کسب و کار

6 برنامه رایگان اما قدرتمند برای نمایندگان فروش B2B

6 برنامه رایگان اما قدرتمند برای نمایندگان فروش B2B

بزودی پس از اینکه نقش فروش فعلی خود را شروع کردم، متوجه شدم که با بهترین و درخشان ترین استعدادهای فروش رقابت می کنم. قبل از این کار، من همیشه موفق می‌شدم که در این کار عالی باشم – اما برای اینکه در اینجا برجسته شوم، واقعاً باید بازی‌ام را ارتقا می‌دادم.

6 d8a8d8b1d986d8a7d985d987 d8b1d8a7db8cdaafd8a7d986 d8a7d985d8a7 d982d8afd8b1d8aad985d986d8af d8a8d8b1d8a7db8c d986d985d8a7db8cd986d8af 667d53b92d0ca

من زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد نکات و ابزارها کردم (از جمله این برنامه‌های استارت‌آپ) که به من کمک می‌کنند تا به بهترین عملکرد تبدیل شوم. . در اینجا شش ابزاری است که من به صورت روزانه استفاده می کنم تا به خودم برتری بدهم و معاملات بیشتری را ببندم.

1) Datanyze

Datanyze به من بینشی در مورد انواع فناوری و نرم افزارهایی می دهد که مشتریان بالقوه من به وب سایت های خود متصل شده اند.

به‌عنوان مثال، اگر راه‌حل‌های فنی می‌فروشید، می‌توانید از این ابزار برای کشف اینکه آیا خریدار در حال حاضر از رقیبی استفاده می‌کند یا اینکه از چیزی در دسته محصول یا خدمات شما استفاده نمی‌کند، استفاده کنید.

این اطلاعات به دو دلیل مفید است. اولاً، مشتری احتمالی شما هم متعجب و هم متاثر خواهد شد که شما اطلاعات زیادی در مورد نرم افزار شرکت آنها دارید. تحقیقات گسترده و شخصی سازی شده همیشه بر فروش عمومی برتری دارد. دوم، به شما کمک می‌کند محصول خود را در موقعیت‌یابی قرار دهید و ویژگی‌هایی را که راه‌حل شما ارائه می‌دهد برجسته کنید که می‌دانید مشتری احتمالی شما در حال حاضر با رقیب شما ندارد.

می‌توانید از افزونه رایگان Chrome استفاده کنید یا آن را به نسخه پولی ارتقا دهید. دومی به شما هشدار می دهد که مشتری احتمالی شما ابزار یا نرم افزار خاصی را اضافه یا رها کرده باشد، و به شما امکان می دهد در زمان بهینه با آنها تماس بگیرید.

datanyze-chrome-extension.png2) ناوبر فروش لینکدین

  • قیمت: شروع از 64.99 دلار در ماه برای یک کاربر
  • موجود در: وب، iOS، Android

برای اینکه در سال 2017 یک نماینده فروش موثر باشید، باید بر جستجوی اجتماعی و فروش تسلط داشته باشید. از دیدگاه کاوشگری، LinkedIn Sales Navigator معیارهای زیادی را برای کمک به شما در یافتن مناسب‌های بالقوه عالی برای محصول یا خدمات خود ارائه می‌کند.

نه تنها می‌توانید حساب‌ها را شناسایی کنید، بلکه می‌توانید بهترین مخاطبین درون آن حساب‌ها را نیز شناسایی کنید. من همچنین از Sales Navigator استفاده می‌کنم تا از رویدادهای مرتبط با راه‌اندازی شرکت‌هایی که هدف آن‌ها هستم، مانند اطلاعیه‌های خبری، کمپین‌های استخدام جدید، و موارد دیگر مطلع باشم.

در سطح فردی، من از این اطلاعات استفاده می‌کنم تا دسترسی خود را تنظیم کنم و با افراد مرتبط در صنعت ارتباط برقرار کنم تا بتوانم شبکه حرفه‌ای خود را به صورت استراتژیک گسترش دهم.

این اتصالات اغلب معرفی گرمی ایجاد می کنند. در نهایت، من تلاش می‌کنم در هر جایی که مشتریان بالقوه به دنبال محتوا هستند یا سؤالاتی می‌پرسند که بتوانم به آنها پاسخ بدهم، حضور داشته باشم.

Team_Link_Section_Sales_Navigator.png

3) فروش هاب اسپات

  • قیمت: رایگان. 50 دلار در ماه برای هر کاربر برای حرفه ای
  • موجود در: Gmail، Outlook، Chrome

من در واقع کار را برای HubSpot شروع کردم زیرا در کار قبلی خود از ابزار HubSpot استفاده کردم.

اولین ابزار من فروش رایگان بود. این به من نشان داد که چه مشتریانی ایمیل‌های من را باز کرده‌اند، چه زمانی این کار را انجام داده‌اند، و اینکه آیا روی پیوندهای من کلیک کرده‌اند یا خیر.

من از این اطلاعات برای تعیین اینکه آیا مشتریان بالقوه پیام‌های من را می‌خوانند و به ارزش من علاقه دارند یا خیر استفاده کردم.

اگر ایمیل‌های من را باز نمی‌کردند یا با آنها ارتباط برقرار نمی‌کردند، من دائماً با آنها تماس نمی‌گرفتم — این فقط آنها را آزار می‌داد.

اما اگر آنها چندین بار ایمیل‌ها را باز کردند و روی پیوندهای من کلیک کردند، معمولاً به این معنی بود که من برای آنها ارزش قائل بودم و گفتگوی بیشتر برای آنها مفید خواهد بود.

بعداً، به Sales Pro ارتقاء دادم. این ابزار ارزشمند اتوماسیون فروش به من این امکان را می دهد که قالب های ایمیل از پیش نوشته شده و حتی دنباله های ایمیل را با یک کلیک ارسال کنم. همچنین مشتریان احتمالی را قادر می‌سازد تا به صورت خودکار با من زمان رزرو کنند.

در نهایت، ساختار جستجو و توسعه من بسیار سریع‌تر، دقیق‌تر و خودکارتر است. نگاهی به نسخه های رایگان و پولی بیندازید — این ابزارها دلیل اصلی موفقیت فعلی من هستند.

HubSpot-Sales.png

4) منابع محلی

  • قیمت: متفاوت است
  • موجود در: وب

اکثر نمایندگان فروش در یک بازار عمودی یا جغرافیایی خاص کار می کنند — معمولاً بازاری که در آن به زبان مادری صحبت می کنید یا تجربه تجاری گسترده ای دارید.

به هر منطقه و/یا عمودی تفاوت های ظریفی برای فروش وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از مناطق به رویکرد مستقیم اهمیت می دهند، در حالی که برخی دیگر سبک آرام تر و دوستانه تر را ترجیح می دهند.

بازار شما ممکن است دارای ویژگی‌های خاصی باشد که باید از آن‌ها آگاه باشید، از جمله:

  • تعداد شرکت‌های داخل صنعت
  • سطح رقابت
  • خوشه های جغرافیایی

من توصیه می‌کنم دو یا سه وب‌سایت پیدا کنید که تخصص و منابع فروش محلی را برای منطقه خاص یا عمودی شما ارائه می‌دهند.

از زمانی که در بازار بنلوکس کار می‌کنم، Hubsterdam بسیار ارزشمند بوده است. این به من کمک می کند تا محیط فروش هلندی و فرآیندهای خرید مشتریان بالقوه خود را درک کنم.

5) تحرک

  • قیمت: رایگان. 2.50 دلار در ماه برای Plus
  • موجود در: Chrome

به طور متوسط ​​چند برگه هنگام کار باز دارید؟ اگر بگویید یک یا دو، قطعا در اقلیت هستید — اکثر فروشندگانی که من می شناسم حداقل 10 نفر همیشه باز هستند.

این برنامه افزودنی رایگان Chrome، هر برگه جدیدی را که باز می‌کنید با یک تصویر پس‌زمینه الهام‌بخش، هدفی که برای روز تعیین کرده‌اید، و فهرست کوتاهی از کارها پر می‌کند.

تحرک به من کمک می کند در طول روز در مسیر و با انگیزه باقی بمانم. آن را امتحان کنید: از اینکه چقدر به شما در تمرکز کمک می کند شگفت زده خواهید شد.

Momentum.png>6) گرامرلی

این ابزار اشتباهات املایی و دستوری را برجسته می کند و اصلاحاتی را پیشنهاد می کند. در حالی که ممکن است فکر کنید اشتباه املایی کلمه بی اهمیت است، ایمیل های فروش بدون خطا تفاوت زیادی ایجاد می کنند. اگر پیامی مملو از اشتباهات تایپی برای آنها ارسال کنید، ممکن است احتمال دهند که شما غیرحرفه ای یا بی دقت هستید. خوشبختانه، Grammarly نوشتن ایمیل های عالی را آسان می کند.

Grammarly.png>

کدام ابزار شما را فروشنده موثرتری می کند؟ نظر خود را در زیر بنویسید!

“>

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا