چگونه جستجوی ایمیل را بدون از دست دادن روح خود به صورت خودکار انجام دهید

چگونه جستجوی ایمیل را بدون از دست دادن روح خود به صورت خودکار انجام دهید

چهل و دو درصد از فروشندگان گزارش می دهند که جستجوگری بخشی از فرآیند فروش است که بیشتر با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما به‌عنوان یک حرفه‌ای فروش، تلاش‌های مستمر در جستجوی بدون شک مهمترین فعالیت شماست. و این روزها، ایمیل بخش اساسی یک کمپین جستجوی موثر است.

سخت ترین بخش جستجوی ایمیل؟ انجام بهینه تلاش های با کیفیت بالا برای هر مشتری با زمان مناسب در بین آنها. یک نماینده متوسط ​​قبل از تسلیم شدن فقط دو بار تلاش می کند، اما میانگین فروش به هشت تلاش نیاز دارد.

جای تعجب نیست اکثر فروشندگان در شغل خود شکست می خورند. آنها به سادگی تلاش کافی برای ارتباط با هر مشتری انجام نمی دهند.

با این حال، ارسال بیشتر ایمیل‌های مشابه راه‌حل نیست. نمایندگانی که چندین بار تلاش می کنند، اغلب یک پیام مشابه را به هر مشتری بالقوه بارها و بارها ارسال می کنند. یا بدتر از آن، آنها پیام اصلی خود را فوروارد می کنند و سعی می کنند مشتریان احتمالی سفر را با خطوطی مانند “ایمیل های قبلی من را دیده اید؟” گناهکار کنند؟ ایده خوبی نیست.

برای ایجاد تعادل مناسب، فروشندگان باید برنامه ریزی کنند که چه چیزی بگویند و همچنین چگونه آن را بیان کنند و رویکرد خود را تغییر دهند. اگر تلاش کافی برای ایجاد توالی های قالب ایمیل با قابلیت استفاده مجدد و به سرعت قابل تنظیم باشد، انجام تعداد مناسب تلاش برای توسعه خلاقانه کار چندان سختی نیست. و با خودکارسازی بخش‌های مناسب جستجوی ایمیل، می‌توانید reel=”_blank” خود را %20%D9%86%DB%8C%D8%B2.

_

%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85%20%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%85%D8%AA%DB%8C%D9%88%20%D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%88%20%D9%87%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%D8%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AA%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%A8%20%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%20%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D9%88%20%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%20%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%D8%AF%D8%B1%20FullFunnel، تا فرمول های موفقیت خود را به اشتراک بگذارند.

با استفاده از فرآیندی مانند شکل زیر، آنها به مشتریانی مانند Innovation Asset Group کمک کرده‌اند تا به 400٪ رشد در خط لوله آنها. به عنوان یک شریک آژانس HubSpot در سطح پلاتینیوم، آنها همچنین به بسیاری از مشتریان HubSpot کمک کرده اند تا نتایج مشابهی داشته باشند.

فرآیند زیر را دنبال کنید تا ارتباطات معناداری بیشتری با مشتریان احتمالی بیشتری ایجاد کنید.

کمپین‌های جستجوی مؤثر نیازمند برنامه‌ریزی هستند — و بسیاری از آن.

ایوانی می‌گوید: «بیشتر شرکت‌ها رویکردی تصادفی برای جستجو در پیش می‌گیرند، و فروشندگان خود را با تعدادی الگو، یک آدرس ایمیل و یک ورود به سیستم CRM مسلح می‌کنند. در اینجا نحوه نباید این کار آمده است.

1. از نرم افزار فروش برای برنامه ریزی چندین بار در یک زمان استفاده کنید.

FullFunnel از Semail Se_black”>Semail استفاده می کند. /a> برای استقرار کمپین های جستجوگر خود. توالی‌ها از automation=”noopion”>automation=”nooplang”>automation=”noopsion”>1552485185 یک نماینده را فعال کنید تا به طور خودکار مجموعه ای از ایمیل ها را در فواصل زمانی از پیش تعیین شده برای هر مشتری شخصی سازی و برنامه ریزی کند. هنگامی که یک خریدار پاسخ می دهد، ثبت نام از دنباله لغو می شود و هیچ ایمیل خودکار دیگری ارسال نمی شود.

بریگان می‌گوید: «این فرآیند باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان فروشندگان مشتریانمان می‌شود، زیرا زمانی که مجموعه‌ای از ایمیل‌ها را برای ارسال برنامه‌ریزی می‌کنیم، لازم نیست نگران این باشیم که کدام ایمیل بعدی یا چه زمانی آن را ارسال کنیم». /p>

کاربران Sequences همچنین می‌توانند وظایفی را برای فروشنده برنامه‌ریزی کنند، و از آنها بخواهد قبل یا بعد از برنامه‌ریزی ایمیل برای ارسال، دنبال کردن و/یا تعامل با مشتریان احتمالی در رسانه‌های اجتماعی تماس برقرار کنند، یا به سادگی بررسی کنند که آیا مشتریان بالقوه ایمیل‌ها را باز می‌کنند یا خیر. .

البته، FullFunnel به همین جا ختم نمی شود. در طول سال‌ها، آنها رویکرد خود را برای ایجاد پیام‌ها اصلاح کرده‌اند. بیایید از بالا شروع کنیم و آناتومی یک ایمیل فروش عالی را کاهش دهیم.

2. از خطوط موضوعی جذاب برای به حداکثر رساندن نرخ باز استفاده کنید.

خط موضوع بسیار کوچک به نظر می رسد، اما آنها فوق العاده مهم هستند — و شما باید بیش از بسیاری از فروشندگان روی آنها وسواس داشته باشید. اگر مشتری بالقوه موضوع را جالب نداند، ایمیل شما را نمی‌خواند.

بریگان می‌گوید: «دریافت‌کنندگان بیشتر احتمال دارد ایمیل‌هایی را با موضوعات جذاب باز کنند، بنابراین حتماً شخصی‌سازی، انحصار و سؤالات را در نظر بگیرید.

در زیر چند خط موضوعی وجود دارد که برای مشتریان FullFunnel کار کرده است. آنها را متناسب با محصول و شخصیت خود سفارشی کنید.

خطوط موضوع شخصی شده:

  • [Name]، نصیحت جالبی است.
  • نمایه شما چشمگیر است، [Name]

خطوط موضوعی انحصاری (توجه: فقط اگر واقعاً یک پیشنهاد انحصاری دارید از آنها استفاده کنید):

  • فقط دعوت — [نام رویداد]
  • سس مخفی برای غلبه بر [چالش]

خطوط موضوع سوال:

  • نظر شما در مورد X چیست؟
  • X را چگونه انجام می دهید؟

3. برای نشان دادن علاقه به مشتری احتمالی خود، شخصی سازی و سفارشی سازی کنید.

همه ما ایمیل های بدون هدف از فروشندگان دریافت کرده ایم. در بهترین حالت، آزاردهنده است. در بدترین حالت، ما را عصبانی می کند.

ایوانی می‌گوید: «هیچ‌کس دوست ندارد احساس کند یک ایمیل عمومی دریافت می‌کند. “یک مشتری بالقوه می خواهد به عنوان دانه برف منحصر به فرد و فردی که هستند شناخته شود.”

این سه مرحله را برای سفارشی‌سازی مؤثر پیام‌های خود دنبال کنید:

  1. شخصی سازی. از نشانه های شخصی سازی در ایمیل های خود استفاده کنید تا به طور خودکار پیام ها را با نام، شرکت، عنوان مشتری و هر اطلاعات متمایز دیگری که در مورد آنها دارید پر کنید. ایوانی می گوید: «فقط مطمئن شوید که اطلاعات CRM شما دقیق است.
  2. از شخصیت استفاده کنید. مطمئن شوید که گیرنده شما با شخصیت مورد نظر شما مطابقت دارد. شخصیت‌های خاص (یا انواع خریداران) نقاط درد مشترکی خواهند داشت، بنابراین محتوای مرتبط با آن نقاط دردناک را با افراد احتمالی متناسب با شخصیت به اشتراک بگذارید.
  3. تحقیق. برای به حداکثر رساندن نرخ پاسخ، تحقیق کنید تا چیزی منحصر به فرد در مورد فردی که با آن تماس می گیرید پیدا کنید. این تحقیق را در پیام‌های خود بگنجانید یا حتی کل پیام اول خود را روی یافته‌های خود متمرکز کنید.

4. پیام های کوتاه را با لحن مناسب بنویسید.

علاوه بر شخصی سازی و هدف قرار دادن پیام های خود، باید یک کپی جذاب و مختصر بنویسید. اگر ایمیل شما بد نوشته شده باشد، سفارشی سازی اهمیتی نخواهد داشت. با تمرکز بر لحن پیام خود و کوتاه نگه داشتن آن، تعامل را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد.

بسیاری از فروشندگان این اشتباه را مرتکب می شوند که ارزش کامل محصول خود را در هر ایمیل به جای چیزی (هر چیزی!) در مورد مشتری خود قرار می دهند. به گفته بریگان، FullFunnel از Sequences برای آزمایش پیام‌هایی با اندازه بیت استفاده می‌کند که به گفته بریگان، به احتمال زیاد دقیقاً به دلیل کوتاه بودن خوانده می‌شوند.

ایوانی خاطرنشان می‌کند: «نیازی نیست همه چیزهایی را که می‌خواهید به دیگران بگویید در یک ایمیل جمع کنید. «مردم می‌خواهند بدانند محصول یا خدمات شما چه سودی برای آنها خواهد داشت، نه اینکه چگونه کار می‌کند.»

علاوه بر این، لحن را در ایمیل‌های خود آزمایش کنید. نمایندگان FullFunnel با آشنایی و دوستانه بودن زبان خود موفق بوده اند، اما لحن ایده آل شما بسته به شخصیت های مورد نظر شما ممکن است متفاوت باشد.

در زیر یک نمونه ساختگی از ایمیلی است که FullFunnel برای بازاریابی خدمات خود استفاده می کند. پیامی که براساس آن 33 درصد باز و 11 درصد نرخ کلیک به دست آمده است.

<581px، 100vx">می‌بینید که ایمیل به جزئیات کاری که FullFunnel انجام می‌دهد نمی‌پردازد. در عوض، سود بالقوه را برای شرکت گیرنده نشان می دهد. و مهمتر از همه، ایمیل با صدای سرگرم کننده و دوستانه FullFunnel نوشته شده است.

5. تصاویر را برای افزایش قابلیت ارتباط آزمایش کنید.

در ایمیل مثال بالا، ممکن است گرافیک ساده شما را جذب کرده باشد. FullFunnel از تصاویری مانند اینها در ایمیل های خود به روش های مختلفی استفاده می کند.

ایوانی توضیح می‌دهد: «اینفوگرافیک‌های آموزشی زمانی کار می‌کنند که می‌خواهید مشتری بالقوه به همان نتیجه‌ای برسد که شما پیشنهاد می‌کنید، در حالی که تصاویر خنده‌دار می‌توانند به سرعت یخ را بشکنند.

در اینجا یک مثال از مشتری FullFunnel VOIQ، ارائه‌دهنده تماس‌های فروش بر اساس تقاضا آورده شده است. خدمات. چه کسی برت رینولدز کوچک کلاسیک را دوست ندارد؟ (یک بار دیگر، این یک نمونه ساختگی بدون هیچ گونه سفارشی سازی بر اساس گیرنده فردی است.)

شما حتی می توانید GIF های متحرک را نیز اضافه کنید، که تقریباً توسط همه سرویس گیرندگان ایمیل پشتیبانی می شوند.

ایوانی به من گفت: «GIFهای طنز برای پیام‌های جلب توجه برای افراد غیرقابل دسترسی مانند افرادی که در فناوری اطلاعات هستند، یا برای شخصیت‌های بسیار اجتماعی مانند افرادی که در حال فروش یا استخدام هستند، عالی هستند.

6. از محتوا و یک فراخوان برای اقدام واضح برای تشویق مشارکت استفاده کنید.

پیروی از توصیه های بالا به شما کمک می کند تا نرخ باز شدن ایمیل خود را افزایش دهید. اما این همه چیز بیهوده است، مگر اینکه بتوانید در نتیجه ایمیل خود، مشتریان احتمالی برای پاسخ یا تبدیل مجدد در وب سایت خود پیدا کنید.

محتوا و فراخوان برای اقدام (CTA) که انتخاب می‌کنید در پیام‌های خود بگنجانید، در مرحله سفر خریدار که مشتری احتمالی شما در آن است، بسیار متفاوت است. در زیر دستورالعمل‌هایی آمده است که FullFunnel به مشتریان خود توصیه می‌کند هنگام انتخاب محتوا و CTA از آنها پیروی کنند. :

  1. دربرگیرنده پیوندهایی برای ایجاد تبدیل وب سایت. از کلمات عملی ساده مانند «اینجا کلیک کنید»، «کشف» یا «دانلود» استفاده کنید تا دقیقاً مشخص شود که خواننده می‌خواهید چه کاری انجام دهد.
  2. برای مخاطبینی که کمتر با پیشنهادات شرکت شما آشنا هستند، پیوندی به صفحه فرود با پیشنهادات آموزشی مرتبط اضافه کنید.
  3. در صورتی که رهبر از پیشنهادات شرکت آگاه باشد و احتمالاً علاقه مند باشد، پیوند به زمان‌بندی جلسه بنابراین مشتری می‌تواند فوراً با یک نماینده وقت خود را رزرو کند.
  4. برای پیام‌هایی که دیرتر در دنباله قرار می‌گیرند یا سرنخ‌هایی که از طریق بازدیدهای مکرر از وب‌سایت، باز کردن ایمیل، یا تبدیل وب‌سایت ابراز علاقه کرده‌اند، پیوندی به مطالعه موردی اضافه کنید.

FullFunnel همچنین از نمایه پیشرونده برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد یک سرنخ معین هر بار که فرمی را تکمیل می کنند. اگر اطلاعات از قبل برای آن مشتری شناخته شده باشد، نمایه سازی پیشرو به طور خودکار فیلدهای فرم را پنهان می کند و به جای آن یک فیلد جدید برای تکمیل ارائه می دهد. این فرم را کوتاه نگه می‌دارد، در حالی که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا هر بار که تبدیل می‌کنند، اطلاعات بیشتری درباره سرنخ‌ها کسب کنند. اطلاعات اضافی جمع‌آوری‌شده با تکمیل فیلدهای بیشتر توسط مشتریان احتمالی برای ارسال پیشنهادهای هدفمند به‌طور فزاینده‌ای استفاده می‌شود، که به نوبه خود به جابه‌جایی سرنخ‌ها در طول سفر خریدارشان کمک می‌کند.

7. دنباله های قابل استفاده مجدد برای شخصیت های مختلف ایجاد کنید تا کارایی را به حداکثر برسانید.

FullFunnel همچنین هنگام تعیین دنباله ایمیلی که باید آنها را ارسال کند، در نظر می‌گیرد که کدام شخصیت هدف یک سرنخ خاص مطابقت دارد.

ایوانی می‌گوید: «برای هر شخصیت، توصیه می‌کنیم پنج یا چند ایمیل [در هر] آهنگ ایجاد کنید. “هر پیام باید به نقاط دردناکی برخورد کند که شخصیت شما ممکن است با آنها دست و پنجه نرم کند و مدرکی ارائه دهد که می توانید به رفع مشکل کمک کنید.”

هر سری از ایمیل‌ها را به‌عنوان یک دنباله فروش HubSpot ذخیره کنید تا کارهای جستجوی خود را بدون به خطر انداختن شخصی‌سازی خودکار کنید.

در جستجوی ایمیل، یک برنامه ریزی کوچک راه طولانی را طی می کند

آیا تا به حال احساس کرده اید که وقتی بارها و بارها همان پیام هرزنامه ای را برای یک مشتری مشتری ارسال می کنید، تکه کوچکی از روح شما می میرد؟ آیا تا به حال از اینکه بسیاری از مشتریان احتمالی شما را نادیده می گیرند یا به شما می گویند که عقب نشینی کنید، ناامید شده اید؟ با کمی برنامه ریزی، مقداری محتوا و ابزار مناسب، می توانید این احساس را متوقف کنید — برای همیشه.

الگوهای ایمیلی ایجاد کنید که شامل محتوای متناسب با شخصیت و مرحله خریدار هر مخاطب باشد، خطوط موضوعی جذاب بنویسید، تصاویر را در جایی که منطقی هستند اضافه کنید، آن را مختصر نگه دارید و با تلاش‌های خلاقانه متعدد دنبال کنید.

در مرحله بعد، از فناوری برای ذخیره این توالی های قالب ایمیل قابل تنظیم و خودکارسازی بخش های تکراری جستجو با برنامه ریزی چندین تلاش به طور همزمان استفاده کنید. اما در مورد اتوماسیون زیاده روی نکنید — از زمان جدید خود برای انجام تحقیقات بیشتر و سفارشی کردن هر پیام برای هر مشتری حتی بیشتر استفاده کنید.

با دسترسی سریع و زمان‌بندی قالب‌های ایمیل قابل استفاده مجدد با CTA به محتوای ثابت شده برای تبدیل، می‌توانید نرخ پاسخ بالاتری را به طور موثرتری به دست آورید. به ایجاد الگوها و دنباله‌های جدید برای مراحل مختلف سفر خریدار و شخصیت‌های مختلف ادامه دهید، و یک ماشین جستجو می‌سازید که فرصت‌های کیفی را با نرخی روزافزون در قیف شما قرار می‌دهد.

نرم افزار جستجوی ایمیل

1. 2. آپولو

  • قیمت: شروع، رایگان. پایه، 32 دلار در ماه / کاربر. حرفه ای، 100 دلار در ماه / کاربر. شرکت، قیمت در صورت درخواست موجود است
  • درباره: Apollo توالی ایمیل، تماس‌ها و وظایف خودکار یا دستی را ارائه می‌دهد. به علاوه، آنها دارای ابزارهای شماره گیری، ضبط، رونویسی و ثبت CRM هستند. قوانینی ایجاد کنید که بر اساس فعالیت‌ها، مراحل یا محرک‌های احتمالی اقدام فوری انجام دهند. و با LinkedIn، Gmail، Outlook و CRM مورد علاقه خود یکپارچه شوید.

3. PersistIQ

  • قیمت: Lite، 40 دلار/ماه/user; شروع، 60 دلار در ماه / کاربر. 90 دلار در ماه/کاربر
  • درباره: برای ارسال ایمیل های شخصی سازی شده سریعتر از همیشه آماده هستید؟ کمپین های ایمیل سفارشی پر از متغیرهای هوشمند ایجاد کنید که شما را از ارسال ایمیل هایی با مقادیر گمشده باز می دارد (به عنوان مثال، “سلام” وحشتناک). نرم افزار آنها همچنین می تواند بین پاسخ های واقعی و پاسخ های خارج از دفتر تعیین کند. و با استفاده از قالب‌های ایمیل مدرن خود، ایمیل‌های شما را بدون نقص قالب‌بندی می‌کنند.

4. Outreach.io

  • قیمت: در صورت درخواست موجود است
  • درباره: آیا می‌خواهید نرم‌افزاری داشته باشید که تماس، پیامک، ایمیل و رسانه‌های اجتماعی را ترکیب کند تا به خریدارانی برسد که بیشتر می‌خواهند با آنها تماس گرفته شود؟ Outreach.io می تواند کمک کند. متغیرهای پر شده خودکار، ردیابی باز و کلیک، ادغام صندوق ورودی، و موارد دیگر، این گزینه را به گزینه ای مناسب برای جستجوی ایمیل تبدیل می کند.

5. SalesLoft

  • قیمت: در صورت درخواست موجود است
  • درباره: از الگوهای SalesLoft برای شخصی‌سازی ایمیل‌های خود در جایی که مهم است استفاده کنید – حتی جاسازی ویدیوها یا پیوست‌های سفارشی‌شده. همچنین می‌توانید پیام‌های خودکار A/B را آزمایش کنید تا بفهمید کدام محتوا بهترین خدمات را به مشتریان احتمالی شما می‌دهد. تشخیص OOO، چک لیست تحویل ایمیل، تشخیص منطقه زمانی، و محرک های تعامل تنها چند ویژگی دیگر هستند که جستجوی ایمیل شما را با این نرم افزار ساده می کنند.

6. پاسخ

  • قیمت: انفرادی، 55 دلار/ماه/کاربر، 70 دلار/ماه/ کاربر یا 90 دلار در ماه/کاربر؛ تجارت، 200 دلار در ماه برای 3 کاربر، 300 دلار در ماه برای 5 کاربر، 500 دلار در ماه برای 10 کاربر. شرکت، قیمت در صورت درخواست موجود است
  • درباره: ایمیل‌های شخصی‌شده و خودکار را برای مشتریان احتمالی خود ارسال کنید، از ورود به سیستم تا مشارکت مجدد. سپس، عملکرد آن ایمیل‌ها را با آمار جامع تحویل، باز شدن و کلیک‌ها پیگیری کنید. اوه، و مطمئناً می‌توانید از کتابخانه الگوی آنها استفاده کنید.

7. Mixmax

اتوماسیون ایمیل لازم نیست سرد، یکنواخت یا هرزنامه باشد. این پیشنهادات را دنبال کنید و نرم‌افزار جستجوی مناسب را انتخاب کنید و می‌توانید تجربه خرید را برای خود غنی کنید بالقوه — و برای شغل شما.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل