31 کتابی که هر کارآفرینی باید در قفسه خود داشته باشد

31 کتابی که هر کارآفرینی باید در قفسه خود داشته باشد

فروشندگان ny دان برنامه ریزی برای رفتن به فروش اما آنها برنامه ریزی می کنند که چیزی بسازند، رئیس خودشان باشند یا روزی یک شرکت را رهبری کنند. آنها کارآفرین هستند و فروش راه بسیار خوبی برای یادگیری نکات و نکات کسب و کار است.

احتمالاً آرزوهای مشابهی دارید.

برای اینکه به شما کمک کنیم برای تصاحب نهایی دنیای تجارت آماده شوید، فهرستی از 31 کتاب برتر در مورد کارآفرینان را گردآوری کرده‌ایم. آنها الهام بخش، بی احترامی هستند و دقیقاً همان چیزی هستند که شما برای ایجاد انگیزه نیاز دارید.

31 بهترین کتاب کارآفرین

1. “استارت‌آپ ناب: چگونه کارآفرینان امروزی از نوآوری مستمر برای ایجاد مشاغل کاملاً موفق استفاده می‌کنند” اثر اریک ریس

تفاوت بین استارت‌آپ‌هایی که شکست می‌خورند و آن‌هایی که پیشرفت می‌کنند چیست؟ ریس ادعا می کند که این روش “استارتاپ ناب” او برای ایجاد یک تجارت است. در این کتاب، او یک رویکرد گام به گام برای ایجاد و مدیریت استارت‌آپ‌های موفق را به همراه حکایات و داستان‌های مفید از شرکت‌هایی که شما به آنها احترام می‌گذارید، تشریح می‌کند.

بررسی الف>: “اریک ریس مدلی را برای مدیریت چیزی پیشنهاد می کند که به طور سنتی تا حدودی غیرقابل مدیریت بوده است: یک کسب و کار راه اندازی کارآفرینی. خواندن آن خوب است، حتی اگر در یک کسب و کار نوپا نیستید اما می خواهید از همان ایده ها برای مدیریت یک کسب و کار جدید استفاده کنید. پروژه، راه اندازی محصول یا خدمات.”

2. “هفته کاری 4 ساعته: فرار از 9-5، هرجا زندگی کنید و به ثروتمندان جدید بپیوندید” اثر تیموتی فریس

ممکن است عنوان خیلی خوب به نظر برسد که درست نباشد، اما این کتاب دنیای تجارت را در طوفان فرو برد. در آن، فریس توضیح می دهد که چگونه از درآمد 40000 دلار در سال 80 ساعت در هفته به درآمد 40000 دلار در ماه فقط چهار ساعت در هفته رسیده است. آیا واقعاً به هفته کاری چهار ساعته فریس می روید؟ احتمالا نه. اما استراتژی‌های مفیدی برای دریافت بیشتر از هر ساعت از روز به دست خواهید آورد.

بررسی: “این کتاب دیدگاه من را در مورد تجارت و فلسفه به طور کلی تغییر داد. این کتاب در مورد واقعاً چهار ساعت کار در هفته نیست، بلکه آزادی انتخاب نحوه گذراندن زمان خود به طور موثر است. من آن را ده ها بار بازخوانی کرده ام، و هر بار نکات مفیدی برای کسب و کار و سبک زندگی خود پیدا می کنم اگر مجبور باشم فقط یک کتاب تجاری را انتخاب کنم و تا آخر عمرم به آن پایبند باشم – این همان است!”

3. “زمان لعنتی فرا رسیده است: چگونه دست کم گرفته شدن را به بزرگترین مزیت خود تبدیل کنیم” توسط آرلان همیلتون

در این کتاب، همیلتون سفر خود را از خوابیدن در کف فرودگاه سانفرانسیسکو تا تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار موفق، با حمایت از کسب‌وکارهایی که توسط کارآفرینان کم‌نمایش تأسیس شده‌اند، به اشتراک می‌گذارد. حکایت ها و حکمت شخصی همیلتون به شما احساس الهام بخشیدن می دهد و می توانید بر هر مانعی غلبه کنید.

بررسی الف>: “نشستم این کتاب را بخوانم تا کمی از آموخته های آرلان از سفرش غرق شوم و ببینم چگونه می توانم آن را در کاری که روی آن کار می کنم به کار ببرم. اما خیلی چیزهای بیشتری به دست آوردم. نمی دانم او چگونه است. این کار را انجام داد اما احساس می کردم که من و آرلان در حال گفتگو هستیم. برای آن عذرخواهی کنید و او به من یادآوری کرد که آن را بپردازم.”

4. “7 عادت افراد بسیار مؤثر: قدرتمند درسهایی در تغییر شخصی” نوشته استفن آر. کاوی

در این کتاب پرفروش، کاوی رویکرد اصول محور خود را برای حل مشکلات شخصی و حرفه ای به اشتراک می گذارد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه خود را با تغییر وفق دهید، از فرصت هایی که تغییر ایجاد می کند استفاده کنید و همه این کارها را با صداقت انجام دهید.

بررسی: “این یکی از بهترین و قوی ترین کتاب هایی است که در زندگی ام خوانده ام… اگر اینجا به دنبال کتابی هستید که به شما کمک کند جرقه کوچک درونتان را مهار کنید که می گوید: “شما می توانید بهتر باشید” این کتاب است.”

5. “ارائه شادی: راهی به سوی سود، اشتیاق و هدف” نوشته تونی هسیه

در این کتاب، تونی هسیه، مدیر عامل فقید Zappos، دیدگاه خود را برای نوع متفاوتی از فرهنگ شرکتی آشکار می کند. هسیه از پرداخت 2000 دلار به کارمندان جدید تا ترک خدمت تا تبدیل خدمات به مشتریان به هدفی برای کل شرکت، اسرار خود را برای کسب درآمد سالانه 1 میلیارد دلار در میان می‌گذارد – و این کار را به روش خودش انجام می‌دهد.

بررسی الف فرهنگ، و این کتاب زمینه های بیشتری را در این زمینه ارائه می دهد.

6. “یادداشت: آنچه زنان رنگین پوست برای ایمن کردن صندلی پشت میز نیاز دارند” نوشته Minda Harts

توصیه های شغلی و شغلی نباید از نقطه نظر یک اندازه ارائه شود. در «یادداشت»، نویسنده میندا هارتز مستقیماً با تجربیات زنان رنگین پوست در محل کار صحبت می‌کند و توصیه‌های ملموسی برای کار کردن از طریق چالش‌های منحصربه‌فرد زنان رنگین‌پوست در محل کار ارائه می‌دهد. نه تنها زنان رنگین‌پوست می‌توانند با توصیه‌های ملموس برای پیمایش کار و تجارت کنار بیایند، خوانندگانی که زنان رنگین‌پوست نیستند نیز می‌توانند یاد بگیرند که چگونه از همکاران با هر زمینه‌ای بهتر حمایت کنند.

نقد: “من از اواسط کار پس از یک اخراج کار را شروع کردم و مجبور شدم روابط جدیدی ایجاد کنم، روی پیشرفت حرفه ای سرمایه گذاری کنم و یاد بگیرم که چگونه سیاست اداری را بازی کنم. نکاتی که Minda برای رشد در آن زمینه ها به اشتراک می گذارد، دقیقاً همین است. کاری که باید در تمام مدت انجام دهید و نه زمانی که بعد از تغییر شغل یا اخراج شدن حیاتی است.

به‌عنوان یک زن رنگین‌پوست که اکنون پشت میز نفوذ نشسته‌ام، می‌دانم که توانمندسازی شخص دیگری برای رسیدن به آنجا مهم است. Minda داستان خود را به اشتراک می گذارد تا به شما اطلاع دهد که تنها نیستید و به شما اطلاع دهد که چالش ها برای همه زنان در نیروی کار برابر نیستند.”

7. “#Girlboss” اثر سوفیا آموروسو

این پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز که «نحوه ورود» برای افراد نامتناسب نامیده می‌شود، داستان سوفیا آموروسو را روایت می‌کند که از غواصی در زباله‌دانی به تأسیس Nasty Gal – یکی از سریع‌ترین خرده‌فروش‌ها در جهان- رسید. آموروسو ترک تحصیل، شغل گرفتن فقط برای بیمه، و فروش لباس های قدیمی در eBay را بازگو می کند. اگر عاشق داستان‌های موفقیت آمیز هستید که با شلوغی محض تحریک می‌شوند، این کتاب چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

بررسی: “کتاب بسیار گیرا است، و ارتباط آن با کسب و کار کوچک من آسان بود. اگر در مسیر کسب و کاری که در پیش دارید نیاز به افزایش اعتماد به نفس دارید، این کتاب را توصیه می کنم. سوفیا آموروسو بسیار هیجان انگیز و آنقدر غیر متعارف است که شما نمی‌خواهید کتاب را زمین بگذارید، او توصیه‌های «واقعی» می‌کند که چگونه چیزهایی را که در آنها مهارت ندارید رها کنید و در مورد چیزهایی که در آنها تکان می‌خورید پیشرفت کنید.»

8. “Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Story Your Story in a Noisy Social World” اثر گری واینرچوک

شما نمی توانید لیستی از کتاب های کارآفرینی را بدون این کلاسیک از گری وی داشته باشید، درست است؟ در این کتاب، Vaynerchuk نحوه ارتباط با مشتریان و شکست دادن رقبای خود در رسانه های اجتماعی را تشریح می کند. رسانه‌های اجتماعی یک مؤلفه مهم برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق هستند و توصیه‌های عملی Vaynerchuk به شما نشان می‌دهد که چگونه ترافیک را به فروش تبدیل کنید تا نتایج چشمگیر داشته باشید.

بازبینی الف کار کرد یا کار نکرد، بسیار مفید بود.”

9. “توپ را رها کنید: دستیابی به بیشتر با انجام کمتر” اثر تیفانی دوفو

“همه چیز را داشته باشد” به چه معناست؟ آیا داشتن همه آن، مستلزم انجام همه آن است؟ در این مطالعه، نویسنده تیفانی دوفو نحوه بازتعریف انتظارات، و کمتر کردن تلاش برای ایجاد فضای بیشتر برای موفقیت را به اشتراک می‌گذارد. توپ را رها کنید خواندنی جذاب برای هرکسی است که با استرس زیاد دست و پنجه نرم می کند و برای تمرکز روی اهداف درست به کمک کمی نیاز دارد.

نقد: “این کتاب برای هر زنی است که تعجب می کند، “چگونه می توانم همه این کارها را انجام دهم؟” تیفانی دوفو با نگارش زیبا و با تحقیق خوب، راهی را به زنان ارائه می دهد که از فرهنگ “داشتن آن” فاصله دارند. همه» و «انجام همه کارها». او به ما نشان می‌دهد که چگونه از خودمان کمتر و بیشتر از دیگران انتظار داشته باشیم، خشم را با رضایت معامله کنیم و در عین حال روابط صمیمانه‌تری و مسئولیت‌های مشترک ایجاد کنیم.”

10. ” توسط Aytekin Tank

در دنیای امروز، زمان با ارزش ترین دارایی شماست. آیتکین به این موضوع می پردازد که چگونه می توان از آن حداکثر استفاده را کرد. در این کتاب کارآفرین، بنیانگذار و مدیر عامل Jotform Aytekin Tank نشان می دهد که چگونه با استفاده از ابزارهای اتوماسیون بدون کد، از کار شلوغ به کار کمتر حرکت کنید.  این کتاب توانایی شما را برای تمرکز بر آنچه که در کسب و کار و زندگی شما مهم است، با ایجاد یک ذهنیت اتوماسیون اول تغییر خواهد داد. خواندن این کتاب برای هر کسی که «ساعت کافی در روز ندارد» ضروری است.

” را ارائه می دهد صاحبان می توانند از چک لیست ها به جریان های کاری خودکار بروید

11. “مثل یک باکره: رازهایی که در مدرسه کسب و کار به شما یاد نمی دهند” نوشته ریچارد برانسون

کتاب‌های تجاری مد روز بسیاری وجود دارد، اما هیچ چیز بهتر از شنیدن یکی از موفق‌ترین کارآفرینان زمان ما نیست. برانسون در کتاب خود تجربیات و بینش هایی را گردآوری می کند که به او در ساختن امپراتوری ویرجین کمک کرد. غذای بزرگ برانسون؟ او خوشحال است که هرگز به مدرسه بازرگانی نرفته است، زیرا این به او اجازه می‌دهد بهترین شیوه‌های مرسوم را کنار بگذارد و خارج از چارچوب فکر کند.

بازبینی: “برای هر فردی که می خواهد یک سفر کارآفرینی را شروع کند، خواندن آن ضروری است. ریچارد، مانند همیشه، کار بسیار خوبی انجام داد و توصیه ها و درس های درستی را ارائه داد که ممکن است لازم باشد قدم بعدی در زندگی خود را بردارید و ریسک کنید. – اما با یک لبخند بزرگ روی صورت – همانطور که ریچارد همیشه می گوید.”

12. “معضلات بنیانگذار: پیش بینی و اجتناب از دام هایی که می توانند یک استارتاپ را غرق کنند” نوشته نوام واسرمن

کتاب Wasserman به بررسی تصمیم‌های اولیه‌ای می‌پردازد که می‌توانند باعث ایجاد یا شکست کسب‌وکار شما شوند. از انتخاب یکی از بنیانگذاران تا تقسیم سهام با تیم موسس، یاد خواهید گرفت که چگونه از اشتباهاتی که شما را از بازده مالی که سزاوار کار سختتان است جلوگیری کنید.

بازبینی الف (افراد، محصول و غیره)”

13. “تحصیلات: زنان، کار و اراده رهبری” نوشته شریل سندبرگ

این کتاب پاسخی به توجه جهانی بود که سندبرگ در سال 2010 TED Talk که در آن او به گفتگو درباره زنان در محل کار جان تازه ای بخشید. مملو از حکایات شخصی، داده‌ها و توصیه‌های عملی در مورد چگونگی ایجاد یک شغل رضایت‌بخش، مطالعه مهمی برای همه کارآفرینان زن یا مرد است.

بازبینی الف>: “این کتاب زندگی من را تغییر داد. من در 12 سال گذشته در همان شرکت در همان شرکت کار می کردم و متعجب بودم که چرا رقبا به من معرفی نمی شوند یا به من نزدیک نمی شوند. همراه با کسب تجربه در طول سال ها و ساختن خودم من به این کتاب نیاز داشتم تا قدم‌های بعدی را بردارم.”

14. “ایده اجرا: چگونه همه چیز را در کسب و کار خود بهینه سازی، خودکارسازی و برون سپاری کنید” توسط Ari Meisel و Nick Sonnenberg

نویسندگان کسب و کار سودآور دستیار مجازی خود را تنها در یک روز راه اندازی کردند. در این کتاب، مایزل و سوننبرگ فرآیند سه مرحله‌ای را که دنبال کردند، تشریح می‌کنند: بهینه‌سازی، خودکارسازی و برون‌سپاری. آن‌ها اولین سال کسب‌وکار خود را بازگو می‌کنند و داستان‌های استفاده از پول نقد و ابزارهای آنلاین رایگان برای ایجاد یک شرکت موفق، سریع را بازگو می‌کنند.

بازبینی: “این کتاب به سرعت خوانده می شود، اما تعداد بسیار زیادی از نمونه های کاربردی و واقعی را در خود جای داده است. شروع یک کسب و کار غیرممکن نیست. نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد، و این کتاب نه تنها در مورد سفر، بلکه تفکر واقعی است. فرآیندی که برای ایجاد چارچوبی برای بهینه سازی، خودکارسازی، برون سپاری استفاده شد.”

15. “Grit: The Power of Passion and Perseverance” اثر Angela Duckworth

آنجلا داکورث روان‌شناسی است که معتقد است موفقیت کمتر به نبوغ مربوط می‌شود و بیشتر به ترکیب منحصربه‌فردی از اشتیاق و پشتکار مربوط می‌شود که او آن را شن. در این کتاب، داک‌ورث را در حالی که دانش‌آموزان در وست پوینت، معلمان برخی از سخت‌ترین مدارس کشور، و فینالیست‌ها در National Spelling Bee را مطالعه می‌کند، دنبال می‌کنید تا مشخص کنید چرا برخی موفق می‌شوند و برخی دیگر موفق نمی‌شوند.

مرور الف کتاب قابل نقل قول و بسیار عمیق.”

16. “موج سوم: چشم انداز یک کارآفرین از آینده” نوشته استیو کیس

استیو کیس، یکی از بنیانگذاران AOL، نقشه راه آینده خود را در این صفحه برگردان توضیح می دهد. با «موج سوم» اینترنت و فرصتی که برای کارآفرینان ایجاد می کند آشنا شوید. کیس معتقد است که کسب‌وکارها می‌توانند با بازنگری در روابط خود با مشتریان، رقبا و دولت‌ها، بخش‌های دنیای واقعی را متحول کنند و خواهند کرد.

بررسی الف تحلیل قانع کننده استیو از موج سوم اینترنت در حال ظهور و تأثیر همه جانبه آن بر همه چیز.”

17. “زندگی چند خطی: کمتر کار کنید، بیشتر بسازید، و زندگی کارآمد طراحی کنید برای تو” نوشته اما گانون

آیا تعادل بین کار و زندگی واقعاً وجود دارد؟ آیا می توان با انجام کاری که واقعاً عاشق آن هستید درآمد کسب کرد؟ نویسنده اِما گانون به این پرسش‌های داغ و بیشتر در زندگی چند خطی می‌پردازد. این مطالعه به شما نشان می دهد که چگونه تفکر کارآفرینی را در حرفه خود به کار ببرید تا به شما در طراحی زندگی و ایجاد تعریف خود از موفقیت کمک کند.

نقد: “کلید واژه برای این کتاب انعطاف پذیری است. موفقیت برای شما چه معنایی دارد، و چگونه می توانید زندگی خود را (چه شخصی و چه حرفه ای) منعکس کنید، به خصوص در زمانی که ساختارهای تجاری قادر به واکنش سریع به این تغییر ارزش مهم برای کارگران جوان (و برخی مسن تر) نیست.

زمان بسیار خوبی برای ارزیابی مجدد آنچه می خواهید و نیاز دارید هم از نظر شغل یا شغل و هم از نظر شخصی است.”

18. “جادوی بزرگ: زندگی خلاق فراتر از ترس” اثر الیزابت گیلبرت

نویسنده «بخورید، دعا کنید، عشق بورزید» نگرش‌ها، رویکردها و عادت‌های لازم برای رویارویی با ترس و مقابله با آنچه دوست دارید را به اشتراک می‌گذارد. اگر نگران هستید که این کتاب تماماً پرزدار باشد و کاری نداشته باشد، دوباره فکر کنید. این نگاهی عمل‌گرایانه به پرداختن به چالش‌ها در کار شما و تحقق بخشیدن به آن اهداف طولانی مدت است.

: “”جادوی بزرگ” یکی از صادقانه ترین بحث هایی است که من تا به حال خوانده ام. نگرش BS به از بین بردن انتظارات غیرواقعی و ملودرام غیر ضروری مرتبط با مفهوم زندگی خلاق کمک می کند.”

19. “معمای مبتکر: کتاب انقلابی که روش کسب و کار شما را تغییر خواهد داد” نوشته کلیتون کریستنسن

کتاب کریستنسن بر اساس این ایده است که شرکت های بزرگ شکست می خورند زیرا همه کارها را درست انجام می دهند. شما از تجزیه و تحلیل او در مورد تغییرات در فناوری و اهمیت این تغییرات برای آینده یک شرکت سود خواهید برد. کریستنسن همچنین توضیح می‌دهد که چرا حفظ موفقیت بسیار دشوار است و چگونه از نفوذ کسب‌وکار بد به شما جلوگیری می‌کند.

بررسی: “به همه تغییردهنده های بازی در آینده توجه کنید: اگر به دنبال تغییر جهان هستید، نمی توانید از قوانین جهان پیروی کنید طرحی برای اقدام به شما می دهد.”

20. “چشمک: قدرت تفکر بدون تفکر” توسط مالکوم گلدول

چرا برخی از ما در تصمیم گیری عالی هستیم در حالی که برخی دیگر با انتخاب غلات صبحانه مناسب در صبح مشکل دارند؟ چرا برخی به غرایز ما اعتماد می کنند و برخی دیگر نه؟ “Blink” استدلال می کند که تصمیم گیرندگان بزرگ زمان زیادی را صرف مشورت نمی کنند. در عوض، آنها در فیلتر کردن فاکتورهای مهم عالی هستند.

بررسی: “پلک زدن” اثری از آموزش هوشمندانه است که اگر مایل باشید می تواند به شما بیاموزد که به غرایز خود اعتماد کنید. بین تصمیم گیری ذهنی و عینی تعادل وجود دارد و مالکوم گلادول رویکرد عقل سلیم را برای یافتن پیدا می کند. آن تعادل.”

21. جرات رهبری: کار شجاعانه. گفتگوهای سخت کل قلب ها. توسط برنه براون

لیستی از کتاب های رهبری بدون برنه براون کامل نیست. براون در «جرات رهبری کردن» به اشتراک می‌گذارد که چگونه تمایل به انجام مکالمات سخت و تمایل به آسیب‌پذیری می‌تواند در نحوه کار و رهبری ما تفاوت ایجاد کند.

بررسی: “من در چندین کمیته بزرگ و انجمن کار می کنم این کتاب به من کمک کرد تا با ناامیدی‌هایم از طریق تلاش برای سوق دادن گروهی از مردم به سمتی خاص کار کنم. آنچه را که فکر می‌کنید رهبری است یا آنچه را که فکر می‌کنید «نیازمند» است دور بریزید – این کتاب همه چیز را تغییر می‌دهد و برای «متفکران» تجربه‌ای اعتباربخش برای خواندن خواهد بود.”

22. “صفر تا یک: یادداشت‌هایی درباره استارت‌آپ‌ها یا نحوه ساختن آینده” نوشته پیتر تیل

در این کتاب، پیتر تیل، یکی از بنیانگذاران PayPal و سرمایه گذار اولیه فیس بوک، اشتیاق خود را برای انجام کاری جدید از بین می برد. غذای بزرگ او؟ بیل گیتس بعدی سیستم عامل نخواهد ساخت و لری پیج بعدی موتورهای جستجو را نخواهد ساخت. تیل استدلال می‌کند که وقتی چیزی جدید می‌سازید، لازم نیست نگران رقابت باشید.

بررسی الف جامعه.”

23. “بررسی واقعیت: راهنمای بی‌احترامی برای پیشی گرفتن از رقبای شما، مدیریت برتر و بازاریابی برتر” توسط گای کاوازاکی

کاوازاکی یک کارآفرین و سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز است که فکر می‌کند تجارت امروز بیش از حد حول روندهای سطحی، نظریه‌های نامعتبر و “حماقت آشکار” متمرکز شده است. این کتاب راهنمای او برای راه اندازی و راه اندازی سازمانی است که برای ماندگاری ساخته شده است.

بررسی: “قبل از اینکه معامله نرم افزاری بعدی را انجام دهم، نکات موجود در “Reality Check” را به روز می کنم. زمانی که کاوازاکی دروغ های متعددی را که در حین گفتگوها می گذرد پوشش می دهد، تجدید نظر در مورد آنچه که در میز مذاکره می گذرد، ایده خوبی است.»

24. “Switch: How to Change Things When Change is Hard” توسط Chip Heath و Dan Heath

چرا ایجاد تغییرات تجاری ماندگار آنقدر دشوار است؟ چیپ و دن توضیح می دهند که درگیری در مغز ما ساخته شده است. ما یک ذهن منطقی و یک ذهن عاطفی داریم و کلید موفقیت پایدار این است که آنها را با هم کار کنیم.

بازبینی: “Switch” نگاهی امیدوارانه به نحوه ایجاد تغییراتی است که در واقع سازمان را به حرکت در می آورد. آنها تغییر را به اجزایی تقسیم کرده اند که می تواند تیم را برای ایجاد تغییر در یک سازمان راهنمایی کند. داستان های عالی نشان می دهند که چگونه تئوری ها را عملی کنیم – و چرا تغییر گاهی اوقات از مسیر خارج می شود.”

25. “با چرا شروع کنید: چگونه رهبران بزرگ همه را تشویق به اقدام می کنند” نوشته سایمون سینک

سایمون سینک از شما می خواهد که در محل کار بیشتر الهام بگیرید و به نوبه خود الهام بخش دیگران باشید. او توضیح می دهد که تأثیرگذارترین رهبران جهان همگی به طور مشابه فکر می کنند، عمل می کنند و ارتباط برقرار می کنند. در سراسر این کتاب، شما بر چارچوب “دایره طلایی” سینک برای ایجاد سازمان ها و رهبری افراد به گونه ای که کسب و کار شما را متمایز می کند، تسلط خواهید داشت.

مرور A>: “” شروع کنید به دلیل اینکه چرا من در مورد ارتباطات فکر می کنم ، اما این بیش از این است. این یک فلسفه زیبا است که اکتشافی از معنای و هدف عمیق تر را ترغیب می کند ، و این یک کاوش روشنگری است که چرا برخی از افراد و سازمان ها موفق هستند ، در حالی که دیگران شکست می خورند. “

26. ” “_Blank” rel = “noopener”> سگ کفش: خاطره ای توسط خالق نایک

“توسط Phil Knight

فیل نایت 50 دلار از پدرش وام گرفت و یک شرکت کفش را راه اندازی کرد (به پدران همه جا امیدوار است که پولی را که به آنها وام می دهند به نایک تبدیل شوند). در این خاطرات ، نایت می گوید که چگونه میل به ایجاد چیزی همه خود و روابط محوری خود با بیل بومرمن برای تشکیل یک امپراتوری به هم پیوسته است. شوالیه اثبات این است که با دید جسورانه و اشتیاق به چیزی بزرگتر از خود ، می توانید یک چیز را بسازید که همه چیز را تغییر دهد.

: “این یک خواندن عالی برای هر کسی است ، اما اگر به فکر شروع یک تجارت هستید ، به خصوص شغلی که انتظار دارید رشد کنید ، این کتاب متعلق به لیست خواسته های شما است. شما چیزهایی را که برنده شده اید یاد خواهید گرفت در هر جای دیگر یاد بگیرید. “

27. ” شکسته “Target =” _ Blank “rel =” noopener “> قدرت شکسته: چگونه جیب های خالی ، بودجه تنگ و گرسنگی برای موفقیت می تواند به بزرگترین مزیت رقابتی شما تبدیل شود ” توسط Daymond John

بنیانگذار FUBU و Star Tank Star معتقد است که شروع به کار با پول کم و بدون پول ، شما را مجبور می کند تا با خلاقیت تر فکر کنید. جان در کتاب خود ، جان داستان خود را در مورد فروش پیراهن های خانه ای در کوئینز به اشتراک می گذارد و داستانهای دیگران را می گوید که بودجه های غیر موجود را به موفقیت باورنکردنی تبدیل کرده اند.

: “این کتاب باید در مدارس تجاری به خواندن نیاز داشته باشد ، زیرا 43 صفحه اول به تنهایی بیشتر کتابهای تجاری را در آنجا منفجر می کند. این کتاب سرشار از محتوا و داستانهای عالی است که می توانید تقریباً در مورد هر صنعت یا ایده ای اعمال کنید. اگر شما هستید. یک کارآفرین یا فروشنده هستید که به این کتاب احتیاج دارید. “

28. ” Target = “_ Blank” rel = “noopener”> elon musk: تسلا ، SpaceX و تلاش برای آینده ای خارق العاده “توسط Ashlee Vance

از تربیت آشفته خود در آفریقای جنوبی تا فروش پی پال با قیمت 1.5 میلیارد دلار ، این زندگی نامه داستان جذاب یکی از جذاب ترین کارآفرینان قرن بیست و یکم را روایت می کند. چشم انداز ماسک را برای یک ملت از سازندگان در عصر رقابت جهانی به طور فزاینده ای کشف کنید و اینکه چرا او در آینده سرمایه گذاری زیادی می کند.

: “من عاشق بینش در مورد مشک و نحوه عملکرد او هستم ، و شما تصویری بسیار گسترده و کامل از مشک را به عنوان یک بینایی محور دریافت می کنید که کاملاً در ارائه برخی از مشتاق ترین اهداف هر انسانی در تاریخ قرار دارد. شما نیز بینش خوبی در مورد اکوسیستم کلی پیرامون مشک – شرکتهای وی (SpaceX و تسلا در درجه اول) ، روابط با سایر شرکت ها و نهادهای دولتی و همچنین افراد مهم اطراف خود کسب کنید. ”

29. ” “rel =” noopener “> درایو: حقیقت غافلگیرکننده در مورد آنچه ما را انگیزه می دهد

” توسط دانیل پین

نویسنده پرفروش ” برای فروش انسان است ” نظرات خود را در مورد انگیزه به اشتراک می گذارد-و این رویکرد هویج و استیک شما نیست. صورتی اظهار می دارد که آنچه ما را انگیزه می دهد ، نیاز به هدایت زندگی خودمان ، یادگیری چیزهای جدید و انجام بهتر است. شما تحقیقاتی را که از ادعاهای پینک حمایت می کند دریافت خواهید کرد ، و او سه عنصر انگیزه واقعی را توضیح می دهد: استقلال ، تسلط و هدف.

: “احساس عدم ایجاد انگیزه؟ ممکن است که شغل فعلی شما استقلال ، تسلط و هماهنگی با هدف بزرگتر شما را ارائه ندهد. خواندن بسیار توصیه شده برای کسانی که برای اصلاحات کوتاه مدت حل نمی شوند و متعهد هستند برای یافتن راه حل عمیق تر و پایدارتر. ”

30. ” 1610133073 & sprefix = چگونه+i+built ٪ 2caps ٪ 2c279 & sr = 8-1 “rel =” noopener “target =” _ blank “> چگونه این را ساختم: مسیرهای غیر منتظره برای موفقیت از الهام بخش ترین کارآفرینندگان جهان >

“توسط گای راز

بر اساس پادکست محبوب NPR با همین نام ، “چگونه من این را ساختم” درس های ارزشمندی را از کارآفرینان موفق که شرکت های خود را از زمین به بالا ساخته اند ، تواریخ می کند. فروشندگان می توانند از نمونه های مختلف خلاقیت ، حل مسئله و سرسختی به اشتراک گذاشته شده در کتاب الهام بگیرند. rlkxkwcypfadn/ref = cm_cr_dp_d_rvw_ttl؟ یعنی = utf8 & asin = b081ttxd8f “rel =” noopener “target =” _ خالی “> بررسی :” بعد از صفحه اول ، شما نمی توانید آن را کنار بگذارید. آنقدر در این کتاب وجود دارد که می توانید از سایر کارآفرینان که دوران سخت را پشت سر گذاشته اند یاد بگیرید و به طور انعطاف پذیر آن را به طرف دیگر تبدیل کرده است (حتی وقتی آنها فکر نمی کردند که می توانند) پس از این که اخیراً از رکود بزرگی در تجارت خودم زنده مانده اند. من با هر داستان کوتاه الهام بخش بسیاری از موضوعات مشترک را پیدا می کنم.

چالش های شروع و داشتن یک تجارت بسیار عالی است ، اما به نظر می رسد این چالش ها (چالش های گذشته ، فعلی یا آینده) توسط افراد دیگر تجربه شده است و به نظر می رسد بهترین بهترین ها را پیدا کرده و داستانهای خود را در این کتاب به اشتراک می گذارد. ”

31. ” 2CAPS ٪ 2C224 & Sr = 8-1 “> عادت های اتمی: روشی آسان و اثبات شده برای ساختن عادت های خوب و شکستن بد ” توسط جیمز پاک

آخرین باری که نگاه خوبی به عادت های خود داشتید کی بود؟ اگر در این زمینه تأمل کرده اید ، می خواهید عادت های اتمی را بخوانید. این کتاب توصیه های تاکتیکی را برای تشکیل عادات تولیدی تر و رها کردن عادت هایی که به شما خدمت نمی کنند ارائه می دهد.

%20:”>

یکی از مفاهیم اصلی در “عادت های اتمی” تمرکز بر پیشرفت کوچک است. تأثیر بهبود 1 ٪ در روز ممکن است در ابتدا ناچیز به نظر برسد ، اما واضح استدلال قانع کننده ای را ایجاد می کند که در مورد عادات ، فکر کردن کوچک بیشترین نتیجه را در طول زمان به وجود می آورد. ”

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل