کسب و کار

نحوه ارائه نسخه نمایشی محصول کامل

نحوه ارائه نسخه نمایشی محصول کامل

آیا هرگز می‌خواهید محصولی را بدون درک هدف یا قابلیت‌های آن بخرید؟

person gives a perfect product demo

من حدس می‌زنم پاسخ شما به این سؤال “نه” باشد.

چه در حال خرید یک تلویزیون جدید برای آپارتمان خود باشید یا یک نرم افزار CRM جدید برای شرکت خود، ضروری است که دقیقاً بدانید در ازای پول خود چه چیزی دریافت می کنید.

تحقیق آنلاین مکانی عالی برای شروع است. اما، بین نگاه کردن به صفحه مشخصات و مشاهده محصول در عمل تفاوت وجود دارد. اینجاست که نسخه نمایشی محصول می‌تواند شکاف‌ها را پر کند.

Download Now: How to Perfect Your Sales Pitch

نمایش محصول چیست؟

نمایش محصول نمایشی از نحوه عملکرد یک محصول یا نرم افزار است. این توسط فروشندگان برای معرفی یک محصول، ویژگی‌های کاربردی و ارزش آن به مشتریان بالقوه استفاده می‌شود.

نمونه نمایشی محصول با tech متفاوت است. نسخه ی نمایشی محصول برای ارائه یک نمای کلی از محصول و ارزشی که ارائه می دهد استفاده می شود. از سوی دیگر، یک نسخه نمایشی فنی تعاملی‌تر است و به مشتری امکان می‌دهد محصول یا نرم‌افزار را در حالت نمایشی یا جعبه ایمنی تجربه کند.

چرا نسخه نمایشی محصول مهم است؟ بالقوه را در مورد محصول شما هیجان زده می کند. نسخه ی نمایشی به آنها یک نمای کلی از راه حل شما می دهد. به‌علاوه، به آن‌ها می‌گوید چگونه می‌توانند ویژگی‌های خاصی را برای رفع نیازها و اهداف تجاری خود اعمال کنند.

1. از قبل آماده شوید.

قبل از نمایش محصول، باید بدانید که با چه کسی ملاقات می کنید. شما می خواهید نسخه ی نمایشی خود را بسازید تا مخاطب خاصی را که به آن خطاب می کنید پاسخگو باشد. برای انجام این کار، شما باید مشتری بالقوه خود را درک کنید:

  • کسب و کار
  • چالش ها
  • اهداف

تشخیص دهید چه کسانی از شرکت مشتری در دموی محصول شرکت خواهند کرد و چه نقشی در فرآیند تصمیم گیری ایفا خواهند کرد. نمایش شما چگونه می تواند به سؤالاتی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهد؟

علاوه بر این، باید 2 تا 3 گزاره ارزش برای مشتری بالقوه شناسایی کنید. مشخص کنید که چگونه محصول یا راه حل شما به اولویت های آنها می پردازد و به آنها کمک می کند تا به اهداف خود برسند. اینها چند نکته هستند که باید در نظر بگیرید که به شما در آماده سازی نسخه نمایشی و تنظیم دستور کار کمک می کند.

2. یک دستور کار تنظیم کنید.

به آنها اجازه دهید ساختار ارائه شما را بدانند. دستور کار را می توان قبل از جلسه در یک ایمیل برای همه شرکت کنندگان نسخه آزمایشی ارسال کرد.

فراموش نکنید که مدت زمانی را که انتظار دارید برای هر بخش از نمایش صرف کنید، درج کنید. آخرین چیزی که می خواهید مشتری بالقوه فکر کند این است که زمان آنها در حال تلف شدن است. از زمان کوتاهی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید و مطمئن شوید که نسخه آزمایشی نیازهای مشتریان احتمالی را برآورده می کند.

3. زمانی را برای سوالات اولیه در نظر بگیرید.

از چند دقیقه اول نمایش خود استفاده کنید تا بپرسید آیا مشتری در مورد نحوه اجرای نسخه نمایشی سؤالی دارد یا خیر. سپس چند سوال از خودتان بپرسید.

  • “من می دانم که اهداف شما X، Y و Z هستند. آیا درک من درست است؟”
  • “شما با ارائه‌دهنده نرم‌افزار فعلی خود با چالش X مواجه هستید. آیا قصد دارید با نرم‌افزار جدیدی که انتخاب می‌کنید به این چالش رسیدگی کنید؟”
  • “معیار انتخاب نرم افزار/راه حل بعدی که انتخاب می کنید چیست؟”

پرسیدن سوالاتی از این دست به شما کمک می‌کند تشخیص دهید که آیا چیزی در تحقیقات خود از قلم افتاده است یا خیر. شما در طول نمایش به سوالات مشتری بالقوه پاسخ خواهید داد و حتی ممکن است بتوانید پیشنهاد ارزش دیگری را شناسایی کنید.

4. گزاره های ارزش را شرح دهید.

هنگامی که یک نمای کلی از محصول ارائه دادید، به ارزش افزوده هایی که مشتریان احتمالی از استفاده از محصول خواهند دید، بیایید. اینجاست که می‌توانید به اهداف و چالش‌های پیش روی آنها بپردازید و ابزارها، ویژگی‌ها و عملکردهای خاصی را که برای آن‌ها اعمال می‌شود بررسی کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید بگویید، “شما اشاره کردید که X یک اولویت است. در اینجا چگونگی ابزار/عملکرد Y می‌تواند به شما در رسیدگی به این موضوع کمک کند و بر نتیجه/متریک Z تاثیر بگذارد.” سپس ارزشی را که عملکرد خاص به مشتری ارائه می دهد با جزئیات بیشتر توضیح دهید.

5. مراحل بعدی را در میان بگذارید.

در پایان نسخه نمایشی محصول خود، برای هر سؤال لحظه آخری که ممکن است مشتری احتمالی داشته باشد، زمانی را در نظر بگیرید. اگر موردی وجود دارد که نمی‌توانید در طول نمایش پوشش دهید، یک برای راه اندازی جلسه دیگری. و جزئیات مربوط به مواردی را که در طول جلسه پوشش داده‌اید درج کنید تا مطمئن شوید که هر دو در یک صفحه هستید.

بهترین نسخه نمایشی محصول

در اینجا تعدادی از بهترین ویدیوهای نمایشی محصول آورده شده است. آنها دموهای استانداردی هستند که سبک آنها به راحتی می تواند برای ارائه نسخه ی نمایشی شما استفاده شود و برای افراد بالقوه شخصی سازی شود. از آنها به عنوان الهام برای ایجاد یک نسخه نمایشی محصول خود استفاده کنید.

1.

این تابلو یا ویدیوی نمایش محصول معمولی شما نیست. Slack یک صفحه فرود ایجاد کرد، شبیه به جدول زمانی، که ویژگی های محصول و نمایش های ویدیویی بیشتری را در حین پیمایش نشان می دهد. گام به گام شما را از طریق ابزار و ویژگی های کلیدی آن راهنمایی می کند. نسخه نمایشی محصول را خودتان اینجا ببینید.

Slack Best Product Demos

2. Seyurve

دمو SurveyMonkey کوتاه و شیرین است. مستقیماً به اصل مطلب می‌رود و از انیمیشن برای نشان دادن ویژگی‌ها و عملکردهای اولیه ابزار نظرسنجی استفاده می‌کند.

SurveyMonkey Best Product Demos

3. آزمایشگاه جغد

این نسخه ی نمایشی محصول به جای نمایش نرم افزار، ویژگی های یک محصول فیزیکی را معرفی می کند. با استفاده از داستان سرایی برای معرفی یک برنامه کاربردی واقعی دستگاه، توجه بینندگان را به خود جلب می کند.

Owl Labs Best Product Demos

4. ساخت

این نسخه نمایشی محصول نشان می‌دهد که چگونه Make به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک رابط بصری ساده، گردش‌های کاری ساده و پیچیده را بسازید و خودکار کنید.

5. <>Databox

Databox نسخه ی نمایشی را با معرفی چالش هایی که مشتریان قبل از اتخاذ راه حل با آن روبرو هستند، شروع می کند. با استفاده از صدا، ویدئو نمای کلی از نحوه عملکرد محصول را ارائه می دهد. این نسخه نمایشی را به بخش‌های مختلف تقسیم می‌کند، بنابراین می‌توانید به راحتی به ویژگی‌های محصول که برای مشتری بالقوه‌ای که با آن کار می‌کنید مهم هستند بروید.

Databox Best Product Demosبا یک نسخه نمایشی محصول به خوبی اجرا شده که نیازهای مشتری بالقوه را شناسایی کرده و به آنها رسیدگی می کند، آماده پیشبرد معامله خواهید بود. و این احتمالاً منجر به یک معامله بسته خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، best sale را بررسی کنید. /p>

Sales Pitch

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا