6 الگوی که به دنباله ایمیل قبل از تماس شما زندگی جدیدی می بخشد
6 الگوی که به دنباله ایمیل قبل از تماس شما زندگی جدیدی می بخشد
توالی تماسها به نرخ تماس را تا 110% افزایش دهید. بنابراین، آیا زمان آن نرسیده است که همان رویکرد را در ارتباط با ایمیل خود اجرا کنید؟ توالی ایمیل باعث صرفه جویی در زمان، ایجاد یک تجربه ثابت برای مشتری بالقوه شما می شود و حتی می تواند چرخه فروش شما را سرعت بخشد.
با شناسایی هدف خود برای دنباله شروع کنید. اگر برای اولین بار با یک مشتری بالقوه تماس می گیرید، ممکن است هدف شما آموزش آنها در مورد راه حل های نقطه درد باشد. اگر میخواهید دوباره با مشتری بالقوهای درگیر شوید، احتمالاً هدف شما این است که با او تماس بگیرید.
در اینجا یک دنباله ایمیل است که من برای مشتریان احتمالی قبل از اینکه آنها را با تلفن دریافت کنم استفاده می کنم. از این الگوها استفاده کنید تا برخی از حدس و گمانها را از کاوشهای روزانه خود حذف کنید، در تابلوی فعالیتها به سمت بالا حرکت کنید و معاملات بیشتری ببندید.
توالی ایمیل قبل از تماس برای دستیابی به مشتری
ایمیل 1: پیام درد
اگر با مشتری تماس می گیرید که هنوز تلفنی با او صحبت نکرده اید، مهم است که فوراً ارزش خود را ایجاد کنید و از عرضه زودهنگام محصول خود اجتناب کنید.
این الگو با یک عنوان جذاب شروع میشود و ارزش خانه را با فهرستی خوانا و گلولهای از نقاط درد ایجاد میکند که باید مطابق با موارد مورد نظر شما باشد.
استخدام جدید بیش از حد طول می کشد
سلام [نام مشتری]،
من با SalesScripter هستم، و به دلیل بسیاری از مدیران استخدامی، تماس میگیرم تعدادی از این چالش ها را دارید:
- برای استخدام جدید بسیار طولانی است
- پیدا کردن نامزدهای عالی سخت است
- مسئولیت های روزمره مانع برنامه ریزی مصاحبه ها می شود
- فرایند غربالگری کار نمی کند
- تأخیر در استخدام تأثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی دارد
آیا هیچ یک از آن چالش ها آشنا به نظر می رسد؟ اگر چنین است، من دوست دارم با شما در مورد اینکه چگونه می توانم کمک کنم صحبت کنم. هفته آینده با شما تماس خواهم گرفت و اگر مایل باشید، میتوانیم یک تماس سریع ۱۵ دقیقهای برای بحث بیشتر درباره نیازهای تجاری منحصربهفردتان برنامهریزی کنیم.
با احترام،
مایکل هالپر
موسس و مدیر عامل SalesScripter
4061-809-281
mhalper@salesscripter.com
www.salesscripter.com
ایمیل 2: پیام ارزش
یک هفته بعد، با یک پیام ارزش پیگیری کنید. در اولین ایمیل خود، نقاط درد آنها را شناسایی کردید. اکنون زمان آن است که در مورد مزایای محصول/خدمات خود به آنها بگویید. به مشتریان بالقوه خود راه حلی ارائه دهید و به آنها نگاهی اجمالی به نحوه زندگی با شرکت خود ارائه دهید.
فرآیند استخدام خود را ساده کنید
سلام [نام مشتری]،
هفته گذشته در مورد چالشهایی که بسیاری از کسبوکارها برای استخدام استعدادهای بزرگ با آن مواجه هستند، صحبت کردم. امروز در حال پیگیری هستم و میخواهم به شما اطلاع دهم که در SalesScripter، به استخدام مدیران کمک میکنیم:
- سرعت بخشیدن به فرآیند استخدام
- کیفیت استخدام جدید را بهبود بخشید
- کاهش استفاده از زمان داخلی
- فرایند صلاحیت و غربالگری را بهبود دهید
- کاهش هزینه های استخدام و استخدام
این هفته با شما تماس خواهم گرفت تا بدانم آیا خدمات ما ممکن است مورد علاقه شما باشد. پیوند تقویم]
با احترام،
مایکل هالپر
موسس و مدیر عامل SalesScripter
4061-809-281
mhalper@salesscripter.com
www.salesscripter.com
ایمیل 3: پیام ارسال نام
یک هفته دیگر گذشت و هنوز از مشتری احتمالی خود چیزی نشنیدید؟ زمان حذف نام فرا رسیده است. مشتریانی را با اهداف شرکتی مشابه به عنوان مشتری بالقوه خود برجسته کنید و در مورد موفقیت آنها با استفاده از محصول/خدمت خود صحبت کنید.
زمان استخدام Steel Tech را 50٪ کاهش داد
سلام [نام مشتری]،
هفته گذشته، به شما اطلاع دادم که چگونه SalesScripter به کسب و کارها کمک می کند تا فرآیندهای استخدام خود را بهبود بخشند. امروز، میخواهم کارمان را با Steel Tech مشخص کنم و برجسته کنم.
با کمک ما، Steel Tech زمان استخدام خود را 50٪ کاهش داد که باعث کاهش بیش از حد پروژه تا 75٪ شد.
من فکر می کنم ما می توانیم به شما کمک کنیم تا به موفقیت های مشابهی دست یابید. تلفنی پیگیری میکنم، اما اگر میخواهید قبل از آن صحبت کنید، میتوانید در تقویم من زمان بگذارید: [پیوند تقویم را وارد کنید]
با احترام،
مایکل هالپر
موسس و مدیر عامل SalesScripter
4061-809-281
mhalper@salesscripter.com
www.salesscripter.com
ایمیل 4: پیام واجد شرایط
یک هفته بعد، سوالی را برای مشتری احتمالی خود دنبال کنید — و آن سوال را به نقطه درد گره بزنید. میخواهید چالشهایی را که بالقوه با آن روبرو هستند یادآوری کنید، و نحوه کمکتان را برجسته کنید.
زمان زیادی را برای استخدام تلف میکنید؟
سلام [نام مشتری]،
هفته گذشته اشاره کردم که چگونه SalesScripter به Steel Tech کمک کرد تا زمان استخدام را تا 50% کاهش دهد. من فکر می کنم ما می توانیم همین کار را برای شما انجام دهیم، اما ابتدا چند سوال دارم:
- آیا در حال حاضر زمان زیادی را برای استخدام صرف می کنید؟
- آیا از نامزدهایی که دریافت می کنید راضی هستید؟
- چقدر برای شما مهم است که زمان صرف شده برای مصاحبه را کاهش دهید؟
- آیا تأخیر در استخدام روی درآمد شما تأثیر می گذارد؟
- روند غربالگری متقاضی فعلی شما چگونه است؟
من دوست دارم درباره پاسخ شما به هر یک از این سؤالات بیشتر با شما صحبت کنم. اگر مایلید چند دقیقه در تقویم بگذارید، به من اطلاع دهید.
با احترام،
مایکل هالپر
موسس و مدیر عامل SalesScripter
4061-809-281
mhalper@salesscripter.com
www.salesscripter.com
ایمیل 5: پیام محصول
یک هفته بعد، وقت آن است که محصول خود را معرفی کنید و مستقیماً در مورد ویژگی های آن صحبت کنید. این ایمیل را کوتاه نگه دارید. مشتری احتمالی شما به صورت شفاهی به پیشنهاد شما ابراز علاقه نکرده است، بنابراین شما همچنان در تلاش برای جلب توجه و علاقه آنها هستید. برای افزایش خوانایی، مزایا و ویژگیهای محصول خود را بصورت گلولهای و موضعی نگه دارید.
روشی بهتر برای جذب استعدادهای برتر
سلام [نام مشتری]،
امروز، مایلم درباره خدمات استخدامی خود به شما بگویم. استخدامکنندگان ما از چند جهت با دیگران متفاوت هستند:
- استخدام کنندگان ما در صنعت و استعداد شما با تجربه هستند
- ما از استعدادهای بین المللی نیز استفاده می کنیم
- ما تماسهای استخدام را ضبط میکنیم تا بتوانید نامزدهای برتر را بررسی کنید
آیا مایلید صبح سه شنبه یا پنجشنبه آینده تماس بگیرید؟ اگر چنین است، لطفاً با خیال راحت زمان را در تقویم من در اینجا بگیرید: [پیوند تقویم را وارد کنید]
با احترام،
مایکل هالپر
موسس و مدیر عامل
SalesScripter
4061-809-281
mhalper@salesscripter.com
www.salesscripter.com
ایمیل 6: آخرین تلاش
یک هفته بعد، زمان آخرین تلاش شما برای تماس است. از وسوسه منفعل-تهاجمی یا زورگو اجتناب کنید. لحن خود را طبق معمول و خودآگاه نگه دارید. و به مشتری بالقوه خود بگویید که وقتی محصول/خدمت شما به یک اولویت تجاری تبدیل شود، همیشه برای صحبت در دسترس خواهید بود.
در حال اعلام آخرین بار
سلام [نام مشتری]،
امیدوارم همه چیز خوب باشد. من پاسخی از شما نشنیده ام و گاهی اوقات هیچ پاسخی پاسخ خودش است. نمیخواهم شما را اذیت کنم، اما فکر کردم برای آخرین بار تماس بگیرم تا ببینم آیا علاقهمندید یاد بگیرید که SalesScripter چگونه میتواند کمک کند:
- زمان استخدام را کوتاه کنید
- کیفیت استخدام جدید را بهبود بخشید
- زمان استخدام داخلی را کاهش دهید
- بهبود فرآیند غربالگری
- کاهش هزینه های استخدام
اگر پاسخی از شما دریافت نکنم، فرض میکنم در حال حاضر این اولویت برای کسب و کار شما نیست. و لطفاً اگر در آینده به خدمات ما نیاز دارید به من اطلاع دهید. ممنون از وقتی که گذاشتید.
با احترام،
مایکل هالپر
موسس و مدیر عامل SalesScripter
4061-809-281
mhalper@salesscripter.com
www.salesscripter.com
این دنباله را برای کسب و کار خود سفارشی کنید و ببینید چقدر زمان و انرژی برای کارهای ارزشمندتر به دست می آورید.
منبع:hubspot