در سال اول راه اندازی یک کسب و کار از کارآفرینان موفق چه باید کرد؟

در سال اول راه اندازی یک کسب و کار از کارآفرینان موفق چه باید کرد؟

در کارآفرینی، اولین سال کسب‌وکار شما می‌تواند زمینه سلامت آینده شرکت شما را رقم بزند — و صاحبان کسب‌وکار جدید با مشکلات سختی روبرو هستند.

براساس اداره آمار کار، 20 درصد از کسب و کارهای کوچک از سال اول عبور نمی کنند و تقریباً نیمی از کسب و کارها تا سال پنجم تعطیل می شوند. به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان در بلندمدت به موفقیت برسد، چند سال اول کسب‌وکارتان اهمیت دارد.

اکنون می‌خواهم تصور کنید که این فرصت را دارید که با گروهی از کارآفرینان موفق یک گفتگوی قهوه داشته باشید تا بینش آنها را در مورد کارهایی که در سال اول کسب‌وکارتان باید انجام دهید تا خود را برای موفقیت آماده کنید، به دست آورید. فرصت جالبی به نظر می رسد درست است؟ خوب، به خواندن ادامه دهید.

اگرچه نمی‌توانم قهوه تهیه کنم، اما از کارآفرینان موفق پرسیدم که چه توصیه‌ای به صاحبان کسب‌وکار جدید می‌دهند تا در سال اول کسب‌وکار خود را تکان دهند – این چیزی است که آنها باید بگویند.

اولین سال راه اندازی یک کسب و کار

1. تعادل کار و زندگی به شما بستگی دارد.

رئیس خود بودن کلید نهایی آزادی و انعطاف است، درست است؟ خوب، نه دقیقا. به عنوان یک کارآفرین، به خصوص در مراحل اولیه کسب و کار، کلاه های زیادی بر سر دارید و کار کردن همیشه وسوسه انگیز است. جاستین هایاشی، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران New Engen به توصیه‌هایی که می‌کرد منعکس می‌کند. خودش در اولین سال کسب و کارش:

“اگر می‌توانستم در اولین سال کارم در نیو انگن به خودم مشاوره بدهم، از خودم می‌خواهم تعادل بین کار، سلامت و روابط را در اولویت قرار دهم. در اوایل کارآفرینان زیادی که این رشته را ادعا می‌کردند شیفته بودم. فداکاری و ساعات طولانی برای موفقیت لازم است

هر روز زود از خواب بیدار می شدم تا بلافاصله شروع به کار کنم و تا دیر وقت شب کار می کردم. سعی کردم هر ساعت ممکن کار کنم از ترس اینکه اگر این کار را نکنم شرکت شکست می خورد. حداقل، این همان چیزی است که بسیاری از «رهبران فکری» مرا به این باور رساندند.

من قصد ندارم تعهد و سخت کوشی را در سال اول شروع یک کسب و کار کم اهمیت جلوه دهم، اما بر اهمیت تعادل برای کارآفرینان تاکید کافی وجود ندارد.”

در حین اداره یک شرکت، مراقبت از خود یک سرمایه گذاری مهم در آینده سلامت و سلامت کسب و کار شما است. هایاشی می‌گوید: «تعادل چیزی است که به شما اجازه می‌دهد تصمیم‌های انتقادی و شفاف بگیرید. او ادامه می دهد:

“وقتی سرتان پایین است و بدن و ذهن خود را به محدودیت‌هایش فشار می‌دهید، می‌توانید به راحتی جنگل را از میان درختان از دست بدهید. به عنوان یک رهبر در یک استارت‌آپ، هر تصمیم وزن قابل توجهی دارد.

هر چرخش اشتباه هزینه و زمان دارد – گاهی اوقات تا حدی که نمی توانید از عهده آن برآیید. در نهایت، من احساس خوشبختی می‌کنم که در آن سال اول بیشتر تصمیمات درست گرفته‌ام تا تصمیم‌های اشتباه، اما اگر فضای و زمان بیشتری را به خودم دور از کار می‌گذاشتم، می‌توانستیم سریع‌تر به نقاط عطف کلیدی دست پیدا کنیم.”

هنگامی که وارد شیار کارآفرینی می‌شوید، مرتباً به نشانه های فرسودگی شغلی را پیدا کنید، و روال خود را در صورت نیاز تنظیم کنید.

2. روی فرآیندهای خود تمرکز کنید.

به‌عنوان یک کارآفرین هدف‌گرا، می‌توانید به‌راحتی در دام بیفتید و تنها به نقاط عطفی که می‌خواهید برسید، توجه کنید. تیم سالاو، آقای آینده کار و مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران راهنما، کسب و کارهای جدید را تشویق می کند. مالکان بر روی آنچه در مقابل آنها است تمرکز کنند. او می گوید:

“کارها را یک روز در یک زمان انجام دهید. وقتی در حال ساختن یک سرمایه گذاری هستید، روی حضور در لحظه تمرکز کنید. لازم نیست عجله کنید در نتیجه – به ساختن و فشار دادن ادامه دهید، اما در حال حاضر آگاه باشید چه چیزی و چرا دارید

می سازید

رم در آن روز ساخته نشد، همین امر در مورد سرمایه گذاری شما نیز صدق می کند. بدانید چه زمانی باید سریع و آهسته حرکت کنید.”

دستیابی به اهداف جسورانه مودار بزرگ (BHAGs) فوق‌العاده است، با این حال، اقدامات کوچک و تصمیمات روزانه چیزی است که BHAG را ممکن می‌کند. وقتی شرکتی را از پایه می‌سازید، سال اول شما پایه‌ای ایجاد می‌کند که باید شرکت شما را در حین رشد و تکامل حفظ کند.

در طول این زمان حساس، ایجاد فرآیندهای سالم و کارآمدی را که می‌تواند با شرکت شما مقیاس‌پذیر باشد، در اولویت قرار دهید.

3. یک تیم پشتیبانی بسازید.

کارآفرینی می تواند منزوی باشد، به ویژه برای انفرادی. هنگامی که یک هم بنیانگذار یا همکارانی ندارید که بتوانید برای سؤالات یا پشتیبانی به آنها اعتماد کنید، ایجاد یک شبکه قوی حتی مهم تر می شود.

مگان مک‌نالی، موسس FBomb Breakfast Club، بر قدرت پشتیبانی از محصولات جدید تأکید می‌کند. صاحبان تجارت. او می گوید:

“گروه قدرت خود را بسازید. احاطه کردن خود را با دیگرانی که در جایی که هستید، آنچه را که می‌سازید ساخته‌اند و چالش‌هایی را که قرار است با آن‌ها روبرو می‌شوید پیمایش کرده‌اند را در اولویت قرار دهید. و با آن‌ها رفتار کنید. روابطی مانند طلا، زیرا قرار است خیلی به آنها تکیه کنید.”

چه به شبکه ای برای کارآفرینان بپیوندید، چه با گروهی از بنیانگذاران که در مرحله مشابهی از کسب و کار خود هستند، چت قهوه مجازی ایستاده راه اندازی کنید، و تلاش می کنید به دنبال ارتباطات واقعی باشید و به فضاهای امن بپیوندید که در آن می توانید سؤال بپرسید. و کسب بازخورد بسیار ارزشمند است.

4. آنچه کار می کند را پیدا کنید و به آن بچسبید.

هنگامی که می‌خواهید در مورد کسب‌وکار جدید خود اطلاعاتی را به گوش دیگران برسانید، می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که دائماً مسیر خود را در جستجوی آنچه به رشد برند شما کمک می‌کند تغییر دهید. نادین جوزف، بنیانگذار و مدیر عامل پیک اند ولی، کارآفرینان جدید را تشویق می کند تا در یک استراتژی بازاریابی معقول پیشرفت کنند. و به آن زمان بدهید تا کار کند. او می گوید:

“از نظر بازاریابی، من کارآفرینان جدید را تشویق می‌کنم کانالی را پیدا کنند که کار می‌کند و به آن پایبند باشند. من یک مورد بد از “سندرم شی براق” در سال اول کسب‌وکارم داشتم. برای امتحان هیجان‌زده بودم. هر تاکتیک بازاریابی جدیدی که در مورد آن فهمیدم

این به من منجر شد که سرمایه‌ام را در میان کانال‌های بازاریابی بیش از حد کاهش دهم، که به عنوان یک کسب‌وکار با بوت استرپ مشکلی مرگبار است. زمانی که یک یا دو کانال بازاریابی را که برای Peak and Valley کار می‌کردند دو برابر کردم، توانستم موفقیت مقیاس‌پذیری را ببینم. تمرکز و ثبات کلید هستند!”

اگر برای درک اینکه کدام تاکتیک های بازاریابی برای شما مناسب است به کمک نیاز دارید، به وبلاگ بازاریابی HubSpot بروید. .

5. هرگز یادگیری را متوقف نکنید.

هر سطح از موفقیتی که به آن دست می‌یابید، چالش‌ها و فرصت‌های یادگیری جدیدی را باز می‌کند. شونتی لوندی، بنیانگذار کرم ضد آفتاب دختر سیاه این توصیه را به کارآفرینان جدید ارائه می دهد: “شهود خود را دنبال کنید. و ذهن خود را نسبت به استراتژی های مختلف باز نگه دارید.”

به‌عنوان یک کارآفرین، توانایی شما در چرخش و یادگیری روش‌های جدید انجام کارها برای موفقیت کسب‌وکار شما و توانایی رهبری مؤثر بسیار مهم است. بدانید که آنچه شما را به اینجا رسانده است شما را به آنجا نمی رساند — تمایل شما به اتخاذ استراتژی ها و روش های جدید انجام کارها می تواند به رشد و اجرای کارآمدتر کسب و کار شما کمک کند.

برای راهنمایی بیشتر در حین انجام پروژه جدید خود، این راهنمای راه اندازی برای کارآفرینان.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل