23 موضوع ایمیل خنده دار که التماس می کنند باز شوند

23 موضوع ایمیل خنده دار که التماس می کنند باز شوند

صندوق ایمیل مشتریان بالقوه و همکاران شما در تمام طول روز، هر روز غرق در موضوع معمولی است.

امیدوارم حال شما خوب باشد“، “فقط اعلام حضور کردم“، و “می خواستم پیگیری کنم” صفحه نمایش خود را سریعتر پر می کنند از اینکه گری وی بمب اف اف را رها کند.

سی و پنج درصد از دریافت کنندگان ایمیل، باز کردن ایمیل ها را تنها بر اساس موضوع موضوع گزارش می دهند. و کارشناسان سرفصل در CoSchedule توصیه می کنند برای دریافت آن، کنجکاوی افراد را تحت تأثیر قرار دهید. کلیک جادویی.

بنابراین چگونه می‌توانید علاقه مشتری احتمالی را برانگیختید؟ شوخ طبعی. هنگام استفاده از خطوط موضوع ایمیل خنده دار، مهم است که مخاطب خود را بشناسید. اگر بعد از یک کنفرانس با یک مدیر عامل دنبال می‌کنید، احتمالاً نمی‌خواهید با موضوعی طنز رهبری کنید.

اما، اگر مخاطبی که چند هفته با او صحبت می‌کردید ناگهان تیره شد، این خطوط موضوعی شوخ‌آمیز می‌توانند مکالمه را از سر بگیرند.

خطوط موضوع ایمیل خنده دار برای مشتریان بالقوه

1. “به یک روز در ساحل نیاز دارید؟”

اگر مشتری احتمالی شما می گوید که مشغول برنامه ریزی برای جلسه هیئت مدیره این سه ماهه در چند هفته آینده است، می خواهید به آنها فضا بدهید.

اما، وقتی زمان اتصال مجدد فرا می رسد، ممکن است لازم باشد با چیز خاصی دوباره به رادار آنها مراجعه کنید.

از این خط موضوع “به یک روز در ساحل نیاز دارید؟” الهام گرفته از Travelocity استفاده کنید و با “می دانم که اخیراً چیزهای زیادی در بشقاب خود داشته اید. من می توانم شما را با نوشیدنی های چتری و صندلی های ساحلی به جایی بفرستم، اما تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که این [محصول/خدمات] را به شما ارائه دهم…

با گفتن اینکه چگونه شرکت شما می‌تواند زمان مورد نیازشان را برای گرفتن یک تعطیلات واقعی — یا حداقل یک بعدازظهر تعطیل کند، به آنها ببندید.

2. “از آنجایی که همه ما نمی توانیم در لاتاری برنده شویم…”

خط موضوعی جذاب می‌خواهید؟ این اوبر اورجینال است. با یک یا دو جمله ادامه دهید: «شما ممکن است یک شبه آن را غنی نکنید، اما می توانید با [محصول/خدمات] ما در کار خود کارآمدتر شوید — که به نوعی مانند برنده شدن 5 دلار از یک خراشنده است!

سریع، خنده‌دار است و نشان می‌دهد که خودتان را خیلی جدی نمی‌گیرید.

3. “3 گام عجیب و غریب برای بهتر شدن در شغل خود”

از مراحل داخل ایمیل خود لذت ببرید. به عنوان مثال: “مرحله 1: دو اسپرسو venti دو شات را روی یخ بخرید، یکی را به یک همکار بدهید، و هم افزایی را تماشا کنید. 2: روز دوشنبه دونات ها را به دفتر بیاورید و کارمند ماه همه شوید. 3: از من یک نسخه نمایشی از [محصول/خدمات] بخواهید و آنقدر در زمان شرکت خود صرفه جویی کنید که به شما التماس می کنند که یک تبلیغ به شما بدهند.

مرحله سه را برای هر فراخوانی که با هدف ایمیل شما مطابقت دارد، سفارشی کنید. «از من برای یک نسخه آزمایشی بخواه» را با «از من بخواه تا قرارداد را ارسال کنم» یا «بیایید آن تماس بعدی را برنامه ریزی کنیم.” عوض کنید. “این یک راه همه کاره و دوستانه برای تشویق مشتری بالقوه شما به مرحله بعدی است.

4. “به خوبی با صفحات گسترده جفت می شود”

این ممکن است به هر صنعتی مربوط نباشد، اما اگر با مشتریان احتمالی B2B سر و کار دارید، این موضوع Warby Parker یک برنامه خانگی است.

این را دنبال کنید که چگونه محصول/خدمت شما کارایی شرکت، روحیه تیم یا درآمد را افزایش می‌دهد، و ارائه صفحات گسترده پر از اعداد مثبت را در جلسه بزرگ بعدی آسان می‌کند.

5. “سیاست تجدید نظر شده در مورد شورت جین در محل کار”

شما یا واقعاً طرفدار این سیاست لباس هستید یا واقعاً نیستید. در هر صورت، این خط موضوع Funny or Die باید نگاه دوم و خنده را برانگیزد.

یک جمله در متن ایمیل خود قرار دهید که می گوید: “خوب، شاید این ایده بدی باشد، اما آیا یک دمو 15 دقیقه ای با من ناگهان جذاب تر به نظر نمی رسد؟

6. “HBO GO Password?”

این ایمیل را پنج دقیقه قبل از اپیزود جدید بازی تاج و تخت برای دوازده دوست ارسال کرده باشید یا دوست بدبختی باشید که HBO GO دارد — می دانید این ایمیل.

وقتی مشتری بالقوه می‌بیند که این مورد از طرف شما (یک جواهر خنده‌دار یا الهام‌گرفته از Die دیگر) است، کنجکاو می‌شود. مطمئن شوید که با ذکر این جمله، “شوخی می کنم، من از برادرزاده دوم آشنای دور هم اتاقی ام استفاده می کنم که دو بار اکانت HBO GO را حذف کرده است. اما در حالی که شما را اینجا آورده ام، مایلم پیگیر باشم که کجا هستیم. با قرارداد بایستید.

7. “استیو را به آن جلسه دعوت نکن. او مانند یک روح لباس خواهد پوشید.”

چگونه این ایمیل را باز نمی کنید — آخرین ما از Funny or Die؟ دنبال کنید، “در فکر دوم، شما قطعا باید استیو را به آن جلسه دعوت کنید. در مورد جلسات، من دوست دارم آن نسخه ی نمایشی را که در مورد آن صحبت می کردیم برنامه ریزی شده دریافت کنم. قول می دهم مانند یک روح لباس نپوشم.

8. “بابا شوخی می کند. من آنها را دارم.”

همه یک شوخی خوب با پدر را دوست دارند، پس بهتر است آن را ارائه دهید. به مردم آنچه را که می خواهند بدهید، “چرا مرغ فروشی ها فقط دو در دارند؟ زیرا اگر چهار در داشتند، آنها سدان مرغ می شدند!

در پایان تماس خود را برای اقدام درج کنید و قول دهید که اگر تا پایان هفته قرارداد را امضا کنند، دیگر جوک نگویید.

9. “شما نمی توانید این را در آمازون بخرید …”

آنها احتمالاً نمی توانند محصول/خدمات شما را در آمازون بخرند. آیا این شگفت انگیز نیست؟ شما می توانید به آنها قول دهید که اگر آماده امضای قرارداد باشند، از حمل و نقل رایگان در همان روز در قرارداد برخوردار خواهند شد.

10. “شما این وجه مشترک با استیو جابز دارید”

این موضوع دیگری است که در برانگیختن کنجکاوی خواننده عالی است. ایمیل خود را با چیزی باز کنید: “شما هر دو در تشخیص چیزهای بزرگ بعدی عالی هستید. آماده اید که آن را به واقعیت تبدیل کنید؟ من دوست دارم این هفته به شما ارائه دهم.

11. “Swipe right on us.”

منتظر مشتری احتمالی خود هستید تا تصمیم نهایی را بین شما و رقیب خود بگیرید؟ این ایمیل را برایشان ارسال کنید. اگر واقعاً می خواهید مایل بیشتری را طی کنید. یک نمایه دوستیابی مصنوعی برای محصول/خدمت خود تهیه کنید و یک بار دیگر همه ویژگی های آن را برای آنها فهرست کنید.

12. “من تو را در حال حاضر بهتر از برادرزاده ام دوست دارم.”

مشاهده تاریک شود؟ شرط می بندم که آنها همچنان این ایمیل را باز می کنند. توجه آنها را با گفتن این جمله جلب کنید: “مدتی است که با هم صحبت کرده ایم، اما من هنوز شما را بیشتر از برادرزاده ام، تئو دوست دارم. می خواهید این هفته دوباره وصل شوید؟

13. “امتیاز Uber شما چیست؟”

آیا اخیراً مال خود را بررسی کرده اید؟ به احتمال زیاد، مشتری احتمالی شما این کار را نکرده است. با این خط موضوعی که ارزش کلیک کردن را دارد، علاقه آنها را جلب کنید و اولین جمله خود را چیزی شبیه این بسازید: “اگر ما راننده شما بودیم، شما یک 5 نفر بودید! متأسفانه، ما نمی توانیم در مورد دوستی که سفارش داده اید کاری انجام دهیم Uber برای کسانی که در صندلی عقب پرتاب کردند، اما ما می توانیم کاری برای مشکل ذخیره سازی داده های شما انجام دهیم…

14. “چگونه مجموعه VHS خود را سازماندهی کنیم”

به من اعتماد کنید، شما تنها کسی نیستید که جمعه شب ها برای فیلم های پرفروش نوستالژیک می شود.

هنگامی که مشتری شما مشتاقانه این ایمیل الهام گرفته از Blu Dot را باز کرد، خطی را بیندازید که می گوید: “قبل از شروع حروف الفبا کردن مجموعه های جعبه خود، یک تماس 10 دقیقه ای با من برقرار کنید تا بتوانم به شما بگویم که چقدر سازماندهی شده است. [محصول/سرویس] ما می تواند شما را بسازد.” امتیازهای جایزه برای پیوند به این محصول نجات بخش.

15. “مامان این را دوست خواهد داشت”

همه می خواهند مادرشان را خوشحال کنند. این خط موضوع، در اصل از Brit + Co، به این عادت می‌آید. جمله ای را وارد کنید که به آنها بگویید: “مادر شما دوست خواهد داشت که [محصول/خدمت] چقدر زندگی شما را آسان تر می کند. و مادرم از من قدردانی خواهد کرد که با پورسانتی که از این معامله دریافت می کنم، او را پس می دهم.

16. “بیا، جمعه است و به هر حال داری زمان را می کشی”

رویکردی غیر معمول را امتحان کنید و در بعدازظهر جمعه به مشتری خاموش خود پیام دهید. این ساده، دوستانه، و احتمالا درست است. حتی اگر این خط موضوع را در روز دوشنبه صبح در صندوق ورودی خود ببینند، ظاهر می شود و همچنان لبخند بر لبانشان می آورد.

17. “آیا گرگ و میش بهترین فیلم ساخته شده است؟”

آیا تا به حال اینقدر جوان بودیم؟ این موضوع را در ایمیل بعدی خود وارد کنید و آن را با یک جمله بازیگوش دنبال کنید، مانند “این فقط من بودم؟” یا “من کمی نگرانم و بسیار جالب این ایمیلی بود که تصمیم گرفتی از من باز کنی.” درخواست خود را سریع در زیر وارد کنید و نگویید R-Patz هرگز چیزی به شما نداده است.

18. “قهوه برای بسته ها”

از این خط نمادین “Glengarry Glen Ross” در موضوع خود استفاده کنید و اولین جمله ایمیل خود را اینگونه بنویسید: “… و من تشنه هستم.” این یک روش خوش اخلاق برای یادآوری مشتریان احتمالی است که به کسب و کار آنها علاقه دارید.

مانند همه چیز در فروش، هنگام ارسال این موضوعات ایمیل خنده دار از قضاوت خوبی استفاده کنید. وقتی مطمئن شدید که آنها با ارزش‌های شرکت و برند شما مطابقت دارند، واقعاً می‌توانید خلاقیت خود را رها کنید.

خطوط موضوع ایمیل خنده دار برای همکاران

19. “اعتراف: من هری پاتر 1-4 را این آخر هفته تماشا کردم”

اعتراف: من چند مورد از این موضوعات را از دارمش شاه< قرض گرفته‌ام. /a>، یکی از بنیانگذاران HubSpot و CTO، که استعدادهای زیادی در نوشتن خطوط موضوع ایمیل کاملاً قابل کلیک کردن دارد.

این یک خط موضوع عالی برای استفاده در مواقعی است که نیاز دارید به آرامی همکار را برای چیزی تحریک کنید. چه پاسخ ایمیلی یا بازخوردی در مورد یک سند به شما بدهکار باشند، می‌توانید متن اصلی خود را به این صورت بیان کنید:

“حتی پس از تماشای 12 ساعت متوالی کودکان جادویی، من همچنان عرشه را برای ارائه خود در روز پنجشنبه آماده کردم. آیا می‌خواهید به آن نگاهی بیندازید و یادداشت‌های خود را به من بدهید؟

20. “اگر آنها فیلمی درباره زندگی شما ساخته اند …”

زمانی که نیاز دارید همکار خود را مجبور به انجام کاری کنید، از این خط ایمیل استفاده کنید، مانند پر کردن نظرسنجی یا شرکت در یک جلسه.

ایمیل خود را برای دنبال کردن موضوع خود عبارت بنویسید. “اگر آنها فیلمی در مورد زندگی شما بسازند … شامل نجات جهان و پر کردن این نظرسنجی می شود.” برانگیختن علاقه آنها و واداشتن آنها به انجام عمل مورد نظر می تواند احمقانه (و چاپلوس کننده) باشد.

21. «مهمترین وعده غذایی روز»

به بازخورد در مورد یک اسلاید یا یک پست وبلاگ نیاز دارید؟ اینجا در HubSpot، ما معتقدیم که صبحانه بازخورد قهرمانان است — و همچنین مهم ترین وعده غذایی در روز است. بنابراین اگر نیاز دارید که هوشمندانه نظر یکی از همکارانتان را بپرسید، یک ایمیل با این موضوع به او ارسال کنید، و در ادامه با این جمله بنویسید: “بازخورد صبحانه قهرمانان است. پس آیا می‌خواهید به این موضوع نگاهی بیندازید و نظرات خود را به من بدهید؟”

22. “من فقط یک دختر/پسر هستم…”

این موضوع پاسخی است به فیلم عاشقانه کلاسیک، ناتینگ هیل، که در آن شخصیت جولیا رابرتز می گوید، “من هم فقط یک دختر هستم، جلوی پسری ایستاده ام و از او می خواهم که او را دوست داشته باشد.” بنابراین، وظیفه شما برای این ایمیل این است که آن خط نمادین را در قالب چیزی که از همکار خود می‌خواهید، بازنویسی کنید.

از خط موضوع برای معرفی خود استفاده کنید، و سپس در متن اصلی با “… از شما می خواهد که گزارش هزینه های سپتامبر خود را ارسال کنید” یا هر کاری که برای انجام آن نیاز دارید، دنبال کنید.

23. “الان برای عذرخواهی دیر است؟”

شما ممکن است این خط را با زمزمه کردن ملودی آهنگ آن در سر خود تشخیص دهید. “متاسفم” نوشته جاستین بیبر، خواننده کانادایی، آهنگی است در مورد تمایل به ارتباط با یک سابق، اما نگرانی زمان زیادی برای عذرخواهی برای اشتباهات گذشته گذشته است.

امیدواریم تا به حال با اشتباهات مشابهی در محل کار مواجه نشده باشید، اما اگر می خواهید بعد از مدتی طولانی بدون ارتباط با همکارتان تماس بگیرید، از این خط موضوع استفاده کنید و آن را با مواردی مشابه دنبال کنید. “ببخشید که با هم در تماس نبودیم!” شما خطوط ارتباطی را به شیوه ای خنده دار و به یاد ماندنی باز می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، فهرست بهترین ما را بخوانید. فروش فیلم بعدی.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل