18 قالب ایمیل فروش مناسب برای سال جدید
18 قالب ایمیل فروش مناسب برای سال جدید
آغاز سال جدید زمان فوقالعادهای برای دسترسی به خریداران است. مشتریان بالقوه شما بر روی شروع تازه، ایجاد تغییرات و تعیین اهداف سالانه متمرکز هستند – اگر با یک پیشنهاد مرتبط یا پیشنهاد ارزش قانع کننده تماس بگیرید، آماده پاسخگویی هستند. با ارجاع به تعطیلات در پیام خود، این تأثیر را دو چندان کنید.
افزودن مقداری شوخ طبعی و ساده لوح به ایمیل های فروش، نرخ پاسخگویی شما را نیز بهبود می بخشد. اکثر پیامها نسبتاً خشک و بریده هستند، بنابراین مشتریان احتمالی معمولاً از هر چیزی که کمی شخصیت دارد شگفت زده و تحت تأثیر قرار میگیرند.
تبریک سال نو مبارک
هنگام تبریک سال نو به مشتری بالقوه یا مشتری، اظهارات خود را ساده نگه دارید. پیام متفکرانه ای مانند «از کسب و کارتان در این سال متشکرم» مناسب است و به دنبال آن «سال نو را برای شما و تیمتان تبریک می گویم». بهترین آرزوها زمینه را برای تعاملات آینده فراهم می کند.
برای واضح بودن، راههای زیادی برای استفاده از سال نو بهعنوان یخشکن برای تعامل مجدد با مشتری وجود دارد، به همین دلیل است که پیامهای زیر را درج کردهایم.
از الگوهای ایمیل فروش با موضوع سال جدید استفاده کنید برای اتصال، پیگیری و بستن حلقه با افراد بالقوه – و سال 2020 را با قدرت شروع کنید.
الگوهای ایمیل سال نو مبارک
جستجوی الگوهای ایمیل
این سال جستجوی شما را با پای راست آغاز خواهد کرد.
1. “توپ را رها نکن…”
چرا این کار جواب می دهد: برای انگیزه دادن به مشتری احتمالی خود برای پاسخ دادن، فرصت به موقع را به آنها یادآوری کنید و تخصص خود را ارائه دهید.
[Prospect name]، چگونه [چالش] را مدیریت میکنید؟
سلام [نام احتمالی]،
ممکن است توپ در میدان تایمز افتاده باشد، اما من حدس میزنم که شما نمیخواهید توپ را روی [ابتکار، اعلامیه اخیر شرکت، تغییر صنعت، چالش احتمالی] رها کنید.
من چند پیشنهاد در مورد [بهبود/ رسیدگی به چالش تجاری] دارم. آیا در [تاریخ و ساعت] آزاد هستید که در مورد آنها بحث کنید؟
بهترین،
[نام شما]
2. “من نمی توانم این کار را به تنهایی انجام دهم … “
چرا این کار انجام میشود: تحقیر خود باعث میشود گیرنده شما بخندد و شما را انسانیتر و مرتبطتر نشان دهد. علاوه بر این، آنها از تمرکز شما روی اهدافشان قدردانی خواهند کرد.
[Prospect name]، به کمک شما نیاز دارم
سلام [نام احتمالی]،
امسال، تصمیم دارم به شما کمک کنم [حل چالش X، دستیابی به هدف Y، دنبال کردن فرصت Z]. اوه، و [بیشتر ورزش کنید، کمتر دسر بخورید، سازماندهی کنید] … اما من در مورد آن اطمینان کمتری دارم.
آیا به من کمک میکنید حداقل یکی از تصمیمهایم را حفظ کنم؟ اگر در [تاریخ و ساعت] در دسترس هستید، من X پیشنهادهایی دارم که ممکن است در [منطقه تجاری] به شما کمک کند.
متشکرم،
[نام شما]
3. “سال نو، شما جدید … “
چرا این کار کار می کند: این ایمیل کوتاه، خواندنی آسان و جذاب است. اگر مشتری بالقوه شما قبلاً شروع به فکر کردن درباره روندی که ذکر کردید کرده است، تحت تأثیر زمان بندی شما قرار می گیرد. اگر آنها شروع به فکر کردن در مورد آن نکرده اند، مشتاق کمک و اطلاعات شما خواهند بود.
سال جدید، [شرکت بالقوه] جدید؟
سلام [نام احتمالی]،
به لطف [روند]، [منطقه تجاری، تمرکز استراتژیک] در سال 2020 تمرکز اصلی برای شرکتهایی با [اندازه مشتری] در [فضای مشتری] خواهد بود. چگونه [شرکت بالقوه] قصد دارد از این تغییر سرمایه گذاری کند؟
بهترین،
[نام شما]
4. “تبریک… “
چرا این کار جواب می دهد: با ارجاع به اخبار شرکت، به مشتری احتمالی خود نشان دهید که تحقیقات خود را انجام داده اید. و از آنجایی که مشتری بالقوه شما به سادگی نیاز دارد “بله” یا “نه” بگوید، پاسخ دادن تقریباً بدون دردسر خواهد بود.
به سلامتی [شرکت احتمالی]
سلام [نام احتمالی]،
اکثر مردم هنوز برای سال جدید نان تست میکنند، اما من به افتخار [اعلامیه اخیر] یک لیوان مجازی به سمت [شرکت مشتری] بلند میکنم.
به طور معمول، کسبوکارهایی که X را انجام میدهند [با A مبارزه میکنند، بعد B را دنبال میکنند، با سرمایهگذاری در C بازدهی خود را دو برابر میکنند، با استراتژی D ریسک را به حداقل میرسانند]. آیا این رویکرد را در نظر گرفته اید؟
بهترین،
[نام شما]
5. “زمان مهم است … “
چرا این کار کار میکند: خط موضوع گستاخانه، گیرنده شما را وادار میکند تا ایمیل را باز کند — و محتوای مفید، مرتبط و غیر تحریکآمیز آن، او را وادار میکند که پاسخ دهد.
[Prospect name]، من تمام سال منتظر بودم تا این را برای شما ارسال کنم
سلام [نام احتمالی]،
منصفانه بگوییم، از آنجایی که [تاریخ] 2020 است، من فقط X روز صبر کردهام… اما وقتی نوبت به [چالش احتمالی، فرصت، تغییر صنعت] میرسد، زمان بسیار مهم است.
[شرکت بالقوه] چگونه برای [مقابله با چالشها، استفاده از فرصت X، پاسخ به تغییر صنعت] برنامهریزی میکند؟ این [پست وبلاگ، قسمت پادکست، کاغذ سفید] نکات جالبی دارد.
به سلامتی،
[نام شما]
6. “اولین در نوع شما … “
چرا این کار جواب می دهد: احتمال اینکه مشتری احتمالی شما به پیشنهادی برای کمک پاسخ دهد بسیار بیشتر از درخواست زمان خود است. هنگامی که به زندگی آنها ارزش افزودید، آنها مشتاق خواهند بود تا یاد بگیرند که چگونه پیشنهاد شما می تواند حتی بیشتر به آنها کمک کند.
[نام احتمالی]، میخواهم اولین نفر باشم …
… برای تبریک سال نو، یعنی.
اکنون که آخرین تکههای کانفتی را از موهایمان بیرون آوردهایم، یک سوال جدی دارم. آیا به [معرفی یک شخص مفید، ویژگی در پستی که در X می نویسم، توصیه ای برای دستیابی به Y] علاقه مند هستید؟
[نام شما]
7. “اسلحه بسته پروتون شامل نمی شود … “
چرا این کار می کند: چه کسی مرجع شکارچیان ارواح را دوست ندارد؟ این ایمیل خلاقانه شخصیت شما را نشان می دهد و در عین حال آنچه را که می توانید ارائه دهید نشان می دهد.
من ممکن است یک سلاح بسته پروتون نداشته باشم، اما چند پیشنهاد برای [حل نقطه درد] دارم. آیا [شرکت بالقوه] در حال حاضر با آن مقابله می کند؟
[نام شما]
8. «گرانترین نانهای تا کنون…»
چرا این کار کار می کند: خط موضوع غیرمنتظره تضمین شده است که نرخ باز شدن شما را افزایش می دهد. و خط پانچ به یاد ماندنی است، به این معنی که مشتری احتمالی شما تمام روز به ایمیل شما فکر خواهد کرد.
آیا برای غذا خوردن در باغ زیتون 400 دلار میپردازید؟
سلام [نام احتمالی]،
این محل رستوران تایمز میدان چقدر هزینه از مردم برای شرکت در جشن سال نو آن در سال گذشته گرفت.
اما چه در سال نوی میلادی مقدار زیادی پاستا خورده باشید و چه به نوشیدنی های خوب قدیمی بسنده کرده باشید، مطمئن هستم که به این فکر می کنید که چگونه [چالش احتمالی X را حل کنید]. من ایده هایی دارم – می خواهید آنها را بشنوید؟
شما میتوانید در اینجا یک جلسه با من رزرو کنید: [پیوند به ابزار جلسات.]
– [نام شما]
9. “اجازه بده که اوقات خوش بگذرد…”
چرا این کار جواب می دهد: موفقیتی را که مشتری احتمالی شما در سال گذشته داشته است را برجسته کنید و از آن به عنوان شروع کننده مکالمه استفاده کنید. چه کسی دوست ندارد در مورد بردهای خود صحبت کند؟ این یک راه عالی برای درگیر شدن و توجه به آنها در آغاز سال است.
شما در راه هستید، [نام احتمالی]
سلام [نام احتمالی]،
من مدتی است که شما را در لینکدین دنبال میکنم، و نمیتوانم متوجه تمام پیشرفتهای باورنکردنی شرکت شما در این سال شوم.
من ایده هایی دارم که چگونه می توانید از شتاب خود در سال جدید استفاده کنید. آیا در [تاریخ و ساعت] آزاد هستید که در مورد آنها صحبت کنید؟
بهترین،
[نام شما]
الگوهای ایمیل پیگیری
آیا مشتری بالقوه شما را شبح می بیند؟ از این که مطمئناً پاسخی دریافت خواهند کرد.
1. “اگر در ابتدا موفق نشدید…”
چرا این کار جواب می دهد: صداقت شما خریدار را تحت تأثیر قرار می دهد و به شما کمک می کند اعتماد او را جلب کنید. حتی اگر آنها در حال حاضر با نقاط دردناکی که شما وارد کرده اید سر و کار نداشته باشند، ممکن است به اندازه کافی تحت تاثیر رویکرد ساده شما قرار بگیرند که بدون توجه به آن پاسخ دهند.
ورق زدن صفحه
سلام [نام احتمالی]،
من چند بار در طول [X ماه، سال] گذشته با [شرکت پرسپکتیو] تماس گرفتم، اما پاسخی دریافت نکردم. آنچه من در مورد آن صحبت کردم واضح است که طنین انداز نشد. به افتخار سال جدید، من دوباره روی نیازهای شما تمرکز می کنم.
شرکتهایی که من در [صنعت بالقوه] با [مقدار مشتری] کار میکنم معمولاً با این چالشها دست و پنجه نرم میکنند:
- [چالش شماره 1]
- [چالش شماره 2]
آیا یکی از این موارد را تجربه میکنید؟
بهترین،
[نام شما]
2. “منتظر … “
چرا این کار جواب میدهد: مقالههای «پیشبینی» در این زمان یک دوجین سکه هستند. یکی را پیدا کنید که برای صنعت، قلمرو جغرافیایی، فضای محصول، جمعیتشناسی هدف و/یا سیاستهای داخلی مشتری احتمالی شما کاربرد دارد و آن را به اشتراک بگذارید. آنها از کمک شما سپاسگزار خواهند بود و احتمالاً به فرصتی برای ارائه راه حل شما منجر می شود.
[Prospect name]، آیا این را دیدهاید؟
سلام [نام احتمالی]،
من با این پست در [پیشبینیهای 2020 برای صنعت یا بازار مشتری] برخوردم و به شما فکر کردم. نویسنده فکر میکند [X رویداد] بسیار محتمل است – آیا [شرکت پرسپکتیو] برنامهای برای [پاسخ دادن، به حداقل رساندن تأثیر، سود بردن از] این تغییر دارد؟
بهترین،
[نام شما]
3. “بدون فروش، تضمین شده … “
چرا این کار کار میکند: اگر نتوانستهاید مشتری احتمالی را از طریق تلفن دریافت کنید، این الگو ممکن است این کار را انجام دهد. رویکرد غیرمنتظره آنها را غافلگیر خواهد کرد و علاقه آنها را برانگیخت. علاوه بر این، آنها احساس می کنند که شما به جای برعکس، به آنها لطف می کنید.
یک تصمیم جالب برای سال نو دارم
سلام [نام احتمالی]،
به افتخار سال جدید، کاری انجام می دهم که ممکن است دیوانه کننده به نظر برسد: وقتم را مجانی می دهم.
آخرین باری که صحبت کردیم، شما [نگرانی خود را ابراز کردید، علاقه نشان دادید] در [حوزه تجاری مرتبط با تخصص نماینده]. اگر می خواهید یک مشاوره بدون رشته [15 دقیقه، 20 دقیقه، نیم ساعت] در مورد [حوزه تخصص نماینده] داشته باشید، فقط [یک محل در تقویم من رزرو کنید، با تاریخ و زمان دلخواه خود پاسخ دهید] — بدون فروش زمین، تضمین شده است.
هیچ مشکلی وجود ندارد – ترجیح می دهم به این قطعنامه متعهد باشم تا اینکه تلاش کنم بیشتر ورزش کنم (و برای سومین سال متوالی شکست بخورم).
منتظر بحث در مورد [چگونگی حل X، درایو نتایج Y]،
هستیم
[نام شما]
یک نکته احتیاطی: کسی را که شما را در این پیشنهاد قبول می کند، طعمه و تغییر ندهید. اگر شما مشاوره خود را به یک طرح فروش تبدیل کنید – و به درستی هم چنین است، خریداران آزرده خاطر خواهند شد. هنگامی که 15 تا 30 دقیقه را صرف کمک به آنها کردید، از جلسه دیگری درخواست کنید تا در مورد توانایی محصول خود برای کمک به آنها در اهداف مشابه صحبت کنید.
4. “من از تو دست نمی کشم…”
چرا این کار کار میکند: به تعداد افرادی اشاره میکند که چند ماه بعد تصمیمات خود را رها میکنند — سپس نشان میدهد که استقامت بیشتری دارید.
80٪ از مردم این کار را تا فوریه انجام می دهند
[نام مشتری]،
میتوانید باور کنید اکثر قطعنامهها رها شدهاند تا هفته دوم فوریه؟
من به این راحتی از شما دست نمی کشم. اگر [آدرس کردن به X، انجام Y] همچنان در Q2 اولویت دارد، به من اطلاع دهید.
-[نام شما]
5. “این تو نیستی، من هستم… “
چرا این کار کار میکند: همه ما میتوانیم اعتراف کنیم که در گذشته با دریافت پیامهای فروش بیش از حد غیرفعال شدهایم. این الگوی بعدی این را تشخیص میدهد و رویکردی انسانیتر ارائه میدهد.
از زمانی که این اتفاق می افتد متنفر نیستید؟
[نام مشتری]،
مطمئنم صندوق ورودی شما پر است، بنابراین میخواستم مطمئن شوم که ارتباطمان قطع نشده است.
من دوست دارم مکالمه هفته گذشته خود را دنبال کنم تا در مورد اینکه چگونه می توانم از برنامه های تجاری 2020 شما حمایت کنم صحبت کنیم. آیا در [تاریخ، ساعت] در دسترس هستید؟
-[نام شما]
قالب های ایمیل تفکیک
اگر مشتری شما علاقه مند به نظر نمی رسد، با استفاده از الگوی ایمیل شکست.
1. “نه فقط به این دلیل که سال نو است … “
چرا این کار انجام میشود: این خط کلاسیک از وقتی هری با سالی ملاقات کرد باعث ایجاد لبخند از سوی گیرنده شما میشود. در همین حال، شنیدن این آخرین فرصت آنها برای همکاری با شما، فوریت های بسیار مورد نیاز را تحریک می کند.
زمان در حال تغییر است’
سلام [نام احتمالی]،
قول میدهم فقط به این دلیل که سال نو است تماس نمیگیرم …
من با شما تماس میگیرم تا بپرسم آیا همچنان به [طراحی نتایج X، سرمایهگذاری در حوزه تجاری Y، رفع مشکل Z] علاقه دارید. اگر این دیگر در اولویت نیست، آیا من اجازه دارم فایل شما را ببندم؟
متشکرم،
[نام شما]
2. “ارزیابی مجدد استراتژی های خود … “
چرا این کار کار میکند: این پیام کوتاه و شیرین آخرین فرصت را به خریداران میدهد تا قبل از اینکه حرفهای به کار خود ادامه دهند، پاسخ دهند.
برنامههای [شرکت Prospect] 2020 [منطقه تجاری]؟
سلام [نام احتمالی]،
در حالی که [شرکت پرسپکتیو] وارد سال جدید می شود، ممکن است استراتژی های خود را برای X مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. آیا همچنان علاقه مند به بحث در مورد [راه حل های/فرصت ها در] X برای [شرکت بالقوه] هستید؟
اگر نه، لطفاً به من اطلاع دهید تا بتوانم تماس را متوقف کنم.
بهترین،
[نام شما]
3. “ما دیگر صحبت نمی کنیم … “
چرا این کار کار میکند: با بازیگوشی خود را در رادار خریدار قرار دهید بدون اینکه او را دچار گناه کنید.
مدتی گذشت
سلام [نام احتمالی]،
ما دیگر صحبت نمی کنیم، مثل گذشته… اما سال جدید است، و من آماده هستم برای آخرین بار تلاش کنم.
وقتی آخرین بار صحبت کردیم، درباره [درد] و چگونگی کمک [محصول] به [درایو نتایج X] بحث کردیم. آیا هنوز علاقه مند به ادامه آن بحث هستید؟ اگر نه، لطفاً به من اطلاع دهید تا بتوانم پخش این آهنگ را متوقف کنم .
بهترین،
[نام شما]
4. “من اینجا خواهم بود وقتی به من نیاز داری… “
چرا این کار کار می کند: گاهی اوقات خوب است که یک بازگشت مجدد داشته باشید. به مشتری بالقوه خود بگویید که وقتی آماده ادامه کار باشد آنجا خواهید بود.
وقتی آماده باشید
سلام [نام احتمالی]،
مطمئنم سال جدید شما شلوغی شروع شده است.
هنگامی که برای کمک به حل [نتیجه] آماده بحث در مورد راه حلی برای [مشکل] هستید، من برای کمک در اینجا خواهم بود.
بهترین،
[نام شما]
این الگوها رسیدن به سهمیه اول سال را آسانتر میکنند. اکنون این سزاوار یک نان تست است.
به دنبال الگوهای ایمیل املاک جدید برای سال جدید هستید؟ دیگر نگاه نکنید.
منبع:hubspot