کسب و کار

چگونه یک ایمیل مدفون را در 15 ثانیه از صندوق ورودی مشتری خود خارج کنید

چگونه یک ایمیل مدفون را در 15 ثانیه از صندوق ورودی مشتری خود خارج کنید

برای موفقیت در فروش، باید خط باریکی بین مداوم و سختگیر طی کنید. شما نمی خواهید خیلی راحت تسلیم شوید — فقط به این دلیل که اولین بار که تلاش می کنید پاسخی دریافت نمی کنید به این معنی نیست که مشتری بالقوه علاقه ای ندارد.

email-buried-compressor

اما شما همچنین نمی‌خواهید آنها را آزار دهید — ارسال 20 ایمیل در طول دو هفته، یک خریدار در حصار را به خریدار بی‌علاقه تبدیل می‌کند و احتمالاً نام بدی به شرکت شما می‌دهد.

>

با در نظر گرفتن این موضوع، چگونه باید با وضعیت ایمیل مدفون برخورد کنید؟ همیشه اتفاق می افتد: شما یک ایمیل ارسال می کنید، مشتری احتمالی شما آن را باز می کند، حتی روی پیوند کلیک می کند … و هرگز پاسخ نمی دهد. به احتمال زیاد، چیزی پیش آمد، آنها نتوانستند بلافاصله پاسخ دهند و سپس آن را فراموش کردند.

شما می‌توانید یک ایمیل “فقط اعلام حضور کنید” ارسال کنید — یا نوع جدید “فقط می‌خواستم این را به بالای صندوق ورودی خود برسانم.”

با این حال، این پیام‌ها در دسته‌بندی “فشار” قرار می‌گیرند. آنها مفید نیستند، فقط تحریک کننده هستند.

در اینجا یک رویکرد جایگزین وجود دارد. به اولین ایمیل خود با موضوع “Email Buried?”

پاسخ دهید

این نشان می‌دهد مشتری احتمالی چیزی را از دست داده است و از او می‌خواهد آن را باز کند.

بسته به مرحله فرآیند فروش و سناریو، از یکی از این چهار الگو برای متن ایمیل استفاده کنید.

1. اگر می‌خواهید یک تماس اتصال یا کشف زمان‌بندی کنید:

2. اگر قبلاً آنها را واجد شرایط کرده اید و می خواهید یک نسخه آزمایشی را برنامه ریزی کنید:

3. اگر منتظر امضای قرارداد هستید:

4. اگر بعد از تماس اکتشافی یا نسخه نمایشی تاریک شدند:

5. اگر یک بار تماس گرم انجام داده اید و چیزی نشنیده اید:

6. برای آن لحظات شما فقط فکر می کنید آنها فراموش کرده اند:

7. وقتی یک نسخه آزمایشی را لغو کردند و به ایمیل زمان‌بندی مجدد شما پاسخ ندادند:

آیا نوشتن این ایمیل کمی بیشتر از ایمیل استاندارد شما طول می کشد؟ آره. ارزش آن را دارد که به عنوان یک نماینده دیگر اجباری و خودخواه معرفی نشوید.

HubSpot CRM

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا