کسب و کار

بهترین 17 ابزار چت وب در سال 2023

بهترین 17 ابزار چت وب در سال 2023

امروزه، مشتریان انتظار دارند تعامل داشته باشند با شخصی زمانی که به دنبال حمایت هستند. سرعت و کیفیت همه چیز برای مصرف کنندگان امروزی است. اما دستیابی به سرعت و کیفیت در کنار هم دشوار است.  

The Best 15 Web Chat Tools in 2021

خبر خوب این است که می‌توانید تقریباً در هر مرحله از چرخه عمر مشتری از ابزارهای چت وب استفاده کنید تا به سرعت و کیفیت تعاملات و پشتیبانی خود کمک کنید.

Get Started with HubSpot Live Chat Software for Free

به عنوان مثال، مکالمه چت ممکن است بازدیدکننده را به یک پست وبلاگ، اطلاعات تماس یک نماینده فروش (یا تقویم آن‌ها تا بتوانند یک جلسه راه‌اندازی کنند)، یک هدف پایگاه دانش، یک پست رسانه اجتماعی، یا یک ویدیوی راهنما. 

در زیر چتر چت وب، چت زنده و ربات‌های چت وجود دارد.

چت زنده مستلزم تعامل انسان به انسان است – به این معنی، یک انسان (مانند فروش یا نماینده خدمات) با بازدیدکننده‌ای که از طریق نرم‌افزار چت زنده ارتباط برقرار می‌کند صحبت می‌کند.

چت وب همچنین می‌تواند شامل استفاده از یک ربات چت باشد. یک ربات چت به شما کمک می کند تا تعاملات زمان واقعی را در وب سایت خود بدون نیاز به یک نماینده برای کار با مشتری مدیریت کنید. ربات‌ها می‌توانند نیازهای بازدیدکننده را تفسیر کنند و آن‌ها را در جهت راه‌حل نشان دهند و همچنین به سؤالات متداول پاسخ دهند و پشتیبانی اولیه (مانند وضعیت حمل و نقل) را ارائه دهند.

best web chat tools

ابزارهای چت وب – هم چت زنده و هم چت ربات – این قدرت را دارند:

  • به بازاریابان کمک کنید تا سرنخ‌ها را پرورش دهند و اطلاعاتی در مورد مخاطبان و رفتارهای آن‌ها به‌دست آورند تا محتوا و کمپین‌ها را به طور مؤثرتری متناسب با آنها کنند.
  • به فروشندگان اجازه دهید مستقیماً و در زمان واقعی با مشتریان احتمالی درگیر شوند.
  • به نمایندگان خدمات مشتری توانایی پاسخ دادن به سوالات و حل سریع چالش‌هایشان را بدهید.

بنابراین، کدام برنامه چت وب را باید انتخاب کنید؟ برخی از بهترین ابزارهای چت را انتخاب کنید.

1. نرم افزار چت زنده رایگان HubSpot

قیمت: رایگان

نرم‌افزار رایگان چت زنده HubSpot به شما کمک می‌کند تا به راحتی یک ربات چت سفارشی شده و با نام تجاری ایجاد کنید تا بتوانید با بازدیدکنندگان وب‌سایت خود ارتباط برقرار کنید و در زمان واقعی شروع به صحبت کنید. 

ویژگی های کلیدی:

  • پیام های خوش آمدگویی هدفمند را برای ارتباط با بازدیدکنندگان سایت درگیر ارسال کنید و به شما کمک می کند شانس تبدیل خود را افزایش دهید. 
  • چت ربات ها با جمع آوری اطلاعات مربوط به هر مخاطب، مکالمات را شخصی می کنند. 
  • سابقه چت و خط زمانی تماس در صندوق ورودی مکالمات شما ذخیره می‌شود، بنابراین می‌توانید به هر سفر و سابقه سرنخ‌ها با کسب‌وکارتان مراجعه کنید. 

Inbox and Chat Settings

نرم افزار رایگان چت زنده HubSpot را دریافت کنید< /a>

2. چت زنده

قیمت: 16 دلار در ماه برای هر صندلی (شروع)، 33 دلار در ماه برای هر صندلی (تیم)، 50 دلار در ماه برای هر صندلی (تجاری)، برای قیمت شرکت تماس بگیرید.

LiveChat به شما کمک می‌کند یک ویجت چت سفارشی ایجاد کنید تا سرنخ‌های جدید را جذب کنید و با مشتریان و مشتریان بالقوه در سایت خود درگیر شوید. 

ویژگی های کلیدی:

  • ربات‌ها برای سرعت بخشیدن به زمان پاسخگویی شما به طور خودکار احوالپرسی ارسال می‌کنند و نظرسنجی‌های قابل تنظیم قبل از چت به شما کمک می‌کنند تا قبل از صحبت با یک نماینده، سرنخ‌ها را واجد شرایط کنید. 
  • پیام های چت هدفمند را برای مشتریان بر اساس نمایه، رفتار و سابقه آنها در کسب و کار خود ارسال کنید. 
  • سیستم بلیت‌نویسی رونوشت‌های مکالمه را ردیابی و ذخیره می‌کند تا اطمینان حاصل کند که می‌توانید در صورت نیاز به مکالمات مراجعه کرده و به اشتراک بگذارید.

best web chat software: livechat

منبع تصویر

ILiveChat را با HubSpot یکپارچه کنید تا سرنخ های جدید را جذب کنید، نیازهای آنها را شناسایی کنید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

3. LiveZilla

قیمت: نسخه رایگان یا پرداخت یکباره ۱۵۵ دلاری برای Pro Plan

LiveZilla یک ابزار گفتگوی وب با ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند پشتیبانی از چند وب‌سایت، اشتراک‌گذاری صفحه، ترجمه هم‌زمان، و پایگاه دانش جهانی است. 

ویژگی های کلیدی:

  • نظارت بی‌درنگ بازدیدکنندگان به شما می‌گوید بازدیدکنندگان شما اهل کجا هستند، از چه سایتی به آن‌ها ارجاع داده‌اند، یا کلمات کلیدی که برای یافتن سایت شما برای یک نمایه رفتاری کامل استفاده کرده‌اند.
  • سرنخ‌ها را بر اساس فعالیت آنها واجد شرایط کنید و با پیام‌های مناسب مرتبط با نیازهای آنها ارتباط برقرار کنید. 
  • ایمیل‌ها و پیام‌های مشتریان در سایت‌های دیگر (مانند فیس‌بوک یا توییتر) را با بلیط‌های خود ادغام کنید تا تمام ارتباطات با سرنخ‌ها متمرکز شود.

best web chat software: livezillaمنبع تصویر

4. LiveAgent

قیمت: رایگان (برای همیشه)، 15 دلار در ماه به ازای هر نماینده (بلیط)، 29 دلار در ماه به ازای هر نماینده (بلیط + گپ)، 39 دلار در ماه به ازای هر نماینده (همه چیز)

LiveAgent به تیم فروش یا خدمات مشتری شما اجازه می دهد هنگام گپ زدن با مشتریان در چندین کانال کار کنند. 

ویژگی های کلیدی:

  • کپی و ادغام مستقیم برای تنظیم سریع ویجت چت و شروع ارتباط با سرنخ ها. 
  • چت‌ها با در دسترس بودن تکرارها سازگار می‌شوند و مکالمات را به سمت نمایندگان مناسب هدایت می‌کنند تا مطمئن شوند که سرنخ‌ها از راهنمایی مناسب برخوردار می‌شوند. 
  • همه چت‌ها، ایمیل‌ها، تماس‌ها و اشاره‌های رسانه‌های اجتماعی در صندوق ورودی جهانی LiveAgent ظاهر می‌شوند و به شما کمک می‌کنند اطلاعات مربوط به رفتار سرنخ را حفظ کنید. 

liveagentمنبع تصویر

5. چت رایگان

قیمت: رایگان (برای همیشه)

FreeChat یک ابزار پاپ آپ چت زنده است که همه پلتفرم های پیام رسانی محبوب را زیر یک سقف قرار می دهد و مدیریت تمام تعاملات مشتری را در یک مکان برای شما و کسب و کارتان آسان می کند.

ویژگی های کلیدی:

best web chat software: liveagent

6. Freshdesk

قیمت: رایگان (حداکثر 10 نماینده) برای شروع، 15 دلار در ماه برای هر نماینده (رشد)، 49 دلار در ماه به ازای هر نماینده (Pro)، 79 دلار در ماه به ازای هر نماینده (شرکت) /p>

Freshdesk یک نرم افزار گفتگوی زنده و سلف سرویس همه کاناله است. 

ویژگی های کلیدی:

  • کمپین‌های چت به شما کمک می‌کنند در لحظه مناسب با سرنخ‌ها درگیر شوید و اطلاعاتی را برای واجد شرایط بودن آنها جمع‌آوری کنید. 
  • تمام ارتباطات با بازدیدکنندگان خود را از همه کانال‌ها در یک مکان مدیریت کنید تا اطمینان حاصل کنید که تاریخچه کاملی از هر تعامل و نقطه تماسی که یک سرنخ با کسب و کارتان دارد دارید.
  • با دعوت از سایر نمایندگان برای مشاهده مکالمات چت و بلیط ها، به راحتی با آنها همکاری کنید. 
  • پاسخ‌های آماده و اتوماسیون بلیط، پاسخ‌های مورد نیاز مشتریان را سریع‌تر دریافت می‌کند و در وقت تیم شما صرفه‌جویی می‌کند. 

best web chat software: freshdesk

منبع تصویر

7. پسند کاربر

قیمت: رایگان

Userlike یک نرم افزار همه کاره منحصر به فرد است که چت زنده، پیام رسانی به مشتری و اتوماسیون خدمات را ترکیب می کند. 

راه‌حل پیام‌رسانی یکپارچه یک صندوق ورودی مرکزی برای رسیدگی به پیام‌های مشتریان از طریق چت وب‌سایت، واتس‌اپ، اینستاگرام و موارد دیگر ارائه می‌دهد. Userlike همچنین دارای ویژگی‌های اتوماسیون قدرتمندی مانند ربات‌های چت هوش مصنوعی، پرسش‌های متداول هوشمند و فرم‌های تماس پویا است. 

ویژگی های کلیدی:

  • اشتراک‌گذاری رسانه و فایل، پیام‌های صوتی، ترجمه زنده، تماس‌های صوتی/تصویری و موارد دیگر از شما در ایجاد روابط بلندمدت با مشتری پشتیبانی می‌کنند.
  • سرنخ‌ها را با یک چت وب‌سایت پیشرفته ایجاد کنید که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد مستقیماً در وب‌سایت چت را شروع کنند یا یکی از
    برنامه‌های پیام‌رسان مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
  • چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، صفحات پرسش‌های متداول هوشمند و فرم‌های تماس تعاملی ایجاد کنید تا به مشتریان اجازه دهید 24 ساعته به خود کمک کنند.

Chatbot conducting a customer chat.

منبع تصویر

8. دریفت

قیمت: برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

Drift دارای یک ربات چت هوش مصنوعی با کیفیت بالا است که به شما کمک می کند تا سرنخ های مناسب را هدف قرار دهید و بر اساس رفتار خریدار با آنها ارتباط برقرار کنید. 

ویژگی های کلیدی:

  • چت ربات‌های هوش مصنوعی رفتارهای نمایندگان توسعه فروش را تکرار می‌کنند و برای خودکارسازی و صرفه‌جویی در زمان، گفتگوهای چت زنده را با سرنخ‌های شما انجام می‌دهند. 
  • ربات‌های سفارشی بسازید تا سرنخ‌ها را از قبل واجد شرایط کنید و بر اساس نقاط تماسی که افراد با آن‌ها درگیر شده‌اند، ارتباط شخصی‌سازی شده ارسال کنید. 
  • Drift Prospector به طور خودکار حساب ها را اولویت بندی می کند تا به شما کمک کند روی واجد شرایط ترین سرنخ ها تمرکز کنید. 
  • مکالمه را با chat-to-call یا chat-to-zoom ادامه دهید.

best web chat software: drift live chatمنبع تصویر

Drift را با HubSpot ادغام کنید تا مکالمات زنده را در وب سایت خود انجام دهید و تمام فعالیت های چت را از طریق خط زمانی تماس HubSpot بررسی کنید.

9. Zendesk Chat

قیمت: 49 دلار در ماه به ازای هر نماینده (تیم مجموعه)، 70 دلار در ماه به ازای هر نماینده (رشد سوئیت)، 99 دلار در ماه به ازای هر نماینده (Suite Professional)، برای قیمت گذاری سازمانی تماس بگیرید.

Zendesk Chat یک ابزار چت وب قابل تنظیم است که مستقیماً با بقیه Zendesk نرم افزار و نرم افزارهای دیگر، مانند Shopify و WordPress. 

ویژگی های کلیدی:

  • چت ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی به سوالات پاسخ می‌دهند و محرک‌های رفتاری هدفمند را از طریق چت وب برای مشتریان ارسال می‌کنند تا به شما کمک کنند شانس تبدیل خود را افزایش دهید. 
  • فرم‌های پیش‌چت قابل تنظیم از بازدیدکنندگان اطلاعات مهمی می‌خواهند تا به شما کمک کنند تا پیش از گفتگوی تکراری، سرنخ‌ها را واجد شرایط کنید و یک نمایه کامل مشتری دریافت کنید.

< Zendesk را با HubSpot ادغام کنید تا به طور خودکار بلیط های Zendesk با مخاطبین HubSpot شما همگام شود.

10. Zoho Desk

قیمت: 0 دلار برای سه نماینده (رایگان)، 14 دلار در ماه برای هر نماینده (استاندارد)، 23 دلار در ماه به ازای هر نماینده (حرفه ای)، 40 دلار در ماه برای هر نماینده (شرکتی)

Zoho Desk دارای یک ویجت چت قابل جاسازی است که به شما امکان می دهد با مخاطبین خود در هر کجا که هستند ارتباط برقرار کنید. 

ویژگی های کلیدی:

  • چت ربات های سفارشی شده می توانند با بازدیدکنندگان درگیر شوند، به سوالات واجد شرایط پاسخ دهند و آنها را به CRM خود اضافه کنند. 
  • ربات‌ها می‌توانند مشتریان بالقوه را به همراه تمام اطلاعات مرتبط به نماینده فروش مناسب منتقل کنند تا تاریخچه مورد نیاز برای کمک به آنها را ارائه دهند.
  • برای برقراری تماس در پنجره‌های چت زنده کلیک کنید تا فوراً با مشتریان احتمالی در کانال دیگری ارتباط برقرار کنید.

best web chat software: zoho desk

منبع تصویر

< Zoho را با HubSpot ادغام کنید تا تمام داده‌های CRM، کتاب‌ها، فاکتورها، استخدام و موجودی را همگام‌سازی کنید.

11. اینترکام

قیمت: ۷۴ دلار در ماه راه‌حل کسب‌وکار کوچک، برای سایر طرح‌های قیمت‌گذاری تماس بگیرید.

اینترکام پشتیبانی مکالمه، تعامل مکالمه و راه حل های بازاریابی مکالمه را ارائه می دهد. 

ویژگی های کلیدی:

  • کمپین های چت وب خودکار را برای پرورش سرنخ ها و نظارت بر رفتار آنها در هر مرحله از فرآیند فروش ایجاد کنید. 
  • ربات صلاحیت پیشرو با پرسیدن سوالاتی برای واجد شرایط بودن سرنخ‌ها و درک اینکه چگونه می‌توانید به بهترین شکل به آنها کمک کنید، جستجوی شما را انجام می‌دهد. 
  • پیام های سفارشی ایجاد کنید و آنها را بر اساس داده های بازدیدکننده به مخاطبان خاص تقسیم کنید. 
  • تمام ارتباطات در صندوق ورودی یک تیم ذخیره می شود.

best web chat software: intercom

منبع تصویر

Intercom را با HubSpot ادغام کنید تا همگام سازی دو طرفه و بلادرنگ بین ابزار و CRM خود را تنظیم کنید.

12. HelpCrunch

قیمت: 12 دلار در ماه برای هر عضو تیم (پایه)، از 20 دلار در ماه به ازای هر عضو تیم (Pro)، برای قیمت شرکت تماس بگیرید.

HelpCrunch یک پلت فرم ارتباط با مشتری با یک برنامه چت وب برای فروش و خدمات مشتری است که می توانید آن را برای مطابقت با طراحی وب سایت و برند خود سفارشی کنید. 

ویژگی های کلیدی:

  • فرم‌های گپ، سرنخ‌ها را از قبل واجد شرایط می‌کنند و اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کنند تا به شما کمک کنند تا بفهمید بازدیدکنندگان چه کسانی هستند تا بتوانید مرتبط‌ترین اطلاعات را به آنها نزدیک کنید. 
  • هنگامی که چت ها به پایان می رسد، پیگیری های ایمیل خودکار ایجاد کنید تا بر اساس سابقه رفتار آنها به سرنخ ها دسترسی پیدا کنید و اطلاعات مرتبط را به اشتراک بگذارید. 
  • Reps می تواند پنج مکالمه جداگانه را به طور همزمان از یک ابزار مدیریت کند تا بهره وری را افزایش دهد. 
  • محلی‌سازی، اشتراک‌گذاری فایل، رونوشت‌های چت، و پیام‌رسانی چند کانالی نیز موجود است. 

best web chat software: helpcrunch

منبع تصویر

13. چت خالص

قیمت: آزمایشی رایگان 30 روزه، 39 دلار در ماه (رشد)، 70 دلار در ماه (PRO)

Pure Chat یک نرم افزار چت زنده است که می توانید از آن برای ایجاد ویجت چت وب سفارشی برای دسکتاپ و موبایل استفاده کنید. 

ویژگی های کلیدی:

  • پاسخ های آماده برای پاسخگویی سریع به سوالات متداول
  • مکالمات گذشته برای دسترسی و مرجع آسان رونویسی و در سابقه چت شما ذخیره می شود تا بتوانید سرنخ ها را در تمام تعامل آنها با کسب و کار خود ردیابی کنید. 

best web chat software: purechatمنبع تصویر

< گپ خالص با HubSpot را برای انجام مکالمات چت زنده در وب سایت HubSpot خود ادغام کنید.

14. smith.ai

قیمت: 10 دلار/چت (a la carte) ، 140 دلار در ماه (20 چت زنده) ، 300 دلار در ماه (50 چت زنده) ، 600 دلار در ماه (120 چت زنده)

Smith.Ai یک پذیرنده مجازی و نرم افزار دریافتی با یک ویژگی چت وب است که برای ضبط ، برقراری ارتباط با و صلاحیت های واجد شرایط از طریق چت زنده ایده آل است. 

ویژگی های کلیدی:

  • معیارهای سرب سفارشی را ایجاد کنید که از chatbots برای واجد شرایط بودن استفاده می کند و از تعامل مشتری برای اصلاح قیف ورودی خود استفاده می کند. 
  • رونوشت مکالمات در ایمیل و CRM شما ذخیره می شود تا سابقه کاملی از تعامل مشتری به شما ارائه دهد. 
  • این ابزار می تواند با CRM شما ادغام شود تا تماس و هدایت آن آسان شود و گردش کار خود را تکمیل کند. 
  • اگر شما یک تجارت تجارت الکترونیک هستید ، Smith.ai را با نرم افزار صورتحساب خود برای مدیریت جمع آوری پرداخت ادغام کنید. 

best web chat software: smith.ai /> /

تصویر منبع

< Smith.ai را با HubSpot یکپارچه کنید تا از همه تماس ها و تعامل چت زنده با مخاطبین و فعالیت CRM خود همگام شوید.

15. mobilemonkey

قیمت: 199 دلار در ماه (نسخه استارتاپ) ، تماس با قیمت نسخه رشد.

MobilemonKey از طریق چت وب ، پیام کوتاه ، مسنجر یا اینستاگرام با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند. 

ویژگی های کلیدی:

  • دسترسی را به حداکثر برسانید و ویجت چت خود را در تمام کانال ها با استفاده از سازنده چند پلتفرمی قرار دهید. 
  • فرم های سرب را با معیارهای سفارشی ایجاد کنید تا فوراً صلاحیت های خود را در مکالمات گپ واجد شرایط کنید
  • یک صندوق ورودی چت یکپارچه به شما کمک می کند تا همه مکالمات و تعامل های مشتری را در یک مکان مشاهده و مدیریت کنید.

best web chat software: mobile monkey > > > >

منبع تصویر

16. podium

قیمت: 289 دلار در ماه (ملزومات) ، 499 دلار در ماه (استاندارد) ، 649 دلار در ماه (حرفه ای)

تریبون ابزاری برای مشاغل محلی با راه حل های گپ و پیام رسانی است. همچنین می توانید ویجت چت خود را با عناصر مرتبط با برند مانند یک دکمه سفارشی و آواتار شخصی سازی کنید. 

ویژگی های کلیدی:

  • رباتها می توانند قبل از شروع مکالمه ، اطلاعات مهم سرب را جمع آوری کنند تا به شما در صلاحیت هدایت و درک نیازهای آنها کمک کند. 
  • جلسات و قرار ملاقات ها را با رهبری علاقه مند در ویجت چت خود برنامه ریزی کنید. 
  • برای نگهداری معنادار ، اطلاعات تماس با سرب گرم را به CRM خود ارسال کنید. 
  • برای پاسخ سریع به سؤالات متداول و ارائه اطلاعات ، پاسخ های هوشمندانه ایجاد کنید. 

best web chat software: podium %20%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9%20%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%20%20

%0A

%0A

17.%20 freshworks

Freshchat به شما امکان می دهد از طریق گپ در وب ، تلفن همراه و پیام رسان های مختلف رسانه های اجتماعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید (به عنوان مثال ، واتس اپ ، پیام رسان فیس بوک و غیره).

ویژگی های کلیدی:

  • فرم های چت وب قابل تنظیم به شما کمک می کند تا اطلاعات بازدید کننده را برای واجد شرایط بودن هدایت کنید. 
  • بازدیدهای صفحه و رفتار در سایت خود برای درک هدف بازدید کننده. 
  • امتیاز دهی تماس با پیش بینی بر اساس سطح صلاحیت آنها ، رتبه هایی را به منجر می کند. 
  • برای ارسال پیام های هدفمند و هدفمند مخاطبان خود ، کمپین های پیشگیرانه ایجاد کنید. 

best web chat software: freshworks

منبع تصویر

نرم افزار چت وب

انتخاب یک نرم افزار چت وب که برای تیم های فروش شما بهتر کار می کند ، به عملکرد مورد نظر شما کاهش می یابد. آیا می خواهید نرم افزاری که قبل از صحبت با آنها ، با جمع آوری اطلاعات مشتری ، هدایت شما را از پیش واجد شرایط کند؟ آیا می خواهید ویجت شما با CRM خود ادغام شود و اطلاعات تماس یکپارچه را منتقل کند؟ 

در مورد نیازهای تیم فروش خود برای عملکرد چت وب و چرخه فروش موفق فکر کنید و ابزاری را انتخاب کنید که تمام ویژگی ها را برای کمک به شما در ارتباط با پیشروان و بستن معاملات بیشتر به شما کمک کند.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ماه مه ۲۰۱۹ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

-CAB9-42AF-BA69-083FE8B0F186 “TARGET =” _ Blank “rel =” noopener “> live software

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا