کسب و کار

راهنمای نهایی برای برندسازی شخصی

راهنمای نهایی برای برندسازی شخصی

هرکسی که آنلاین فعال است نوعی برند شخصی ایجاد کرده است. حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، نمونه کارهای دیجیتالی، مقالات وبلاگ، و روش‌های مختلف ارتباطی که با شما ارتباط برقرار می‌کنید، همگی به هویت و تصویر منحصربه‌فرد شما کمک می‌کنند.

d8b1d8a7d987d986d985d8a7db8c d986d987d8a7db8cdb8c d8a8d8b1d8a7db8c d8a8d8b1d986d8afd8b3d8a7d8b2db8c d8b4d8aed8b5db8c 66725684e2378

از برند شخصی خود اطلاعی ندارید؟ چند ثانیه خود را به گوگل اختصاص دهید. هر محتوایی که از شما نام می برد بخشی از برند شما است.

→ Download Now: 10 LinkedIn Summary Templates

مزایای برندسازی را نمی توان انکار کرد. تحقیق با مک کینزی دریافت که برندهای قوی تا 73% از رقبای کمتر شناخته شده خود بهتر عمل می کنند. و از آنجا که 64٪ از مشتریان امروزی خریداران مبتنی بر اعتقاد هستند، آنها می خواهند از مارک هایی حمایت کنند که “می توانند نیروی قدرتمندی برای تغییر باشند.”

برندسازی شخصی مزایایی مشابه برندسازی شرکت دارد. این به شما کمک می کند با مشتریان ارتباط برقرار کنید، در صنعت خود بیشتر دیده شوید، شهرت خود را شکل دهید، در طول شبکه های آنلاین و حضوری تأثیری ماندگار برجای بگذارید و برای مشتریان بالقوه بیشتر بفروشید.

این راهنما اجزای ضروری یک برند فردی قوی، نمونه‌های برتر برندسازی شخصی و نکاتی برای ایجاد یک برند شخصی به یاد ماندنی را به اشتراک می‌گذارد.

برندسازی شخصی چیست؟

برندسازی شخصی تصویر پیش بینی شده از شخصیت، مهارت ها، تجربه و رفتار یک فرد است که هویت منحصر به فرد او را مشخص می کند.

ایجاد یک برند شخصی تعریف شده راهی عالی برای متمایز کردن خود در بازار رقابتی امروزی است زیرا به مردم امکان می‌دهد شما را درک کنند، حتی زمانی که در اتاق نیستید. شما با گفتن داستان خود، به اشتراک گذاشتن شخصیت خود و برقراری ارتباط با افرادی که از بینش شما لذت می برند، خود را متمایز می کنید.

برندسازی شخصی شامل تمام محتوایی است که در مورد یک شخص در دسترس است. ساختن آن از ابتدا ساده است اما پس از تعیین هویت تغییر آن دشوار است. تصور کنید ایلان ماسک شروع به اشتراک گذاری توییت های الهام بخش پر از همدلی و هوش هیجانی کند. پیروان او گیج می‌شوند زیرا پیام‌ها بسیار با برند شخصی کاملاً تعریف‌شده‌اش از هوش وقیحانه و جسارت ریسک‌پذیر متفاوت است.

بسیاری از مردم هنگام شروع به ساختن برندهای شخصی خود بر روی خودشان بودن تمرکز می کنند، اما برند چیزی نیست که به سادگی به صورت ارگانیک توسعه یابد. مانند برند یک شرکت، باید حفظ شود تا ثابت و منسجم به نظر برسد. ایجاد مرزها در اطراف برند شما بهترین راه برای اطمینان از اینکه همه می دانند شما برای چه چیزی هستید و چگونه خود را معرفی می کنید، است.

بله، برندسازی شخصی برای درست شدن به زمان و کار نیاز دارد. با این حال، اگر می‌خواهید شخصیتی ایجاد کنید که افراد را به صندوق ورودی خود جذب کند، ارزش تلاش را دارد.

چرا برندسازی شخصی مهم است؟

تخصیص زمانی برای ایجاد یک برند شخصی فواید متعددی برای شما و مشتریانتان دارد.

افراد به سرعت تصمیم می گیرند که آیا می خواهند با شما کار کنند یا خیر.

یک نمایه لینکدین کم یا عمومی، حس آشنایی و اعتماد را در خریداران بالقوه القا نمی کند. درعوض، سوالات بیشتری نسبت به پاسخ ها باقی می ماند.

  • آیا این فردی است که بتوانم به او وابسته باشم؟
  • آیا آنها مایلند به روشی که من ترجیح می دهم با من کار کنند؟
  • نظر آنها در مورد مسائل فعلی صنعت چیست؟
  • چگونه می توانند به من در بهبود کسب و کارم کمک کنند؟

با بیان آشکار دیدگاه خود برای دیدن جهان، مشتریان احتمالی که به صفحات اجتماعی شما سر می زنند می توانند به راحتی تصمیم بگیرند که آیا می توانند تصور کنند که با شما کار می کنند یا نه.

شما به راحتی خود را از رقبا متمایز خواهید کرد.

اگر برای تعریف و تقویت برند شخصی خود وقت بگذارید، حضور آنلاین شما منسجم و منسجم به نظر می رسد. این به شما کمک می‌کند تا از رقبایی که شخصیت قدرتمندی ندارند یا شخصیتی کاملاً متفاوت ارائه می‌دهند متمایز شوید. هر کسی که از نمایه شما بازدید می‌کند یا نام شما را در گوگل جستجو می‌کند، فوراً می‌داند که شما از چه چیزی دفاع می‌کنید و احساس می‌کند شما را در سطح شخصی می‌شناسند.

شما قرار است کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

اگر آرزوهای کارآفرینی دارید، یک برند شخصی قوی انتقال به صاحب کسب‌وکار را بسیار آسان‌تر می‌کند. تمایز نیمی از نبرد با یک محصول یا خدمات جدید است و مردم اغلب یک استارت آپ را با بنیانگذار آن مرتبط می دانند. هر چه بیشتر بتوانید برند خود را مشخص کنید، بهتر است.

شما اعتبار خود را افزایش خواهید داد و در نهایت، فروش بیشتری خواهید داشت.

طبق نظر کارشناس فروش و نویسنده جیل کنراث، امروزه نماینده اصلی ترین عامل تمایز در فروش است. مهم نیست که چه چیزی می خرند، مشتریان بالقوه می دانند که می توانند یک محصول یا خدمات مشابه را از فروشنده دیگری دریافت کنند. چیزی که آنها نمی توانند از هیچ ارائه دهنده ای دریافت کنند، همان تجربه فروش با همان فروشنده است. و از آنجایی که مصرف کنندگان دو برابر بیشتر احتمال دارد که محتوای تولید شده توسط کاربر معتبرتر است از محتوای ایجاد شده توسط برند، آنها به دنبال افرادی هستند که محتوایی را ایجاد می کنند که نماینده یک شخص باشد نه یک شرکت.

با ارائه یک نام تجاری شخصی متمایز، انتخاب شرکت (و شما) را برای خریداران خود نسبت به فروشنده دیگر آسان‌تر می‌کنید.

5 ملزومات برندسازی شخصی

بنابراین شما مدتی را برای کار بر روی برندسازی شخصی اختصاص داده اید. از کجا شروع کنیم؟ در اینجا پنج مؤلفه اساسی یک برند شخصی مؤثر وجود دارد.

1. یک نمایه کامل لینکدین.

LinkedIn در مرکز برند شخصی شما قرار دارد. مخاطبان هدف شما قبل از تصمیم به همکاری، استخدام یا ارجاع شما در شبکه درباره شما تحقیق خواهند کرد. بنابراین بسیار مهم است که نمایه خود را پر کنید و آن را جذاب کنید.

برای زمان فشار داده شده است؟ قبل از هر چیز به این قسمت های کلیدی بپردازید:

  • تصویر خود را عمداً انتخاب کنید. یک تصویر با کیفیت بالا و حرفه ای از ضروریات است. بسته به اینکه چگونه سعی می کنید خود را متمایز کنید، تصویری را انتخاب کنید که شما را در نور خاصی نشان دهد. به دنبال یک کنسرت آموزشی هستید؟ عکسی از خود در حال صحبت کردن یا آموزش به دیگران ارسال کنید. تلاش برای جذب خریداران در یک صنعت دکمه دار؟ یک کت و شلوار، کراوات، و نگاه مستقیم و مطمئن این کار را انجام می دهد. عکس نمایه شما اولین نگاهی است که مردم از برند شخصی شما دارند، بنابراین مطمئن شوید که ظاهر مناسبی دارد.
  • سرفصل خود را بهینه کنید. فقط عنوان و شرکت خود را فهرست نکنید. در نظر بگیرید که از بیانیه موقعیت خود به عنوان سرفصل خود استفاده کنید یا این نکات سرفصل کارشناس کاریابی، جنی فاس را امتحان کنید.
  • خلاصه خود را تقویت کنید. سه پاراگراف را هدف بگیرید که هر کدام بیش از سه جمله نباشد. بر نتایجی که برای شرکت یا مشتریان خود کمک کرده اید، آنچه شما را از دیگران در حرفه یا صنعت خود متمایز می کند و چیزهایی که به آنها علاقه دارید تأکید کنید. مطمئن شوید که اطلاعات تماس را در پاراگراف پایانی گنجانده اید و یک فراخوان برای اقدام ملایم اضافه کنید (به عنوان مثال “من را در توییتر دنبال کنید” یا “از وب سایت من برای کسب اطلاعات بیشتر بازدید کنید”).
  • محتوای بصری ویژه. چه محتوا بسازید و چه آن را مدیریت کنید، باید محتوای بصری چشم نوازی را در گالری خود بگنجانید که مخاطب هدف شما را جلب کند. قطعاتی را انتخاب کنید که چشم انداز تعیین شده در بیانیه موقعیت یابی شما را تقویت کند. به عنوان مثال، اگر به قدرت جذب فناوری برای تهیه نامزدهای با کیفیت بالا اعتقاد دارید، یک اسلایدشیر یا اینفوگرافیک در مورد موضوع پست کنید.

اگر به اصلاح کامل نمایه نیاز دارید، این راهنما را بررسی کنید برای بهینه سازی خود صفحه لینکدین.

2. بیانیه موقعیت یابی.

اگر در زمینه فروش هستید، با اظهارات موقعیت یابی غریبه نیستید. نمایندگان باهوش همیشه یک بیانیه مختصر در مورد محصول یا خدمات خود دارند تا با این اجتناب ناپذیر “به هر حال این در مورد چیست؟” خریدار برس آف. یک بیانیه موقعیت یابی شخصی باید به سؤال کمی اصلاح شده پاسخ دهد “به هر حال در مورد چه چیزی هستید؟”

هنگام ایجاد یک بیانیه موقعیت یابی شخصی، مخاطبان هدف خود را در نظر داشته باشید. پیشنهاد ارزش شما ممکن است درباره شما باشد، اما برای شما نیست. آنچه را که شما را از دیگران در صنعت، حرفه یا نقشتان متمایز می کند، به مخاطبان هدف خود بیان کنید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی شما را متفاوت می کند، مدتی را صرف تحقیق در مورد همسالان خود کنید و در مورد باورها و علایق فردی خود فکر کنید.

نمونه‌های بیانیه برندسازی شخصی LinkedIn از رهبران با نفوذ را در نظر بگیرید:

سارا بلیکلی: بنیانگذار SPANX، که نزدیک به 1.6 میلیون دنبال کننده دارد.

من بنیانگذار و مدیر عامل SPANX هستم! من SPANX را در سال 2000 با 5000 دلار پس انداز شخصی شروع کردم و هرگز سرمایه گذاری خارجی انجام ندادم. من به پیروی از غرایز شما و اتخاذ رویکردهای منحصر به فرد در تجارت اعتقاد زیادی دارم.

ریچارد برانسون: بنیانگذار Virgin Group که بیش از 19 میلیون دنبال کننده دارد.

بنیان‌گذار گروه ویرجین، که به رشد کسب‌وکارهای موفق در بخش‌هایی از جمله تلفن همراه، مسافرت و حمل‌ونقل، خدمات مالی، اوقات فراغت و سرگرمی و سلامت و تندرستی ادامه داده است. من یک ماجراجو، بشردوست و دردسرساز بیزار از کراوات هستم که به تبدیل ایده ها به واقعیت اعتقاد دارم. در غیر این صورت به عنوان دکتر بله!

شناخته می شود

از نظر قالب و ساختار، به این دستورالعمل ها پایبند باشید:

  • کوتاه تر بهتر است. چند جمله مختصر ایده آل است.
  • به‌جای استفاده از اسم‌ها برای توضیح کاری که انجام می‌دهید (عنوان در شرکت)، از افعال برای نشان دادن نحوه انجام آن استفاده کنید.
  • از کلمات بیش از حد استفاده شده مانند “انگیزه”، “استراتژیک” و “محرک” اجتناب کنید.
  • از اصطلاحات و کلمات اختصاری صنعتی اجتناب کنید.

3. نمایه ای مناسب سئو.

به همان اندازه که تعریف و ثبت آنچه شما را متمایز می کند مهم است، اطمینان از اینکه می توانید به راحتی آنلاین پیدا شوید. از این گذشته، اگر کسی آن را نخواند، نوشتن بیانیه موقعیت‌یابی فایده‌ای ندارد.

به همین دلیل، تحقیق سرسری کلمات کلیدی بخش اساسی هر ابتکار برندسازی شخصی است. باز هم، به جای فکر کردن به کلمات کلیدی که بیشتر با خودتان مرتبط هستید، به کلمات یا عباراتی فکر کنید که مخاطب هدف شما ممکن است برای یافتن شخصی شبیه شما جستجو کند. عبارات کلیدی می تواند مرتبط با صنعت (“منابع انسانی”)، مرتبط با نقش (“مدیر کسب استعداد”) یا مرتبط با نتایج (“کاهش هزینه های استخدام”) باشد. اگر در فکر کردن کلمات کلیدی مشکل دارید، برنامه رایگان Keyword Tool.io برای الهام گرفتن.

هنگامی که در مورد یک یا دو کلمه کلیدی تصمیم گرفتید، آنها را در نمایه LinkedIn، بیوگرافی توییتر، وبلاگ، رزومه، وب سایت و هر فضای آنلاین یا رسانه های اجتماعی دیگری که در آن درگیر هستید وارد کنید. فقط مطمئن شوید که این کار را انجام دهید. به طور طبیعی درج یک جمله بی معنی پر از کلمات کلیدی در یک صفحه وب، پر کردن کلمات کلیدی نامیده می شود و شما را با عجله به انتهای گوگل می فرستد. یک قانون خوب این است که کلمه کلیدی خود را در هدر لینکدین خود و دو تا سه بار در بخش “درباره” قرار دهید.

4. یک دیدگاه منحصر به فرد.

آنچه می گویید و نحوه بیان آن، برند شخصی شما را مشخص می کند. اگر شما هم مانند دیگران به نظر برسید، برند شما برجسته نخواهد شد و قطعاً خاطره انگیز نخواهد بود. به همین دلیل بسیار مهم است که صدایی بسازید که شبیه شما باشد و نظرات منحصر به فرد شما را به اشتراک بگذارد.

برای درک اینکه چه دیدگاهی دارید، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • چگونه خودم را در 3-5 کلمه توصیف کنم؟
  • آیا لحن من رسمی است یا غیر رسمی؟
  • آیا از کلمات خاصی استفاده می‌کنم یا از کلمات خاصی اجتناب می‌کنم (مثلاً فحش دادن یا اصطلاحات تخصصی صنعتی)؟
  • چه کاری را بهتر از دیگران انجام می دهم؟
  • چه ارزشی می توانم به جامعه/صنعت/شبکه ​​خود ارائه دهم؟

برای کمک، می‌توانید برند شخصی خود را با رایگان ما معرفی کنید ابزار شخصیت.

وقتی بدانید چه چیزی شما را متمایز می کند، می توانید پست ها و مقالاتی ایجاد کنید که دیدگاه شما را به اشتراک بگذارند و برند شخصی شما را بسازید.

5. یک برنامه پست ثابت.

وقتی نمایه شما بهینه شد و دیدگاه شما مشخص شد، وقت آن است که پست کردن را شروع کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای توضیح تفاوت رویکردتان با همتایانتان این است که آن را یادداشت کنید تا همه ببینند. از به‌روزرسانی‌های وضعیت LinkedIn برای به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد یک صنعت یا روند محل کار استفاده کنید، یا مقاله‌ای در مورد محصول جدیدی که می‌فروشید، مفیدترین تاکتیک‌های فروش یا نحوه شروع کار در صنعت خود بنویسید.

در حالی که پست‌های شما نباید خودآگهی آشکار باشد، می‌توانید از LinkedIn خود به عنوان وسیله‌ای برای برندسازی شخصی با در نظر گرفتن زاویه مناسب استفاده کنید. مطمئن شوید که هر پست به مکالمه بزرگتر اضافه می کند و در عین حال دیدگاه شما را از دیگران متمایز می کند.

در اینجا چند نمونه مقاله آورده شده است:

  • همه در مورد Trend Y X می گویند. دلیل مخالفت من اینجاست
  • اشتباهاتی که اکثر حرفه ای ها هنگام انجام Z مرتکب می شوند
  • روش منحصربفردی که من قصد دارم به X در سازمانم خطاب کنم

اولین بار نویسنده؟ مشکلی نیست این hubspot رایگان را ببینید الگوهای پست وبلاگ برای پیاده شدن روی پای راست.

در حالی که مهم است که افکار خود را از طریق پست ها و مقاله ها به اشتراک بگذارید، همچنین ضروری است که یکنواخت باشید. ارسال سه بار در هفته به مدت یک ماه، و سپس توقف برای دو ماه، به اعتبار و رشد شما لطمه می زند. بهتر است عادتی را ایجاد کنید که بتوانید آن را حفظ کنید، مانند ارسال دو بار در ماه، تا اینکه حجم زیادی از محتوا را قبل از سرد شدن برای مدت طولانی بیرون بیاورید.

یک برنامه زمانبندی پست را مشخص کنید که برای شما مناسب است و به آن پایبند باشید.

استراتژی برندسازی شخصی

وقتی صحبت از برندسازی شخصی به میان می‌آید، ترسیم مرز بین “کفایت” و “خیلی زیاد” می‌تواند دشوار باشد. بیایید به مراحل توسعه استراتژی بپردازیم که برند شما را از بقیه متمایز کند.

اهداف خود را تعریف کنید.

چرا یک برند شخصی می خواهید؟ قبل از اینکه وقت خود را به ساخت تصویر و ایجاد محتوا اختصاص دهید، روی این پاسخ فکر کنید.

شاید بخواهید به یک نقش اجرایی برسید. شاید شما یک رهبر هستید و می خواهید افکار و تاکتیک های خود را با جهان به اشتراک بگذارید. شاید از شما خواسته شده باشد که سخنگوی شرکت خود باشید، یا شاید بخواهید شرکت خود را راه اندازی کنید.

دلیل هر چه باشد، سه تا پنج هدفی که امیدوارید با داشتن یک برند شخصی به آن برسید، بنویسید. این به تعریف استراتژی محتوای شما کمک می‌کند و شما را تشویق می‌کند تا زمانی که (به ناچار) احساس نمی‌کنید ادامه دهید. پست کردن یک روز.

یک تم یکپارچه ایجاد کنید.

کوکاکولا به خاطر بطری منحصر به فرد و طرح رنگ قرمزش شناخته شده است. دیزنی احساس سحر و جادو و رویاها را به واقعیت تبدیل می کند. برندسازی شخصی همچنین به یک موضوع واحد نیاز دارد تا شما را فوراً تشخیص دهد.

می‌توانید با در نظر گرفتن همه عواملی که هویت بصری یک نام تجاری را تشکیل می‌دهند، یک موضوع منسجم ایجاد کنید. فونت‌ها، آرم‌ها، رنگ‌ها، تصاویر و پیام‌ها باید در حساب‌های اجتماعی، وب‌سایت، نمونه کارها، وبلاگ یا سایر کانال‌های شما یکسان باشند.

در اینجا چند نمونه از مضامین برندسازی شخصی ثابت آمده است:

personal branding erika james

منبع تصویر

personal branding adam grant

منبع تصویر

ultimate-guide-to-personal-branding_0

%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9%20%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1

%0A

%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%DA%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AF.

%0A

%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%20%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%20%D8%A8%D8%B1%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%D9%86%D9%87%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D9%87%D8%A7.%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%DA%A9%D9%85%DA%A9%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D8%AA%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%AA%D8%8C%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D8%8C%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%8C%20%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%D9%88%20%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%DA%86%D9%87%20%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B9%D8%AB%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%D8%B2%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%DA%A9%D9%87%20%DA%86%D8%B1%D8%A7%20%D8%B4%D8%BA%D9%84%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%AF%D8%B1%D8%B3%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D9%82%D8%B4%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%20%D8%A8%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%DA%86%D9%87%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85%20%D8%A8%D8%AE%D8%B4%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF%D8%8C%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B5%D8%AD%D8%A8%D8%AA%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84%20%D8%A8%D9%87%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF.

%0A

%D8%A8%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%20%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%84%DB%8C%DA%A9%D9%84%DB%8C%20%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%20%D9%85%DB%8C%20%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%D8%AF.

%0Apersonal branding sara blakely

منبع تصویر

انسان بمان.

اشتراک گذاری داستان خود تنها بخشی از پازل برندسازی شخصی است. همانطور که نام تجاری شما رشد می کند، باید به یاد داشته باشید که شما یک شخص هستید، نه یک برند. هرگز خود را به عنوان یک برند (که ارزشش را دارد) یا رقبای بد دهان معرفی نکنید (به جای آن روی کاری که انجام می دهید تمرکز کنید).

در حالی که ممکن است بخواهید برند شخصی شما تماماً در مورد تجارت باشد، مفید است که هر از گاهی جنبه انسانی خود را نشان دهید. مشتریان، همکاران یا روابط کاری خود را ذکر کنید. محتوای رهبران مورد تحسین و افراد شبکه خود را به اشتراک بگذارید. با ارسال محتوایی که همیشه دکمه‌بندی نشده است، به مردم نگاهی می‌اندازید که شما چه کسی هستید – فردی که سعی می‌کند با افراد دیگر ارتباط برقرار کند.

نمونه های برندسازی شخصی

به الهام از برندسازی شخصی نیاز دارید؟ به دنبال حرفه ای های زیر نباشید.

1. کتی برک

کتی، مدیر ارشد مردمی HubSpot، به طور باورنکردنی در لینکدین فعال است. او نه تنها محتوای خود را به اشتراک می گذارد، مانند زمانی که از او برای سخنرانی در وبینارهای صنعتی دعوت می شود، بلکه به طور مداوم با کارمندان و مشتریان HubSpot درگیر می شود. او با به اشتراک گذاشتن پست های دیگران و جشن گرفتن پیروزی های آنها، نقش خود را به عنوان یک رهبر تقویت می کند و برند شخصی خود را می سازد.

personal branding katie burke

2. لیز رایان

لیز با بیش از سه میلیون دنبال کننده در لینکدین، یک برند شخصی با ارائه توصیه های مفید منابع انسانی به جویندگان کار و رهبران ایجاد کرد. پست‌های او بر مشاوره به مخاطبان و جمع‌آوری بینش متمرکز است، که افرادی را به دنبال مشاوره شغلی یا مربی – و کتاب‌ها و تجارت او می‌کشاند. اما حتی اگر شما خرید نکنید، او همچنان توصیه های بسیار ارزشمندی را به دنبال کنندگان خود ارائه می دهد.

personal branding liz ryan

3. کریستینا میترمایر

کریستینا زیست شناس دریایی، عکاس و بنیانگذار سازمان حفاظت از اقیانوس SeaLegacy است. برند شخصی او توانایی‌های او را به‌عنوان یک دانشمند برجسته می‌کند و از طریق داستان‌گویی بصری به مردم در مورد حفظ و نگهداری آموزش می‌دهد. او مقاله‌ها، پادکست‌ها، تصاویر و کمپین‌های مرتبطی را به اشتراک می‌گذارد که به دنبال‌کنندگانش علاقه‌مند است تا آگاهی خود را در مورد دلایل مختلفی که از آن‌ها حمایت می‌کند، افزایش دهند.

personal branding cristina mitty

منابع برندسازی شخصی

ایجاد یک برند شخصی قوی مستلزم شناخت خود و تلاش برای ایجاد محتوای ثابت و منحصر به فرد است. این resensoring brand=”_blank”>resources. /a> می‌تواند به شما در شروع کار کمک کند، با الگوهایی برای نوشتن بیوگرافی حرفه‌ای، تعیین اهداف و موارد دیگر.

وقتی مردم بگویند، “اوه، من نام شما را شنیده‌ام. شما [آن چیزی که شما را متمایز می‌کند] وارد کنید]، برندی را ایجاد کرده‌اید که قابل تشخیص، به یاد ماندنی و منحصربه‌فرد است.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ۸ ژوئن ۲۰۱۵ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

-20A2-4FD7-B03C-992D425A0F08 “TARGET =” _ Blank “rel =” noopener “> New Call-to-action

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا