فرمول ریاضی برای دو برابر کردن فروش خود بدون کار بیشتر

فرمول ریاضی برای دو برابر کردن فروش خود بدون کار بیشتر

وقتی اکثر فروشندگان سعی می‌کنند فروش خود را دو برابر کنند، ریاضیات را بالا می‌برند و تا جایی که ممکن است سخت کار می‌کنند. این منجر به فرسودگی شغلی – و نتایج بسیار ناامیدکننده می شود.

به همین دلیل است که من یک فرمول ریاضی ایجاد کرده ام که می تواند به همه فروشندگان کمک کند فروش خود را دو برابر کنند، بدون اینکه بیشتر کار کنند: من آن را فرمول 2X می نامم.

این فرمول به شما امکان می‌دهد هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر. بدون اینکه تلاش شما را دو برابر کند، فروش شما را دو برابر می کند. کمی ریاضی درگیر خواهد بود، اما قول می‌دهم که پیچیده نیست.

این را تا انتها دنبال کنید و این استراتژی به شما کمک می‌کند بر رقابت خود در فروش مسلط شوید.

3 جزء فرمول 2X

چند راه کلی وجود دارد که می توانید فروش خود را افزایش دهید. شما می توانید تعداد مشتریان خود، اندازه متوسط ​​فروش یا تعداد دفعات خرید خود را برای مشتریان فعلی افزایش دهید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که فروشندگان مرتکب می شوند تلاش برای دو برابر کردن فروش خود با تلاش برای دو برابر کردن هر یک از این سه نشانگر است. انجام این کار بسیار دشوار است، و یک هدف غیرواقعی است.

Formula 2X من هر یک از این نشانگرها را تنها 26٪ رشد می دهد. بگذارید منظورم را به شما نشان دهم. در اینجا سه ​​جزء فرمول 2X آمده است:

  • 1.26(مشتریان)
  • 1.26 (متوسط ​​اندازه فروش)
  • 1.26 (تکرار خرید)

با افزایش تعداد مشتریان، میانگین اندازه فروش و تعداد دفعات خرید هر کدام به میزان 26 درصد، فروش کلی خود را دو برابر خواهید کرد. این یک هدف بسیار دست یافتنی تر از دو برابر کردن هر اندازه است. این فرمول است:

1.26 (مشتریان) x 1.26 (متوسط ​​اندازه فروش) x 1.26 (تکرار خرید)
= دو برابر افزایش کل در فروش

این را دارید: فرمول دقیق برای دو برابر کردن فروش خود در حالی که کمتر از اکنون کار می کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرمول تغییر دهنده بازی، ویدیوی زیر را بررسی کنید.

فرمول 2X در کار

به عنوان مثال، اجازه دهید به مشتری من دنیس نگاه کنیم. دنیس یک تجارت بازاریابی با حدود 1000 مشتری دارد. میانگین فروش او 1000 دلار است و مشتری متوسط ​​او در سال یک خرید از او انجام می دهد. می‌توانیم این سه معیار را با هم ضرب کنیم تا درآمد سالانه او را مشخص کنیم:

1000 x 1000 x 1 = 1 میلیون دلار

دنیز هر سال 1 میلیون دلار درآمد دارد. به یاد داشته باشید، اینها سود او نیست. او در حال پیشرفت است، اما مطمئناً می تواند بهتر از این باشد. اکنون، دنیز می‌تواند فروش خود را با دوبرابر کردن مشتریانش به 2000، دوبرابر کردن میانگین فروش خود به 2000 دلار، یا دوبرابر کردن دفعات خرید به دو بار در سال، امتحان کند – اما این کار بسیار کار خواهد بود. در عوض، بیایید ببینیم وقتی او از فرمول 2X استفاده می کند:

چه اتفاقی می افتد

1.26 (1000) x 1.26 (1000) x 1.26 (1)

وقتی او هر یک از این معیارها را 26% افزایش می‌دهد، متوجه می‌شویم که باید به 1260 مشتری، 1260 دلار در اندازه متوسط ​​فروش و دفعات خرید 1.26 افزایش یابد. این آخرین عدد به معنای یک خرید در هر 9.5 ماه است. من و دنیس با هم، بسته‌ها و برنامه‌هایی را برای تشویق به خریدهای مکرر ترتیب دادیم، و از برخی تکنیک‌های دیگرم برای افزایش مشتری و اندازه متوسط ​​فروش او استفاده کردیم. اکنون، بیایید محاسبه کنیم:

1.26 (1000) x 1.26 (1000) x 1.26 (1)

1260 x 1260 x 1.26 = 2,000,367 دلار

درآمد جدید دنیس 2,000,367 دلار است — که بیش از دو برابر است. و او این کار را با افزایش 26 درصدی ساده به سه عدد مختلف انجام داد.

به‌جای اینکه با دوبرابر کردن هر یک از معیارهای موفقیت فروش خود غرق شوید، روی افزایش مشتریان خود، تعداد دفعات خرید و اندازه متوسط ​​فروش تنها تا 26% تمرکز کنید. این یک هدف بسیار دست یافتنی است و با انجام آن، فروش خود را بدون تلاش بیشتر دو برابر خواهید کرد.

چگونه می توانید این فرمول را در کسب و کار خود اعمال کنید؟ برنامه های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. برای نکات بیشتر در مورد فروش، این هدف گزارش ویژه رایگان در مورد 3 سوال پایانی که باید بپرسید.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل