کسب و کار

7 راه برای رسیدن و افزایش فروش آخر ماه

7 راه برای رسیدن و افزایش فروش آخر ماه

تا چند روز آخر سه‌ماهه، آن یک مشتری را دارید که تعطیل نمی‌شود؟ شروع وحشت کردن و تبدیل شدن به یک فروشنده سختگیر – مانند هالک – آسان است.

end-of-the-month-sales-email-templates

اما راهی بهتر، کمتر سبز و موفق‌تر برای ادامه وجود دارد. به جای اینکه مشتری احتمالی خود را با تماس های تلفنی دیوانه وار و ایمیل های تهاجمی تحت فشار قرار دهید، رویکرد ظریف تری را امتحان کنید.

Download Now: 25 Sales Email Templates [Free Access]

با تنگنای زمانی پایان ماه که بسیاری از فروشندگان با آن مواجه هستند، حفظ آرامش ممکن است دشوار باشد.

خوشبختانه، این الگوهای ایمیل، معاملات را بدون نیاز به گفتن، «آخر ماه است، پیش می‌برند. آیا آماده خرید هستید؟”

محتوای جایزه: دانلود 25 قالب ایمیل فروش رایگان

sales email templates

قالب ها را دانلود کنید

1. یک ساختار قیمت گذاری جدید را به اشتراک بگذارید.

این تاکتیک مستقیماً از جف هافمن بنیانگذار SalesMBA شما است. او می‌گوید: «اگر پایان ماه یا سه‌ماهه نزدیک است و مشتری احتمالی شما هنوز بسته نشده است، صبر کنید تا حدود سه روز باقی بماند و یک قرارداد جدید بفرستید.

هوفمن دلیل می‌کند که تا این زمان، احتمالاً قبلاً تخفیفی ارائه کرده‌اید، بنابراین نشان دادن یک قرارداد جدید با قیمت‌های بدون تخفیف می‌تواند تکان‌دهنده‌ای باشد که آنها باید قبل از ناپدید شدن قیمت قدیمی بخرند. هنگامی که مشتری بالقوه خود را با تلفن همراه کردید، می‌توانید ارزیابی کنید که آیا قیمت‌های تخفیف‌خورده را تمدید کنید یا تا پایان سه‌ماهه صبر کنید.

2. در مورد بودجه باقی مانده بپرسید.

بسیاری از دپارتمان‌ها بودجه‌های استفاده از آن یا از دست دادن آن را دارند. در پایان سه ماهه یا سال مالی، بودجه اختصاص یافته ای را که استفاده نمی کنند از دست می دهند. اگر می‌خواهید در این زمان یک معامله را به پایان برسانید، یادآوری مهلت مالی قریب‌الوقوع به مشتریان بالقوه می‌تواند مفید باشد.

اگر در پایان ماه بودجه خود را از دست نمی‌دهند، این همچنان یک راه عالی برای برقراری ارتباط مجدد یا ادامه مکالمه به روشی بدون فشار است.

end of the month email template that asks about leftover budget

3. یک پایگاه لمسی اجرایی داشته باشید.

آیا برای بسته شدن این معامله به یک قایق بزرگتر نیاز دارید؟ از مدیران اجرایی خود کمک بخواهید. رهبران فروش شما از شما می خواهند که تعطیل شوید، بنابراین نترسید که در صورت لزوم از روسای بخش یا مدیر عامل خود بخواهید که یک ایمیل سریع ارسال کنند یا یک تماس سریع انجام دهند.

با پیشنهاد تهیه پیش نویس ایمیل یا ارائه نقاط گفتگو برای تماس، به وقت آنها احترام بگذارید. اغلب، بررسی یک مدیر اجرایی با یک مشتری بالقوه نشان می‌دهد که شرکت شما چقدر برای برنده شدن در تجارت خود جدی است. همچنین نگاهی اجمالی از نوع مراقبت و توجهی که در صورت انتخاب شرکت شما می توانند انتظار داشته باشند را ارائه می دهد.

4. بپرسید چرا واقعاً در حال توقف هستند.

این یک ایمیل پررنگ برای ارسال است، اما یک مدیر حساب HubSpot، Mike Rogewitz قسم می خورد. به آن «فروش معکوس منفی» می گویند و راهی برای پیشبرد معاملات یا دریافت «نه» سختی است که برای ادامه آن نیاز دارید. فرمول به این صورت است:

احتمال: “پاسخ کرکی XYZ.”

فروشنده: «معمولاً وقتی می‌شنوم کسی می‌گوید XYZ، واقعاً به معنای ABC است. آیا منصفانه است که فرض کنم اینطور است؟»

روژویتز می‌گوید: «این فریم ورک واحد باعث صرفه‌جویی در ساعات بی‌شماری در من می‌شود. “آیا منصفانه است که فرض کنم که چنین است؟” به آرامی مشتریان بالقوه را به دادن پاسخ صادقانه تری در مورد علاقه خود به محصول من سوق می دهد.”

اما این برای افراد ضعیف نیست. Rogewitz هشدار می دهد، “آن را به صورت انتخابی و دیپلماتیک اعمال کنید، مطمئن شوید که هرگز از آن با کسی استفاده نکنید، در حالی که هیچ شانسی برای پیشرفت مثبت معامله شما وجود ندارد.”

ممکن است با این رایانامه کمی پرها را به هم بزنید، بنابراین آن را برای معاملاتی که واقعا متوقف شده اند رزرو کنید. می دانید، آنهایی که باید — باید بگوییم — قابلمه را ببندند یا از آن خارج شوند.

end of the month email template to gauge interest

5. جدول زمانی پروژه را به آنها یادآوری کنید.

اهداف ناشناس به راحتی از دست می‌رود. یک جدول زمانی پروژه را برای بالقوه‌های علاقه‌مندی که در حال عقب‌نشینی هستند، ارسال کنید. این یک یادآوری ملایم است که آنها آماده بسته شدن هستند و تاریخ فوری را تعیین می کند که این اتفاق می افتد. با دادن مهلت‌های مشخص به آنها، انگیزه لازم برای نهایی کردن تأییدیه‌ها و امضاهای نهایی را نیز به آنها می‌دهید.

6. ارواح را بترسانید و دوباره وارد عمل شوید.

اگر معامله ای ناگهانی در پایان ماه متوقف شد، ممکن است زمان کمک باشد. این موقعیت دیگری است که در آن باید با مدیران خود تماس بگیرید.

از آنها بخواهید ایمیلی بفرستند که انگار از متوقف شدن معامله غافل هستند. پیام باید درست از جایی که شما و مشتری احتمالی شما متوقف شده‌اید، ادامه یابد. دریافت این نوع ایمیل از مدیر عامل یا رهبر فروش باید مشتری بالقوه شما را دوباره وارد عمل کند و منجر به بسته شدن سریع پایان ماه شود.

7. به آنها فضا بدهید.

گاهی اوقات، بهترین اقدام برای مشتری احتمالی شما این است که به آنها زمان لازم را بدهید. اگر آنها بودجه یا توانایی بسته شدن را تا پایان ماه نداشته باشند، هیچ مقدار از تخفیف یا ایمیل های فشاری منجر به بسته شدن به موقع نخواهد شد. بدتر از آن، ارزش شما و پیشنهاد شما را کاهش می دهد و اعتماد را از بین می برد.

می‌خواهید توجه آن‌ها را جلب کنید و ثابت کنید که با سایر نمایندگان متفاوت هستید؟ این موضوع را بررسی کنید …

شما مشتری احتمالی خود را راحت می کنید، معامله را نجات می دهید و برنامه خود را برای مشتریان احتمالی که فرصت بهتری برای بسته شدن دارند، پاک می کنید. end of the month email template that asks about leftover budget-1

چه پایان ماه باشد و چه پایان سه ماهه، نرسیدن به شماره شما استرس زا است. هیچ کس نمی خواهد معاملات را در ساعت یازدهم ببندد – اما این اتفاق می افتد. هنگامی که این کار را کرد، با این پنج الگو در ارتباط با ایمیل خود آرام، متمرکز و متفکر بمانید.

به دنبال ایمیل‌های بیشتری هستید که مشتریان احتمالی شما نمی‌توانند نادیده بگیرند؟ این الگوهای ایمیل فروش با نرخ باز شدن 60٪ یا بالاتر را بررسی کنید.< /p>

New Call-to-Action

New Call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا