کسب و کار

بر اساس داده های جدید، بهترین روزها و زمان ها برای جلسات فروش

بر اساس داده های جدید، بهترین روزها و زمان ها برای جلسات فروش

شما به تازگی یک نسخه نمایشی را شکست داده اید، به سمت سهمیه پیشرفت خوبی دارید، و آماده هستید تا تماس بعدی خود را دریافت کرده و آن را نیز شکست دهید.

d8a8d8b1 d8a7d8b3d8a7d8b3 d8afd8a7d8afd987 d987d8a7db8c d8acd8afdb8cd8afd88c d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d8b1d988d8b2d987d8a7 d988 d8b2d985 667d532843c06

اما 10 دقیقه پس از اینکه مشتری قرار است به جلسه ملحق شود، هنوز ظاهر نشده است. شما نشان داده نشدید.

داشتن پرسپکتیو فقط آزاردهنده نیست – همچنین اتلاف وقت بزرگی است. هر ثانیه ای را که صرف چرخاندن انگشتان خود می کنید، ثانیه ای است که می توانستید برای ایمیل زدن به سرنخ داغ، پیگیری خریدار که تاریک شده است، یا ارائه نسخه نمایشی به شخصی که علاقه بیشتری دارد، استفاده کنید.

می‌توانید احتمال عدم نمایش را کاهش دهید با تعیین شرایط دقیق تر و تعیین یک دستور کار صریح. اما این همه ماجرا نیست: همچنین می‌توانید جلسات فروش را رزرو کنید. در زمان های مناسب.

Gong.io، یک پلت‌فرم هوشمند فروش، تماس‌های فروش را تجزیه و تحلیل می‌کند تا ببیند کدام روزهای هفته و چه ساعاتی از روزها دارای چنین شرایطی هستند. بالاترین و کمترین -نمایش نرخ‌ها.

بهترین اوقات روز

بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند قبل از حضور دروازه بان یا زمانی که تماس شما هنوز نسبتاً در دسترس است، زودتر تماس بگیرید تا با تصمیم گیرندگان تماس بگیرید. این توصیه هنوز در مورد تماس‌های برنامه‌ریزی نشده صادق است – یعنی تماس‌هایی که مشتریان احتمالی شما انتظار آن را ندارند.

با این حال، اگر در حال برنامه‌ریزی تماس یا جلسه هستید، پنجره مهم ساعت ۲ تا ۵ بعد از ظهر است. تقریباً 15.9٪ تا 14.7٪ از تماس ها در این بازه زمانی منجر به عدم نمایش می شود.

AAEAAQAAAAAAAAzaAAAAJDM4ZmM5NWI4LWQ4YzctNGM3MS05OTBkLTc0ZWIzYzRlNmM2Yg.pngمنبع: Gong.io

آن را با صبح مقایسه کنید که بالاترین نرخ عدم نمایش را دارد. نرخ عدم نمایش 19.09٪ در ساعت 8 صبح است.

واضح است که مشتریان احتمالی شما وارد دفتر می شوند، متوجه می شوند که چیزهای زیادی در ظرف خود دارند و تصمیم به وثیقه می گیرند.

داده‌های Gong.io نشان می‌دهد که فروشندگان به‌جای اواخر بعدازظهر، تماس‌های زیادی را در صبح و اوایل بعدازظهر برنامه‌ریزی می‌کنند.

AAEAAQAAAAAAAAxHAAAAJGMyY2U0NmY2LTExMTEtNDg5OS05NGJiLTRlNmZhNmU4N2Q4ZA.pngمنبع: Gong.io

بهترین روزهای هفته

شما ممکن است انتظار داشته باشید که بیشترین درصد عدم نمایش در روز جمعه باشد — و حق با شماست. با پیشروی هفته، بالقوه‌ها به طور فزاینده‌ای شما را بالا و خشک می‌گذارند.

اما اجازه ندهید این نقطه داده شما را متقاعد کند که دیگر هرگز تماس پایان هفته را برنامه ریزی نکنید. تفاوت بسیار افزایشی است: نرخ عدم نمایش در روز دوشنبه 17.46٪ است، در حالی که روز جمعه 18.01٪ است.

best-day-of-week-for-sales-meetings.pngمنبع: Gong.io

دو روزی که هرگز نباید جلسه ای داشته باشید؟ شنبه و یکشنبه. نرخ عدم نمایش در آخر هفته چهار برابر بیشتر است.

اگر می خواهید مشتریان بالقوه شما ظاهر شوند، باید زمان مناسب را انتخاب کنید. دفعه بعد که پیشنهاد می‌کنید چه زمانی ملاقات کنید، این داده‌ها را در نظر بگیرید.

HubSpot CRM

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا