمیل این است که به سادگی اولین مکالمه را شروع کند.

حتی اگر آنها بگویند “نه، روی ایجاد یک رابطه برای مدت طولانی تمرکز کنید.

من تعداد زیادی از سخنرانان را رزرو کرده ام که دو بار اول “نه” گفتند، اما با اثبات اجتماعی بیشتر و بلندگوهای بزرگتر، در نهایت به “بله” می گویند. یا اگر بگویند «نه برای این کنفرانس، چند ماه بعد برای کنفرانس دیگری تماس خواهم گرفت.

وضعیت ها تغییر می کنند، انگیزه ها تغییر می کنند، برنامه ها تغییر می کنند. اگر در ذهن خود هستید، شانس شما برای تبدیل «نه به «بله» بسیار بیشتر است.

من مطمئن هستم که این سیستم توانایی شما را برای به دست آوردن کسب و کار جدید خودکار می کند.

با این حال، هر صنعتی تفاوت های ظریف خاص خود را خواهد داشت. بنابراین، با تلاش برای درک بازار هدف خود شروع کنید و استراتژی خود را از آنجا بسازید.

برای مشاهده الگوهای ایمیل فروش بعدی، این مجموعه عظیم از آنها را بررسی کنید.

New Call-to-Action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا