طول ایده آل یک ایمیل فروش، بر اساس 40 میلیون ایمیل

طول ایده آل یک ایمیل فروش، بر اساس 40 میلیون ایمیل

طبق گزارش TOPO، مشاهده‌های احتمالی کمتر از 24٪ باز می‌شوند از ایمیل های فروش این بدان معناست که از هر چهار ایمیلی که در ماه گذشته برای خریداران ارسال کرده‌اید، سه ایمیل ارزش نوشتن ندارند.

فروشندگان امروزه در تلاش‌های جستجوی و این باعث می شود که یاد بگیرید چگونه یک ایمیل فروش بنویسید که افراد می خواهند به آن پاسخ دهند مهم تر از همیشه اما اگر گیرندگان آنها را نمی خوانند، ارسال ایمیل چه فایده ای دارد؟ با در نظر گرفتن این موضوع، نمایندگان فروش هوشمند خواهند بود تا عوامل موثر بر نرخ باز و پاسخ پیام هایی که می نویسند و ارسال می کنند.

اگر تا به حال از خود پرسیده اید که چرا از مشتریان احتمالی که ایمیل ارسال کرده اید، خبرهای خوبی دریافت نمی کنید، یک خبر خوب برای شما دارم. مطالعه ای از بومرنگ عوامل باز شدن برخی از ایمیل‌ها و ارسال مستقیم برخی از ایمیل‌ها به سطل زباله را نشان می‌دهد.

داده‌ها، بر اساس مجموعه‌ای از بیش از 40 میلیون ایمیل، نشان می‌دهند که پیام‌هایی که مثبت یا منفی متوسط ​​را نشان می‌دهند، 10 تا 15 درصد بیشتر از ایمیل‌های کاملاً خنثی پاسخ‌های بیشتری را برانگیخته‌اند.

اما، نمایندگان باید بدانند، این تحقیق نشان داد که احساسات بیش از حد در پیام‌ها منجر به نرخ پاسخ مشابهی با ایمیل‌های خنثی می‌شود. الکس مور در گزارش می نویسد: چاپلوسی کار می کند، اما چاپلوسی بیش از حد جواب نمی دهد.

طول ایده آل یک ایمیل فروش

طول بهینه یک ایمیل مورد بحث بسیار بوده است. اما طبق داده‌های بومرنگ، ایمیل‌های بین 50 تا 125 کلمه، بهترین نرخ پاسخ‌دهی را فقط بالای 50% داشتند.

از حداکثر طول ایمیل عبور نکنید

داده‌های بومرنگ توسط یک مطالعه اخیر از تماس دائم پشتیبانی می‌شود. در مطالعه ای روی بیش از 2.1 میلیون مشتری، آنها دریافتند که ایمیل هایی با تقریباً 20 خط متن بالاترین نرخ کلیک را دارند.

این به حدود 200 کلمه ترجمه می‌شود، که بالاتر از داده‌های بومرنگ است، اما همچنان محدوده مفیدی را ارائه می‌دهد.

وقتی شک دارید، کوتاه‌تر معمولاً بهتر است، بنابراین همیشه در سمت “کمتر، بیشتر است” اشتباه کنید و ایمیل های خود را زیر 200 کلمه نگه دارید.

از کوتاه کردن ایمیل های خود اجتناب کنید

بومرنگ همچنین دریافت که ایمیل‌های کوتاه و مستقیم به بهترین وجه با مشتریان بالقوه طنین انداز می‌شوند و پاسخ دریافت می‌کنند. (به همین دلیل است که دن ماسکاتلو، مدیر اکانت HubSpot، email — حداکثر دو جمله.)

با این حال، اعداد یک خط ظریف را نشان دادند: ایمیل‌هایی که 10 کلمه یا کمتر بودند فقط در 36٪ مواقع پاسخ می‌گرفتند.

به کلاس سوم برگردید

بعد، این مطالعه نشان داد که ایمیل‌هایی که در سطح خواندن کلاس سوم نوشته شده بودند، بالاترین نرخ پاسخ را داشتند. این ایمیل‌ها از نظر میزان باز بودن 36 درصد بهتر از ایمیل‌هایی بودند که در سطح مطالعه دانشگاهی نوشته شده بودند و 17 درصد نرخ پاسخ بالاتری نسبت به ایمیل‌های ارسال شده در سطح خواندن دبیرستان داشتند.

به‌علاوه، داده‌ها نشان می‌دهند که ایمیل‌های غیررسمی و آزادانه برای دریافت پاسخ از سوی گیرندگان بهترین هستند.

همیشه یک سوال اضافه کنید

در نهایت، این بهترین روش است که در هر ایمیل فروش که ارسال می‌کنید، یک «پرسش» بگنجانید و نمایندگان اغلب در پیام‌هایشان اطلاعات احتمالی را بررسی می‌کنند. اما چند سوال در یک ایمیل زیاد است؟

این مطالعه نشان داد که وقتی نمایندگان یک تا سه سوال می‌پرسیدند، احتمال پاسخ‌دهی گیرندگان در مقایسه با ایمیل‌های بدون سؤال، 50 درصد بیشتر بود.

خط موضوع خود را کوتاه کنید

و اگر کسی ایمیل‌های شما را باز نکرد، مهم نیست که چقدر طول می‌کشد. Boomerang خط موضوع ایمیل با تنها سه تا چهار کلمه بیشترین پاسخ را دریافت کرد.

انتظار نداشته باشید که تصاویر همه مشکلات شما را برطرف کنند

در حالی که ما در مورد اینکه چقدر تصاویر می توانند تعامل کاربر را افزایش دهند زیاد می شنویم، مرز باریکی بین جلب توجه و جلب توجه وجود دارد.

target=”Hubspot.15329075018″ تحقیقات نشان می دهد که با افزایش تعداد تصاویر در یک ایمیل، نرخ کلیک شما کاهش می یابد. از همان سطحی از محدودیت برای تصاویر استفاده کنید که با متن انجام می دهید.

تحقیق خود را انجام دهید

تحقیقات HubSpot همچنین نشان می‌دهد که ایمیل‌هایی که نام گیرنده در قسمت موضوع درج شده است، نسبت به ایمیل‌های بدون شخصی‌سازی، نرخ کلیک بالاتری دارند. 

اگر برای تحقیق در مورد مشتری احتمالی خود و ایجاد یک ایمیل ارزشمند وقت نمی گذارید، مهم نیست که به طول ایمیل عالی برسید.

مشتری بالقوه شما به آنچه می خواهید بگویید علاقه ای نخواهد داشت زیرا برای گفتن چیزی که برای آنها مهم است وقت نگرفته اید.

بهترین شیوه های طول ایمیل

اگر ایمیل‌های کوتاه‌تر با زبان ساده و پرسش‌های واضح بهتر هستند — چگونه مطمئن می‌شوید که ایمیل‌هایتان اندازه‌گیری می‌شوند؟ در اینجا چند نکته وجود دارد:

1. از برنامه رایگان همینگوی

استفاده کنید

پیام ایمیل خود را در این برنامه کپی و جای‌گذاری کنید و میزان خوانایی را در چه درجه‌ای دنبال کنید. به، کدام عبارات جایگزین های ساده تری دارند و پیام شما حاوی چند جمله “سخت خواندنی” و “بسیار سخت خواندنی” است.

2. همیشه یک بستن

اضافه کنید

کارشناس فروش جف هافمن مدافع این است که هر مکالمه یا ایمیلی که با مشتری رد و بدل می‌کنید باید شامل بستن چه زمان بیشتری بخواهید، اطلاعات تماس یا کسب و کار آنها — همیشه مطمئن شوید که چیزی را درخواست می کنید.

قبل از نوشتن ایمیل خود، هدف خود را از این ارتباط در نظر بگیرید و بر اساس آن نزدیک خود را تنظیم کنید. برای مثال، اگر می‌خواهم این ایمیل یک تماس اکتشافی داشته باشد، آن درخواست را به عنوان پایان اضافه می‌کنم و بقیه ایمیل را در اطراف آن ایجاد می‌کنم تا از بستن آن پشتیبانی و تشویق شود.

3. املاک و مستغلات مهم را هدر ندهید

شما مهم است، پس آن را برای “سلام، نام من است.” هدر ندهید، در عوض، سعی کنید، “چگونه می توانم زندگی شما را آسان تر کنم،” یا “ من اخیرا متوجه شرکت شما شدم …“.

به طور مشابه، rel=”_clonkener”>را هدف گذاری کنید. و جالب با عباراتی مانند، “من رامن را هم دوست دارم. آیا [نام رستوران] را امتحان کرده اید؟” یا “آیا کتاب الکترونیکی که دانلود کردید طرز فکر شما را در مورد [موضوع] تغییر داد؟< /em>

4. زبان اضافی را حذف کنید

ما تمایل داریم کلمات اضافی را به نوشته خود اضافه کنیم تا پیام خود را نرمتر کنیم. این یک گرایش است، به ویژه زمانی که ما در حال درخواست چیزی یا ارائه بازخورد سازنده هستیم. قبل از ارسال ایمیل، موارد غیرضروری مانند زبان را بررسی کنید. برای مثال، در اینجا یک جمله قبل و بعد از حذف کلمات پرکننده وجود دارد:

  • قبل از این:فکر می‌کنم ایده خوبی برای ما باشد که چند ایده ارائه کنیم که به ما کمک کند هنگام ملاقات چندین سناریو را به تیم اجرایی شما ارائه دهیم.
  • بعد از:بیایید چندین سناریو را طرح ریزی کنیم تا هفته آینده به تیم اجرایی خود ارائه دهیم.

اغلب، موفقیت در فروش به معنای انجام کارهای بیشتر نیست، بلکه موثرتر بودن است. از داده های اینجا برای تقویت مهارت های خود و بهبود استراتژی ایمیل خود استفاده کنید.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل