کسب و کار

7 استراتژی برای به دست آوردن یک نماینده فروش جدید تا هفته 3 بسته می شود

7 استراتژی برای به دست آوردن یک نماینده فروش جدید تا هفته 3 بسته می شود

من همین الان مطلبی در مورد نحوه برخورد با یک استخدام فروش کاملاً جدید خواندم. حداقل بگم مسخره بود. توصیه ابتدایی این بود که به جای دوشنبه، جلسه را از جمعه شروع کنید، زیرا ممکن است در یک روز شلوغ احساس “فرار” کنند.

< img src="https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/00-Blog_Thinkstock_Images/onboard-new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg?width=5905&height=4 onboard-new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg" alt="onboard-new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg" width="595" height="400" srcset="https: //53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/00-Blog_Thinkstock_Images/onboard-new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg?width=298&height=200&ew-name=onboard hire-compressor-098603-edited.jpg 298w, https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/00-Blog_Thinkstock_Images/onboard-new-sales-hire-compressor-09863-09860 ?width=595&height=400&name=onboard-new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg 595w, https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/00-Blog_Maghink/ new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg?width=893&height=600&name=onboard-new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg 893w, https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net /hub/53/hubfs/00-Blog_Thinkstock_Images/onboard-new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg?width=1190&height=800&name=onboard-new-sales-hire-compressor-099edw3-09860,jpg https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/00-Blog_Thinkstock_Images/onboard-new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg?width=1488&height=1000&ew-name sales-hire-compressor-098603-edited.jpg 1488w, https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/00-Blog_Thinkstock_Images/onboard-new-sales-hire-compressor-3-09 .jpg?width=1785&height=1200&name=onboard-new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg 1785w" sizes="(max-width: 595px) 100vw, 595px"/>

واقعیت: این فروش است. شیرجه بزنید و شروع به شنا کنید! آب خوب است.

اگر روز اول شلوغ است، کمک بخواهید، به مکالمات فروش گوش دهید و یادداشت بردارید. نمایندگان باید از همان ابتدا یاد بگیرند.

و اگر روز اول برای تکرار دلسرد کننده باشد، روز دوم بهتر از این نخواهد بود.

به‌جای شنیدن بیشتر صحبت‌های من در مورد نادرست بودن (و پیچیده بودن) توصیه‌های این مرد، اجازه دهید به شما چند ایده واقعی در مورد نحوه جذب یک فروشنده جدید، آموزش، پشتیبانی و راه‌اندازی بدهم. روز اول، و فروش در هفته سوم — یا زودتر.

مدیران، این توصیه مستلزم مشارکت و مسئولیت شخصی شما برای موفقیت اولیه و مداوم نماینده است.

عزیزان، در اینجا مراحلی وجود دارد که شما را به موفقیت و سفارش می‌رساند.

onboard-new-sales-hire-compressor-098603-edited.jpg

1) پیش کار را تعیین کنید

نمایندگان باید تاریخچه شرکت، رقابت، بازار، محصولات و به خصوص مشتریان فعلی و چرایی خرید را مطالعه کنند. آنها همچنین باید با موقعیت و عملکرد فعلی شرکت در بازار آشنا باشند.

2) تیم را آماده کنید

مدیریت باید تیم را برای آماده شدن برای ملاقات و استقبال از فروشنده جدید آماده کند. از نمایندگان بخواهید تا برای هر یک «نکته ای برای موفقیت» آماده کنند. آنها را ضبط کنید تا استخدام کننده جدید بتواند ویدیو را مطالعه کند. همچنین می‌توانید این محتوا را برای استخدام‌های آینده ارسال کنید.

3) ابزارهای ارزشمندی را ارائه دهید

برای اینکه به فروشندگان خود کمک کنید تا به اندازه افراد موفق باشند، به آنها بیاموزید که چگونه از CRM و سایر ابزارهای فناوری فروش از همان روز اول استفاده کنند. هر چه آنها بدون پذیرش پشته شما بیشتر بگذرند، گنجاندن آن در روال های آنها دشوارتر خواهد بود.

4) از آموزش در دنیای واقعی استفاده کنید

تحصیل در یک کلاس، فروشندگان را به درستی برای تماس ها و روابط فروش واقعی آماده نمی کند. آموزش محصول و فروش باید شامل یک دوره یک هفته کار در سه دفتر مختلف مشتریان باشد. این به نمایندگان این فرصت را می دهد تا کاربرد و ارزش محصول شما را برای خود کشف کنند. آنها همچنین ممکن است فرصتی برای گسترش یک حساب موجود پیدا کنند. بله، استخدام جدید ممکن است در واقع فروش را در طول آموزش تسهیل کند – تصور کنید که این امر باعث افزایش اعتماد به نفس آنها خواهد شد.

همچنین باید نمایندگان جدید را در زمینه ارائه، استفاده از رسانه های اجتماعی در فرآیند فروش، پرسیدن سوال، ایجاد رابطه، ایجاد تعامل عاطفی، ارائه ارزش و بسته شدن آموزش دهید.

5) پشتیبانی مداوم و آموزش قابل استفاده ارائه دهید

آموزش آنلاین درخواستی برای توسعه شخصی و مهارت های فروش بسیار مهم است. از ترکیبی از درس‌های سفارشی استفاده کنید تا فروشنده بداند چگونه جذب، منصوب، مشارکت، ارتباط، ارائه، متقاعد کردن و پافشاری شود. همچنین باید 10 یا بیشتر گواهی ویدیویی از مشتریان را به آنها نشان دهید که «چرا خرید کرده‌اند».

6) آنها را تحت الشعاع بهترین فروشنده شما قرار ندهید

مدیران، نماینده برتر شما نمی‌خواهد مبتدی از او سوال بپرسد. به خصوص زمانی که به او برای به اشتراک گذاشتن زمان و تخصصش پولی نمی دهید. این وظیفه مدیر است که به نماینده جدید نشان دهد چگونه شما این کار را انجام می دهید. قرار ملاقات بگذارید، با فروش تماس بگیرید و چند تماس برقرار کنید. به فروشنده جدید نشان دهید که چگونه این کار را انجام می دهد، و احترام او را به دست خواهید آورد و او را در مسیر موفقیت قرار خواهید داد.

7) مسئولیت موفقیت نماینده جدید را بر عهده بگیرید

اگر شما رهبر فروش هستید، به اشتباه خود را به عنوان یک مدیر معرفی می‌کنید، آمادگی استخدام‌های جدید، پشتیبانی از استخدام‌های جدید، سرنوشت استخدام‌های جدید و موفقیت استخدام‌های جدید به عهده شماست. . هیچ کس در “تیم” شما به زنده ماندن یا مردن کودک جدید اهمیت نمی دهد — به جز شما.

این سؤال پیش می‌آید: چرا مسئولیت موفقیت استخدام جدید خود را به شخصی با پوست صفر در بازی «سپردید» (با نام مستعار از آنها فرار می‌کنید؟

Download Now: Free Sales Training Plan Template

حتما بخوانید : 26 بدترین گناه لینکدین

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا