چگونه این استارت آپ Swag در سال اول 3.3 میلیون دلار به دست آورد

چگونه این استارت آپ Swag در سال اول 3.3 میلیون دلار به دست آورد

به هفته نامه Trends خوش آمدید خبرنامه با جذاب ترین روندهای تجاری و بینش عملی برای کارآفرینان. این داستان ابتدا در سال 2021 منتشر شد و با داده های جدید به روز شد.

Trendster مایکل مارتوچی برای تحصیل در رشته مالی به مدرسه رفت. در عوض، او به یک پروژه جانبی ختم شد که در نهایت برای او میلیون‌ها نفر درآمد داشت.

او به Trends گفت: «دوستم و من می‌خواستیم پرچم‌ها و پیراهن‌های سفارشی را برای تبلیغ یک شبکه رسانه اجتماعی مبتنی بر مکان که در محوطه دانشگاه می‌سازیم، تهیه کنیم، و به نظر بسیار گران می‌رسید. در سال 2021.

پرچم‌های سفارشی حدود 130 دلار قیمت دارند، اما مایکل آنها را با قیمت 8 دلار در علی‌بابا پیدا کرد. بنابراین او یک وب‌سایت چاپ سفارشی راه‌اندازی کرد که پرچم‌ها را به نصف قیمت می‌فروشد. 

شرط خوبی بود — انتظار می‌رود بازار جهانی چاپ سفارشی به 11 میلیارد دلار تا سال 2032، و علاقه جستجو همچنان بالاست. 

منبع: Google Trends، میانگین چرخشی شش ماهه

پس از کار برای یک شرکت VC در نیویورک، مایکل به زودی خود را در بازی تجاری یافت.

«در احاطه استارت‌آپ‌ها، دیدم که آنها چقدر به سواگ اهمیت می‌دهند. این یکی از اولین چیزهایی است که استارت‌آپ‌ها هنگام دریافت بودجه می‌خرند.”

او همچنین می‌دانست که بازار سوآگ تکه تکه شده است (و هنوز هم هست).

این یک +26B$ صنعتی که در آن فقط یک شرکت +1 میلیارد دلار درآمد دارد. مابقی متشکل از «انبوهی از شرکت‌های کوچک هستند که احتمالاً تنها می‌توانند در یک زمان کمتر از 50 مشتری را اداره کنند». 

بنابراین در ماه مه 2017 او SwagUp را شروع کرد که بر ارائه بسته‌های swag مارک با کیفیت بالا به استارت‌آپ‌ها برای استقبال از کارمندان و هدیه دادن به مشتری تمرکز داشت. ، شرکت کنندگان رویداد و موارد دیگر. 

تجارت به سرعت افزایش یافت، از ~ 5000 دلار فروش در ماه اول به ~ 3.3 میلیون دلار در اولین سال کامل خود. 

SwagUp اکنون بیش از 200 نفر را استخدام می‌کند، به 160 میلیون دلار در مجموع فروش، و اولین بودجه< /a> پس از 5 سال موفقیت بوت استرپ.

آنها همچنین یک پلت فرم سوآگ با برچسب سفید برای دیگران فراهم می‌کنند تا کسب‌وکارهای سوآگ خود را ایجاد کنند و از زیرساخت‌های بسته‌بندی، انبارداری و توزیع SwagUp استفاده کنند. 

اوه، و آیا ما به این موضوع اشاره کردیم که مایکل 30 سال هم ندارد؟ بله.

یک کارآفرین از ابتدا…  (تصویر دزدیده شده از فیس بوک مایکل — با اجازه او)

دو قانون وجود دارد که مایکل هنگام گسترش کسب‌وکارش به آن فکر می‌کرد:

1. اصطکاک

را از بین ببرید

استراتژی SwagUp همیشه حذف اصطکاک از طریق دادن ابزارها و فناوری به مردم برای خرید و توزیع هر چه بیشتر سواگ بوده است. 

اگرچه گرفتن حق اشتراک از مشتریان برای استفاده از نرم‌افزار آن‌ها ممکن است جذاب باشد، اما اگر به معنای کاهش تعداد مشتریانی باشد که می‌توانند به دست آورند یا با چه سرعتی می‌توانند درآمد خود را افزایش دهند، این کار را انجام نمی‌دهند.

مایکل می‌گوید: «اصطکاک مصنوعی را در راه اجازه دادن به مردم برای شروع کار قرار ندهید. «سخت‌ترین کار جذب مشتری است. هنگامی که مشتریانی را به دست آوردید، احتمالاً می توانید مقیاس و دامنه کارهای دیگری را که می خواهید با آنها انجام دهید باز کنید.”

SwagUp ذخیره‌سازی سوآگ شخص ثالث را به‌عنوان یک فروش بیشتر پس از جذب مشتریان ارائه می‌دهد. منبع: وب سایت SwagUp

2. کارآفرینان را برای وظایف کلیدی استخدام کنید

طبق گفته مایکل، اکثر بنیانگذاران برای ایجاد یک تیم مجرب از رهبران که می توانند بخش مهمی از کسب و کار را بردارند و آن را 2/3/4/5 برابر سریعتر از شما بسازند، زمان زیادی طول می کشد، زیرا این تنها یکی از 10 مورد است. کارهای دیگری که شما انجام می دهید.”

آنها با استفاده از نرم افزار بدون کد با 100 دلار در ماه شروع به کار کردند. اما در سال 2020، SwagUp استفاده از «موارد هک بوت استرپی مانند ادغام‌های Wix و Zapier» را متوقف کرد و یک مدیر ارشد فناوری را برای توسعه زیرساخت‌های فناوری خود به کار گرفت.

از آن زمان، شرکت درآمد سالانه خود را از 6 میلیون دلار به 50 میلیون دلار افزایش داده است. (درآمد در طول همه گیری آسیب دید، اما آنها دوباره به آن بازگشته اند و پیش بینی می شود که در سال آینده به 50 میلیون دلار برسد.)

برای مایکل، نکته کلیدی این است که ابتدا مهم‌ترین ستون‌های کسب‌وکارتان را شناسایی کنید، که برای هر شرکتی متفاوت خواهد بود – مثلاً ممکن است موفقیت مشتری، منبع‌یابی، بازاریابی، توسعه محصول یا طراحی باشد. 

وقتی این کار را انجام دادید، «افرادی را بیابید که اساساً کارآفرینان هر یک از آن بخش‌های کسب‌وکار هستند، که می‌توانند آنها را ببرند و با آنها اداره کنند… هر چه زودتر بتوانید آن افراد را پیدا کنید، پیشرفت بیشتری خواهید داشت. شروع به ساختن خواهد کرد.”

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل