کسب و کار

18 قالب ایمیل فروش مناسب برای سال جدید

18 قالب ایمیل فروش مناسب برای سال جدید

آغاز سال جدید زمان فوق‌العاده‌ای برای دسترسی به خریداران است. مشتریان بالقوه شما بر روی شروع تازه، ایجاد تغییرات و تعیین اهداف سالانه متمرکز هستند – اگر با یک پیشنهاد مرتبط یا پیشنهاد ارزش قانع کننده تماس بگیرید، آماده پاسخگویی هستند. با ارجاع به تعطیلات در پیام خود، این تأثیر را دو چندان کنید.

sales rep sends New Year's emails to prospects and customers

افزودن مقداری شوخ طبعی و ساده لوح به ایمیل های فروش، نرخ پاسخگویی شما را نیز بهبود می بخشد. اکثر پیام‌ها نسبتاً خشک و بریده هستند، بنابراین مشتریان احتمالی معمولاً از هر چیزی که کمی شخصیت دارد شگفت زده و تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

Download Now: 15 Free Holiday Email Templates

برای واضح بودن، راه‌های زیادی برای استفاده از سال نو به‌عنوان یخ‌شکن برای تعامل مجدد با مشتری وجود دارد، به همین دلیل است که پیام‌های زیر را درج کرده‌ایم.

از الگوهای ایمیل فروش با موضوع سال جدید استفاده کنید برای اتصال، پیگیری و بستن حلقه با افراد بالقوه – و سال 2020 را با قدرت شروع کنید.

الگوهای ایمیل سال نو مبارک

جستجوی الگوهای ایمیل

این سال جستجوی شما را با پای راست آغاز خواهد کرد.

1. “توپ را رها نکن…”

چرا این کار جواب می دهد: برای انگیزه دادن به مشتری احتمالی خود برای پاسخ دادن، فرصت به موقع را به آنها یادآوری کنید و تخصص خود را ارائه دهید.

2. “من نمی توانم این کار را به تنهایی انجام دهم … “

چرا این کار انجام می‌شود: تحقیر خود باعث می‌شود گیرنده شما بخندد و شما را انسانی‌تر و مرتبط‌تر نشان دهد. علاوه بر این، آنها از تمرکز شما روی اهدافشان قدردانی خواهند کرد.

3. “سال نو، شما جدید … “

چرا این کار کار می کند: این ایمیل کوتاه، خواندنی آسان و جذاب است. اگر مشتری بالقوه شما قبلاً شروع به فکر کردن درباره روندی که ذکر کردید کرده است، تحت تأثیر زمان بندی شما قرار می گیرد. اگر آنها شروع به فکر کردن در مورد آن نکرده اند، مشتاق کمک و اطلاعات شما خواهند بود.

4. “تبریک… “

چرا این کار جواب می دهد: با ارجاع به اخبار شرکت، به مشتری احتمالی خود نشان دهید که تحقیقات خود را انجام داده اید. و از آنجایی که مشتری بالقوه شما به سادگی نیاز دارد “بله” یا “نه” بگوید، پاسخ دادن تقریباً بدون دردسر خواهد بود.

5. “زمان مهم است … “

چرا این کار کار می‌کند: خط موضوع گستاخانه، گیرنده شما را وادار می‌کند تا ایمیل را باز کند — و محتوای مفید، مرتبط و غیر تحریک‌آمیز آن، او را وادار می‌کند که پاسخ دهد.

6. “اولین در نوع شما … “

چرا این کار جواب می دهد: احتمال اینکه مشتری احتمالی شما به پیشنهادی برای کمک پاسخ دهد بسیار بیشتر از درخواست زمان خود است. هنگامی که به زندگی آنها ارزش افزودید، آنها مشتاق خواهند بود تا یاد بگیرند که چگونه پیشنهاد شما می تواند حتی بیشتر به آنها کمک کند.

7. “اسلحه بسته پروتون شامل نمی شود … “

چرا این کار می کند: چه کسی مرجع شکارچیان ارواح را دوست ندارد؟ این ایمیل خلاقانه شخصیت شما را نشان می دهد و در عین حال آنچه را که می توانید ارائه دهید نشان می دهد.

8. «گران‌ترین نان‌های تا کنون…»

چرا این کار کار می کند: خط موضوع غیرمنتظره تضمین شده است که نرخ باز شدن شما را افزایش می دهد. و خط پانچ به یاد ماندنی است، به این معنی که مشتری احتمالی شما تمام روز به ایمیل شما فکر خواهد کرد.

9. “اجازه بده که اوقات خوش بگذرد…”

چرا این کار جواب می دهد: موفقیتی را که مشتری احتمالی شما در سال گذشته داشته است را برجسته کنید و از آن به عنوان شروع کننده مکالمه استفاده کنید. چه کسی دوست ندارد در مورد بردهای خود صحبت کند؟ این یک راه عالی برای درگیر شدن و توجه به آنها در آغاز سال است.

الگوهای ایمیل پیگیری

آیا مشتری بالقوه شما را شبح می بیند؟ از این که مطمئناً پاسخی دریافت خواهند کرد.

1. “اگر در ابتدا موفق نشدید…”

چرا این کار جواب می دهد: صداقت شما خریدار را تحت تأثیر قرار می دهد و به شما کمک می کند اعتماد او را جلب کنید. حتی اگر آنها در حال حاضر با نقاط دردناکی که شما وارد کرده اید سر و کار نداشته باشند، ممکن است به اندازه کافی تحت تاثیر رویکرد ساده شما قرار بگیرند که بدون توجه به آن پاسخ دهند.

2. “منتظر … “

چرا این کار جواب می‌دهد: مقاله‌های «پیش‌بینی» در این زمان یک دوجین سکه هستند. یکی را پیدا کنید که برای صنعت، قلمرو جغرافیایی، فضای محصول، جمعیت‌شناسی هدف و/یا سیاست‌های داخلی مشتری احتمالی شما کاربرد دارد و آن را به اشتراک بگذارید. آنها از کمک شما سپاسگزار خواهند بود و احتمالاً به فرصتی برای ارائه راه حل شما منجر می شود.

3. “بدون فروش، تضمین شده … “

چرا این کار کار می‌کند: اگر نتوانسته‌اید مشتری احتمالی را از طریق تلفن دریافت کنید، این الگو ممکن است این کار را انجام دهد. رویکرد غیرمنتظره آنها را غافلگیر خواهد کرد و علاقه آنها را برانگیخت. علاوه بر این، آنها احساس می کنند که شما به جای برعکس، به آنها لطف می کنید.

یک نکته احتیاطی: کسی را که شما را در این پیشنهاد قبول می کند، طعمه و تغییر ندهید. اگر شما مشاوره خود را به یک طرح فروش تبدیل کنید – و به درستی هم چنین است، خریداران آزرده خاطر خواهند شد. هنگامی که 15 تا 30 دقیقه را صرف کمک به آنها کردید، از جلسه دیگری درخواست کنید تا در مورد توانایی محصول خود برای کمک به آنها در اهداف مشابه صحبت کنید.

4. “من از تو دست نمی کشم…”

چرا این کار کار می‌کند: به تعداد افرادی اشاره می‌کند که چند ماه بعد تصمیمات خود را رها می‌کنند — سپس نشان می‌دهد که استقامت بیشتری دارید.

5. “این تو نیستی، من هستم… “

چرا این کار کار می‌کند: همه ما می‌توانیم اعتراف کنیم که در گذشته با دریافت پیام‌های فروش بیش از حد غیرفعال شده‌ایم. این الگوی بعدی این را تشخیص می‌دهد و رویکردی انسانی‌تر ارائه می‌دهد.

قالب های ایمیل تفکیک

اگر مشتری شما علاقه مند به نظر نمی رسد، با استفاده از الگوی ایمیل شکست.

1. “نه فقط به این دلیل که سال نو است … “

چرا این کار انجام می‌شود: این خط کلاسیک از وقتی هری با سالی ملاقات کرد باعث ایجاد لبخند از سوی گیرنده شما می‌شود. در همین حال، شنیدن این آخرین فرصت آنها برای همکاری با شما، فوریت های بسیار مورد نیاز را تحریک می کند.

2. “ارزیابی مجدد استراتژی های خود … “

چرا این کار کار می‌کند: این پیام کوتاه و شیرین آخرین فرصت را به خریداران می‌دهد تا قبل از اینکه حرفه‌ای به کار خود ادامه دهند، پاسخ دهند.

3. “ما دیگر صحبت نمی کنیم … “

چرا این کار کار می‌کند: با بازیگوشی خود را در رادار خریدار قرار دهید بدون اینکه او را دچار گناه کنید.

4. “من اینجا خواهم بود وقتی به من نیاز داری… “

چرا این کار کار می کند: گاهی اوقات خوب است که یک بازگشت مجدد داشته باشید. به مشتری بالقوه خود بگویید که وقتی آماده ادامه کار باشد آنجا خواهید بود.

این الگوها رسیدن به سهمیه اول سال را آسان‌تر می‌کنند. اکنون این سزاوار یک نان تست است.

به دنبال الگوهای ایمیل املاک جدید برای سال جدید هستید؟ دیگر نگاه نکنید.

New Call-to-Action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا