5 تأثیرگذار فروش برتر که هر نماینده فروش باید دنبال کند

5 تأثیرگذار فروش برتر که هر نماینده فروش باید دنبال کند

فروش همیشه شهودی نیست، بنابراین هر از چند گاهی به راهنمایی کمی نیاز خواهید داشت تا شما را صاف کند – مشاوره تخصصی، هک های روزمره و استراتژی های مختلف برای کمک به شما کمی بازی خود را افزایش دهید اما این از کجا می آید؟

در بسیاری از موارد – اگر نه در بیشتر موارد – وقتی سعی می کنید فروشنده بهتری شوید، مربی نخواهید داشت که هر لحظه بتوانید با او صحبت کنید، و تا آنجا که من می دانم، “فرشتگان فروش نگهبان” نیستند. یک چیز.

گاهی اوقات، لازم است به کارشناسانی فراتر از حلقه نزدیک خود تکیه کنید – چهره های برجسته فروش که می توانند نقاط مرجع و بینشی را ارائه دهند تا به شما کمک کنند مهارت هایی را به کارنامه خود اضافه کنید و تلاش های فروش خود را اصلاح کنید.

آن افراد معمولاً به عنوان تأثیرگذاران فروش نامیده می‌شوند، و ما فهرستی از پنج موردی که هر نماینده فروش باید درباره آن‌ها بداند، گردآوری کرده‌ایم.

1. جانیس مریخ

منبع تصویر: Twitter

جانیس مارس بنیانگذار SalesLatitude است — یک مشاوره شرکتی که به کمک به کسب و کارها کمک می کند تا تلاش های فروش خود را بر روی معاملات قابل برنده شدن متمرکز کنند و نقاط قوت اصلی را با چشم انداز مناسب هماهنگ کنند.

او همچنین به عنوان یکی از مهم‌ترین مدافعان پیشرفت و توانمندسازی زنان حرفه‌ای فروش ظاهر شد و در هیئت مدیره زنان حرفه‌ای فروش – شبکه‌ای متشکل از زنان فروشنده B2B، که به دنبال برهم زدن یک حوزه سنتی تحت سلطه مردان هستند.

جانیس با بیش از 30 سال تجربه و پیروان قوی پشت سر خود، به عنوان یک صدای پیشرو در چشم انداز فروش گسترده تر ظاهر شده است. او حضور فعالی در لینکدین و توییتر دارد و جریانی از محتوای با کیفیت بالا و طولانی‌تر را از طریق وبلاگ SalesLatitude منتشر می‌کند.

اگر به دنبال یک تأثیرگذار فروش سقف شیشه‌ای با تجربه فوق‌العاده و بینش باکیفیت هستید، او را دنبال کنید.

2. مورگان جی اینگرام< /h3>

منبع تصویر: LinkedIn

مورگان جی اینگرام یکی از برجسته ترین رهبران فکری در توسعه فروش است. او میزبان The SDR Chronicles< است. /a> — یک پادکست و کانال YouTube با بیش از 100 قسمت با هدف ارائه راهنمایی، بینش و انگیزه برای نمایندگان فروش در حال ظهور.

اینگرام همچنین به عنوان مدیر اجرا و تکامل در فروش JB — یک منبع آموزشی برجسته برای متخصصان فروش. او رویکردی پویا و همدلانه برای رهبری فروش در پیش می‌گیرد و خود را وقف کمک به نمایندگان برای شروع سریع حرفه‌ای و حفظ موفقیت در سراسر پیشرفت حرفه‌ای خود می‌کند.

اینگرام علاوه بر کارش با The SDR Chronicles، حضور فعالی در دارد. LinkedIn و تویتر، پست کردن محتوای روزانه در مورد فروش، توسعه فروش، و بهترین شیوه‌های جستجو.

3. جف دیویس

منبع تصویر: LinkedIn

جف دیویس تأثیرگذار سنتی شما در فروش نیست. او همان چیزی است که او به عنوان یک “بازاریاب با روح یک مرد فروش” توصیف می کند – متخصص در کمک به رهبران B2B با بیش از 15 سال تجربه در هر دو زمینه، به طور موثرتر تیم های فروش و بازاریابی خود را هماهنگ کنند.

یک داستان‌سرای داده‌محور خودخوانده که حرفه‌اش شامل فعالیت‌هایی در طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارها بوده است – از استارت‌آپ‌های اولیه گرفته تا شرکت‌های Fortune 100 – دیویس بینش فراوانی دارد که تقریباً هر حرفه‌ای در فروش یا بازاریابی می‌تواند به یک امتیاز دست یابد. مقدار زیادی از.

دیویس تورهای سخنرانی انجام می دهد و شخصاً برای مشاغلی که به راهنمایی در زمینه فروش و هماهنگی بازاریابی نیاز دارند مشاوره می دهد. او همچنین TheAlignmentPodcast.com را تولید و میزبانی می‌کند. و محتوای وبلاگ منتشر می کند. از طریق وب سایت

اگر در هر مرحله از حرفه خود یک حرفه ای فروش هستید – به خصوص اگر علاقه مند به درک نحوه همکاری مؤثرتر با بخش بازاریابی خود هستید – دنبال جف دیویس باشید. 

4. سینتیا بارنز

منبع تصویر: LinkedIn

سینتیا بارنز یک نیروی در چشم انداز فروش است. او با هدایت تجربیات گسترده خود به عنوان یک کارآفرین، کارشناس موفقیت در کسب و کار و نویسنده پرفروش، به یک صدای پیشرو در پایگاه شلوغ تأثیرگذاران فروش تبدیل شده است.

در کنار موفقیت‌های حرفه‌ای متعدد، بارنز به یکی از مهم‌ترین چهره‌ها در ارتقای فرصت‌های برابر در حوزه کاری خود تبدیل شده است. در سال 2016، بارنز انجمن ملی زنان حرفه‌ای فروش را تأسیس کرد. انجمنی با بیش از 15000 عضو، که به توانمندسازی زنان در فروش و رقابت برای موقعیت برابر در چشم انداز مردانه اختصاص دارد.

در میان مدارک و دستاوردهای ذکر شده در بالا، بارنز همچنین به عنوان سخنران اصلی تور می‌رود، تویتر و LinkedIn حضور دارد و یکی از اعضای برجسته سازمان‌های مختلف از جمله انجمن ملی سخنرانان.

اگر به رهبری فکری استثنایی از یک متخصص فروش که برای چشم‌انداز فروش منصفانه‌تر و پیشروتر رقابت می‌کند علاقه‌مند هستید، سینتیا بارنز را بررسی کنید.

5. جیل کنراث

منبع تصویر: LinkedIn

جیل کنراث – نویسنده پرفروش، کارشناس فروش باتجربه و سخنران تور – یک غول در میان تأثیرگذاران فروش است. او رسماً به‌عنوان رهبر شماره یک فروش B2B برای دنبال کردن در LinkedIn و یکی از 7 تأثیرگذارترین رهبران فکری فروش قرن بیست و یکم توسط Salesforce شناخته شده است.

برای بیش از دو دهه، رهبری فکری و مشاوره مستقیم Konrath به سازمان‌های فروش بی‌شماری در تقریباً همه جنبه‌های عملیاتشان کمک کرده است.

چه در راهنمایی کسب‌وکارهایی که به دنبال افزایش فروش محصولات جدید هستند، یا کمک به فروشندگان برای برگزاری جلسات با کیفیت بالا با تصمیم‌گیرندگان کلیدی، یا ارائه تقریباً هر راهنمایی لازم دیگری که ممکن است سازمان فروش برای گسترش و تعالی به آن نیاز داشته باشد. وزن فوق العاده ای دارد و نتیجه می دهد. 

کنراث نزدیک به 20 سال است که تور، سخنرانی، کارگاه‌های آموزشی و کنفرانس‌های فروش را رهبری می‌کند و در هفت سال گذشته به عنوان مقیم فروش در HubSpot خدمت کرده است.

حضور آنلاین فعال، محتوای جذاب، رهبری فکری با کیفیت، او را برای حرفه‌ای‌های فروش که به دنبال راهنمایی‌هایی هستند که برای ارتقای بازی‌های فروش خود به سطح بعدی نیاز دارند، الزامی می‌کند.

همانطور که گفتم، فروش همیشه شهودی نیست، و گاهی اوقات نیاز به بینش و الهام است تا از پیشرفت حرفه‌ای و تلاش فردی خود حداکثر استفاده را ببرید. اینفلوئنسرهای فروش مکان خوبی برای مراجعه به هر دو هستند، و در حالی که این فهرست کامل نیست، همه این ارقام ارزش دنبال کردن دارند. 

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل