تعریف فروش [سؤالات متداول]
تعریف فروش
فروش هر معامله ای است که در آن پول با یک کالا یا خدمت رد و بدل می شود. در طول یک مذاکره فروش، فروشنده تلاش می کند تا خریدار را در مورد مزایای پیشنهاد خود متقاعد کند یا “بفروشد”. اگر خریدار بخواهد معامله ای انجام دهد، در ازای کالا/خدمات فروشنده، مبلغ مورد توافقی را به فروشنده می دهد. به زبان ساده، فروش عمل متقاعد کردن است.
فروشندگان خوب و بد وجود دارند، اما عمل فروش با موفقیت فروشنده تعریف نمی شود. در عوض، «فروش» صرفاً تلاشی برای فروش یک محصول یا خدمات در ازای پول است، صرف نظر از اینکه آیا معامله ای انجام شده است.
برای مثال، وقتی وارد یک فروشگاه بزرگ میشوید، دهها راهرو پر از محصولات خواهید دید. شما ممکن است فقط یک مورد را انتخاب کنید، اما فروشگاه سعی می کند همه چیز موجودی خود را به شما بفروشد. هر نمایشگاه، تخفیف، و فروشنده چیزی در آن فروشگاه به شما میفروشد.
فروش بدون اصطکاک
آیا چارچوب فروش شما بدون اصطکاک است؟ آیا تیم خود را برای فروش بهینه تنظیم می کنید؟ چارچوب فروش بدون اصطکاک به تیم فروش شما این امکان را می دهد که با همسو کردن تیم شما با خریدار هدف، زمان بیشتری را صرف فروش کنند. نتیجه نهایی تیمی است که از طریق فرهنگ یادگیری متحول شده است.
به جای قیف سنتی که توسط فروش و بازاریابی برای توصیف سفر خریدار استفاده میشود، چرخ طیار به کاهش اصطکاک در تجربه مشتری کمک میکند.
میتوانید یک فرآیند فروش بدون اصطکاک ایجاد کنید:
- شناخت به چه کسانی می فروشید و درک اینکه چرا آنها خرید می کنند.
- برنامهریزی فرایند فروش خود برای فعال کردن رشد بلندمدت برای تیم خود.
- ایجاد یک برنامه آموزشی فروش که نمایندگان را درگیر می کند و نتیجه می گیرد.
- ارائه کوچینگ برای مدیران فروش و رهبری شما.
- ایجاد خط لوله ای از استعداد فروش پر از افراد با مهارت های مناسب برای برتری دادن.
- ایجاد یک برنامه ورود که از استخدامهای جدید پشتیبانی میکند و آنها را برای موفقیت تنظیم میکند.< /li>
فروش بدون اصطکاک نشان دهنده آینده فروش است. روی تیم خود سرمایه گذاری کنید و به آنها کمک کنید تا در حرفه خود سرمایه گذاری کنند و کارآمدتر شوند. شما نمی توانید این کار را نکنید.
منبع:hubspot