ایجاد سلامتی کارکنان در محل کار

ایجاد سلامتی کارکنان در محل کار

مهم نیست کسب و کار شما در چه مرحله ای از رشد است، ایجاد یک محیط حمایتی که سلامت کارکنان را حل می کند باید در اولویت باشد. تمرکز بر سلامتی تضمین می کند که شرکت شما برای استعدادهای برتر رقابتی باقی می ماند و تیم شما را قادر می سازد تا بهترین کار خود را انجام دهد. 

بعد از اینکه بیماری همه گیر بسیاری از مردم را مجبور به تغییر کار از راه دور کرد، مشخص شد که نیاز به رویکرد جامع تری نسبت به سلامتی وجود دارد. به عنوان یک کارآفرین، سلامت کارکنان شما – از هر جنبه – باید در هنگام اداره شرکت خود در ذهن شما باشد.   

چالش های سلامتی در محل کار

در دسامبر 2021، نظرسنجی آمریکایی انجمن روانشناسی دریافت که “79٪ از کارمندان در یک ماه قبل از نظرسنجی استرس ناشی از کار را تجربه کرده بودند … در همین حال، 36٪ خستگی شناختی، 32٪ خستگی عاطفی و 44٪ حیرت انگیز گزارش خستگی فیزیکی را گزارش کردند. 38 درصد از سال 2019 افزایش یافته است.”

و جای تعجب نیست. مشکلات اصلی ناشی از بیماری همه گیر شامل انزوا، تعادل بین کار و زندگی و اضطراب است، زیرا افراد برای کار از خانه بدون رفاقت همکاران خود را تنظیم کردند. سایر عوامل استرس شامل ماندن در داخل خانه برای مدت طولانی، کمک به کودکان خردسال در یادگیری از راه دور و نگرانی در مورد سلامت خود و سلامت خانواده و دوستان است. 

با وجود اینکه جهان شروع به قرار دادن کووید در آینه دید عقب کرده است، چالش‌های سلامتی دیگری باقی می‌ماند، از کار بیش از حد و فرسودگی شغلی، عدم حمایت از رویدادهای نامطلوب زندگی (مثلاً بیماری در خانواده)، تا تلفات عاطفی ناشی از اعمال منفی مانند favoritism and-working rel=”noopener” target=”_blank”>نور گاز. 

برنامه سلامتی چیست؟

برنامه‌های تندرستی کارکنان مزایای مختلفی را ارائه می‌کنند که برای بهبود سلامت جسمی و روانی کارگران طراحی شده‌اند. ویژگی های مشترک شامل بازپرداخت تناسب اندام، حمایت از برنامه ریزی خانواده و مراقبت، و ارائه خدمات سلامت روان است. یک برنامه خوب باید برای کارمندان در دسترس باشد، چه از راه دور کار کنند، چه بر اساس یک برنامه ترکیبی یا از دفتر. 

«یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های ارائه یک برنامه رفاهی موفق، ارائه انعطاف‌پذیری و انتخاب است. ما همیشه قادر به پیش‌بینی نیازهای آتی کارمندان خود نیستیم، بنابراین بسیار مهم است که آنها توانایی انتخاب مزایای مناسب برای آنها را داشته باشند. //www.lacework.com/” rel=”noopener” target=”_blank”>توری کاری. 

برای اینکه پیشنهادات سلامتی برای همه قابل دسترس باشد، برنامه Lacework دارای کمک هزینه سه ماهه است. کارمندان می‌توانند از آن برای مزایایی مانند تناسب اندام، خدمات غذایی، رفاه مالی، حمایت خانواده (مانند هزینه فرزندخواندگی و رحم جایگزین یا انجماد تخمک/اسپرم)، مراقبت از حیوانات خانگی، تجهیزات اداری خانگی و غیره استفاده کنند. 

کارمندان Lacework این توانایی را دارند که بسته به نیاز خود نحوه استفاده از این “کیف پول سلامت” را به صورت ماهانه یا سه ماهه تغییر دهند. یک ماه آنها ممکن است بخواهند از این پول برای پرداخت یک مشاور مالیاتی استفاده کنند و ماه بعد می توانند از آن برای تجهیزات اداری خانگی استفاده کنند. Vohra می گوید: این یک راه حل برای همه کارمندان در سطح جهان است

در شرکت نرم‌افزاری FullContact، هدیه‌های درون دفتری برای کمک به کارمندان از راه دور انتقال یافتند فضاهای اداری خانه جدید را ایجاد کنید. رهبران شرکت همچنین بر اهمیت مرخصی با ارائه تعطیلات نامحدود، 26 تعطیلات شرکت با حقوق و پاداش برای تشویق کارکنان به رفتن به تعطیلات تاکید می کنند.  

ایده هایی برای برنامه سلامت

این روزها، کارمندان به دنبال چیزی بیش از یک 401(k) جامد و یک طرح دندانپزشکی هستند. یک برنامه سلامت کارکنان قوی باید به این دسته بندی های اصلی بپردازد: سلامت روانی، سلامت عاطفی، رفاه فیزیکی و سلامت مالی. 

کارفرمایان باید مزایای خاصی را ارائه دهند که همه جنبه‌های زندگی کارکنانشان را در بر می‌گیرد و نشان دهنده آگاهی و درک نیازهای فعلی است. 

چند مثال: 

  • چهار هفته یا بیشتر مرخصی والدین با حقوق بدون جنسیت را برای والدین جدید فراهم کنید. 
  • به کارمندانی که نیاز به مراقبت از یکی از اعضای پیر یا بیمار خانواده دارند، چند هفته مرخصی با حقوق بدهید. 
  • دوره های آموزشی خود را ایجاد کنید یا به کارگرانی که به دنبال ارتقاء مهارت هستند، کمک هزینه تحصیلی ارائه دهید.
  • با شرکت‌های تناسب اندام، مانند زنجیره‌های باشگاه بدنسازی یا ارائه دهندگان تمرین مجازی، شریک شوید تا به کارمندان دسترسی یارانه‌ای بدهید. 
  • کارگاه‌های آموزشی برای برنامه‌ریزی مالی، مانند پس‌انداز برای دوران بازنشستگی یا مدیریت بدهی‌های شخصی برگزار کنید.
  • پیشنهادات سلامت روان را با مزایای سلامتی، مانند دسترسی به درمانگران و برنامه‌های تمرکز حواس اضافه کنید. 

در حالی که کارمندان حقوق بگیر اغلب طیف وسیع تری از مزایا را دریافت می کنند، شرکت ها همچنین می توانند گزینه های بیشتری برای کارگران ساعتی ایجاد کنند. یک ایده این است که به ازای هر سالی که در شرکت کار می کنند، روزهای مرخصی با حقوق بیشتری به آنها بدهید، که ممکن است به حفظ کارمندان نیز کمک کند.  

به جای شروع هر برنامه از ابتدا، همکاری با ارائه دهنده خدمات دیگر می تواند ارزشمند باشد. در پاپا، یک استارت آپ مراقبت از سالمندان، برنامه مراقبت باروری با دسترسی برابر که توسط هویج به ویژه در بین کارمندان محبوب است. راه حل های ارائه شده توسط هویج شامل انجماد تخمک و اسپرم، IVF، اهدا کننده و خدمات حامل حاملگی، فرزندخواندگی و کمک به بارداری، یائسگی، و تستوسترون پایین است.

در عصر کار از راه دور، ارتباط کارکنان یکی دیگر از ویژگی های مهم سلامتی است. به عنوان مثال، پاپا رویدادها و کارگاه های مجازی و حضوری را ارائه می دهد، مانند یک وبینار برای ماه غرور که جنسیت، گرایش جنسی و اهمیت هویت را آشکار می کند. همچنین میزبان کارگاه‌های مداوم «ذهن‌آگاهی در محل کار» است که در آن کارکنان مهارت‌های جدیدی را برای مدیریت استرس و افزایش خودآگاهی می‌آموزند.

به طور مشابه، Lacework در BetterUp سرمایه گذاری کرد، یک حرفه ای مبتنی بر هوش مصنوعی و مبتنی بر تلفن همراه پلت فرم مربیگری که کارگاه ها و تجربیات گروهی با هدایت متخصص را در موضوعات مختلف، مانند تغییر مکالمات دشوار، گذراندن یک سم زدایی دیجیتالی، و ایجاد هدف در زندگی شما فراهم می کند. 

به کارمندان خود گوش دهید

ارتباط سنگ بنای هر رابطه است. برای دریافت بازخورد در مورد برنامه فعلی خود، به طور مکرر در نظرسنجی شرکت کنید و بفهمید که کارکنان احساس می کنند چه چیزی کم است و سعی کنید ببینید که آیا الگوهایی در نظرات آنها وجود دارد یا خیر. 

روش دیگری که مدیریت در Papa نبض نیازهای کارمندان را به عهده می گیرد، نظارت بر ادعاهای مراقبت های بهداشتی و میزان استفاده از خدمات سلامتی آن است. این عمل به شرکت اجازه می دهد تا ببیند کجا می تواند تغییراتی ایجاد کند یا پوشش موجود را گسترش دهد. 

همچنین مهم است که در مورد چیزهای دیگری تحقیق کنید. شرکت های هم اندازه چه چیزی ارائه می دهند؟ آیا هیچ یک از این مزایا برای کارمندان و بودجه شما منطقی است؟ 

از آنجایی که روش کار افراد تکامل می‌یابد، شرکت‌ها باید به‌طور مداوم خدمات سلامتی خود را به روز کنند تا به این روند ادامه دهند. برای بنیانگذاران، حصول اطمینان از اینکه برنامه کسب و کار شما نیازهای کارگران شما را به طور کلی پوشش می دهد، کلید حفظ یک محیط کاری شاد و سازنده خواهد بود.   

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟ 

rel=”_blaopednkener”> /p>

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل