50 هشتگ املاک و مستغلات که می توانید از آنها برای استفاده از حضور آنلاین خود استفاده کنید
50 هشتگ املاک و مستغلات که می توانید از آنها برای استفاده از حضور آنلاین خود استفاده کنید
امروزه، اکثر خریداران بالقوه خانه از دستگاه های تلفن همراه خود برای یافتن نمایندگان و جستجوی املاک برای فروش استفاده می کنند. به عنوان یک مشاور املاک، یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به این مخاطبان از طریق پست های شبکه های اجتماعی و همراه با هشتگ املاک است.
در اینجا، پوشش خواهیم داد
هشتگ املاک و مستغلات چیست؟
هشتگها به کاربران رسانههای اجتماعی کمک میکنند محتوایی را بر اساس موضوعات خاص پیدا کنند — میتوانید با استفاده از نماد # و سپس کلماتی مانند #realestate، آنها را ایجاد کنید.
اگرچه این فرآیند ممکن است ساده به نظر برسد – مثلاً میتوانید هر کلمهای را که میخواهید هشتگ کنید و انتظار دارید نتایج را ببینید – اما در واقعیت، اگر میخواهید مشتریان بالقوه خود را پیدا کنند، باید هشتگهایی را پیدا کنید که بیش از حد یا کم استفاده نشدهاند. محتوا.
اگر از هشتگی استفاده میکنید که میلیونها بار استفاده شده است، ممکن است پست شما در این چند لحظه گم شود. اما اگر از یک هشتگ انتزاعی استفاده میکنید که فقط چند پست دیگر دارد، اکثر مردم آن عبارات را جستجو نمیکنند و ارتباط با مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد.
چرا به هشتگ املاک و مستغلات نیاز دارم؟
هشتگهای املاک و مستغلات میتوانند به شما کمک کنند محتوای خود را برای مخاطبان گستردهتری بازاریابی کنید. و از آنجایی که فناوری مجازی همچنان جایگاه بزرگ تری در زندگی روزمره دارد، ایجاد پست هایی با هشتگ های قابل جستجو تنها زمانی که نوبت به یافتن خریداران و فروشندگان بالقوه املاک و مستغلات می شود به یک دارایی تبدیل می شود.
این به ویژه برای افرادی که به امید جابجایی از راه دور خانه را جستجو می کنند، مهم است. این نوع مشتریان ممکن است تبلیغات محلی، نیمکتهای اتوبوس یا بیلبوردهای تبلیغاتی شما را نبینند – اما همچنان میتوانند از طریق رسانههای اجتماعی با شما ارتباط برقرار کنند.
بهعلاوه، ایجاد پستهای اجتماعی جذاب که از طریق هشتگها یافت میشوند، میتواند به شما کمک کند تا برند خود را بسازید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید – که منجر به مشتریان جدید و مکرر میشود.
چه تعداد هشتگ املاک و مستغلات باید استفاده کنم؟
در حالی که هشتگهای املاک و مستغلات میتوانند کمک بزرگی باشند، اما از معضل “خیلی چیز خوب” در امان نیستند. ممکن است به نظر منطقی باشد که پست های خود را با هشتگ های بیشتری پر کنید تا به بینندگان جدید دسترسی پیدا کنید، اما این بهترین روش نیست.
برخی پلتفرمها تعداد هشتگهای هر پست را محدود میکنند. به عنوان مثال، اینستاگرام اجازه 30 هشتگ را در یک پست می دهد. توییتر و پینترست دارای محدودیت کاراکتر هستند – به ترتیب 280 و 500 – که شامل هشتگ می شود.
برای اکثر پلتفرمها، میخواهید در هر پست از یک تا سه هشتگ استفاده کنید. در اینستاگرام که محدودیت بالاتری برای هشتگ دارد، برای هر پست 5 تا 10 را انتخاب کنید. و به خاطر داشته باشید که پر کردن یک پست با کلمات کلیدی مناسب می تواند به جای دعوت کردن، هرزنامه به نظر برسد.
چگونه هشتگ های پرطرفدار املاک و مستغلات را پیدا کنیم
در حالی که هیچ راه درستی برای یافتن هشتگ های پرطرفدار املاک و مستغلات وجود ندارد، نکات و ترفندهای خاصی وجود دارد که می توانید برای کمک به این فرآیند از آنها استفاده کنید. یک روش این است که از یک سایت یا برنامه رسانه اجتماعی بازدید کنید، سپس هشتگی را که به ذهنتان می رسد تایپ کنید. با این کار هم پستهای برتر و هم جدیدترین پستها با استفاده از هشتگ نمایش داده میشوند، بنابراین میتوانید ببینید چند بار از آن استفاده میشود و پستهای برتری که از این هشتگ استفاده میکنند چه شکلی هستند.
وبسایتهای متعددی نیز وجود دارند که به تولید و ردیابی هشتگهای پرطرفدار در موضوعات مختلف کمک میکنند. به عنوان مثال، Best-Hashtags به شما امکان می دهد هشتگ را تایپ کنید، و هشتگهای مرتبط محبوب را نشان میدهد.
نحوه استفاده از هشتگ املاک و مستغلات
اکثر پلتفرمها – بهویژه اینستاگرام – الگوریتمهایی دارند که وقتی یک نمایه از هشتگهای یکسان برای هر پست استفاده میکند، خوششان نمیآید. بنابراین شما میخواهید طیف گستردهای از هشتگها را پیدا کنید که برای شما مفید هستند و فقط چند مورد را برای هر پست اعمال کنید.
آنها را بسته به پست تغییر دهید. به عنوان مثال، ممکن است از #طراحی داخلی برای یک عکس داخلی استفاده کنید، و ممکن است از #معماری برای تصویر بیرونی خانه استفاده کنید.
اکنون، زمان آن است که مکان را در نظر بگیرید. صرف نظر از پلتفرم، چند روش رایج برای قرار دادن هشتگ در یک پست وجود دارد.
ابتدا، ممکن است یک هشتگ در عنوان پست قرار دهید، مانند “خیلی خوشحالم از دیدن این #خانه مجلل در بازار بسیار خوشحالم. امروز برای یک تور قرار ملاقات بگذارید!”
یا میتوانید هشتگهای خود را در انتهای پست قرار دهید. به عنوان مثال، “به این خانه خیره کننده برای فروش نگاه کنید! برای تماشای امروز با من تماس بگیرید. #realestate #dreamhome”
یکی دیگر از تاکتیکهای محبوب هشتگ اضافه کردن هشتگها به عنوان اولین نظر در پست برای جلوگیری از شلوغی بصری در کپشن است – استراتژی که معمولاً در اینستاگرام استفاده میشود. هشتگ گذاری در اینستاگرام می تواند در مقایسه با سایر پلتفرم ها ترسناک باشد، که انجام آن در یک برنامه یا دسکتاپ آسان تر است.
خوشبختانه، میتوانید با تغییر دسکتاپ از رایانه خود به اینستاگرام پست ارسال کنید سایت را در یک نمای تلفن همراه قرار دهید یا به سادگی هشتگ های مورد نظر خود را در یک پست پیش نویس کپی و جایگذاری کنید، سپس بقیه موارد را در تلفن خود از برنامه مدیریت کنید.
بهترین هشتگ املاک برای هر پلتفرم
شما می دانید چگونه، چرا، و کجا هشتگ گذاری کنید. اکنون، بیایید برخی از بهترین هشتگها را برای هر پلتفرم بررسی کنیم. از آنجایی که ماهیتهای مختلف برنامههای رسانههای اجتماعی میتواند متفاوت باشد – اینستاگرام بصریتر است، در حالی که توییتر همه چیز درباره پستهای کوتاه، جذاب و کلمهگرا است – برخی از هشتگها برای پلتفرمهای مختلف بهتر عمل میکنند.
بهترین هشتگ املاک برای اینستاگرام
اینها برترین هشتگهای املاک و مستغلات برای اینستاگرام هستند. بر اساس آنچه که پست می کنید، آنها را بچرخانید و به ازای هر پست اینستاگرام، پنج تا 10 هشتگ داشته باشید.
از آنجایی که اینستاگرام بیشتر به سمت ویدیو میرود، مانند IGTV یا Reels، همچنان میتوانید از هشتگها برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنید. برای ویدیوها، از یک تا سه هشتگ استفاده کنید تا از شلوغی بصری جلوگیری کنید.
- #realestate
- #realestateexperts
- #realestateadvice
- #homeforsale
- #homeforsale[ایالت یا شهر اصلی]
- #luxuryrealestate
- #تسلیت
- #اهداف خانه
- #شکار خانگی
- #housesofinstagram
بهترین هشتگ املاک و مستغلات برای توییتر
یافتن و دنبال کردن محتوا با هشتگ در توییتر آسان است. در اینجا چند گزینه هشتگ برتر برای املاک و مستغلات در این پلتفرم آمده است.
- #[location] realestate
- #property
- #homesforsale
- #صاحب خانه
- #newlisting
- #openhouse
- #topagent
- #fixandflip
- #خانه خرید
- #virtualtours
منبع تصویر
بهترین هشتگ املاک برای فیس بوک
هشتگ گذاری در فیس بوک به اندازه سایر پلتفرم ها مفید نیست، زیرا الگوریتم فیس بوک وزن بیشتری به تبلیغات پولی می دهد. با این حال، میتوانید برخی از این هشتگهای رایج املاک و مستغلات را برای تقویت ارگانیک پستهای فیسبوک خود امتحان کنید.
- #realestate
- #realestateagent
- #realestateinvesting
- #realestategoals
- #realestatetips
- #homesforsale
- #homerenovation
- #شکار خانگی
- #houseforsale
- #دکور خانه
منبع تصویر
بهترین هشتگ املاک برای پینترست
کاربران Pinterest اساساً محتوا را از طریق هشتگ جستجو می کنند، بنابراین این یک پلت فرم عالی برای استفاده از هشتگ برای جلب توجه است.
- #dreamhome
- #interiordesign
- #معماری
- #homeforsale
- #realestatetips
- #Housestyles
- #شکار خانگی
- #midcenturymodern
- #homeinspiration
- #starterhome
منبع تصویر
بهترین هشتگ املاک برای لینکدین
آیا به درستی از LinkedIn برای کسب و کار خود استفاده می کنید؟ از آنجایی که لینکدین یک پلتفرم رسانه اجتماعی حرفه ای است، برای مشاورین املاکی که می خواهند نام خود را در آن جا مطرح کنند، عالی است. میتوانید از آن برای تبلیغ خانههای باز، نمایش فهرستهای فعلی و به اشتراک گذاشتن موفقیتهای املاک اخیراً فروخته شده استفاده کنید.
این یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان بالقوه است، حتی مدیران برجسته ای که ممکن است به دنبال خانه های لوکس باشند. برای جلب توجه محتوای خود در لینکدین، برخی از این هشتگ های محبوب املاک و مستغلات را امتحان کنید.
- #realestatebusiness
- #realestatefinance
- #realestate
- #realestateagentlife
- #realestatecompany
- #houseforsale
- #realty[location]
- #sellersmarket
- #realestateagent
- #realestatesuccess
منبع تصویر
از هشتگ های برتر املاک و مستغلات برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید
کارگزاران املاک و مستغلات که از رسانههای اجتماعی برای بازاریابی خود و کارهایشان استفاده میکنند، میتوانند مخاطبان جدیدی، هم در سطح محلی و هم از خریداران علاقهمند به نقل مکان به شهری جدید پیدا کنند.
اما همه هشتگها به یک اندازه ایجاد نمیشوند، بنابراین مهم است که از هشتگهای محبوب همیشه سبز و هشتگهای پرطرفدار برای پستهای خود استفاده کنید. برای کمک به جلب توجه پستهایتان به صورت آنلاین، آنها را به طور مؤثری در آن بپاشید، که میتواند به فروش سخت تبدیل شود.
منبع:hubspot