کسب و کار

6 الگوی که به دنباله ایمیل قبل از تماس شما زندگی جدیدی می بخشد

6 الگوی که به دنباله ایمیل قبل از تماس شما زندگی جدیدی می بخشد

توالی تماس‌ها به نرخ تماس را تا 110% افزایش دهید. بنابراین، آیا زمان آن نرسیده است که همان رویکرد را در ارتباط با ایمیل خود اجرا کنید؟ توالی ایمیل باعث صرفه جویی در زمان، ایجاد یک تجربه ثابت برای مشتری بالقوه شما می شود و حتی می تواند چرخه فروش شما را سرعت بخشد.

pre-call-email-sequencing-compressor

با شناسایی هدف خود برای دنباله شروع کنید. اگر برای اولین بار با یک مشتری بالقوه تماس می گیرید، ممکن است هدف شما آموزش آنها در مورد راه حل های نقطه درد باشد. اگر می‌خواهید دوباره با مشتری بالقوه‌ای درگیر شوید، احتمالاً هدف شما این است که با او تماس بگیرید.

در اینجا یک دنباله ایمیل است که من برای مشتریان احتمالی قبل از اینکه آنها را با تلفن دریافت کنم استفاده می کنم. از این الگوها استفاده کنید تا برخی از حدس و گمان‌ها را از کاوش‌های روزانه خود حذف کنید، در تابلوی فعالیت‌ها به سمت بالا حرکت کنید و معاملات بیشتری ببندید.

توالی ایمیل قبل از تماس برای دستیابی به مشتری

ایمیل 1: پیام درد

اگر با مشتری تماس می گیرید که هنوز تلفنی با او صحبت نکرده اید، مهم است که فوراً ارزش خود را ایجاد کنید و از عرضه زودهنگام محصول خود اجتناب کنید.

این الگو با یک عنوان جذاب شروع می‌شود و ارزش خانه را با فهرستی خوانا و گلوله‌ای از نقاط درد ایجاد می‌کند که باید مطابق با موارد مورد نظر شما باشد.

ایمیل 2: پیام ارزش

یک هفته بعد، با یک پیام ارزش پیگیری کنید. در اولین ایمیل خود، نقاط درد آنها را شناسایی کردید. اکنون زمان آن است که در مورد مزایای محصول/خدمات خود به آنها بگویید. به مشتریان بالقوه خود راه حلی ارائه دهید و به آنها نگاهی اجمالی به نحوه زندگی با شرکت خود ارائه دهید.

ایمیل 3: پیام ارسال نام

یک هفته دیگر گذشت و هنوز از مشتری احتمالی خود چیزی نشنیدید؟ زمان حذف نام فرا رسیده است. مشتریانی را با اهداف شرکتی مشابه به عنوان مشتری بالقوه خود برجسته کنید و در مورد موفقیت آنها با استفاده از محصول/خدمت خود صحبت کنید.

ایمیل 4: پیام واجد شرایط

یک هفته بعد، سوالی را برای مشتری احتمالی خود دنبال کنید — و آن سوال را به نقطه درد گره بزنید. می‌خواهید چالش‌هایی را که بالقوه با آن روبرو هستند یادآوری کنید، و نحوه کمک‌تان را برجسته کنید.

ایمیل 5: پیام محصول

یک هفته بعد، وقت آن است که محصول خود را معرفی کنید و مستقیماً در مورد ویژگی های آن صحبت کنید. این ایمیل را کوتاه نگه دارید. مشتری احتمالی شما به صورت شفاهی به پیشنهاد شما ابراز علاقه نکرده است، بنابراین شما همچنان در تلاش برای جلب توجه و علاقه آنها هستید. برای افزایش خوانایی، مزایا و ویژگی‌های محصول خود را بصورت گلوله‌ای و موضعی نگه دارید.

ایمیل 6: آخرین تلاش

یک هفته بعد، زمان آخرین تلاش شما برای تماس است. از وسوسه منفعل-تهاجمی یا زورگو اجتناب کنید. لحن خود را طبق معمول و خودآگاه نگه دارید. و به مشتری بالقوه خود بگویید که وقتی محصول/خدمت شما به یک اولویت تجاری تبدیل شود، همیشه برای صحبت در دسترس خواهید بود.

این دنباله را برای کسب و کار خود سفارشی کنید و ببینید چقدر زمان و انرژی برای کارهای ارزشمندتر به دست می آورید.

HubSpot CRM

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا