کسب و کار

به گفته کارشناسان فروش، چگونه یک حضور آنلاین به عنوان یک تأثیرگذار در صنعت فروش ایجاد کنیم؟

به گفته کارشناسان فروش، چگونه یک حضور آنلاین به عنوان یک تأثیرگذار در صنعت فروش ایجاد کنیم؟

یک لحظه صدای من را بشنوید – ما کلاه فروشنده خود را برمی داریم و می خواهیم به تغییر نفس های بازاریابی خود (به طور خلاصه، قول می دهم).

sales influencer creates content

در دهه گذشته، ظهور رسانه‌های اجتماعی و حوزه نوظهور اینفلوئنسر مارکتینگ، نحوه تبلیغ و فروش شرکت‌ها محصولات خود را وارونه کرده است. بین سال‌های 2014 و 2019، افزایش هزینه‌های بازاریابی تأثیرگذار منعکس کننده کاهش هزینه تبلیغات چاپی با در نظر گرفتن این موضوع، سال‌هاست که نفوذ اینترنت در حال افزایش است.

→ Download Now: 80 Professional Bio Examples [Free Templates]

بیایید استفاده از رسانه های اجتماعی را نیز در نظر بگیریم. در ابتدای سال 2020، 3.8 میلیارد کاربر فعال رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان، با 99 درصد از کاربران رسانه‌های اجتماعی از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به پلتفرم‌های خود دسترسی دارند و محتوایی را که از طریق رسانه‌های اجتماعی مصرف می‌کنند تقریباً نیمی از آنها را دائماً در دسترس قرار می‌دهند. جمعیت جهان.

با در نظر گرفتن این نکات داده، درک این نکته مهم است که تأثیر می‌تواند به روش‌های مختلفی شکل بگیرد و لزوماً به تأثیرگذارانی که محتوای حمایت‌شده را به امید فروش محصولات در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند کاهش نمی‌یابد.

اکنون ادامه دهید و کلاه فروشنده خود را بر سر بگذارید تا بتوانیم در مورد معنای تأثیرگذار بودن در صنعت فروش صحبت کنیم.

اگرچه نمی‌بینید که آن‌ها محتوای قابل اینستاگرام را به اشتراک می‌گذارند که محصولات و خدمات خاصی را تبلیغ می‌کنند، تأثیرگذاران فروش آنلاین رهبری فکری ارزشمند و بینش‌هایی را از تخصص خود ارائه می‌دهند تا دیگران را در زمینه کاری خود برانگیزند و الهام بخشند.

نمی‌دانید برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار صنعت فروش چه چیزی لازم است؟ در اینجا برخی از ویژگی های مشترک فروشندگان تأثیرگذار وجود دارد.

1. دانش و تجربه صنعت.

اگرچه فروشندگان با نفوذی وجود دارند که در مقاطع مختلف شغلی خود حضور دارند، اما همه آنها به فروش علاقه دارند و حس عمیقی از دانش صنعت دارند. برای الهام بخشیدن و انگیزه دادن به همتایان خود، لزوماً نیازی نیست که چندین دهه حرفه فروش داشته باشید، با این حال، باید سابقه کار ثابت شده ای از عملکرد موثر فروش داشته باشید.

اگر در حرفه فروش خود نسبتاً جدید هستید، به این معنی نیست که نمی توانید از جایی که هستید تأثیر بگذارید. با این حال، این بدان معناست که باید بر روی اختصاص زمانی تمرکز کنید تا یاد بگیرید که صنعت کجا بوده است و کجا قرار است خود را معتبرتر و آگاه‌تر کند.

2. یک طاقچه واضح و مشخص.

در چه زمینه ای از فروش تخصص دارید؟ آیا شما یک طرفدار SaaS هستید؟ آیا تجربه گسترده ای در رهبری تیم های فروش B2B دارید؟ آیا روش اثبات شده ای برای تبدیل نمایندگان فروش جدید به ستاره ها دارید؟

تخصص شما هر چه باشد، به شدت به آن متمایل شوید تا خود را متمایز کنید و تأثیر خود را افزایش دهید. با داشتن یک حوزه تخصصی خاص، می توانید به یک پیشرو برای طاقچه خود تبدیل شوید. داشتن یک جایگاه کاملاً مشخص برای رزرو فرصت‌های سخنرانی و ویژگی‌های متمرکز بر موضوعات خاص مفید است، که به شما کمک می‌کند پیام خود را بسازید و به اشتراک بگذارید.

3. توانایی ایجاد انگیزه در دیگران برای اقدام.

اینفلوئنسرهای صنعت فروش نه تنها دانش و تخصص خود را به اشتراک می گذارند، بلکه دیگران را نیز تشویق می کنند که عمل کنند.

توانایی ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به دیگران برای ایجاد نفوذ در فضای فروش بسیار مهم است، و با به اشتراک گذاری محتوایی که برای حمایت و الهام بخشیدن به همتایان خود طراحی شده است، می توانید حضور آنلاین قوی ایجاد کنید. همانطور که به دنبال ایجاد نفوذ هستید، فراخوان‌هایی را برای اقدام بگنجانید که می‌تواند به همتایان شما کمک کند تا فعالانه با آنچه به اشتراک می‌گذارید تعامل داشته باشند.

4. آنها داستان سرای متقاعد کننده ای هستند.

به تأثیرگذارترین افرادی که می‌شناسید فکر کنید – چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ آیا بلافاصله به داستان شخصی آنها فکر کردید یا به داستانی که شنیده اید آنها گفته اند؟ اگر چنین است، تصادفی نیست.

داستان سرایی مؤثر برای ایجاد تأثیر بسیار مهم است. چه یک فرد تأثیرگذار چگونه داستان شخصی خود را به شیوه‌ای جالب و قانع‌کننده بیان کند یا بتواند داستان‌های دیگران را با مهارت به شیوه‌ای جذاب بازگو کند، توانایی برقراری ارتباط با دیگران از طریق داستان برای ایجاد اعتماد و تأثیرگذاری بر روی و آفلاین بسیار مهم است. .

5. به طور مداوم برای مخاطبان خود ارزش ارائه دهند.

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای به دست آوردن نفوذ، به‌ویژه در سال 2020، ارائه ارزش مداوم به دیگران است. بسیاری از اینفلوئنسرهای آنلاین با به اشتراک گذاشتن محتوایی که برای مخاطبانشان جذاب است، طرفدارانی ایجاد می کنند. افراد تاثیرگذار چه نکات قابل لمس فروش را به اشتراک بگذارند، چه درس های آموخته شده از معاملات خوب و بد، یا داده هایی که به سختی به دست می آیند، در هنر ارائه ارزش به دیگران تسلط یافته اند.

با به اشتراک گذاشتن محتوایی که از اهداف و مقاصد مخاطبان شما پشتیبانی می کند، به دیگران دلیلی برای دنبال کردن و تعامل با شما می دهید. همچنین باعث ایجاد تبادل نظر با مخاطبان شما می شود — شما در ازای توجه و مشارکت آنها اطلاعات ارزشمندی را در اختیار آنها قرار می دهید.

6. آینده نگر.

افراد با نفوذ تمایل دارند یک قدم جلوتر باشند. آن‌ها به داده‌ها و بینش‌های تازه و نوظهور متکی هستند تا صنعت خود را در آینده پیش ببرند.

هنگامی که محتوا و اطلاعات مربوط به جایگاه خود را به اشتراک می گذارید، دائماً مراقب داده های مبتنی بر شواهد باشید که به طور گسترده به اشتراک گذاشته نشده اند. اگر می‌توانید جلوتر از همه باشید و جزو اولین کسانی هستید که از داده‌ها و روندهای مرتبط با خبر می‌شوید، این می‌تواند به شما برتری بزرگی در ایجاد نفوذ آنلاین خود بدهد.

به گفته کارشناسان فروش، چگونه یک حضور آنلاین ایجاد کنیم

ما با برخی از جابجایی‌ها و تکان‌دهنده‌ها در فضای آنلاین صحبت کردیم تا یاد بگیریم چگونه از این ویژگی‌ها برای ایجاد نفوذ و اقتدار آنلاین استفاده می‌کنند. این چیزی است که آنها باید بگویند.

اندرو مک آوینچی، معاون فروش و بازاریابی، همراه ما

“من تقریباً 15 سال پیش “مکالمات برهنه” نوشته رابرت اسکوبل و شل اسرائیل را خواندم. آنها گفتند که “فروشنده” بودن را متوقف کنید و واقعی باشید، و این توصیه به من چسبیده است. برقراری ارتباط با افراد آنلاین به این معنی است که شما در گفتگوهای خود آسیب پذیر و باز باشید. اینترنت مکانی صمیمی برای برقراری ارتباط است.

برای شکستن سر و صدا، سریعترین مسیر مستقیم به قلب است.

فروش به‌ویژه در چند سال اخیر اساساً تغییر کرده است. شگفت‌انگیزترین چیز در مورد فروش امروز این است که حتی تهاجمی‌ترین سازمان‌های فروش نیز باید عمیقاً در مورد واقعی بودن در هر تعامل فکر کنند. هر چیزی که بتواند شما را به دیدگاه مشتری نزدیک کند ارزشمند است. که شامل رسانه می شود. به عنوان مثال، من از ویدیو زیاد استفاده می کنم زیرا شخصی تر است.

اگر اطلاعاتی را برای مصرف دیگران قرار دهم، می‌خواهم در جریانی از اطلاعات حساب شود. کمال لازم نیست، اما آنقدر که با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده صادق هستید، مهم است.

پدر و مادرم هر دو شاعر هستند و از آنجایی که یک ایرلندی هستم، عاشق قصه گفتن هستم. داستان سرایی برای فروش ضروری است، و تأثیرگذاری از طریق ساختن یک داستان به گونه‌ای اتفاق می‌افتد که باعث می‌شود کسی احساس کند این داستان اوست، او قهرمان است، و شما متوجه می‌شوید که از کجا آمده‌اند.

برای شکستن تمام سر و صداهای بیرون، سریعترین مسیر مستقیم به قلب است. تحقیقات خود را انجام دهید، مخاطبان خود را درک کنید، سپس تا حد امکان کمک کنید.”

رایان نو، بنیانگذار و مدیر عامل، Vendr

“ایجاد حضور آنلاین یک ورزش تیمی است. ما همه اعضای تیم را تشویق می کنیم، از فروش گرفته تا مهندسی، به برند آنلاین ما کمک کنند و با هم به عنوان یک تیم برای ایجاد شتاب همکاری کنند.

در داخل، ما یک کانال Slack برای پشتیبانی از پست‌های اجتماعی که اعضای تیم ایجاد می‌کنند، داریم. این امر دید داخلی را برای ساخت برند فراهم می کند و به تیم اجازه می دهد از یکدیگر حمایت کنند. لایک‌ها و نظرات اولیه تیم نیز به عملکرد پست کمک می‌کند.

اگر عمیقاً به موضوعی اهمیت می دهید، نوشتن در مورد آن آسان تر خواهد بود و برای مخاطبان شما جالب تر خواهد بود.

بهترین توصیه من برای کسانی که به دنبال ایجاد حضور آنلاین هستند این است که از پلتفرم خود برای فروش استفاده نکنند. جدی، نفروش. تماس های فروش و دموهای ضبط شده زمان فروش هستند. ایجاد یک نام تجاری آنلاین یک بازی طولانی است و مربوط به معامله نیست. اگر پست‌های اجتماعی شما نشانه‌ای از فروش داشته باشد، مردم در نهایت هماهنگ می‌شوند.

درباره چیزهایی که عمیقاً به آنها اهمیت می‌دهید بنویسید – نه چیزهایی که فکر می‌کنید سر و صدا ایجاد می‌کنند. اگر عمیقاً به موضوعی اهمیت می دهید، نوشتن در مورد آن آسان تر خواهد بود و برای مخاطبان شما جالب تر خواهد بود.

در آخر، زیاد به آن فکر نکنید. در Vendr، ما از یک سیستم دوستان استفاده می کنیم که در آن یکی از اعضای تیم قبل از اینکه نویسنده ارسال را فشار دهد، دستور زبان را ویرایش می کند. تفکر بیش از حد منجر به پست های کمتری می شود که منجر به تعامل کمتر می شود. صادق باشید، ثابت قدم باشید، از تیم خود استفاده کنید و شاهد رشد مخاطب باشید.”

دان تایر، مدیر فروش، HubSpot

“من قبل از شروع به انتشار محتوا در سال 2010، 35 سال تجربه در فروش، مدیریت فروش و فروش اجرایی داشتم. این کار زمانی شروع شد که یک استخدام فوق العاده هوشمند و جدید از تیم وبلاگ فروش HubSpot، Leslie Ye ایمیلی ارسال کرد و از تیم فروش درخواست کمک کرد.

او برای نوشتن در مورد فروش استخدام شد و می‌خواست تجربه‌ای از زندگی واقعی داشته باشد. او نویسنده و ویراستار بزرگی بود و راهی برای ساختن افکار من در یک پیشرفت منطقی داشت که کار کوچکی نبود. بنابراین ما شروع کردیم به جلسه هر هفته و انتشار نتیجه در وبلاگ فروش HubSpot.

با هم، سرعت بسیار خوبی برای ایجاد محتوا داشتیم. لزلی هدف مقاله را توضیح می دهد. من صحبت می‌کردم و لزلی روی تخته یا در دفترچه یادداشت می‌نوشت و از بحث‌های ما برای ایجاد محتوای نوشتاری استفاده می‌کرد.

با هدف محتوا شروع کنید و از آنجا بسازید.

به مرور زمان در dozen_blank”> target=”s_blank” rel=”noopener”>tozen. بسیاری از آنها در کانال های رسانه های اجتماعی HubSpot تقویت شدند، که دید بسیار خوبی را فراهم کرد. شروع کردم به فرصت‌هایی برای شرکت در پادکست‌ها، وبینارها و دیگر پلتفرم‌های فروش. بیشتر چیزهایی که در مورد آنها نوشتیم موضوعاتی بودند که در حرکت فروش در مقیاس HubSpot از صفر تا 500 میلیون دلار آموختیم.

من و لسلی در مورد آن در INBOUND صحبت کردیم ’16، و معلوم شد که او به همان اندازه که یک نویسنده وبلاگ، ویراستار و رهبر فکری است، سخنران عمومی خوبی است.

توصیه من برای ایجاد نفوذ در زمینه فروش:

  • به حوزه تخصص خود پایبند باشید.
  • با هدف محتوا شروع کنید و از آنجا بسازید.
  • به بهترین راه برای تاکید بر نکات مهم فکر کنید و مطمئن شوید که محتوای شما قابل درک است.
  • برای تقویت پیام خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
  • برای افراد متنفر و افرادی که به دنبال دشمنی هستند آماده باشید – این امر با قلمرو همراه است.
  • حداقل 24 پست را از قبل برنامه ریزی کنید تا بتوانید به طور مداوم به اشتراک بگذارید.
  • اگر قصد وبلاگ نویسی دارید، تصاویر با کیفیت را اضافه کنید — تصاویر برای آسان کردن مصرف و چشم نواز کردن محتوای شما بسیار ارزشمند هستند.”

در نهایت اینفلوئنسر فروش آنلاین بودن به معنای استفاده از دانش و تخصص شما برای حمایت، ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به دیگران در حوزه کاری شما است.

در حالی که ممکن است داشتن یک حضور آنلاین قوی به شما کمک کند معاملات بیشتری را ببندید، اما می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌های ارزشمندی کسب کنید و در معرض دید قرار بگیرید تا شما را به یک حرفه‌ای فروش کامل‌تر تبدیل کند.

New Call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا