کسب و کار

بهترین کتابچه راهنمای آموزشی فروش و الگوی استخدام برای استخدام‌های جدید

بهترین کتابچه راهنمای آموزشی فروش و الگوی استخدام برای استخدام‌های جدید

آموزش فروش فرآیندی زمان بر است. در ابتدا، ممکن است احساس کنید که در حال ارتباط بیش از حد یا مدیریت خرد تیم جدید خود هستید. با این حال، فروشندگان در خط مقدم کسب و کار شما هستند و به عنوان نمایندگان برند شما عمل می کنند. فرآیند آموزش نماینده فروش شما باید منعکس کننده این باشد، و این بدان معناست که شما نمی توانید در مورد محتوا یا تحویل شرکت خود به خطر بیفتید.

sales manager using sales training manual to prepare new hires

Download Now: Free Sales Training Plan Template

میانگین زمان افزایش برای نمایندگان فروش بین شش تا نه ماه است. با این همه زمان سرمایه گذاری شده در آموزش فروش و نصب، چگونه بازده را به حداکثر می رسانید؟

در این پست، ما به شما کمک می‌کنیم یک راهنمای آموزشی جامع و راهنمای نصب برای تیم فروش. در پایان، نمونه‌هایی از کتابچه‌های آموزشی فروش را خواهید یافت که به نمایندگان شما کمک می‌کند تا سریعاً افزایش یابند.

هنگامی که در حال ایجاد یک برنامه آموزشی برای استخدام جدید هستید، چند نکته را به خاطر بسپارید:

  • برنامه آموزشی خود را شخصی نگه دارید زیرا هر نماینده متفاوت است.
  • اصالت کلید ایجاد اعتماد است. برای به دست آوردن مشتری، مجبور نیستید فروشنده کلیشه ای “پر سر و صدا” باشید.

منبع ویژه: %20%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9%20%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%20

%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9%20%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87:%20HubSpot Sales Training Plan interactive onboarding templatepx”>دانلود رایگان< /a>

نمونه‌های راهنمای فروش

دستورالعمل‌های فروش راهی عالی برای خودکار کردن برنامه جهت‌یابی نمایندگان فروش شما هستند.

دستورالعمل فروش راهنمایی است که حاوی اطلاعات پیشینه شرکت شما، اهدافی که می خواهید به آنها برسید و فرآیند فروش است. یک کتابچه راهنمای فروش خوب همچنین مشتری هدف شما، نحوه صحبت با آنها، بایدها و نبایدهای فرآیند فروش شما و غیره را توضیح می دهد.

نکته حرفه ای: گاهی اوقات دفترچه راهنمای فروش شامل راهنماهای فنی می شود، مانند نحوه ورود به نرم افزار خاص یا نحوه دسترسی به شماره گیر فروش. با استفاده از خالق راهنمای رایگان HubSpot، می‌توانید این بخش‌ها را سریع و بدون دردسر ایجاد کنید. دستورالعمل های گام به گام را با تصاویر می گیرد.

هر کتابچه راهنمای آموزشی فروش بر اساس آنچه شرکت می فروشد و همچنین اهداف و مقاصد متفاوت است.

برای توضیح بیشتر، در اینجا چند نمونه کتابچه راهنمای فروش آورده شده است که می توانید از آنها به عنوان راهنما برای نوشتن موارد خود استفاده کنید.

1. فروشگاه HubSpot Tra

HubSpot یک فرآیند نصب بسیار پیچیده برای نمایندگان فروش خود دارد. کل فرآیند 90 روز طول می کشد.

در 30 روز اول، نمایندگان فروش به سازمان‌های داخلی شرکت، سیستم‌های فروش، راه‌حل‌ها، مشتریان و هر چیز دیگری در مورد خدماتی که ارائه می‌دهند، معرفی می‌شوند.

برای 30 روز آینده، نماینده فروش آنچه را که من به عنوان یک “فرایند آزمایشی” توصیف می کنم دریافت می کند. آنها سفر فروش خود را با استفاده از مفاهیم، ​​اصول و درس هایی که آموخته اند آغاز می کنند. این زمانی است که یک نماینده از طریق آزمایش به سبک خود می رسد.

پس از 60 روز، نمایندگان فروش آماده شروع به کار رسمی هستند. در این مرحله، مدیر فروش شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را برای نماینده تعیین می کند و همه چیزهایی را که برای دستیابی به آنها نیاز دارند در اختیار آنها قرار می دهد. در روز نود، نماینده می‌تواند پیشرفت آنها را زیر نظر بگیرد و ببیند چه چیزی می‌تواند برای نتایج بهتر تغییر کند.

برای جزئیات بیشتر در مورد روش 30/60/90، %0A

2.%20 راهنمای آموزش و توسعه فروش Jibu [PDF]

Jibu یک شرکت آب آشامیدنی با بیش از 154 امتیاز در 7 کشور آفریقایی است. آنها تنها در 8 سال بیش از 333 میلیون لیتر فروخته اند، بنابراین آنها به وضوح کار را به درستی انجام می دهند.

Jibu مانند هر سازمان موفق دیگری یک راهنمای آموزشی گسترده برای نماینده فروش دارد. الگوی کتابچه راهنمای فروش آنها به دو بخش تقسیم شده است.

قسمت اول حاوی اطلاعات پیشینه شرکت است. این شامل:

است

  • چه چیزی آنها را از رقبای خود متمایز می کند
  • مشتریان آنها چه کسانی هستند و چرا جیبو را دوست دارند
  • فناوری تولید آنها
  • چگونه به محدوده قیمت خود رسیدند

این بخش به نمایندگان فروش اجازه می‌دهد با شرکت ارتباط برقرار کنند و بفهمند که چگونه کارها در سراسر سازمان انجام می‌شود.

بخش دوم راهنمای نماینده فروش شامل فرآیند فروش است. برخی از مواردی که نماینده فروش در این قسمت یاد می گیرد عبارتند از:

  • تفاوت بین بازاریابی و فروش
  • انواع مختلف مشتریان Jibu
  • نحوه تعامل با مشتریان
  • از چه چیزی در فروش باید اجتناب کرد

این بخش برای اطمینان از اینکه همه نمایندگان فروش انتظارات شرکت را در مورد اینکه چگونه باید خود را انجام دهند، درک می‌کنند، بسیار مهم است.

راهنمای آموزش و توسعه فروش Jibu PDF برای مشاهده تمام جزئیات.

3. راهنمای آموزش فروش Badger [PDF]

این راهنما برای یک تازه کار در بخش فروش ایده آل است. کتابچه راهنمای آموزشی فروش نشان راهنمای جامعی در مورد تمامی اصول اولیه آموزش فروش ارائه می دهد. فروش را تعریف می کند، مزایای آموزش فروش را به شما می دهد و به شما می آموزد که چگونه آن را انجام دهید.

در این راهنما، هک هایی مانند نحوه کاهش 50 درصدی زمان برنامه آموزشی فروش را خواهید آموخت. این اطمینان حاصل می کند که نمایندگان فروش شما موثر هستند و ماه ها را بدون نتیجه در جلسه آموزشی سپری نمی کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه وظایف خاص و بهترین ابزارها را به صورت خودکار انجام دهید.

دفترچه راهنمای فروش Badger همچنین انواع روش‌های بازاریابی فروش را به شما آموزش می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که روشی را انتخاب می‌کنید که با محصولات یا خدمات خود هماهنگ است. Badger را بررسی کنید آموزش فروش PDF برای یادگیری همه اصول اولیه در فروش.

4. راهنمای آموزشی فروش نیروی کار تروجان [PDF]

Trojan یکی از شرکت‌های تابعه Hire Quest Direct است که از سال 2002 وارد صنعت شده است. آنها به شرکت‌هایی که در هر زمینه‌ای به دنبال کارگر هستند کمک می‌کنند – اکثر کارگران موقتی هستند که برای بسیاری از شرکت‌ها بسیار مقرون به صرفه است.

Trojan یک راهنمای آموزشی کتابچه راهنمای فروش فشرده دارد که به نمایندگان فروش خود هر آنچه را که برای فروش خدمات کارکنان خود باید بدانند، آموزش می دهد.

دفترچه راهنمای فروش آنها الگوهای ایمیل و تماس را به اشتراک می گذارد که نمایندگان آنها می توانند در همه حالات ممکن از آنها استفاده کنند، که کار را برای افراد جدید آسان تر می کند. این راهنما همچنین اهمیت عدم نمایش بیش از حد خدمات خود را برای مدیریت انتظارات مشتریان به نمایندگان می‌آموزد. همچنین یک نماینده را راهنمایی می کند که پس از سفارش مشتری و پیام های بعدی صحیح چه کاری انجام دهد.

مراحل فرآیند ورود

  1. آموزش قبل از هفته
  2. روز اول
  3. ایمیل و آماده سازی اداری

مرحله 1: آموزش قبل از هفته

اگر می خواهید آنها با اعتماد به نفس و آمادگی برای به حداکثر رساندن روز اول خود بیایند، تمرین قبل از هفته را در نظر بگیرید. این به نمایندگان فروش شما اطلاعات بیشتری در مورد نقش آنها و آنچه در طول آموزش یاد خواهند گرفت می دهد.

استخدام‌های جدید فروش در HubSpot “یک روز از زندگی” یک نماینده فروش HubSpot را قبل از اولین روز رسمی خود تجربه می‌کنند. از راه‌اندازی فنی گرفته تا مشاهده تماس و سایه‌زنی فعالیت‌ها، نمایندگان جدید از نزدیک به هدف نهایی دوره آموزشی خود نگاه می‌کنند.

مرحله 2: روز اول

درباره 72٪ از کارمندان می گویند که ملاقات یک به یک با مدیر مستقیمشان مهم ترین بخش فرآیند ورود است. بسیار مهم است که اولین روز استخدام‌های جدید شما لحن مناسبی را برای حرفه آنها در شرکت شما تعیین کند. برای اطمینان از اینکه احساس می‌کنند به طور رسمی به نقش خود معرفی شده‌اند، در روز اول کار به آنها یک مدیر مستقیم بدهید تا احساس نکنند که به بیراهه کشیده می‌شوند.

مرحله 3: ایمیل و آماده سازی اداری

برای مبارزه با احساس انزوا که ممکن است با استخدام جدید ایجاد شود، مطمئن شوید که حساب ایمیل نماینده جدید شما قبل از اولین روز کاری در دسترس باشد. این به شما امکان می‌دهد اطلاعات منابع انسانی استخدامی جدید و همچنین دستور کار روز اول را از قبل ارسال کنید. به این ترتیب، حتی اگر روزتان شلوغ باشد، آنها می‌دانند کجا بروند و چه کسی را ملاقات کنند.

مرحله 4: جهت گیری

استفاده از روز اول برای تعیین سمت و سوی استخدام‌های جدید شرکت، فعالیت‌های شرکت را گسترش می‌دهد. از اسناد منابع انسانی مراقبت کنید، آنها را با رایانه تنظیم کنید و آنها را در سطح بالایی به شرکت معرفی کنید.

در HubSpot، اینها تنها تعدادی از چیزهایی است که استخدام‌کنندگان جدید آنها در اولین روز خود تجربه می‌کنند. آنها همچنین با یک HubSpotter کهنه کار ناهار می خورند تا بیشتر در مورد شرکت و. علاوه بر این، استخدام‌های جدید فرصتی برای پرسیدن سؤالات از یک کارشناس ارشد حرفه‌ای یا شخصی که مدتی است در آنجا بوده است، دارند.

همچنین می‌خواهید آنها را با برنامه 30-60-90 روزه خود آشنا کنید که انتظارات را در حین افزایش نشان می‌دهد. بیایید به شکل ظاهری این طرح بپردازیم.

مرحله 5: 30 روز اول

اولین ماه (30 روز) نماینده شما در اطراف یادگیری حلقه می زند: شرکت شما، مشتریان شما، راه حل های شما، سازمان و فرآیندهای داخلی شما، و نقش آنها در همه آنها. آشنایی آنها با این موارد ممکن است شامل موارد زیر باشد:

مرحله 6: آموزش محصول یا خدمات

نماینده شما چه چیزی خواهد فروخت؟ چه لوازم استخر یا نرم افزار، مهم است که آنها را در مورد نحوه مدیریت، استفاده و دیدن ارزش محصول یا خدمات خود آموزش دهید.

استخدام‌های جدید HubSpot از آموزش‌های گسترده محصولات و بازاریابی ورودی می‌گذرند. آنها یاد می گیرند که چگونه از CRM، بازاریابی و فروش ابزار. آموزش عملی آنها را به ساخت صفحات فرود، راه اندازی مخاطبین و ارائه “پروژه های نهایی” در پایان چرخه آموزشی خود می رساند. این پروژه به عنوان معیاری برای استخدام های جدید عمل می کند. نمایندگان می‌توانند درک خود را از ابزار HubSpot نشان دهند و مدیران می‌توانند پیشرفت استخدام‌های جدید را بسنجند.

مرحله 7: کسب شناخت از بازار

یک فروش موفق اغلب به BANT مربوط می شود: بودجه، اختیار، نیاز و زمان. در حالی که تعیین بودجه و رسیدگی به اعتراضات عمومی قیمت می تواند برای یک نماینده با تجربه بسیار ساده باشد، سه جزء دیگر نیاز به آشنایی (و شاید صمیمیت) با خریدار و بازار دارد:

  • اقتدار – برای ایجاد اقتدار با مشتری، نماینده باید موقعیت شما در بازار را درک کند: نقاط قوت و ضعف شما و همچنین رقبای شما.
  • نیاز – نماینده همچنین باید شایستگی خود را در ترسیم این نقاط قوت و ضعف برای یافتن نقاط درد برای واجد شرایط بودن (و اثبات) مناسب بودن ایجاد کند.
  • زمان‌بندی – سنجش زمان‌بندی مشتری بالقوه، شناخت چرخه‌های عمر مشتری و فروش، و ایجاد یک فرآیند پرورش و پیگیری که با آن چرخه‌های عمر کار می‌کند، برای درست کردن زمان‌بندی بسیار مهم است.

همه اینها به تجربه و آموزش نیاز دارند.

مرحله 8: 60 روز اول

هنگامی که نماینده فروش دوره “جمع آوری اطلاعات” خود را کامل کرد، زمان آن فرا رسیده است که تجربه عملی برای بهبود سطح راحتی خود و وارد کردن آنها به توسعه فرآیند و روال عادی به آنها ارائه دهید.

سایه کاری

یک راه موثر برای خیس کردن پاهای نماینده این است که آنها را با یکی از اعضای باتجربه تیم خود جفت کنید تا بتوانند در زمان زنده بینش را به دست آورند. از کارمند جدید بخواهید به تماس‌ها گوش دهد، درباره گردش کار سؤال بپرسد و استراتژی تیم را درک کند.

جستجو و معرفی

همچنین باید به نماینده فرصت داده شود تا خود را به نقاط تماس برای حساب‌هایی که به ارث می‌برند معرفی کند و/یا برخی از کاوش‌های اولیه و همکاری برای شروع پر کردن خط لوله خود را انجام دهد.

بررسی عملکرد

برای ارائه بازخورد، تشویق عادات خوب، و تقویت نقاط عطف و اهداف عملکرد، حتماً با نمایندگان ملاقات کنید.

مرحله 9: 90 روز اول

بعد از 60 روز، نماینده باید به اندازه کافی راحت و مستقل باشد تا آموزش خود را اعمال کند و با باز شدن خط لوله خود شروع به تأثیرگذاری کند. مدیران باید اطمینان حاصل کنند که نمایندگان جدید همه چیزهایی را که نیاز دارند دارند:

  • برنامه ای تنظیم کنید که تهاجمی باشد اما برای آنها کارساز باشد
  • با افراد بالقوه ملاقات کنید و روابط را توسعه دهید
  • فرآیند را پیمایش کنید، به KPIها ضربه بزنید و اهداف را شکست دهید

مرحله 10: پس از آموزش

هنگامی که مطمئن شدید نمایندگان شما آماده برخورد با زمین هستند، در اینجا آخرین کارهایی وجود دارد که باید انجام دهید.

انتظارات و اهداف روشنی را تعیین کنید.

اهداف 30، 60 و 90 روزه را تعیین کنید. نرخ رمپ را بر اساس میانگین تعداد ماه هایی که یک فروشنده جدید به 100٪ (یا نزدیک به) سهمیه نیاز دارد، محاسبه کنید. برای دقیق‌تر کردن این موضوع، یک دوره متوسط ​​سطح شیب‌دار را بر اساس تجربه تقسیم کنید – برای مثال، ممکن است یک فروشنده کهنه کار معمولی چهار ماه طول بکشد، در حالی که یک فارغ‌التحصیلی تازه‌کار به نه ماه نیاز دارد.

یک مربی جدید استخدام کنید.

یک مطالعه مایکروسافت نشان داد که کارمندانی که با یک مربی یا “رفیق” همراه هستند در 97% موارد.

به هر فروشنده جدید، مربی ای اختصاص دهید که مدت طولانی تری در موقعیت او بوده است. منتی‌ها می‌توانند سؤالات، نظرات، و دردسرهای جدید مربیان خود را استخدام کنند. منتوریپ به استخدام‌های جدید چشم‌انداز، راهنمایی و مشاوره از جانب فردی خارج از تیم مدیریتی آنها ارائه می‌دهد.

در HubSpot، هر استخدام جدید با یک مربی همراه است. فراتر از چند هفته اول، مربیان می توانند مشاوره شغلی ارائه دهند، ارتباطات شبکه ای مهم ایجاد کنند و فروشندگان را از فرسودگی نجات دهند. استخدام‌های جدید را با مربیان مرتبط کنید، و آنها را برای یک شغل طولانی‌تر و شادتر در شرکت خود تنظیم خواهید کرد.

1. نحوه استفاده از CRM خود را به آنها آموزش دهید.

به نمایندگان خود نحوه استفاده از CRM خود را بیاموزید و آموزش های عملی و مبتنی بر پروژه (مانند نحوه وارد کردن مخاطبین جدید، تنظیم یادآورها و ارتباط ثبت گزارش) را شامل شود. در صورت لزوم، از آنها بخواهید در آزمون گواهینامه CRM شرکت کنند. اکثر CRM ها آنها را ارائه می دهند، و این یک راه عالی برای اطمینان از اینکه نمایندگان جدید نحوه استفاده از نرم افزار tt را می دانند.

می‌توانید دوره‌های صدور گواهینامه رایگان HubSpot را در اینجا پیدا کنید.

2. بررسی تماس ها را انجام دهید.

استخدام‌های جدید را برای بررسی تماس‌ها ثبت‌نام کنید – و تعداد زیادی از آنها. برای آنها خوب است که به نظرات نمایندگان برتر شما و تعدادی از نمایندگانی که مدت زیادی در تیم حضور نداشته اند گوش دهند. این به استخدام‌کنندگان جدید اجازه می‌دهد از سطوح مختلف تجربه بیاموزند و به آنها امکان می‌دهد به انواع مختلف نقد دسترسی داشته باشند.

3. یک نمای کلی از فرآیند فروش ارائه دهید.

مرحله‌های اصلی فرآیند فروش و معیارهای نرخ تبدیل را پوشش می‌دهد (به طور متوسط، 10 درصد ایمیل‌ها به تماس‌های متصل تبدیل می‌شوند، 20 درصد تماس‌های اتصال به تماس‌ها تبدیل می‌شوند، و غیره) این به نمایندگان جدید شما می‌گوید که کجا تلاش‌ها را اولویت‌بندی کنند. و چه نوع اعدادی نگهداری خواهند شد.

4. به نمایندگان آموزش دهید که چگونه شرکت شما با کاوشگری برخورد می کند.

چگونه چشم انداز شرکت شما وجود دارد؟ اشتراک گذاری کانال های مشترک، تعداد نقاط تماس و بهترین شیوه ها تعداد تحقیقاتی که نمایندگان باید انجام دهند و کدام جزئیات را باید جستجو کنند را مشخص کنید.

5. نمایندگان را از طریق شخصیت های خریدار خود راهنمایی کنید.

در این بخش از آموزش، مشتری ایده آل خود را توصیف کنید. اگر یک شرکت B2B هستید، به فروشندگان خود بیاموزید که یک شرکت مناسب چگونه به نظر می رسد و آنها باید سعی کنند در آن شرکت چه تماس هایی برقرار کنند. اگر B2C هستید، انواع مشتریانی را که نمایندگان مصرف کننده باید هدف قرار دهند، توصیف کنید. همچنین باید پایه و اساس نحوه ارزیابی و ارتباط سازمان شما با تصمیم گیرندگان را تنظیم کنید.

6. یک تحلیل رقابتی ارائه دهید.

نمای کلی از رقبای اصلی خود ارائه دهید سپس تجزیه و تحلیل رقابتی را به اشتراک بگذارید که دقیقاً آنچه شما را متمایز می کند برجسته می کند. در مورد اینکه محصول/خدمت شما کجا از رقبا کمتر است و کجا از بقیه بازار بهتر است صادق باشید.

7. تکرارهای قوی داشته باشید که آموزش آزمایشی ارائه دهند.

مثال های خوب و بد را در آموزش دمو قرار دهید و از همه بخواهید در نقش آفرینی شرکت کنند. مروری بر دموهای استخدامی جدید انجام دهید، تماس ها را برقرار کنید و مکالمات را ببندید. ایرادات رایجی را که در طول فرآیند فروش شما ایجاد می‌شود درج کنید و اجازه دهید افراد جدید استخدام شده قبل از ارائه اسکریپت‌های آماده به آن اعتراض‌ها پاسخ دهند.

یک قانون کلی خوب این است که ابتدا بازخورد مثبت ارائه دهید، سپس به مناطقی برای بهبود حرکت کنید. این قانون را در سازمان فروش خود تقویت کنید تا تیمی ایجاد کنید که به جای ترسیدن یا رنجش از انتقاد سازنده، پذیرای آن باشد.

8. آموزش فنی را برگزار کنید.

یادگیری استفاده از فناوری تیم یا شرکت (به عنوان مثال، تلفن‌ها، پلتفرم‌های ویدئویی و غیره) می‌تواند فرآیندی سخت و غیرمستند باشد. استخدام های جدید را در مورد نحوه استفاده از منابع تکنولوژیکی خود آموزش دهید و از آنها بخواهید مهارت های خود را در طول یک نمایش آزمایشی با شما به نمایش بگذارند. وقتی می‌توانند مشکلات اساسی را عیب‌یابی کنند – مانند درخواست از مشتریان احتمالی برای بی‌صدا کردن میکروفون‌هایشان در صورت بروز پژواک در حین ارائه – یک قدم به آمادگی برای تماس مستقیم نزدیک‌تر می‌شوند.

9. مذاکره و مدیریت اشیاء رایج را تمرین کنید.

حتی نمایندگان باتجربه نیز باید بدانند که یک شرکت چگونه به مرحله مذاکره نزدیک می شود. پارامترهای شما برای تخفیف و فروش چیست؟ نمایندگان شما از نظر تخفیف چه نوع قضاوتی می توانند داشته باشند؟ و، آداب بحث در مورد این موضوعات با افراد بالقوه چیست؟

10. در صورت لزوم، آموزش حضوری را ارائه دهید.

آیا نمایندگان شما مسئول پذیرش مشتریان جدید خواهند بود؟ بهترین شیوه ها و مسئولیت هایی را که با این نقش همراه است به اشتراک بگذارید. اگر به یک مدیر تمدید یا نماینده تجربه مشتری واگذار می شود، مطمئن شوید که هر دو طرف آن فرآیند را نیز درک می کنند.

11. گواهینامه های لازم را تشویق کنید.

در پایان آموزش فروش، یک آزمون صدور گواهینامه برگزار کنید. از نمایندگان خود بخواهید که یک تماس اکتشافی، دمو، مذاکره و تماس پایانی را ایفا کنند. این به شما امکان می دهد ارزیابی کنید که آیا یک نماینده آماده است تا نمایندگی شرکت شما را در مقابل مشتریان احتمالی شروع کند.

در پایان آموزش، نمایندگان HubSpot هر دو دارای گواهینامه فروش ورودی بازاریابی ورودی. آنها همچنین گواهینامه ارائه دموهای HubSpot را دارند. نمرات قبولی خاصی باید رعایت شود و در صورت نیاز به آموزش بیشتر به مدیران اطلاع داده می شود.

12. آموزش عمودی، نقش یا قلمرو خاص را ایجاد کنید.

مطمئن شوید که هر استخدامی جدید آموزش تکمیلی مربوطه را برای وظایف خاص دریافت می کند. اگر در حال استفاده از BDR هستید، موارد بیشتری ارائه دهید آموزش در مورد چگونگی واجد شرایط کردن مشتریان بالقوه با پرسیدن سؤالات درست. و، به نمایندگان خود در قسمت‌های عمودی یا مناطقی که آنها را هدف قرار می‌دهند آموزش دهید (یعنی هنگام جستجو در شمال غرب اقیانوس آرام، تماس‌های تلفنی با نرخ بالاتری نسبت به ایمیل‌ها تبدیل می‌شوند).

13. آموزش رهبری/مدیریت ارائه دهید.

همه باید از طریق آموزش فروش برای درک اهداف، ارزش ها و مشتریانی که سازمان فروش شما اولویت بندی می کند. اگر مدیر یا مدیر اجرایی را وارد می‌کنید، ممکن است برای راه‌اندازی آن‌ها برای موفقیت به آموزش بیشتری نیاز باشد.

آموزش فروش خود را ارزشمند کنید

افزایش سرعت برای فروشندگان دشوار است. اما اگر این کار را به درستی انجام دهید، در زمان و تلاش‌هایی که در اوایل کار روی استخدام‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کنید، بازدهی عظیمی را خواهید دید. در اینجا کوتاهی نکنید و از مزایای حفظ استعداد، روحیه بالا و استراتژی فروش با کیفیت بالا لذت خواهید برد.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آگوست 2019 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

30-60-90-sales-training-plan-template-bottom-cta

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا