کسب و کار

پیام های صوتی لینکدین: چگونه و چرا آنها را ارسال کنیم

پیام های صوتی لینکدین: چگونه و چرا آنها را ارسال کنیم

گاهی اوقات، یک پیام استاندارد لینکدین فاقد مزیت شخصی است. مشتریان احتمالی ممکن است آبشاری از پیام‌های پیش پا افتاده داشته باشند که صندوق‌های ورودی آن‌ها را پر می‌کند – پیام‌هایی که باعث می‌شود احساس کنند نام دیگری در فهرست هستند. بنابراین اگر می‌خواهید کمی اومف را به دسترسی خود اضافه کنید، ممکن است بخواهید به جای آن یک پیام صوتی LinkedIn ارسال کنید.

man leaving  LinkedIn voice message on his smartphone

در اینجا، مراحلی را که باید برای ارسال پیام صوتی در LinkedIn دنبال کنید، مرور می کنیم، مبانی را که پیام شما باید پوشش دهد، و نمونه پیام صوتی LinkedIn را مشاهده می کنیم که بهترین شیوه های این فرآیند را در خود جای داده است. بیایید وارد شویم.

Free Resource: 10 Sales Call Script Templates  [Download Now]

1. روی نماد پیام رسانی در گوشه سمت راست بالای برنامه تلفن همراه LinkedIn ضربه بزنید.

linkedin voice message step 12. کاربری را که می خواهید پیام صوتی ارسال کنید انتخاب کنید.

linkedin voice message step 23. دکمه ضبط را در سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید.

linkedin-voice-message_04. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، به میکروفون LinkedIn اجازه دسترسی بدهید.

linkedin voice message step 45. هنگام ضبط پیام خود، نماد میکروفون آبی را نگه دارید.

linkedin voice message step 56. برای پایان ضبط، نماد را نگه ندارید.

پس از اتمام، این گزینه را خواهید داشت که پیام را رد یا دوباره ضبط کنید.

7. “ارسال” یا “لغو” را فشار دهید.

اکنون که “مهم و پیچ و مهره” ارسال یک پیام صوتی LinkedIn را دارید، بیایید نگاهی به نحوه ایجاد یک پیام صوتی موثر بیندازیم.

در یک پیام صوتی ایده آل لینکدین چه می شود؟

1. تحقیق پیشینه کامل

مانند هر نوع ارتباط با مشتریان احتمالی، قبل از ارسال پیام صوتی لینکدین، باید تصویری از افرادی که با آنها صحبت می کنید داشته باشید. شما هرگز نمی خواهید به عنوان یک فروشنده کلیشه ای سنگدل و غیرشخصی ظاهر شوید – ارسال پیام عمومی پس از پیام عمومی به لیستی از سرنخ ها. درک کنید مشتری احتمالی شما چه کسی است، کسب و کار آنها چه می کند، و برخی نکات مهم دیگر که می تواند پیام صوتی دقیق تری را ارائه دهد.

2. یک درخواست سریع شخصی

پیام‌های صوتی شخصی‌تر از همتایان مبتنی بر نوشتار خود هستند، بنابراین در بیشتر موارد، پیام‌های صوتی را در پاسخ به نوعی رویداد ارسال می‌کنید – دستاورد یا نقطه عطفی که مشتری شما اخیراً به آن دست یافته است.

به هر چیزی که پیام را برانگیخته است یک اشاره سریع داشته باشید — یک جذابیت شخصی کوچک که به مشتری احتمالی شما اجازه می دهد بداند که با آنها همگام هستید، می تواند راه درازی را انجام دهد.

3. یک پیشنهاد ارزش گذرا

در ابتدا چرا این پیام را ارسال می کنید؟ چه چیزی می توانید به مشتری بالقوه خود ارائه دهید؟ اگر می خواهید پیام صوتی شما به هر جایی برسد، باید به مشتری احتمالی خود دلیلی برای پاسخ دادن ارائه دهید. سعی کنید به سرعت اما متقاعد کننده یک پیشنهاد ارزش قانع کننده را قالب بندی کنید. آنها را به اندازه کافی مجذوب کنید که بخواهند بیشتر بیاموزند.

4. مراحل بعدی را پاک کنید

دستورالعمل‌های مشخصی را ارائه دهید که اگر به آنچه شما می‌خواهید بگویید چگونه باید ادامه دهند. در بیشتر موارد، دادن شماره تلفن، گفتن ایمیل خود، یا گفتن اینکه در لینکدین به شما پیام بدهند، کافی است.

مثال پیام صوتی LinkedIn

“هی سانی، من همین الان در مورد تبلیغ اخیرت دیدم و می خواستم بهت تبریک بگم! قطعا سزاوار است، و می دانم که در سطح کارگردان آن را می کشی. من فقط می خواستم در مورد بیس صحبت کنم. منابع هوش مکالمه فعلی شما.

راه‌حل ما به تیم‌های توسعه کسب‌وکار کمک کرده است – مانند تیمی که می‌خواهید مدیریت کنید – نرخ تبدیل تماس خود را دو برابر کنند. اگر علاقه مند به داشتن یک چت سریع هستید، با من با شماره 555-555-5555 تماس بگیرید یا در لینکدین به من پیام دهید. ممنون، و دوباره تبریک می گویم!”

پیام‌های صوتی LinkedIn یک روش منحصر به فرد و اغلب مؤثر برای متحول کردن دسترسی مشتریان احتمالی شما ارائه می‌دهند — بنابراین اگر به یک راه سریع، قانع‌کننده و شخصی برای ارتباط با مشتریان بالقوه علاقه دارید، سعی کنید چند مورد از خود را بفرستید.

sales call templates

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا