7 اپلیکیشنی که به فروشندگان کمک می کند حتی سخنرانان بهتری شوند

7 اپلیکیشنی که به فروشندگان کمک می کند حتی سخنرانان بهتری شوند

آیا می‌دانستید که موفق‌ترین فروشنده‌ها درباره 54٪ از تماس های ارتباطی آنها؟ هنگامی که فروشندگان، مانند شما، زمان زیادی را برای هدایت مکالمه صرف می کنند، مهم است که به یک ارتباط دهنده ماهر تبدیل شوید — و برنامه های سخنرانی عمومی می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

بعضی از فروشندگان تمایل طبیعی به صحبت کردن دارند، اما این می تواند آنها را تا این حد طولانی کند. برای تبدیل شدن به یک سخنران واقعاً ماهر، باید نقاط ضعف خود را شناسایی کنید، استراتژی های بلاغی را یاد بگیرید و به طور مداوم تمرین کنید تا به عنوان یک فروشنده موثر پیشرفت کنید.

برای کمک به شما برای تبدیل شدن به یک حرفه‌ای فروش بهتر، فهرستی از بهترین برنامه‌ها را ایجاد کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را به سرعت و به طور موثر تقویت کنید. و اگر در تنگنا هستید، مستقیماً به چیزی که به دنبالش هستید بروید:

برنامه هایی برای بهبود مهارت های گفتاری

1. Speeko

قیمت: 11.99 دلار در ماه

موجود در: iOS

بهترین برای: بهبود وضوح و بیان ایده در مکالمات شما.

Speeko یک منبع فوق‌العاده برای هر حرفه‌ای است که به دنبال تقویت مهارت‌های گفتاری خود است. صدای شما را ضبط می‌کند و بازخورد فوری درباره جایی که ایده‌هایتان را به خوبی بیان کرده‌اید، ارائه می‌کند، لحن صدای شما را تعیین می‌کند، و به شما می‌گوید که چه زمانی از کلمات غیرضروری زیادی استفاده کرده‌اید تا از تعبیر بی‌تفاوت یا گیج‌کننده جلوگیری کنید.

حتی می‌تواند گفتار شما را از نظر جامع یا انحصاری بودن عبارت شما مورد نقد قرار دهد، که برای فروشندگانی که با مشتریانی با هویت‌ها و پیشینه‌های متفاوت صحبت می‌کنند، اهمیت زیادی دارد.

2. اممو

قیمت: 1.99 دلار

موجود در: iOS

بهترین برای: کاهش تعداد کلمات پرکننده در مکالمات شما.

برای فروشندگانی که به دنبال بینش دقیق‌تری از الگوهای گفتاری خود هستند، Ummo وجود دارد. این برنامه هر کلمه ای را که می گویید رونویسی و تجزیه و تحلیل می کند و آمار دقیقی در مورد:

در اختیار شما قرار می دهد

  • تعداد کل کلمات
  • زمان صحبت کردن
  • سرعت
  • حجم متوسط
  • تکرار کلمه پرکننده
  • شفافیت

همچنین می‌توانید با روشن کردن برخی ویژگی‌ها، مانند «تشخیص کلمه نفرین» یا «لهجه انگلیسی»، دقت برنامه را بهبود ببخشید.

3. پسندیدن

قیمت: 0.99 دلار

موجود در: iOS

بهترین برای: کاهش تعداد کلمات پرکننده در مکالمات شما.

مهم نیست چند بار تلاش می کنم، هرگز نمی توانم عادت خود را در استفاده از کلمات پرکننده ترک کنم. اگر برای اجتناب از «ام»، «پس»، «پسندیدن»، «منظورم این است»، «در واقع»، «هوم»، «درست» و غیره تلاش می‌کنید، LikeSo را امتحان کنید.

این برنامه تعداد کلمات پرکننده‌ای که می‌گویید و «امتیاز بیان» کلی شما را بررسی می‌کند. می‌توانید از حالت FreeStyle در تماس‌ها استفاده کنید یا با حالت TalkAbout تمرین کنید، که به شما درخواست‌های پیشنهادی می‌دهد.

اکنون می‌دانیم که همه نمی‌خواهند از منابعی استفاده کنند که در پشت دیوار قفل شده‌اند، بنابراین برنامه‌های رایگانی پیدا کردیم که می‌توانند ویژگی‌های مشابهی را ارائه کنند و به فروشندگان در بهبود توانایی‌های گفتاری خود به روش‌های منحصربه‌فردی کمک کنند.

برنامه‌های رایگان برای صحبت عمومی

4. صدای خود را فعال کنید

قیمت: رایگان

موجود در: iOS | Android

بهترین برای: گرم کردن تارهای صوتی قبل از تماس، مکالمه یا ارائه.

Activate Your Voice یک برنامه حرفه ای گرم کردن گفتار است که صدای مکالمه شما را تقویت می کند، طنین را انرژی می بخشد، پشتیبانی از تنفس را افزایش می دهد، و بیان و بیان را تقویت می کند.

تمرین‌های تصادفی پنج دقیقه‌ای را برای بهبود دیکشنری، فرافکنی، و زیر و بم قبل از هر درگیری صحبت ارائه می‌دهد. این فرمت تمرین به عنوان یک ابزار فوق‌العاده برای حرفه‌ای‌های کسب‌وکار عمل می‌کند که سعی می‌کنند صدای واضح‌تر و مطمئن‌تری داشته باشند.

5. VirtualSpeech

قیمت: رایگان

موجود در: iOS | < /a>Android | Gear VR

بهترین برای: تمرین نحوه بازی در مقابل جمعیت بزرگ یا کوچک.

مشکل تمرین در یک اتاق خالی این است که می دانید واقعی نیست. با VirtualSpeech، تمرین شما دقیقاً شبیه چیز واقعی خواهد بود. این برنامه، که برای ارائه تنظیمات واقعیت مجازی فوق واقعی (VR) برای ارائه کار می کند. از یک اتاق کنفرانس بزرگ، اتاق جلسه کوچک، سناریو فروش و موارد دیگر انتخاب کنید.

نه تنها مخاطب حرکت می کند و مانند یک رویداد واقعی واکنش نشان می دهد، بلکه حتی صدای محیط را نیز خواهید شنید. پس از اتمام کار، برنامه عملکرد شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و به شما بازخورد می‌دهد.

6. تحلیلگر صدا

قیمت: رایگان

موجود در: اندروید

بهترین برای: اندازه گیری زیر و بم و صدا هنگام صحبت کردن.

تحلیلگر صدا یک برنامه تشخیص صدای فوق العاده دقیق است که فروشندگان از استفاده از آن سود زیادی می برند. این برنامه هنگام صحبت کردن، زیر و بم، میزان صدا یا هر دو را نمایش می‌دهد و میانگین حداقل و حداکثر زیر و بم و میزان صدا را نشان می‌دهد

وقتی با مشتریان خود صحبت می‌کنید، می‌خواهید مطمئن شوید که صدای شما به اندازه‌ای بلند است که قابل درک باشد، اما نه بیش از حد بلند، زیرا می‌توانید در معرض خطر صداهای ناپسند حضوری یا بیش از حد تماس باشید.

7. ضربان مترونوم

قیمت: رایگان

موجود در: iOS

بهترین برای: سنجش سرعت و مدت زمان مورد نیاز برای سخنرانی عمومی.

وقتی به کلمه مترونوم فکر می‌کنید، به این فکر می‌کنید که نوازندگان از آن برای ردیابی ریتم خود استفاده می‌کنند – خوب این در واقع چیزی است که سخنرانان عمومی نیز می‌توانند از ردیابی آن بهره ببرند.

اغلب زمانی که سخنرانان عصبی هستند یا در صحبت کردن با مخاطبان جدیدتر هستند، سرعت آنها ممکن است برای دنبال کردن آنها بسیار سریع باشد یا برای حفظ توجه بسیار کندتر شود. Metronome Beats یک وب سایت و برنامه است که در آن سخنرانان می توانند یک سرعت سفارشی را برای تمرین صحبت کردن در کنار آن انتخاب کنند. هنگامی که با یک تایمر تنظیم شده استفاده می شود، فروشندگان می توانند تمرین کنند که تمام نقاط مورد نیاز خود را در یک تماس یا جلسه مقدماتی با سرعتی که مشتریان پذیرا باشند، به دست آورند.

مهارت های صحبت کردن خود را هر روز بهبود دهید

یک فروشنده باید همیشه برای بهبود مهارت‌های گفتاری خود تلاش کند، و انجام این کار می‌تواند به روش‌های متعددی بر کار او تأثیر بگذارد. داشتن صدایی مطمئن و معتبر چیزی است که مشتریان به آن گوش می دهند و مهارتی است که تیم شما در حین رشد در زمینه کاری خود به آن احترام می گذارد. امیدواریم یکی از این برنامه ها را دانلود کنید تا مهارت و اعتماد به نفس لازم برای برقراری ارتباط و تحت تاثیر قرار دادن مشتریان را به شما بدهد.

یادداشت سردبیر: این مقاله در ابتدا در ژوئیه ۲۰۱۷ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل