3 علامت هشدار که شما نباید در فروش باشید

3 علامت هشدار که شما نباید در فروش باشید

تقریباً در هر شغلی، مهارت‌های فروش مهم هستند. چه در حال جمع‌آوری کمک مالی برای استارت‌آپ خود باشید، چه جذب کنندگان اولیه محصول خود را جذب کنید، یا ذینفعان داخلی را متقاعد کنید که از کمپین شما حمایت کنند، دانستن اینکه چگونه ارزش ایده یا راه‌حل خود را به دیگران نشان دهید تأثیر زیادی بر حرفه شما خواهد داشت.

من اساساً معتقدم که هر کسی می‌تواند نحوه فروش را بیاموزد. اما من همچنین معتقدم که دیگران در فروش بهتر از بسیاری از آنها هستند، و شما باید قبل از اینکه فروش را حرفه خود کنید، به دقت فکر کنید. به هر حال، بین قرار گرفتن در معرض فروش و یادگیری تکنیک‌های فروش تفاوت زیادی وجود دارد – و انتخاب برای کار در نقش فروش تا آخر عمر.

در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که نباید شغل فروش را انتخاب کنید. اگر در زمینه فروش هستید و با هر یک از این نکات مرتبط هستید، ممکن است بخواهید به گزینه های دیگری فکر کنید.

1) شما بیشتر به “ساختن” علاقه دارید تا “تأثیرگذاری”

اگر به ساختن چیزهایی مانند برنامه‌ها، نرم‌افزارها، یا محصولات فیزیکی از مبلمان گرفته تا اتومبیل علاقه دارید، ممکن است شغل در فروش برای شما مناسب نباشد.

بسیاری از افراد دوست دارند هفته‌ها به تنهایی روی پروژه‌ها کار کنند و چیزی زیبا یا مبتکرانه ایجاد کنند. هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل Elucify جرالد فونگ به ذهنم می‌رسد. اگر به «سازنده» بودن علاقه دارید، احتمالاً حرفه فروش برای شما مناسب نیست.

این بدان معنا نیست که نمی‌توانید در حین فروش، سازنده باشید، اگرچه این کار کمی سخت‌تر است و ممکن است در نهایت به عنوان یک سرگرمی جانبی اشتیاق «سازنده» خود را ارضا کنید.

فروش شامل تقویت نفوذ شما و استفاده از روانشناسی انسانی، همراه با تعامل دائمی با مشتریان بالقوه رو در رو و/یا مجازی است. اگر فردی با ذهنیت سازنده هستید، احتمالاً این موضوع برای شما حواس‌پرت کننده است.

2) با چک حقوقی بی ثبات راحت نیستید

این یک نکته عینی است، جدا از این سوال که آیا شخصیت شما برای فروش مناسب است یا خیر.

فروش ذاتاً بی ثبات است. در بسیاری از شرکت‌ها، حقوق پایه نسبتاً پایینی دریافت می‌کنید – اینکه هر ماه چقدر پول به خانه می‌برید به پرداخت‌های کمیسیون شما بستگی دارد. این به معنای عدم اطمینان قابل توجهی در مورد نحوه ظاهر شدن چک حقوق شما در هر ماه است.

ممکن است در چند ماه به سختی بتوانید اجاره بها را بپردازید، زیرا به تازگی سهمیه را دریافت کرده اید (یا آن را از دست داده اید). ماه‌های دیگری وجود خواهد داشت که برای همه دوستانتان نوشیدنی می‌خرید، زیرا سهمیه را شکست داده‌اید (خوب، امیدوارم مثل زمانی من از نظر پول بد نباشید.)

اگر با عدم قطعیت مالی راحت نیستید، این اضطراب تاثیر خود را خواهد گذاشت.

دوستی داشتم که در فروش خوب عمل می‌کرد و همیشه سهمیه‌اش را می‌گرفت، اما نمی‌توانست با استرس ماهانه فکر کردن به اینکه آیا می‌تواند صورت‌حساب‌هایش را بپردازد، زندگی کند. این نگرانی‌ها به مرور زمان کاهش می‌یابد زیرا شما فروشنده بهتری می‌شوید و حقوق پایه بالاتری دریافت می‌کنید – اما برای مقابله با آن در مراحل اولیه حرفه‌تان به پوست ضخیم نیاز دارید.

3) ترس از طرد شدن دارید

من فکر می‌کنم همه وقتی شروع به فروش می‌کنند ترس از رد شدن دارند. بسیاری از فروشندگان هرگز از آن عبور نمی کنند.

اما اگر به طرد شدن عادت ندارید، ممکن است بخواهید به دنبال شغل دیگری باشید.

یکی از مدیران من می‌گفت: «شما در حال فروش هستید که در ۹۰ درصد مواقع رد می‌شوید، اما به شدت به دنبال ۱۰ درصد مشتریانی هستید که واقعاً شما و محصولتان را دوست دارند.»

>

این رد می‌تواند در هر زمانی انجام شود. در بخش فروش، گاهی اوقات مردم از دست شما به خاطر انجام کارتان عصبانی می شوند، نه برای هر کاری که گفته اید یا انجام داده اید.

اگر این کار شما را می ترساند، راه سختی در پیش دارید. شما می توانید شکم را برای طرد شدن ایجاد کنید، اما برخی افراد در این کار بهتر از دیگران هستند.

مناسب نبودن برای فروش چیز بدی نیست و به این معنا نیست که هرگز نباید بفروشید. این به سادگی به این معنی است که شما نباید حرفه فروش را دنبال کنید. برای موفقیت بیشتر، نقش هایی را که برای آنها بهینه شده اید پیدا کنید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل