پیوندهای پرداخت: نحوه استفاده از آنها + بهترین ارائه دهندگان پیوند پرداخت

پیوندهای پرداخت: نحوه استفاده از آنها + بهترین ارائه دهندگان پیوند پرداخت

اگر تا به حال صورتحساب دریافت کرده اید، دست خود را بالا ببرید و سپس مجبور شوید وب سایت شرکت را جستجو کنید تا بدانید چگونه یا کجا آن را پرداخت کنید.

تصور کنید اگر بتوانید مستقیماً به صفحه پرداخت از طریق تله پورت منتقل شوید، با تمام جزئیات خرید از قبل پر شده باشد. این دقیقاً همان کاری است که پیوندهای پرداخت انجام می دهند.

اگر مشتری هستید و نمی‌دانید که آیا می‌توانید به پیوند پرداخت اعتماد کنید یا کسب‌وکاری که به اضافه کردن پیوند به سایت خود فکر می‌کند، دست خود را پایین بگذارید و ادامه مطلب را بخوانید. نحوه استفاده از پیوندهای پرداخت، نحوه تشخیص امن بودن آنها و بهترین ارائه دهندگان پیوند پرداخت را پوشش خواهیم داد.

لینک‌های پرداخت یکی از مفیدترین روش‌های پرداخت هستند زیرا بسیار متنوع هستند. یک پیوند می تواند مختص یک تراکنش باشد یا همیشه به یک محصول یا خدمات خاص مرتبط باشد. آنها می توانند برای یک مشتری شخصی سازی شوند، یا برای هر کسی که می تواند روی آن کلیک کند در دسترس باشد. حتی می‌توانید تصمیم بگیرید که پیوند یک بار مصرف، محدود به زمان، یا پیوند دائمی برای پرداخت های مکرر. این باعث می شود که آنها به ویژه برای اشتراک ها، فاکتورها و قیمت ها مفید باشند.

و برخلاف سبد خرید یا فرم پرداخت، پیوند می‌تواند به هر کجا که مشتریان شما بروند، برود. می توانید URL ها را به پیام های متنی، ایمیل ها، چت ها اضافه کنید یا حتی آنها را مستقیماً در نقل قول های خود جاسازی کنید. در حالی که کدهای QR را می توان به تبلیغات چاپی، نمایش محصولات، منوها و موارد دیگر اضافه کرد.

آیا پیوندهای پرداخت امن هستند؟

پیوندهای پرداخت واقعی به درگاه‌های پرداخت امنی که توسط پردازنده‌های پرداخت شخص ثالث اجرا می‌شوند، متصل می‌شوند. احتمالاً از قبل با پردازنده هایی مانند پی پال یا Square آشنا هستید. این ارائه دهندگان خدمات پرداخت (PSP) از رمزگذاری و رمزگذاری برای محافظت از داده های پرداخت شما استفاده می کنند.

گفته شد، یک پیوند فقط به اندازه شرکتی که آن را ارائه می دهد امن است، بنابراین مهم است که قبل از کلیک کردن روی هر چیزی بهترین قضاوت خود را به کار ببرید. مشتریان باید همیشه به کسب و کارهای قابل اعتماد پایبند باشند. و کسب‌وکارها باید ارائه‌دهنده پرداختی را انتخاب کنند که از استانداردهای امنیت داده‌های صنعت کارت پرداخت (PCI DSS) پیروی می‌کند.

چگونه می توانم پیوند پرداخت ایجاد کنم؟

درست مانند پذیرش کارت های اعتباری یا پرداخت های ACH، ابتدا باید یک ارائه دهنده خدمات پرداخت یا PSP پیدا کنید. مراحل دقیق به ارائه دهنده بستگی دارد، اما تقریباً همیشه باید:

  • یک حساب کاربری ایجاد کنید. این ممکن است شامل بررسی اعتبار یا فرآیند پذیره نویسی باشد، بنابراین بهتر است قبل از شروع به پذیرش پرداخت، آن را انجام دهید.
  • یک صفحه پرداخت یا صفحه محصول ایجاد کنید. برخی از PSPها ممکن است از شما بخواهند که پیوند خود را به یک محصول یا خدمات متصل کنید، در حالی که برخی دیگر فقط به شما نیاز دارند که یک ارزش دلاری تعیین کنید.
  • لینک پرداخت را ایجاد کنید. این جایی است که جزئیاتی مانند شرایط صورت‌حساب و افرادی که می‌توانند به پیوند دسترسی داشته باشند را اضافه می‌کنید.
  • لینک را ارسال کنید. پیوند پرداخت امن شما اکنون قابل اشتراک‌گذاری است.

1. پرداخت هاب اسپات

HubSpot Payments یک ابزار پرداخت چند منظوره است که با CMS شما یکپارچه می شود. این بدان معنی است که می توانید پیوندهای پرداخت را به طور ایمن به وب سایت، ربات چت، گردش کار فروش، ایمیل های بازاریابی و موارد دیگر متصل کنید.

اما بهترین بخش این است که با CRM شما نیز ادغام می شود، بنابراین می تواند به طور خودکار سوابق مشتریان شما را با سابقه خرید، فعالیت پرداخت و غیره به روز کند. این به تیم های فروش، بازاریابی و خدمات شما اجازه می دهد تا همیشه بهترین ها را داشته باشند. اطلاعات به روز.

روش های پرداخت: کارت اعتباری، کارت نقدی، ACH

هزینه: 0.5٪ برای هر تراکنش برای ACH (حدود 10 دلار)، 2.9٪ برای هر تراکنش برای کارت های اعتباری

2. پیوندهای پرداخت خطی

منبع تصویر

Stripe یک پلت فرم پرداخت جهانی است که همه چیز را از برنامه های تلفن همراه گرفته تا پایانه های کارت اعتباری ارائه می دهد.

برای پیوندهای پرداخت، سادگی صفحات پرداخت از پیش ساخته شده و سبدهای پرداخت را ارائه می دهد، بنابراین می توانید به سرعت شروع به کار کنید. همچنین می‌توانید این پورتال‌ها را با رنگ‌های لوگو و برند خود سفارشی کنید.

روش‌های پرداخت: کارت اعتباری، کارت نقدی، ACH، Google Pay، Apple Pay

هزینه: 2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

3. تسویه حساب آنلاین مربع

منبع تصویر

بیشتر مردم Square را به کارت‌خوان‌های تلفن همراهش می‌شناسند، اما مجموعه‌ای از راه‌حل‌های پرداخت آنلاین را نیز دارد.

این یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای شروع پیوندهای پرداخت است. شما حتی نیازی به داشتن وب سایت ندارید. فقط برای یک حساب فروشنده رایگان ثبت نام کنید و می توانید پیوندهای ساده ای با سازنده پیوند پرداخت آنها ایجاد کنید.

روش‌های پرداخت: کارت اعتباری، کارت نقدی، Google Pay، Apple Pay

هزینه: 2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

4. PayPal.Me

منبع تصویر

PayPal یکی از شناخته شده ترین ارائه دهندگان پرداخت روی زمین است. این بدان معناست که مشتریان شما می دانند که می توانند به پیوندهای پرداخت شما اعتماد کنند.

PayPal.Me کمی متفاوت از سایر ورودی‌های این فهرست عمل می‌کند. به جای اینکه مشتریان شما را به صفحه پرداخت بفرستد، آنها را به حساب PayPal شما هدایت می کند.

PayPal.Me همچنین اجازه کار با حساب‌های شخصی را می‌دهد، بنابراین می‌توانید از پیوندهای پرداخت برای مواردی مانند تقسیم صورت‌حساب یا ارسال پول نقد استفاده کنید.

روش‌های پرداخت: کارت اعتباری، کارت نقدی، PayPal، Venmo

هزینه: 2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

5. QuickBooks Online

منبع تصویر

اگر قبلاً از QuickBooks برای حسابداری خود استفاده می‌کنید، باید بدانید که پیوندهای پرداخت یک ویژگی داخلی هستند. با این حال، عملکرد آنها نسبت به سایر گزینه های این لیست محدودتر است.

QuickBooks فقط پیوندهای یکبار مصرف ارائه می دهد، بنابراین آنها فقط برای یک مشتری و یک خرید در هر زمان مناسب هستند. این باعث می‌شود آنها برای کسب‌وکارهایی که صورت‌حساب را انجام می‌دهند، انتخابی عالی باشند، اما برای خرده‌فروشی ایده‌آل نیستند.

روش‌های پرداخت: کارت اعتباری، کارت نقدی، ACH

هزینه: 1٪ در هر تراکنش برای ACH (با سقف 10 دلار)، 2.9٪ + 0.25 دلار برای هر تراکنش برای کارت های اعتباری

فقط یک کلیک دور

پیوندهای پرداخت با آسان کردن پرداخت، اصطکاک را کاهش می دهند. و هنگامی که پرداخت را برای مشتریان خود آسان می کنید، دریافت پول را برای شما آسان تر می کنید.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل