کسب و کار

5 بهترین روش برای ایجاد ابزارهای کمکی فروش که به نتیجه می رسند

5 بهترین روش برای ایجاد ابزارهای کمکی فروش که به نتیجه می رسند

فروش تا حد زیادی هنر جذب و حفظ توجه است. اگر مشتریان بالقوه متوجه شما نشدند، نمی‌توانید سرنخ‌ها یا معاملات زمین را تبدیل کنید، و زمانی که متوجه شدند، باید آنها را علاقه مند نگه دارید. شما باید بتوانید مزایای محصول خود را به طور مختصر، قانع کننده و قانع کننده بیان کنید تا واقعاً آنها را حفظ کنید.

5 d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8b1d988d8b4 d8a8d8b1d8a7db8c d8a7db8cd8acd8a7d8af d8a7d8a8d8b2d8a7d8b1d987d8a7db8c daa9d985daa9db8c d981d8b1 6684e8d6277ac

Free Download: Sales Plan Template

هر منبعی که می‌تواند به آن فرآیند کمک کند، می‌تواند بسیار بزرگ باشد، و منبعی وجود دارد که ممکن است نام آن را نشنیده باشید – بسته به صنعت شما. من در مورد کمک های فروش صحبت می کنم.

کمک‌های فروش معمولاً با فروش مراقبت‌های بهداشتی و دارویی مرتبط هستند، اما این مفهوم لزوماً مختص آن صنایع نیست. هر نماینده فروش که به دنبال راهی مختصر اما جامع برای اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه در مورد ماهیت و مزایای یک محصول باشد، از درک ابزارهای فروش سود زیادی می برد.

چه با تکمیل یک ارائه فروش یا ارتباط با یک مشتری کاملاً جدید، کمک‌های فروش می‌توانند دارایی‌های عالی برای هر فروشنده‌ای باشد که به دنبال جلب و حفظ توجه مشتریان بالقوه است.

بیایید نگاهی به نحوه ایجاد آنها به طور متفکرانه و مؤثر بیندازیم.

چگونه ابزار فروش ایجاد کنیم

هنگام ایجاد کمک‌های فروش، برخی از بهترین روش‌ها وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید.

1. محصول خود و دنیای اطراف آن را درک کنید.

این عبارت ممکن است واضح به نظر برسد، اما چند لایه در آن وجود دارد. درک محصول شما فقط به دانستن نحوه عملکرد آن نیست. باید زمینه آن را بشناسید. نسبت به رقابت شما در کجا قرار دارد؟ چه کاری بهتر از آنها انجام می دهید؟ چه چیزی می توانید ارائه دهید که آنها نمی توانند؟

پاسخ آن سوالات را بدانید. آنچه را که شما را متمایز می کند، درک کنید و مطمئن شوید که کمک های فروش شما این را منعکس می کند – بیش از هر چیز دیگری. اگر کمک های فروش شما به همان مزیت هایی که همه رقبای شما تبلیغ می کنند فکر می کنند، چرا محصول شما برای مشتریان بالقوه معنی دارد؟ هنگامی که محصول، نام تجاری و جایگاه خود را درک کردید، به مرحله دوم بروید.

2. مشکل یا مزیت اصلی را صفر کنید.

همیشه یک پیامد یا نگرانی در مورد آدرس محصول شما بیش از هر چیز دیگری وجود خواهد داشت. با آن در کمک فروش خود پیشرو باشید. مهم ترین نکته ای را که می خواهید مشتریان بالقوه از ارائه شما حذف کنند، شناسایی کنید.

دستورالعمل فروش خود را طوری ساختار دهید که مفهوم یا نقطه درد را در جلو و مرکز قرار دهد. آن را به طور مختصر ارائه کنید و آن را با برخی از اطلاعات مهم ماموریت تکمیل کنید. برای الهام گرفتن به این کمک فروش از Zyrtec نگاهی بیندازید.

zyrtec sales aids

منبع تصویر< /a>

اولین و چشمگیرترین تصویر در کمک فروش مستقیماً به نقاط دردناک اصلی که Zyrtec به آنها اشاره می کند بدون اینکه در ارائه اطلاعات بیش از حد گم شود صحبت می کند. صفحه دوم صفحه اول را با یک تصویر جذاب دیگر و اطلاعات کافی برای آموزش مشتریان بالقوه بدون تحمیل تحسین می کند.

این کمک فروش از شرکت تعمیر و نگهداری چمن، اسکاتز، رویکردی حتی واضح‌تر دارد.

scotts sales aids

منبع تصویر

در اینجا، اسکاتز به صراحت مشکل موجود را مطرح می‌کند. توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند و از صفحه اول پررنگ خود با اطلاعات موجود در صفحاتی که آن را دنبال می کنند پشتیبانی می کند.

3. یک داستان بگویید.

لازم نیست اینجا رمان بنویسید. نیازی به شروع مطالعه موردی کامل نیست. در عوض، سعی کنید نوعی روایت ناگفته را پشت تصاویری که استفاده می کنید قرار دهید. این کمک را از داروهای بیماری انسداد مزمن ریه، Brovana، به عنوان مثال استفاده کنید.

brovana sales aids

منبع تصویر< /a>

کمک فروش بروانا یک روایت بصری قانع کننده ارائه می دهد. این نشان می‌دهد که این زن ممکن است سایر استنشاق‌ها را در پس‌زمینه امتحان کرده باشد، بی‌فایده – که جایگزین‌ها ناکارآمد یا ناراحت‌کننده بوده‌اند.

نشان می‌دهد که زن تصویر بالاخره گزینه‌ای را پیدا کرده است که مناسب اوست و به او اجازه می‌دهد آنطور که می‌خواهد زندگی کند و آن گزینه Brovana است. این می‌تواند همه آن اطلاعات را بدون بیان صریح چیزی منتقل کند.

به احتمال زیاد، شما زمانی برای بیان حکایت کامل و قوی در مورد محصول خود و نحوه کمک آن به مشتریان احتمالی در سطح شخصی ندارید. شما برای انتقال این اطلاعات از طریق تصاویر واضح و متقاعد کننده در کمک های فروش خود بسیار مناسب تر هستید.

4. داده های سخت را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر کنید.

کمک‌های فروش اغلب برای انتقال داده‌های سخت استفاده می‌شوند، و این می‌تواند منطقه‌ای دشوار باشد. ارقام چشمگیر می توانند دارایی عظیمی برای کمک فروش متقاعد کننده باشند، اما اگر خیلی تحسین برانگیز ارائه شوند، ثبت نام نخواهند کرد. به همین دلیل است که داده های سخت باید به صورت ساده یا گرافیکی ارائه شوند.

در اینجا یک نمونه از کمک فروش استفاده شده توسط Nabisco آورده شده است.

nabisco sales aids

منبع تصویر

Nabisco از این کمک فروش برای برجسته کردن سه مورد از سالم‌ترین محصولات خود استفاده کرد. وقتی زبانه‌ها را به سمت راست می‌کشید، پانل‌های حاوی اطلاعات تغذیه‌ای درباره هر محصول بیرون می‌خورد.

نمایندگان فروش که از وسایل کمکی فروش برای انتقال داده‌های پیچیده‌تر استفاده می‌کنند، مانند اطلاعات حاصل از آزمایش‌های بالینی، باید این کار را به صورت گرافیکی انجام دهند. در اینجا یک مثال از یک کمک فروش برای لاتودا – دارویی که برای درمان اسکیزوفرنی استفاده می‌شود، آورده شده است.

Latuda sales aids

منبع تصویر

در اینجا، Latuda دارای یک نمودار ساده است که به راحتی می توان با اطلاعات اولیه که در بالا ذکر شده است، درک کرد.

5. خلاقیت با رسانه خود را در نظر بگیرید.

هیچ تعریف دقیقی از اینکه کمک فروش باید چگونه باشد وجود ندارد. برخی از آنها به صورت جزوه های فیزیکی، بروشور یا کتاب هستند. برخی دیگر دیجیتال هستند — در رایانه لوحی یا رایانه ارائه می شوند.

خلاقیت دقیق می تواند در اینجا یک دارایی باشد. اگر ارائه شما بیش از حد عجیب و غریب یا افراطی است، ممکن است سطح خود را تضعیف کنید. اما اگر بتوانید پیام خود را از طریق زیبایی شناسی متقاعدکننده منتقل کنید، می‌تواند نتایج زیادی را به همراه داشته باشد.

این مثال را از سونوگرافی Carestream.

ultrasound sales aids

منبع تصویر< /p>

این شرکت یک ماکت کاغذی مینیاتوری از سیستم اولتراسوند Touch Prime خود را برای همراهی با کمک فروش دستگاه ارائه کرد. مدل برنده جایزه سر و صدای زیادی در رسانه های اجتماعی ایجاد کرد و رکورد شرکت را به دست آورد نرخ تبدیل سرنخ و فرصت.

یکی دیگر از شرکت‌هایی که رویکرد جسورانه‌ای برای ساخت کمک فروش اتخاذ کرد Essilor بود. ، تولید کننده و توزیع کننده عمده لنزهای نوری در ایالات متحده است. برای توزیع اطلاعات در مورد سری لنزهای Varilux خود از یک کمک فروش شیک با نمای کلی ویدیویی استفاده کرد.

essilor sales aids

منبع تصویر< /a>

در نهایت، یک کمک فروش خوش ساخت می تواند منبع ارزشمندی برای هر نوع فروشنده ای باشد. اینکه بتوانید به طور مختصر و قانع کننده پیام اساسی خود را منتقل کنید، به تلاش های فروش شما در هر زمینه ای کمک می کند – از پست مستقیم گرفته تا حضوری.

اگرچه کمک‌های فروش بیشترین ارتباط را با مراقبت‌های بهداشتی و دارویی دارند، کسب‌وکارها در هر صنعتی با انجام درست آن‌ها دستاوردهای زیادی خواهند داشت.

sales plan

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا