کسب و کار

نحوه یافتن و درخواست کمک هزینه های تجاری برای زنان

نحوه یافتن و درخواست کمک هزینه های تجاری برای زنان

برای چندین دهه، زنان برای دریافت منابع مالی برای راه اندازی و رشد کسب و کار خود تلاش کرده اند. همه گیری فقط نابرابری ها را تشدید کرد. یک مطالعه نشان می دهد که صاحبان مشاغل زن که سلامت کلی کسب و کار خود را به عنوان “تا حدودی یا بسیار خوب” رتبه بندی کرده اند از 60٪ به 47٪ در سال 2020 کاهش یافت. 

Business Grants for Women

جای تعجب نیست به‌طور متوسط، کسب‌وکارهایی که زنان تأسیس کرده‌اند یا با هم تأسیس می‌کنند عملکرد بهتر از شرکت‌های 100% متعلق به مردان در تولید درآمد دارند – اما این سرمایه‌گذاری‌ها 44٪ کمتر از همتایان مرد خود در سرمایه گذاری . در فناوری، استارت‌آپ‌های تحت رهبری زنان در سال 2020 تنها 2.3 درصد از بودجه سرمایه‌گذاری خطرپذیر را دریافت کردند.

راه حلی برای غلبه بر این چالش مداوم: کمک هزینه های تجاری برای زنان. 

سازمان‌های دولتی، سازمان‌های غیرانتفاعی و نهادهای دیگری وجود دارند که می‌توانند کمک کنند. برای مثال، دفتر مالکیت مشاغل زنان SBA (WOBO) تقریباً ~90 هزار کسب و کار در سال 2021. این همچنین 14 پروژه نمایش تاب آوری را تأمین مالی کرد، مجموعاً 2.7 میلیون دلار، برای کمک به مشاغل متعلق به زنان که با عوارض کووید مقابله می کنند. 

و به طور فزاینده ای بیشتر وجود دارد سرمایه گذاری در جوامع اقلیت برای کمک به رشد آنها.

شش منبع برای یافتن کمک هزینه های تجاری برای زنان

پیدا کردن کمک هزینه ای که متناسب با نیازها و اهداف کسب و کار شما باشد آسان نیست. برخی از آنها اندازه کمک مالی مورد نظر شما را خواهند داشت، اما معیارهایی را شامل می شوند که کسب و کار شما را از واجد شرایط بودن خارج می کند. 

اما تسلیم نشوید – منابع متعددی وجود دارد که به شما کمک می کند فرصت های مناسب را پیدا کنید. در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد.

  1. IFundWomen : این شبکه ای است که در آن زنان کارآفرین می توانند با یکدیگر همکاری کنند و سفرهای یکدیگر را جشن بگیرند. به علاوه، بیش از ده ها فرصت کمک هزینه (با بودجه شرکای مانند Visa و Amex) وجود دارد که زنان می توانند سالانه در سایت آن پیدا کنند. 
  2. مراکز کسب و کار زنان: این پایگاه داده ای از مراکز محلی کسب و کار زنان دارد که به کارآفرینان زن کمک می کند تا کمک های مالی و وام هایی را که واجد شرایط دریافت آن هستند، پیدا کنند. . کد پستی خود را تایپ کنید تا مکان های اطراف را کشف کنید. 
  3. کمک های مالی دولتی و محلی برای کسب و کارهای کوچک برای زنان: اکثر ایالت ها و برخی شهرها کمک های مالی به مشاغل محلی ارائه می دهند. از اتاق بازرگانی محلی خود و همچنین وب سایت های شهری یا ایالتی (به عنوان مثال Florida.gov) بازدید کنید. یا در گوگل جستجو کنید (به عنوان مثال، کمک های مالی در “شهر” یا “ایالت”) برای یافتن فرصت های کمک مالی موجود. 
  4. Grants.gov: پایگاهی از کمک های مالی تحت حمایت فدرال برای صاحبان مشاغل کوچک (نه فقط زنان). در طول سال آن را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی برای شما واجد شرایط است یا خیر. 
  5. GrantsforWomen.org: محلی برای کارآفرینان زن برای یافتن و تحقیق در مورد کمک های مالی و برنامه های بورسیه تحصیلی مختلف.
  6. SBA.gov: اداره مشاغل کوچک منابع زیادی برای مشاغل تحت مالکیت زنان دارد، از جمله فرصت های کمک هزینه و آموزش رایگان برای کسب و کار. 

نحوه درخواست برای کمک هزینه کسب و کار متعلق به زنان

تحقیق، آماده سازی و سازماندهی دقیق شانس شما را برای دریافت کمک هزینه افزایش می دهد. در اینجا یک چک لیست سریع برای شروع شما آمده است:

  • اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما واجد شرایط مالکیت زن است (باید 51٪ متعلق به زنان باشد)
  • تحقیق کمک های مالی فعلی و آینده برای مشاغل متعلق به زنان
  • شرایط واجد شرایط بودن را تجزیه و تحلیل کنید تا اطمینان حاصل کنید که واجد شرایط هستید (مثلاً محدودیت‌های درآمد سالانه و تعداد کارمندان یا حضور در یک مکان یا صنعت خاص)
  • آنچه برای تکمیل درخواست نیاز است را مرور کنید (مانند سوابق مالی، گواهی‌های تجاری، اظهارنامه‌های مالیاتی)
  • برنامه را قبل از پایان مهلت تکمیل کنید

فرآیند هر کمک هزینه ممکن است متفاوت باشد، اما همچنان به یادگیری از تجربیات زنان دیگر کمک می کند. لانیتا کارتر، کارآفرین تجارت الکترونیک، برای اولین بار در مورد فرصت کمک مالی SBA از بحث های Reddit مطلع شد. 

او سریع عمل کرد. کارتر یادآور شد: «ما یک حساب شرکت ایجاد کردیم و اطلاعات شخصی و شرکتی را ارائه کردیم. «بررسی کمک هزینه هفت روز طول کشید. سپس زمانی که کمتر انتظارش را داشتیم، وجوه مستقیماً به حساب جاری تجاری ما واریز شد.»

با این حال، او به بنیانگذاران توصیه می کند که در بررسی برنامه های خود دقیق تر باشند. “ما اطلاعات کافی در مورد عملیات تجاری خود ارائه نکردیم، که می توانست ما را واجد شرایط دریافت بودجه اضافی کند. این یک اشتباه محاسباتی بود، زیرا من عجله کردم تا درخواست را تا پایان مهلت تکمیل کنم. 

تهمینا بروهی، که دو کمک هزینه SBA برای تولید کننده پوشاک خود Istani دریافت کرده است، به بنیانگذاران توصیه می کند که به طور مستمر با اعطا کنندگان پیگیری کنند – به خصوص اگر تغییراتی در تجارت آنها وجود دارد، مانند یک حساب بانکی جدید. 

بروهی می‌گوید: «تمام اسنادی را که به هر آژانس ارسال می‌کنید، پیگیری کنید. من مجبور شدم چندین بار با SBA تماس بگیرم و ایمیل بزنم تا مطمئن شوم اسناد به روز شده من به میز و صندوق ورودی مناسب رسیده است. این ارتباطات را پیگیری کنید، زیرا باید در صورت پیگیری مجدد با آژانس اعطا کننده، به آنها ارجاع دهید.”

به عنوان آخرین نکته، کارتر از بنیان‌گذاران می‌خواهد که دائماً مراقب کمک‌های مالی جدید باشند. «محتوای مرتبط را در YouTube تماشا کنید، که منابع رایگان زیادی دارد. [مرور] Reddit در بخش مشاغل کوچک و کارآفرینان. بسیاری از مردم نکات و ترفندهایی را برای کمک به موفقیت دیگران، به ویژه زنان کارآفرین، به اشتراک می گذارند.»

هشت کمک هزینه کسب و کار برای زنان

آیا شما زنی هستید که به دنبال راه اندازی یا توسعه کسب و کار خود هستید؟ در اینجا مروری سریع از کمک‌های بلاعوض است که ممکن است متناسب با نیازهای شما باشد. 

1. Amber Grant

WomensNet اولین بار در سال 1998 کمک مالی Amber را آغاز کرد. امروز، حداقل 30 هزار دلار در ماه به مشاغل متعلق به زنان کمک می کند. علاوه بر کمک هزینه ماهانه کهربا، که به برنده 10 هزار دلار جایزه می‌دهد، کمک‌های بلاعوض دسته‌بندی تجاری نیز وجود دارد که به کارآفرینان در همه چیز از سلامت و تناسب اندام گرفته تا آموزش و مراقبت از کودکان کمک می‌کند. 

اما گوردون، بنیانگذار فروشنده خودروهای ناخواسته USSalvageYards، برای راه اندازی رویای خود، گرنت کهربایی دریافت کرد. 

«من ایده کسب‌وکارم را آماده کرده بودم، اما پولی برای تحقق آن نداشتم، بنابراین ناامیدانه به دنبال جایی بودم که بتوانم وام یا کمک مالی دریافت کنم. یک روز در حالی که در رسانه های اجتماعی می چرخیدم با گرانت کهربا برخورد کردم. پس از تحقیقات بیشتر، متوجه شدم که دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن بودم.”

توصیه او به دیگرانی که در حال بررسی کمک هزینه هستند:

“برای افزایش شانس خود برای دریافت کمک هزینه، مطمئن شوید که اطلاعات دقیق و کاملی ارائه می دهید. مطمئن شوید که طرح کسب و کار شما منحصر به فرد است، زیرا افراد زیادی متقاضی هستند، بنابراین باید متمایز شوید. در نهایت، در تماس باشید.”

2. ابتکار زنان کارتیه < /a>

این ابتکار یک برنامه سالانه برای کمک به کارآفرینان زن از هر کشور و بخش است. اما هدف اصلی تامین مالی برای کسانی است که به دنبال ایجاد یک تأثیر اجتماعی یا زیست محیطی قوی و پایدار هستند. 

اگر قصد دارید دنیا را با کسب و کار خود تغییر دهید، ممکن است این کمک هزینه برای شما باشد. به علاوه، جوایز قابل توجهی هستند:

  • برندگان مقام اول 100 هزار دلار دریافت می کنند
  • برندگان مقام دوم 60 هزار دلار دریافت می کنند
  • برندگان مقام سوم 30 هزار دلار دریافت می‌کنند 

3. کمک هزینه استارت آپ بنیانگذار SoGal Black

این کمک مالی به بنیانگذاران زن سیاه پوست کمک می کند تا ایده های تجاری خود را تامین کنند. به زنان سیاه پوست و کارآفرینان غیر دودویی کمک های مالی 10 و 5 هزار دلاری اهدا می کند. 

برندگان جوایز همچنین برای یادگیری محیط جمع‌آوری سرمایه کمک می‌گیرند تا فرصت‌های بیشتری برای گسترش کسب‌وکار خود پیدا کنند. 

4. بنیاد توری برچ و صندوق بی باک

Fearless Fund و Tory Burch Foundation برای ارائه کمک های مالی 10 تا 20 هزار دلاری به صاحبان مشاغل زن سیاه پوست همکاری کردند. برای افزایش شانس خود، باید حداقل 100 هزار دلار درآمد سالانه داشته باشید و یک تا 5 سال در تجارت باشید.

5. نوآوری با کمک هزینه اصلی خیابان ملاقات می کند

این کمک مالی با مشارکت انجمن فرصت‌های سازمانی (AEO) و Local Initiatives Support Corporation (LISC)، پشتیبانی شده توسط Fifth Third بانک. 

شصت و سه برنده هر کدام 10 هزار دلار دریافت خواهند کرد. برای واجد شرایط بودن، باید یک کسب و کار انتفاعی متعلق به زنان باشید که حداقل یک سال در یک بخش سرشماری با درآمد کم یا متوسط ​​فعالیت می کند. 

6. پشتیبانی از کسب و کار سیاه: برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک

این برنامه کمک مالی بیش از 200 کسب و کار سیاهپوست متعلق به زنان را که تحت تأثیر همه گیری کووید قرار گرفته اند، تأمین مالی کرده است.

کمک‌های مالی بین 5 تا 50 هزار دلار متغیر است:

  • 50 هزار دلار به سه برنده تعلق گرفت
  • 25 هزار دلار به چهار فینالیست رسید
  • < 10 هزار دلار به 150 کسب و کار که قبل از همه گیری راه اندازی شده اند تعلق گرفت
  • 5000 دلار به 50 کسب و کار که در بحبوحه همه گیری راه اندازی شده اند تعلق گرفت

یکی از برندگان، اشلی ردوود، Trap Cardio، یک استودیوی تناسب اندام رقص را در ریچموند، ویرجینیا راه اندازی کرد. او در ابتدا از یوتیوب برای ارائه کلاس های تناسب اندام رایگان به مشترکینی که در طول قرنطینه در خانه مانده بودند استفاده کرد. 

“دنبال کردن علاقه مندان به تناسب اندام که از یک پیشینه یا با مشکلات وزن من مرتبط نبودند سخت بود.” ردوود توضیح داد< /a> در مصاحبه ای با Black Enterprise باعث شد تا او در سال 2020 کانال تناسب اندام خود را راه اندازی کند، زیرا این کانال به سرعت باعث افزایش مشترکین آن شده است

7. هزینه راه اندازی< /a>

کمک هزینه راه اندازی یک برنامه جدید با هدف شروع سفرهای کارآفرینی زنان است. سالانه 5 هزار دلار به یک برنده می دهد. برای واجد شرایط بودن، باید با سازمان به اشتراک بگذارید:

  • پروژه شما (به عنوان مثال، اهداف، تاریخ راه اندازی، مدت زمانی که روی آن کار کرده اید، دستاوردها، برنامه های آینده)
  • “چرا” شما (به عنوان مثال، چرا می خواهید این اتفاق بیفتد، چرا برای شما مهم است، چگونه روی دیگران تأثیر می گذارد)
  • چه کاری با کمک هزینه انجام خواهید داد
  • چگونه کمک هزینه بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد
  • چگونه کسب و کار شما جهان را به مکانی بهتر تبدیل می کند

8. شبکه بنیانگذاران زنان (WFN)

شبکه مؤسسان زنان یک سازمان غیرانتفاعی است که کارآفرینان زن را آموزش می دهد و روی آنها سرمایه گذاری می کند. مسابقه Fast Pitch آنها 55 هزار دلار کمک نقدی و 100 هزار دلار به برندگان ارائه می دهد. در خدمات حرفه ای، که شامل مربیگری، راهنمایی و سایر خدمات می شود. 

کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرید

رقابت زنان در صنایع تحت سلطه مردان به اندازه کافی سخت است. با حذف نابرابری‌های مالی، کسب‌وکارهای تحت مالکیت زنان فرصتی برای راه‌اندازی و رشد دارند. 

چه به دنبال غلبه بر موانع ناشی از بیماری همه گیر هستید یا می خواهید به سطح بعدی بروید، فرصت های کمک مالی می تواند کمک کننده باشد. 

از پول، تخصص و آموزش رایگان موجود استفاده کنید و سفر کارآفرینی خود را به داستان موفقیت بزرگ بعدی تبدیل کنید. 

Subscribe to The Hustle Newsletter
نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

rel=”_blaopednkener”> /p>

Love

Meh

Hate

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا