کسب و کار

نمایندگان HubSpot در مورد نحوه کار با بازاریابی برای ایجاد محتوای فروش بهتر

نمایندگان HubSpot در مورد نحوه کار با بازاریابی برای ایجاد محتوای فروش بهتر

محتوای فروش — محتوای برند یا محصول خاص شرکت شما تولید می کند تا مشتریان بالقوه را مجبور به خرید کند.

d986d985d8a7db8cd986d8afdaafd8a7d986 hubspot d8afd8b1 d985d988d8b1d8af d986d8add988d987 daa9d8a7d8b1 d8a8d8a7 d8a8d8a7d8b2d8a7d8b1db8cd8a7 6684e9f503029

Download Our Free Buyer Persona Guide + Templates 

کیفیت محتوای فروش شما می تواند یک عامل مهم در تصمیم مشتری بالقوه برای اعتماد به کسب و کار شما باشد. اگر بتوانید محتوای قانع‌کننده تولید کنید – مخصوص کسب‌وکار شما و اینکه چگونه بر زندگی آنها یا عملیات شرکت تأثیر می‌گذارد – می‌توانید آنها را وادار کنید که به طور قانونی به خرید محصول یا خدمات شما فکر کنند. اما چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد؟

چگونه می توانید برای اطمینان از اینکه محتوای فروش شما تا حد امکان جذاب است، تلاش بیشتری کنید؟ خوب، یک راه این است که از بخش بازاریابی خود کمک بگیرید. آنها ممکن است بتوانند بینش، تخصص و مزیت خلاقانه ای را برای محتوای فروش شما ارائه دهند.

در اینجا چند توصیه از نمایندگان فروش HubSpot در مورد نحوه با یک بخش بازاریابی کار کنید تا محتوای فروش بهتری ایجاد کنید.

تحقیق

ایزاک کارول، مدیر حساب کانال در HubSpot، می‌گوید که اطلاعات پشت محتوایی که او به تولید آن کمک می‌کند، مستلزم «تحقیق زیادی، خواندن کاغذهای سفید صنعت، و صحبت با رهبران فکری در فضایی است که محتوا به آن مرتبط است».

کیفیت محتوای فروش تا حد زیادی به این بستگی دارد که تیم‌های فروش بینش می‌توانند بخش‌های بازاریابی خود را ارائه دهند. تخصص که اطلاع می دهد این بینش از نوع تحقیقاتی است که کارول به آن اشاره می کند.

همانطور که گفته شد، تحقیقات متعارف تنها راه برای جمع آوری اطلاعات لازم برای تولید محتوای فروش قانع کننده نیست. یک عنصر انسانی تری نیز در این فرآیند وجود دارد.

با توجه به مواجهه فوری آنها با موضوع محتوای فروش که به تولید آنها کمک می کند، عموماً از فروشندگان انتظار می رود که درک دست اولی از آنچه مشتریان واقعی به دنبال آن هستند را به بازاریابان خود ارائه دهند.

همانطور که متخصص ارشد رشد HubSpot، Martijn Verschoor، می گوید: “یکی از مزایای ارتباط با بازاریابی در این مورد این است که ما موفق می شویم بازخورد مستقیم “از خط مقدم” ارائه دهیم، جایی که با افراد واقعی و واقعی درگیر هستیم. مشکلات روزانه.”

نکته ای که Verschoor در مورد “بازخورد مستقیم” بیان می کند، یکی دیگر از اجزای حیاتی این فرآیند ایجاد محتوای پشت سر هم را آشکار می کند – ارتباطات.

ارتباطات

همانطور که Verschoor اشاره می‌کند، بخش‌های بازاریابی اغلب به اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط فروشندگان هنگام تولید محتوا برای فعال‌سازی فروش متکی هستند. بنابراین ممکن است ناگفته نماند، اما حفظ خطوط ارتباطی باز برای دپارتمان‌های بازاریابی و فروش برای تولید محتوای فروش متفکرانه و مؤثر، مرکزی است. اما چگونه می توان آن را تسهیل کرد؟

خب، کانال‌های اختصاصی Slack یکی از گزینه‌های ارزش کاوش هستند. اگر سازمان شما کانال‌های Slack را که به بازاریابی و فروش اختصاص داده شده است، حفظ می‌کند، تیم‌های فروش و بازاریابی شما می‌توانند به آسانی و مستقیماً با یکدیگر تماس بگیرند.

از طریق این راه‌ها، آنها می‌توانند بینش و بازخوردی درباره تلاش‌های محتوای فروش شما ارائه دهند. حتی می‌توانید کانالی را برای تولید محتوای فروش تعیین کنید که تیم‌های فروش و بازاریابی شما بتوانند آزادانه با هم همکاری کنند.

اگر این روش را انتخاب می‌کنید، حتماً روشن کنید که این کانال‌ها صرفاً برای اطلاعات و بحث مربوط به کل بخش هستند. اگر تیم‌های شما غرق اعلان‌های کوچک و بی‌اهمیت شوند، ممکن است به بحث‌های مربوط به محتوای فروش پاسخگو نباشند.

جلسات طوفان فکری حضوری با نمایندگان هر دو بخش نیز می‌تواند تالارهای گفتگوی ارزشمندی برای تولید محتوای فروش باشد. داشتن ایده‌های فروشندگان و بازاریاب‌ها و تبادل بینش با یکدیگر می‌تواند به تسهیل گفتمان و همکاری لازم برای تولید محتوای فروش با کیفیت بالا، جذاب و قابل دسترس کمک کند.

اتصال

یکی دیگر از جنبه های مهم تولید محتوای فروش با کیفیت بالا، ارتباط با مشتری است. انواع مختلفی از محتوای فروش – به ویژه و واضح‌تر توصیه‌ها — به مشارکت مشتری تکیه کنید معمولاً فروشندگان بیشتر از بازاریابان مستقیماً با مشتریان ارتباط برقرار می کنند.

بنابراین، به طور طبیعی، بازاریابان اغلب به فروشندگان متکی هستند تا آنها را با افراد واقعی در تماس باشند تا محتوایی تولید کنند که حول تجربیات آنها از یک محصول یا خدمات باشد. کارول می‌گوید “ارتباط بازاریابی با مشتریان قدیمی برای هیجان‌زده کردن آنها در مورد ارائه یک گواهی” اغلب بخشی از فرآیند تولید محتوای فروش است.

این انتقال اطلاعات فردی مشتری بین بخش‌ها یکی از برجسته‌ترین و مهم‌ترین راه‌هایی است که بازاریابان و فروشندگان می‌توانند در تولید محتوای فروش با یکدیگر همکاری کنند. اگر یک بخش بازاریابی به دنبال گنجاندن داستان‌های تک تک مشتریان در هر محتوای فروش است، ممکن است دسترسی یا منابع لازم برای یافتن آن اطلاعات را به تنهایی نداشته باشد.

قابلیت ارتباط بازاریابان با فروشندگان برای ارتباط با مشتریان، می‌تواند برای هر تلاش مشترک در زمینه محتوای فروش بسیار مهم باشد.

موثرترین اشکال محتوای فروش

اصطلاح “محتوای فروش” یک اصطلاح نسبتاً گسترده است. این شامل محتوای چندین شکل، اندازه و ماهیت مختلف است. وقتی از نمایندگان خود پرسیدیم که مؤثرترین شکل آن چیست، اتفاق نظر قطعی وجود نداشت.

بعضی از نمایندگانی که با آنها صحبت کردیم پاسخ‌های دقیق‌تری دادند. آیزاک کارول می‌گوید گواهینامه‌ها راهی برای رفتن هستند.

به گفته او، “مردم نمی توانند فکر کنند که شما در مورد شرکت خود مغرضانه هستید. داشتن یک بررسی صادقانه از یک مشتری فعلی – و خوب – باعث می شود برای یک تجربه واقعی تر، ما می دانیم که هیچ شخص یا شرکتی کامل نیست، بنابراین بیایید به مشتریان خود احترام بگذاریم و تظاهر نکنیم.»

Martijn Verschoor گفت که محتوای عملی تر موثرترین است. او پیشنهاد کرد که “همه محتواها یکسان ایجاد نمی شوند! محتوایی که معمولا بیشترین جذابیت را دارد حول بهینه سازی فعالیت های تیم شما می چرخد. این در مورد اطلاعات افزایش بهره وری و همچنین در مورد افزایش نرخ تبدیل در فرآیند فروش صدق می کند. توصیه هایی در مورد نحوه ایجاد بهترین تیم با بهترین پشته فناوری همیشه منبع عالی اطلاعات است و مردم دوست دارند آن را مصرف کنند.”

مدیر حساب کانال HubSpot، ریچل رابینسون، گفت: “موثرترین شکل محتوای فروش، محتوایی است که به طور خاص به موانع احتمالی مختلف یا ترس‌های مربوط به حرکت رو به جلو در خرید یا تصمیم اشاره می‌کند. علاوه بر این، محتوایی که نمونه‌ای از زندگی واقعی را به اشتراک می‌گذارد. مشتری که همان احساس را داشت که مشتری فعلی شما دارد، اما چه چیزی به آنها کمک کرد بر این ترس غلبه کنند یا چرا تصمیم گرفتند با وجود این ترس به جلو بروند.”

با توجه به اطلاعات متناقضی که از نمایندگانی که با آنها تماس گرفتیم، مناسب‌ترین پاسخ ممکن است از سوی مدیر فروش HubSpot، دن تایر باشد که گفت: «[موثرترین شکل محتوای فروش] به سطح مخاطب بستگی دارد، شخصیت و نوع رویداد.”< /p>

در نهایت، این شما هستید که بسنجید چه نوع محتوای فروش برای مشتریانی که می‌خواهید به آنها بفروشید و زمینه‌ای که این فروش‌ها در آن انجام می‌شود، مناسب است. و به عنوان یک فروشنده، ممکن است بتوانید آن محتوا را به تنهایی تولید کنید.

با این وجود، همیشه باید امکان همکاری با بخش بازاریابی خود را در نظر بگیرید و استراتژی‌های مختلفی را که می‌توانید برای انجام این کار به کار ببرید، در نظر داشته باشید.

Blog - Buyer Persona Template [Updated]

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا