کسب و کار

9 موضوع ایمیل فروش وحشتناکی که احتمالاً در این هفته استفاده کرده اید

9 موضوع ایمیل فروش وحشتناکی که احتمالاً در این هفته استفاده کرده اید

تصور کنید 10 سال را صرف نوشتن رمان عالی بعدی کرده اید. ویرایشگر شما آن را دوست دارد و بررسی های اولیه عالی هستند، اما پس از انتشار، هیچ کس آن را نمی خرد. معلوم شد، جلد شما ناخوشایند است.

touching-base-email-compressor

مگر اینکه نویسنده نباشید، این وضعیت ممکن است بسیار ناآشنا به نظر برسد. اما چیزی شبیه به این برای فروشندگان روزانه اتفاق می افتد. آنها زمان و انرژی خود را برای ایجاد پیام مناسب یا شخصی سازی یک الگو صرف می کنند، اما مشتری احتمالی آنها هرگز حتی یک کلمه را نمی خواند. چرا؟ موضوع ایمیل افتضاح بود.

اگر می‌خواهید مشتریان احتمالی واقعاً پیام‌های شما را باز کنند، نوشتن یک خط موضوع ایمیل موثر. در زیر هفت خط موضوعی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید و چگونه آنها را بهتر کنید.

9 موضوع ایمیل فروش وحشتناک برای توقف استفاده از امروز

1. «[نام شرکت] چگونه می‌تواند به شما کمک کند؟»

خود را به جای مشتری احتمالی خود قرار دهید. شما در صندوق ورودی خود پیمایش می کنید و سعی می کنید پیام های مهم را از پیام هایی که می توانید نادیده بگیرید جدا کنید. آیا وقتی این ایمیل را می‌بینید، مکث می‌کنید تا بتوانید درباره راه‌هایی که یک شرکت تصادفی می‌تواند به شما کمک کند فکر کنید؟ احتمالا نه.

در عوض امتحان کنید: “آیا با [چالش] مبارزه می کنید؟”

نام بردن از یکی از چالش‌های فعلی مشتری بالقوه بلافاصله توجه آنها را جلب می‌کند. فرض کنید موضوع شما این است: «آیا با پیش‌بینی تقاضا مشکل دارید؟» از آنجایی که این مشکل در واقع برای مدیر انباری که به آن ایمیل ارسال کرده‌اید مهم است، او در کلیک کردن روی «باز کردن» تردیدی ندارد.

2. “فقط در حال ورود”

وقتی مشتری احتمالی شما برای مدتی پاسخ نمی‌دهد، ممکن است وسوسه شوید که پیامی با این موضوع برای آنها ارسال کنید. اما رک و پوست کنده، ایمیل‌های «چک کردن»، «پایه لمس کردن» و «پیگیری» بدترین‌ها هستند. آنها نه تنها کاملاً فاقد ارزش هستند، بلکه معادل دیجیتالی مگسی هستند که در گوش دیگران وزوز می کنند. وقتی مشتری بالقوه شما را از بین برد، تعجب نکنید.

به‌جای آن امتحان کنید: «آیا با [هدف] شانس دارید؟»

این خط موضوع به شما امکان می دهد اولین ایمیل خود را بسازید بدون اینکه به این معنی باشد که مشتری احتمالی شما را نادیده گرفته است. به عنوان مثال، اگر قبلاً یک PDF در مورد نکات استخدام فنی برای آنها ارسال کرده بودید، ایمیل بعدی شما می تواند با عنوان “آیا موفق به استخدام مهندسان هستید؟” شما خود را دوباره در رادار آنها قرار خواهید داد و در عین حال به ارزش افزوده می‌شوید.

3. ارجاع از [ارتباط متقابل]

ارجاع‌ها به شما اعتماد، اعتبار و تأثیرگذاری بر مشتریان احتمالی را قبل از ملاقات می‌دهند — آنها یک مزیت بزرگ هستند. اما این موضوع (یا هر موضوع دیگری که شامل کلمه “ارجاع” است) فوراً تأثیر یک مقدمه را کاهش می دهد.

این به این دلیل است که «ارجاع» اصطلاحی است که تقریباً منحصراً توسط فروشندگان و بازاریابان استفاده می‌شود. بلافاصله به مشتری یادآوری می کنید که این یک تعامل تجاری است، نه یک مقدمه عادی. مشتریان بالقوه شما شما را به عنوان فروشنده سنتی می بینند که به سهمیه خود فکر می کند، نه یک مشاور قابل اعتماد که سعی در کمک به آنها دارد.

به جای آن امتحان کنید: “[ارتباط متقابل] گفت باید صحبت کنیم”

این موضوع طبیعی تر به نظر می رسد. در واقع، اگر شخصاً خود را به یکی از دوستان یکی از دوستانتان معرفی می‌کردید، احتمالاً چیزی مشابه خواهید گفت. در نتیجه، مشتری احتمالی شما احتمالاً شما را در فضایی دوستانه می بیند.

4. “14 روش برای افزایش درآمد دوره ای”

ممکن است سریع و آسان به نظر برسد که به سادگی عنوان PDF، پیوند یا ارائه ای را که ارسال می کنید در موضوع ایمیل کپی و جایگذاری کنید.

و مطمئناً، این رویکرد چند ثانیه در شما صرفه جویی می کند. از جنبه منفی، احتمال باز کردن ایمیل شما توسط مشتری احتمالی شما را نیز از بین می برد.

بالاخره، افراد متوسط ​​14 ایمیل بازاریابی در روز دریافت می کند (و این شامل خبرنامه ها و تبلیغاتی نمی شود که در واقع برای آنها ثبت نام کرده اند). اگر ایمیل شما مانند یک پیام بازاریابی دیگر به نظر می رسد، تقریباً تضمین می شود که همان رفتار را با آن انجام دهند — نادیده گرفتن آن.

به جای آن، امتحان کنید: «چند ایده در مورد افزایش درآمدهای مکرر»

شما می‌خواهید ایمیل شما به نظر برسد که از طرف یک انسان است، نه یک ربات. با در نظر گرفتن این موضوع، موضوع را طوری بنویسید که انگار دارید با یکی از دوستانتان درباره موضوع بحث می کنید.

5. “سوال پنج ثانیه ای برای شما”

اگر می خواهید مشتریان احتمالی شما ایمیل شما را باز کنند، از این خط موضوع استفاده کنید. ذکر یک سوال آنها را مجذوب خود می کند، و قول دادن به آن سریع، معامله را قطعی می کند.

با این حال، اگر می خواهید مشتریان احتمالی شما به ایمیل شما پاسخ دهند، خط دیگری را انتخاب کنید. بیایید واقعی باشیم: آخرین باری که از یک مشتری بالقوه سوالی پرسیدید که بتواند در عرض پنج ثانیه به آن پاسخ دهد، چه زمانی است؟ احتمالا هرگز. زمانی که مردم متوجه شوند که پاسخ دادن بسیار بیشتر از آنچه وعده داده اید طول می کشد، فوراً آن را ترک خواهند کرد. به‌علاوه، از آنجایی که اعتبار خود را از دست داده‌اید، واداشتن آنها به باز کردن ایمیل بعدی بسیار دشوار خواهد بود.

در عوض امتحان کنید: “سلام [name]، [سوال]؟”

قرار دادن سوال شما در موضوع به مشتری امکان می‌دهد از قبل تصمیم بگیرد که چقدر طول می‌کشد تا پاسخ دهد. و آنها همچنان دلیلی برای باز کردن پیام خواهند داشت. پس از همه، آنها کنجکاو خواهند بود که بدانند چرا شما سؤال می کنید.

6. “درخواست ملاقات”

برای منصفانه بودن، این موضوع در مورد آنچه فرستنده می‌خواهد تأثیری ندارد. اما این بسیار بیشتر از این است که چقدر بی ادبانه به نظر می رسد. تصور کنید غریبه ای به سمت شما آمد و گفت: «یک ساعت از وقتت را به من بده»، بدون اینکه ابتدا توضیح دهد که چرا این کار برای شما مفید است. می‌توانید فرض کنید که آنها شوخی می‌کردند — یا بدتر از آن، نمی‌دانستند که افراد عادی چگونه با هم تعامل دارند.

اکنون می‌توانید ببینید که چرا این خط موضوع سخت‌تر از یک فلاپ شکم شکست می‌خورد.

به جای آن امتحان کنید: “[Prospect’s name] — آیا 10 دقیقه برای مکالمه دارید؟

کمی احترام بسیار زیاد است. همانطور که سردبیر HubSpot Emma Brudner اشاره می کند، “قرار دادن درخواست خود در موضوع می تواند ایمیل فروش شما را از بقیه متمایز کند.” با این حال، برخلاف خط موضوع اول، این موضوع به خوبی می‌پرسد.

7. “Re: [عنوان ایمیل قبلی]”

افزودن “Re:” به خط موضوع آخرین ایمیلی که به مشتری ارسال کردید، به طوری که به نظر می رسد به جای تلاش برای ایجاد یک مکالمه، به گفتگو ادامه می دهید، فقط کارمای بدی نیست. همچنین این یک راه نادرست برای شروع رابطه است. وقتی خریدار متوجه می شود فریب خورده است، احساس احمقانه می کند – و برای از بین بردن این احساس، ایمیل شما را نادیده می گیرد. 

به جای آن سعی کنید: “به امید کمک با X”

قرار دادن خود به عنوان یک مشاور بالقوه نتیجه معکوس دارد. به جای شک و تردید، در حال پرورش اعتماد هستید. شانس شما برای دریافت پاسخ به طور چشمگیری افزایش می یابد.

8. “آخرین تلاش برای تماس با شما”

شما یک شرکت کارت اعتباری نیستید، و مگر اینکه بخواهید احتمال اینکه مشتری احتمالی شما این ایمیل را مستقیماً به سطل زباله ارسال کند، افزایش دهید، به موضوع دیگری فکر کنید. 

در حالی که این یک تاکتیک شوک رایج برای تکرارهایی است که آخرین تلاش خود را برای جلب توجه افراد بالقوه انجام می دهند – معمولاً موفقیت آمیز نیست. حتی اگر پاسخی دریافت کردید، به این دلیل است که شما بالقوه خود را مقصر کرده اید یا آن را تحت فشار قرار داده اید، و این پایه و اساس یک رابطه کاری سالم نیست.

درعوض امتحان کنید: “آیا پشتکار نتیجه خواهد داد؟”

وقتی آخرین ایمیل را برای مشتری ارسال می کنید، همه چیز متشنج می شود. مشتری احتمالی شما احتمالاً از ایمیل دیگری از شما می ترسد. شما استرس دارید، زیرا می دانید این آخرین فرصت شماست. بنابراین، چرا موضوع را با موضوعی که اصرار شما را مسخره می کند، روشن نکنید؟

9. “[مزایای] با [نام محصول]”

این چیز عمومی؟ من سالها از آن استفاده می کنم!” این باید زیرمتن این موضوع باشد. این عمومی است، نیازهای منحصر به فرد مشتری احتمالی شما را برآورده نمی کند و به راحتی در صندوق ورودی قابل عبور است. 

در عوض امتحان کنید: “[نقطه درد] … آشنا به نظر می رسد؟

توجه آنها را با نکات دردناک واقعی که روزانه احساس می کنند جلب کنید. موضوعی مانند «افزایش قیمت و خدمات ضعیف… آشنا به نظر می‌رسد؟» به مشتری شما می‌پرد و توجه آنها را جلب می‌کند. اگر تکالیف خود را انجام داده اید، می دانید که آنها در حال تجربه این موضوع هستند و اکنون به یک راه حل نیاز دارید. 

انتخاب یک موضوع خوب می‌تواند برای 40 تا 70 کاراکتر به نظر مقدار نامتناسبی باشد. اما وقت بگذارید و از خط موضوع بیش از حد جلوگیری کنید. — با نرخ باز بالاتر و در نتیجه پاسخ های بیشتر پاداش دریافت خواهید کرد.

HubSpot CRM

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا