9 بهترین کتاب صوتی برای فروشندگان، مدیران فروش و مدیران فروش

9 بهترین کتاب صوتی برای فروشندگان، مدیران فروش و مدیران فروش

گوش دادن به کتاب‌های صوتی درباره فروش ممکن است راحت‌ترین و در عین حال مؤثرترین کاری باشد که می‌توانید برای پیشرفت حرفه‌ای خود انجام دهید. به هر حال، این یک عادت آسان است — به سادگی یک کتاب صوتی دانلود کنید، هدفون خود را در آن قرار دهید، و در حین رفت و آمد، سگ را راه بروید، سطل زباله را بیرون بیاورید، یا آخرین گزارش هزینه خود را پر کنید (سفارش تحویل در اواخر شب، من شما را می بینم) .)

برای کمک به شما در یافتن بهترین انتخاب‌ها، در اینجا نه کتاب برتر مرتبط با فروش موجود برای گوش دادن وجود دارد.

1. راه گرگ: فروش مستقیم: در هنر متقاعدسازی، نفوذ و موفقیت تسلط داشته باشید

  • توسط جردن بلفورت
  • طول: 7 ساعت و 28 دقیقه

این کتاب بسیار کاربردی به استراتژی ها و تکنیک های جردن بلفورت – زندگی واقعی “گرگ وال استریت” می پردازد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از فلج کننده ترین شکست ها بازیابی کنید، ثروت شخصی خود را افزایش دهید و به یک مذاکره کننده، سخنران، نزدیک تر و تاجر تبدیل شوید. بلفورت همچنین بسیاری از تاریخچه شخصی خود را به اشتراک می‌گذارد، و این کتاب را برای هر کسی که کمی رنگ را با محتوای اطلاعاتی خود دوست دارد، خواندنی جذاب می‌کند.

شاید فکر کنید، “آیا بلفورت آدم وحشتناکی نبود؟ آیا نباید توصیه او را نادیده بگیرم و به آن عمل نکنم؟» بلفورت در واقع کتاب را با عذرخواهی برای اقدامات گذشته خود و تشویق خواننده به درس گرفتن از اشتباهات خود آغاز می کند. به نظر می رسد برخی از پلنگ ها می توانند لکه های خود را تغییر دهند.

2. داستان کوتاه: تنها راهنمای داستان سرایی که همیشه به آن نیاز خواهید داشت

  • توسط مارگوت لیتمن
  • طول: 4 ساعت و 53 دقیقه

فروش به معنای گفتن داستان های خوب است. اگر نتوانید مشتری بالقوه خود را با یک روایت قانع کننده ترک کنید، آنها دلایل عملی برای خرید محصول شما را به یاد خواهند آورد – اما نه دلایل احساسی. و از آنجایی که تعداد کمی از تصمیمات کاملاً عملی هستند (در واقع، معمولاً برعکس است)، احتمالاً در نهایت معامله را از دست خواهید داد.

خوشبختانه، این راهنما بیان داستان های طلسم کننده را تقریباً آسان می کند. نویسنده، کمدین، برنده چندین مسابقه داستان سرایی Moth، و بنیانگذار برنامه داستان سرایی تیپ شهروندان راست قامت، مارگوت لیتمن یک داستان عالی را به بخش های جداگانه آن تقسیم می کند تا دقیقاً بدانید که چگونه هر بار یک داستان خوب بسازید.

3. حضور: جسورترین خود را به بزرگترین چالش های خود بیاورید

  • توسط امی کادی
  • طول: 9 ساعت و 18 دقیقه

برخی افراد حضور دارند. آنها وارد اتاق می شوند و پویایی آن تغییر می کند. همه به سمت آنها گرایش پیدا می کنند، حتی اگر متوجه نباشند. جای تعجب نیست که افراد با حضور، فروشندگان فوق العاده ای هستند.

ایمی کادی، که سخنرانی TED او در مورد ژست‌های قدرت ده‌ها میلیون بازدید داشته است، در این کتاب صوتی ثابت می‌کند که نیازی نیست با آن به دنیا آمده باشید. می‌توانید از تکنیک‌های ساده و مبتنی بر تحقیقات برای داشتن اعتماد به نفس، کاریزماتیک و تأثیرگذارتر استفاده کنید. در پایان، همه چیزهایی را که برای تسلط بر هر موقعیتی نیاز دارید، خواهید داشت.

4. فروش چالشگر: کنترل مکالمه با مشتری

  • توسط مت دیکسون و برنت آدامسون
  • طول: 5 ساعت و 43 دقیقه

آیا هنوز بر این باورید که مشتریان بالقوه شما باید شما را دوست داشته باشند تا در کسب و کار خود برنده شوید؟ سپس باید به این کتاب صوتی گوش دهید. اولویت دادن به دوستی خود با خریدار کاملاً اشتباه است، زیرا عامل اصلی در فروش، واداشتن آنها به فکر است.

و برای این کار، باید آنها را به چالش بکشید. دیکسون و آدامسون دقیقاً چگونگی به چالش کشیدن افراد بالقوه را بدون عصبانی کردن آنها بیان کردند.

5. نفوذ: روانشناسی متقاعدسازی

  • توسط رابرت بی سیالدینی
  • طول: 10 ساعت و 6 دقیقه

همانطور که دکتر رابرت سیالدینی در نسخه صوتی این کتاب پرفروش ملی توضیح می دهد، متقاعد کردن مردم یک هنر است — و یک علم. این کتاب از بیش از 35 سال تحقیق او در زمینه تأثیرگذاری و متقاعد کردن استفاده می کند. این شش اصل متقاعدسازی، نحوه استفاده از آنها، و به همان اندازه مهم، نحوه دفاع از خود در برابر آنها را پوشش می دهد.

Cialdini زمان زیادی را برای متقاعد کردن در فروش صرف می‌کند، و این باعث می‌شود که برای هر کسی که می‌فروشد، بهترین گوش‌دهنده باشد.

6. تحصیلات: زنان، کار، و اراده برای رهبری

  • نوشته شریل سندبرگ
  • طول: 6 ساعت و 27 دقیقه

چه مرد باشید چه زن، باید به این کتاب گوش دهید. این مبارزات ویژه زنان در محل کار را پوشش می دهد و داستان های شخصی طنز آمیز را با تحقیقات و داده ها ترکیب می کند. سندبرگ همچنین توصیه‌ها و درس‌های تاکتیکی فراوانی برای پیمایش این چالش‌های سخت ارائه می‌دهد.

ممکن است نکاتی را انتخاب کنید که به شغل شما کمک کند، یا ممکن است با زنانی که با آنها کار می کنید همدلی کنید. یا هر دو! در هر صورت، Lean In بدون شک یک منبع ضروری برای هر حرفه ای در قرن بیست و یکم است.

7. جستجوی متعصب: راهنمای نهایی برای شروع مکالمات فروش و پر کردن خط لوله با استفاده از فروش اجتماعی، تلفن، ایمیل، و تماس سرد

  • توسط جب بلونت
  • طول: 8 ساعت و 26 دقیقه

دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، باید در فروش موفق باشید. نه تنها داشتن خط لوله کامل به شما این امکان را می دهد که روی بهترین تناسب تمرکز کنید، بلکه به این معنی است که به ندرت (اگر هرگز) یک ماه یا سه ماهه خشک خواهید داشت.

در این کتاب صوتی — که توسط خود نویسنده روایت شده است — راهنمای دقیق و گام به گامی برای جستجوی موفق در چندین کانال دریافت خواهید کرد. این بسیار کاربردی و پر از قالب های قابل تنظیم است. نتایج منسجم، اینجا آمدید.

8. پیشنهاد هر چیزی: روشی نوآورانه برای ارائه، متقاعد کردن، و برنده شدن در معامله

  • توسط اورن کلاف
  • طول: 6 ساعت و 12 دقیقه

اگر می‌خواهید در نمایش‌های فروش یا ارائه‌ها بهتر شوید، این کتاب صوتی برای شماست. اورن کلاف، بانکدار سرمایه‌گذاری، متخصص در پیتینگ است و در 13 سال بیش از 400 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. او فرمول انحصاری و مبتنی بر علم خود را برای موفقیت آشکار می کند: روش STRONG.

این نمای کلی است:

  • تنظیم قاب
  • گفتن داستان
  • افشای دسیسه
  • ارائه جایزه
  • نخ زدن نقطه قلاب
  • در حال گرفتن تصمیم

به سادگی روش کلاف را اعمال کنید و نتایج شما فوراً بهبود خواهد یافت.

9. چگونه خودم را از شکست به موفقیت در فروش رساندم

  • توسط فرانک بتگر
  • طول: 6 ساعت و 15 دقیقه

به دنبال تقویت انگیزه هستید؟ این کلاسیک تجاری (که دیل کارنگی اصرار دارد که فروشندگان باید آن را بخوانند) آنچه را که به دنبالش هستید به شما می دهد. داستان فرانک بتگر است که در 29 سالگی یک نماینده شکست خورده بیمه بود. یازده سال بعد، و بتگر صاحب یک ملک روستایی و ثروت شخصی قابل توجهی بود.

خواهید آموخت که چگونه Bettger به این شاهکار دست یافت. او سبک، روحیه و حضور وجه مشترک همه فروشندگان برنده را نشان می دهد – و اینکه چگونه می توانید این ویژگی ها را نیز توسعه دهید.

اگر در هفته به یک کتاب صوتی گوش دهید، این فهرست را تنها در سه ماه به پایان خواهید رساند. نه تنها باهوش تر و آگاه تر خواهید بود، بلکه انگیزه بیشتری نیز خواهید داشت. پس منتظر چه چیزی هستید — امروز اولین بار را دانلود کنید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل